Baaltopic
+20
Gympie
Eponine
Poubelle
Carra
Sea of Trees
girli
Vino
PeperMunt
Kowalski
Taeda
Jasmine
ExpressoB
sonly
Rush
Cimic
Ibbeltje
Frappuccino
Zonnetje
Charles
Shisha
24 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Baaltopic
Ik zag de vorige niet meer dus dan maar een nieuwe.
Ik ben zaterdag met mijn oom naar een auto wezen kijken. We waren eigenljk aan het sparen om volgend jaar een andere te kopen maar onze kwam onverwachts niet meer door de apk dus nu moeten we snel een andere (goedkope) auto vinden.
Deze zag er goed uit. Mijn oom heeft er wel verstand van en die gaf aan dat het een goede koop zou zijn. Alleen nog even een afspraak voor een proefritje maken want dat kon op dat moment niet omdat de auto helemaal leeg was en eerst even een dagje binnen moest staan om te ontdooien.
Mijn man moest werken en was daardoor niet mee. Met de garage eigenaar afgeproken dat we zouden bellen voor een afspraak zodat hij hem een dag van te voren binnen kon zetten en gelijk gevraagd of hij hem dan wel even vast wou houden voor ons. Zou hij doen.
Zaterdag waren ze maar tot 14.00u open en mijn man was pas 16.00u thuis. Gister heeft mijn man toen hij thuis kwam gelijk gebeld maar er werdt niet opgenemen. Vandaag weer gebeld en de auto is al verkocht...
En de apk van de auto die we nu hebben is dus van de week verlopen. Ik baal er echt zo van. Was een prima auto om nog 1 -2 jaar mee te rijden en voor een mooi prijsje (850,- euro) met nieuwe apk er op. Nu moeten we dus echt heel erg snel opzoek naar wat anders en kunnen we niet rustig rondkijken.
Nog meer mensen die balen?
Ik ben zaterdag met mijn oom naar een auto wezen kijken. We waren eigenljk aan het sparen om volgend jaar een andere te kopen maar onze kwam onverwachts niet meer door de apk dus nu moeten we snel een andere (goedkope) auto vinden.
Deze zag er goed uit. Mijn oom heeft er wel verstand van en die gaf aan dat het een goede koop zou zijn. Alleen nog even een afspraak voor een proefritje maken want dat kon op dat moment niet omdat de auto helemaal leeg was en eerst even een dagje binnen moest staan om te ontdooien.
Mijn man moest werken en was daardoor niet mee. Met de garage eigenaar afgeproken dat we zouden bellen voor een afspraak zodat hij hem een dag van te voren binnen kon zetten en gelijk gevraagd of hij hem dan wel even vast wou houden voor ons. Zou hij doen.
Zaterdag waren ze maar tot 14.00u open en mijn man was pas 16.00u thuis. Gister heeft mijn man toen hij thuis kwam gelijk gebeld maar er werdt niet opgenemen. Vandaag weer gebeld en de auto is al verkocht...
En de apk van de auto die we nu hebben is dus van de week verlopen. Ik baal er echt zo van. Was een prima auto om nog 1 -2 jaar mee te rijden en voor een mooi prijsje (850,- euro) met nieuwe apk er op. Nu moeten we dus echt heel erg snel opzoek naar wat anders en kunnen we niet rustig rondkijken.
Nog meer mensen die balen?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Baaltopic
Dat is idd balen! Ik baal ook omdat onze wasmachine gisteren kapot is gegaan. Is niet handig met 2 baby's.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Dat is ook vervelend Charles! Kan hij nog gemaakt worden of moeten jullie een nieuwe kopen?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
@Shisha: wat balen zeg van die auto!
@Charles: Oh, een kapotte wasmachine is inderdaad heel vervelend, zeker met twee kindjes.
Ik baal omdat mijn auto lekt en hij allemaal nieuwe rubbers moet en er moet een bepaald ontluchtingsmechanisme vervangen worden, wat meer dan 1000 euro gaat kosten.
Gelukkig hoef ik daar maar 1/3e van te betalen en betalen de dealer en Toyota ook allebei 1/3e. Het is namelijk een bekend probleem van dat soort auto's. Verder is het handvat van de bestuurder ook kapot, dat breekt bijna af, en dat grapje gaat ook 130 euro kosten, omdat ze 'm in de goede kleur moeten spuiten: zwart.
Grrr, auto's....
@Charles: Oh, een kapotte wasmachine is inderdaad heel vervelend, zeker met twee kindjes.
Ik baal omdat mijn auto lekt en hij allemaal nieuwe rubbers moet en er moet een bepaald ontluchtingsmechanisme vervangen worden, wat meer dan 1000 euro gaat kosten.
Gelukkig hoef ik daar maar 1/3e van te betalen en betalen de dealer en Toyota ook allebei 1/3e. Het is namelijk een bekend probleem van dat soort auto's. Verder is het handvat van de bestuurder ook kapot, dat breekt bijna af, en dat grapje gaat ook 130 euro kosten, omdat ze 'm in de goede kleur moeten spuiten: zwart.
Grrr, auto's....
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moet voor 2 maart ook mijn auto laten keuren, als ik deze verhalen zo hoor ben ik erg benieuwd hoe mijn autootje daar doorheen gaat komen!
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Oh wat balen zeg van die auto dat iie verkocht is Hopelijk vinden jullie gauw wat anders.
Charles wasmachine kapot is ook erg k u t. Hopelijk heb je snel een nieuwe of kan ie gemaakt worden.
Zonnetje aah nee wat een rotkosten er nog bij ook
Ik snap dat jullie zo balen.
Justhanna ik zal duimen. Mijne is goed door de keuring gekomen.
Ik baal gewoon van de sneeuw op de stoepen al zo'n lange tijd. Ik wil hardlopen maar ben te bang dat ik uit ga glijden. Misschien dat ik het morgen toch proberen
Charles wasmachine kapot is ook erg k u t. Hopelijk heb je snel een nieuwe of kan ie gemaakt worden.
Zonnetje aah nee wat een rotkosten er nog bij ook
Ik snap dat jullie zo balen.
Justhanna ik zal duimen. Mijne is goed door de keuring gekomen.
Ik baal gewoon van de sneeuw op de stoepen al zo'n lange tijd. Ik wil hardlopen maar ben te bang dat ik uit ga glijden. Misschien dat ik het morgen toch proberen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Herkenbaar Ibbel! Ik wil ook buiten hardlopen maar mijn straat is nu een ijsbaan. Bovendien mag het echt wel warmer worden, dat loopt veel fijner.
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Cimic schreef:Herkenbaar Ibbel! Ik wil ook buiten hardlopen maar mijn straat is nu een ijsbaan. Bovendien mag het echt wel warmer worden, dat loopt veel fijner.
ja warmer mag ook wel idd vind dat ook wel fijner Jouw straat geloof ik wel dat een ijsbaan is ja
Ik baal dat ik met m`n stomme hoofd de verkeerde brokjes voor de kat meegenomen heb. Ze laten scheten als een volwassen vent!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb het juist andersom, heb met veel geluk een leuk nieuw autootje kunnen scoren voor een goede prijs, maar krijg m'n oude auto nog niet verkocht... De hoofdremcilinder moet vervangen worden (hapert, dus hij remt soms niet) dus ik weet dat ik er niet veel voor weer krijg, maar mensen reageren niet, komen niet opdagen etc. Echt iritant, want ik wil eigenlijk niet te lang 2 auto's op mn naam..
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Sonly dan had ik hem bij een garage ingeruild waar je dan een andere auto koopt. Want als de remmen het niet goed doen kun je er ook geen proefrit in maken.
Rush schreef:Ik baal dat ik met m`n stomme hoofd de verkeerde brokjes voor de kat meegenomen heb. Ze laten scheten als een volwassen vent!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
sonly schreef:Ik heb het juist andersom, heb met veel geluk een leuk nieuw autootje kunnen scoren voor een goede prijs, maar krijg m'n oude auto nog niet verkocht... De hoofdremcilinder moet vervangen worden (hapert, dus hij remt soms niet) dus ik weet dat ik er niet veel voor weer krijg, maar mensen reageren niet, komen niet opdagen etc. Echt iritant, want ik wil eigenlijk niet te lang 2 auto's op mn naam..
laat je hem schorsen
of je probeert het alsnog bij een dealer maar dan thv de sloop...
Ik baal dat ik al de hele avond op mijn pakketje van de Wehkamp zit te wachten. Heb het kpud en ben moe, wil dus lekker mijn bed in. Ze komen alleen ook een ander pakketje ophalen en ben alleen thuis, dus moet wel wachten.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ibbeltje schreef:Sonly dan had ik hem bij een garage ingeruild waar je dan een andere auto koopt. Want als de remmen het niet goed doen kun je er ook geen proefrit in maken.
De auto die ik nu heb is niet via een garage gekocht, maar particulier van iemand die ik ken. Kan de oude dus niet in ruilen.
Kan hem nog naar de sloop brengen, maar dan levertie hooguit nog 100/150 euro op terwijl als de hoofd remcilinder vervangen wordt, de auto volgens mij best nog wel even vooruit kan.
sonly- Prater
Dat ze dat zolaat nog komen halen/brengen.
sonly schreef:Ibbeltje schreef:Sonly dan had ik hem bij een garage ingeruild waar je dan een andere auto koopt. Want als de remmen het niet goed doen kun je er ook geen proefrit in maken.
De auto die ik nu heb is niet via een garage gekocht, maar particulier van iemand die ik ken. Kan de oude dus niet in ruilen.
Kan hem nog naar de sloop brengen, maar dan levertie hooguit nog 100/150 euro op terwijl als de hoofd remcilinder vervangen wordt, de auto volgens mij best nog wel even vooruit kan.
wat voor auto is het? je hebt ook auto-forums he waarop je je auto te koop kan aanbieden, zitten vaak ook veel doe-het-zelf gasten, auto monteurs etc
Is de avondbezorging, die kom tussen 18.00 en 21.00.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ja oke dan gaat het niet idd. Maar ja het is erg lastig een auto te verkopen waarvan de remmen niet goed werken. Ik had dan een auto gezocht bij een garage om te kijken om in te ruilen dus. Of anders het euvel laten maken wat waarschijnlijk ook heel wat kost...maar ja ben bang dat het nu lastig wordt.
Ben al aan het googlen voor je maar wat voor auto heb je precies?
Peugot 306 uit 1996. Heb t idd al via auto sites geprobeerd, en marktplaats. Maar dan maak je dus een afspraak wanneer ze langs komen en komen ze niet, of er wordt afgebeld. Ik moet denk ik gewoon iets langer geduld hebben, maar ik vind het ergens ook gewoon onfatsoenlijk als mensen niet komen terwijl ze een afspraak maken dat ze op een bepaalde dag/bepaalde tijd langskomen. (En ik die tijd er wel voor in plan). Dat is voornamelijk het frustrerende er aan.
Zal uiteindelijk wel goed komen denk ik, maar voor nu baal ik er ff van
Zal uiteindelijk wel goed komen denk ik, maar voor nu baal ik er ff van
sonly- Prater
Sonly, je kan 'm ook naar een bedrijf brengen wat export doet. Dan krijg je een paar honderd euro voor je auto en rijdtie straks in Afrika ofzo. Jij blij, zij blij. Je krijgt natuurlijk niet de hoofdprijs, maar wel meer als op de sloop en je hebt er weinig rompslomp van.
@Expresso. Heb je nog een gasmasker liggen, kan er echt wel 1 gebruiken haha!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ExpressoB schreef:Ben al aan het googlen voor je maar wat voor auto heb je precies?
Wat lief van je!
sonly- Prater
Rush schreef:Sonly, je kan 'm ook naar een bedrijf brengen wat export doet. Dan krijg je een paar honderd euro voor je auto en rijdtie straks in Afrika ofzo. Jij blij, zij blij. Je krijgt natuurlijk niet de hoofdprijs, maar wel meer als op de sloop en je hebt er weinig rompslomp van.
Dat is ook wel een goeie! Ik ga daar ook even op googlen.
Ik verwacht er ook geen hoofdprijs voor, dus dan is dit wel een goede optie denk ik!
sonly- Prater
Rush schreef:Sonly, je kan 'm ook naar een bedrijf brengen wat export doet. Dan krijg je een paar honderd euro voor je auto en rijdtie straks in Afrika ofzo. Jij blij, zij blij. Je krijgt natuurlijk niet de hoofdprijs, maar wel meer als op de sloop en je hebt er weinig rompslomp van.
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: