Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baaltopic!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Baaltopic! Empty Baaltopic!

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 1:43

Pff baal op het moment van mijn werk!

Ik heb maar een 3uren contract maar werk altijd rond de 25 uur.
Vorige week had ik in 1 keer weinig uren maar dacht ben ook 2 dagen vrij dus zal daardoor wel komen.

Nu sta ik voor deze week max 8 uren ingepland..
Dus ik heb gevraagd waardoor ik nu in 1 keer zo weinig uren heb.
Blijkt dat er een paar hebben geklaagd dat ik zoveel uren maak :shock:

Ik kan er niet met mijn verstand bij,
Vaak heb ik zoveel uren omdat heel veel niet extra willen werken of de rot diensten niet willen doen.
Nu komen hun in 1 keer met hun uren in de war want ja ze willen niet extra werken en dan gaan ze over mij klagen

Ik baal er echt flink van want ik heb het daar erg naar mijn zin.
Maar als ik zo weinig uren heb moet ik gewoon op zoek naar een andere baan!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Baaltopic! Empty Re: Baaltopic!

Bericht  girli ma 21 feb 2011 - 1:55

Nou, ben je mooi klaar mee dan :shock:

Hoe zien diegenen die geklaagd hebben dat voor zich dan? Ze willen zelf die uren niet werken, maar gunnen jou de extra uren niet...?? Ik zou met mn baas overleggen. Als je die uren nodig hebt en daar niet weg wilt, kun je dat zeker wel aangeven. Het is aan je baas hoe hij/zij omgaat met klagers. Je baas moet die uren gewoon opvullen.

Bovendien, er zit nogal een gat tussen 8 en 25 uur.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 1:57

Ik baal dat de dag zo snel gaat, ik word namelijk helemaal happy van dat warme zonnetje in mijn nek. Raam open, heerlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 1:57

Tsja het probleem is dus dan mijn eigen leidinggevende nu een week vakantie heeft.

En de andere leidinggevende die is er nog maar 2 weken dus wil zich er niet mee bemoeien omdat ik niet onder hem val (dat kan ik ook wel begrijpen)

Nou ja ben maar weer aan het rond kijken op internet en dank dat ik morgen even langs het uitzendbureau ga..

Ze gunnen mij nu in 1 keer de uren niet omdat hun nu in de knoei komen...
Terwijl ongeveer een jaar lang het al zo gaat..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 2:46

Wat stom, Patries. Altijd fijn zulke collega's.

Ik baal echt enorm enorm enorm. Ik kom 2 punten te kort om mijn tentamen te halen en dat kuttentamen moet ik halen wil ik dit semester mijn studie nog afronden. ik ben enorm genaaid op dat tentamen en ik baal er gewoon enorm van dat ik mijn studie zo enorm weet te verneuken. Sorry voor alle scheldwoorden. Maar ik kan echt wel janken. AAAAAAHHHHHH.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 2:52

Wat belachelijk, Patries! Dat is best wel laag, eigenlijk.

Oh Powerbabe... Wat rot voor je...

Maple: ik ben het helemaal met je eens!! Het gaat veel te snel allemaal... Voor je het weet wordt het al weer donker en is de maandag voor je gevoel alweer voorbij..

Gast
Gast

Bericht  BJA ma 21 feb 2011 - 3:16

Ik baal ervan dat het vanmorgen niet lekker ging op mijn werk.
Zat overspannen thuis en ben veel te snel weer begonnen met werken. Ook omdat ik gek thuis werd van het alleen zijn.
Nu werk ik halve dagen........zit dus nog steeds 's middags thuis, maar ik heb echt geen idee wat ik nu weer moet gaan ondernemen in mijn eentje. Pff....door dit gezeur baal ik er ook van dat ik weinig vrienden heb en geen relatie. Ben altijd alleen!! Embarassed
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:19

BJA schreef:Ik baal ervan dat het vanmorgen niet lekker ging op mijn werk.
Zat overspannen thuis en ben veel te snel weer begonnen met werken. Ook omdat ik gek thuis werd van het alleen zijn.
Nu werk ik halve dagen........zit dus nog steeds 's middags thuis, maar ik heb echt geen idee wat ik nu weer moet gaan ondernemen in mijn eentje. Pff....door dit gezeur baal ik er ook van dat ik weinig vrienden heb en geen relatie. Ben altijd alleen!! Embarassed

hug

Als je nu in de buurt woont, kunnen we wel een keertje iets afspreken....
Dagen kunnen lang duren hè?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:23

Ik baal ook ontzettend. We zouden vandaag de uitslag krijgen van de MRI van onze jongste dochter, we zijn net gebeld en hetgeen wat we te horen kregen was 'Jullie dochter heeft een aanlegstoornis van de hersenen rechts in de hersenschors, boven het rechter oog', wat de gevolgen/het behandelplan e.d. zijn horen jullie morgen van haar eigen neuroloog. Balen, we hadden het graag nu geweten, nu moeten we weer wachten tot morgen Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:25

Mama_van_2, daar kun je lekker veel mee, maar niet heus. Nu zul je je helemaal zorgen maken... Hoe laat morgen?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:26

Powerbabe, wat zuur dat het om zo weinig gaat, dan is het echt enorm balen dat je het niet haalt. Kun je hem snel herkansen, zodat je het toch nog haalt allemaal?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:26

Mamavan_2, bah!! Ze snappen zelf blijkbaar niet dat het voor jullie erg moeilijk is te wachten. Elke seconde kruipt voorbij.
Bel gewoon zelf de neuroloog. Ze kunnen 't krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:27

Isabella schreef:Mama_van_2, daar kun je lekker veel mee, maar niet heus. Nu zul je je helemaal zorgen maken... Hoe laat morgen?

Om 10.30 hebben we een afspraak staan.

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes ma 21 feb 2011 - 3:36

Ik heb een oerstom baal iets..

Ik heb de hele ochtend genoten van de zon in mijn huiskamer.HEERLIJK!
Maar nu is de zon uit de huiskamer en duurt 't nog een poosje voor 'ie weer aan de voorkant van 't huis naar binnen komt!

Dus daar baal ik een beetje van Wink ik kreeg namelijk enorme zin om van alles te doen en nu die zon weg is, zit ik 'nutteloos' op de bank (heb al wassen gedraaid, vaatwasser gedraaid, was gevouwen, gestoft, gezogen, keuken schoongemaakt...)

Very Happy heel dom Wink I know... hahaha
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  BJA ma 21 feb 2011 - 3:39

Dolores schreef:
BJA schreef:Ik baal ervan dat het vanmorgen niet lekker ging op mijn werk.

hug

Als je nu in de buurt woont, kunnen we wel een keertje iets afspreken....
Dagen kunnen lang duren hè?
Nou en of, en dan was weer aan het werk gaan ook te hoog gegrepen. In welke provincie woon je? Ik in Flevoland.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Arwyn ma 21 feb 2011 - 7:05

Bwuh, ik baal ook al van mijn werk! Heb 1 collega die gewoon stom is! Ging mij allemaal opdrachten geven voor vandaag. Nou ja, prima, doe ik dat.. Ging ze daarna dus alles controleren of ik alles goed had gedaan. Bijna overal commentaar op, moest 5 kasten inrichten en de eerst klopte niet (had ik al gezegd) dus gelijk de vraag of ik de rest überhaupt wel bekeken had.. Daarna nog allemaal andere dingen, maar helaas had ik daar dus wel een goed antwoord op en was ik haar voor bij iets anders dat niet klopte. Nou ja, dat was dan toch oké.. En dat werd echt op zo'n toontje gebracht van: het is helemaal niet de bedoeling dat jij dat goed had gedaan, ik had nog veel meer willen zeuren op je en daar heb ik nu geen reden toe. Neutral
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud