Baaltopic
+17
Bliss
ekiaam87
Pancake
Mermaid
Blond
Phileine
Catootje
SoGood
Lejow
nina
Zwoesj
Lady4
silly-one
tess05
ButterflyEffect
Rev3rie
Rovine
21 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Baaltopic
Waar baal je nu van?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Baaltopic
Ik baal dat ik mijn oordopjes vergeten ben. Hele werkdag zonder muziek, kan me veel minder concentreren zo.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik baal van mijzelf... ik kan maar moeilijk mijn motivatie vinden voor school en gedeeltelijk voor mijn stage.Yep, daar baal ik ontzettend van
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Ik baal van mijn hoofdpijn en van het zoeken naar een baan met 0 resultaat omdat ik maar parttime kan werken.
Gast- Gast
Ik baal ervan dat het pas dinsdag is.
En dat ze me niet hebben gebeld voor een wacht.
No way dat ik van vrijdag op zat nacht de wacht in ga..
Baal van de weekenden die ik moet werken
En dat ze me niet hebben gebeld voor een wacht.
No way dat ik van vrijdag op zat nacht de wacht in ga..
Baal van de weekenden die ik moet werken
Gast- Gast
Ik baal ervan, dat ik een tijdje geleden voor mijn klasgenoten een etentje hebt geregeld. Ik heb uiteindelijk voor 16 mensen gereserveerd en er blijven nu maar 7 mensen over.
Diezelfde avond heeft mijn vriend een etentje van zijn werk waar ik super graag mee naar toe wou..
Diezelfde avond heeft mijn vriend een etentje van zijn werk waar ik super graag mee naar toe wou..
Gast- Gast
Ik had een huisje toegewezen, maar die nare hoer van een 'vriendin' heeft er donderdag intake voor.. Als ze het nou neemt, zit zij mij in ieder geval niet meer in de weg..
Gast- Gast
Ik baal ervan dat ik mn hele tentamen planning heb omgegooid om te leren voor een spreekvaardigheid tentamen maar dat meisje heeft persoonlijke problemen dus dat gaat de herkansing worden. Maaarrrr ik had morgen eigenlijk een ander tentamen waar ik dus door die spreekvaardigheid voor had besloten de herkansing te doen en die valt 1 dag voor de herkansing van het spreekvaardigheid gedoe en daarvoor heb ik ook nog andere tentamens, geen kerstvakantie voor mij dus
Laatst aangepast door ButterflyEffect op di 14 dec 2010 - 4:57; in totaal 2 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Hoe weet je zeker dat zij het is geweest dan?_Donnaa schreef:Ik had een huisje toegewezen, maar die nare hoer van een 'vriendin' heeft er donderdag intake voor.. Als ze het nou neemt, zit zij mij in ieder geval niet meer in de weg..
Gast- Gast
Ik baal van de sneeuw!
tess05- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 23-11-10
Ik baal dat ik die baan toch niet heb. Ondanks dat ik wel benoembaar was. Maar mijn eventuele duopartner miste de klik. Tja in het onderwijs is dat wel belangrijk. Zeker in het speciaal onderwijs.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik baal van mezelf omdat ik zo gruwelijk baal van iets waar ik helemaal niets aan kan doen om het te veranderen. Dus waardoor het enkel mijn energie opslokt. En mijn humeur tot het dieptepunt laat zakken.
Laatst aangepast door Isa op di 14 dec 2010 - 4:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ging Wii Party bestellen... Omdat je er volgens de reclame een Remote bij krijgt... En nou heb ik 't spel ontvangen, zonder remote.. Maar toen ik 'm bestelde (vorige week) stond er nog + Remote bij en nu is artikelomschrijving veranderd!
Gelukkig heb ik 'm nog niet betaald en kan je makkelijk retouren bij Bol.com, maar wel balen! Hij leek me zoo leuk, voor de kerst en zo! Maar 45,- voor alleen 't spel vind ik een bit too much...
Oh en verder heb ik 't koud en baal ik van 't weer.
Gelukkig heb ik 'm nog niet betaald en kan je makkelijk retouren bij Bol.com, maar wel balen! Hij leek me zoo leuk, voor de kerst en zo! Maar 45,- voor alleen 't spel vind ik een bit too much...
Oh en verder heb ik 't koud en baal ik van 't weer.
Gast- Gast
Die is toch altijd en overal 45,- met remote geweest? Ik zou ze bellen en zeggen dat het erbij stond toen je had besteld.Trisha schreef:Ik ging Wii Party bestellen... Omdat je er volgens de reclame een Remote bij krijgt... En nou heb ik 't spel ontvangen, zonder remote.. Maar toen ik 'm bestelde (vorige week) stond er nog + Remote bij en nu is artikelomschrijving veranderd!
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Ik baal ervan dat bepaalde moeilijke dingen uit het verleden steeds weer de kop opsteken, terwijl ik net denk dat ik het nu wel verwerkt heb... (ben hiervoor zelfs 2 jaar in therapie geweest, maar krijg steeds meer het idee dat ik er weinig mee op ben geschoten.)
Gast- Gast
Ik baal dat ik nog steeds niks van de makelaar heb gehoord. Ik zit nu al de hele dag in de zenuwen en wordt steeds meer bang dat dit niks gaat worden.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Uhm, nou omdat ze er donderdag echt een intake voor heeft haha.. Dit keer is het niet gelogen.. Maar als zij 'uit de weg is' scheelt dat mij weer!Storm schreef:Hoe weet je zeker dat zij het is geweest dan?_Donnaa schreef:Ik had een huisje toegewezen, maar die nare hoer van een 'vriendin' heeft er donderdag intake voor.. Als ze het nou neemt, zit zij mij in ieder geval niet meer in de weg..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Uhm, nou omdat ze er donderdag echt een intake voor heeft haha.. Dit keer is het niet gelogen.. Maar als zij 'uit de weg is' scheelt dat mij weer!Storm schreef:Hoe weet je zeker dat zij het is geweest dan?_Donnaa schreef:Ik had een huisje toegewezen, maar die nare hoer van een 'vriendin' heeft er donderdag intake voor.. Als ze het nou neemt, zit zij mij in ieder geval niet meer in de weg..
Hoe kan het dat zij elke keer het gras voor jou voeten wegmaait? Weigert ze elke woning die ze aangeboden krijgt ofzo? En als jij tweede bent, ben jij dan niet degene die er recht op heeft, als zij weigert?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
ButterflyEffect schreef:Die is toch altijd en overal 45,- met remote geweest? Ik zou ze bellen en zeggen dat het erbij stond toen je had besteld.Trisha schreef:Ik ging Wii Party bestellen... Omdat je er volgens de reclame een Remote bij krijgt... En nou heb ik 't spel ontvangen, zonder remote.. Maar toen ik 'm bestelde (vorige week) stond er nog + Remote bij en nu is artikelomschrijving veranderd!
Heb ik gedaan, ze hebben 'm gewoon niet meer in die combinatie en toen ik vroeg, of ze er dan niet gewoon een controller bij kunnen doen, kreeg ik te horen dat k bij moet betalen dan.... En verder is die combinatie alleen nog bij Bart Smit in de winkel te koop alleen die hier in 't dorp was uitverkocht duuus dan maar verder zoeken :p
@Donnaa; Fiijjjne vriendin..... Maar is 't zo; als zij 't niet neemt, dat 't dan van jou is?
Gast- Gast
Ik baal dat het financieel even kut zit afgelopen week, het UWV had weer eens een fout gemaakt. Maar als het goed is komt morgen alles binnen (als ik ze mag geloven) dan is het opeens weer heel veel wat er binnenkomt en dan is het balen ook weer over Want ik wil een kerstboom gaan kopen, maar ja wilde ook nog graag eten deze week.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Uhm, nou omdat ze er donderdag echt een intake voor heeft haha.. Dit keer is het niet gelogen.. Maar als zij 'uit de weg is' scheelt dat mij weer!Storm schreef:Hoe weet je zeker dat zij het is geweest dan?_Donnaa schreef:Ik had een huisje toegewezen, maar die nare hoer van een 'vriendin' heeft er donderdag intake voor.. Als ze het nou neemt, zit zij mij in ieder geval niet meer in de weg..
Hmm klinkt als een erg goeie vriendin... En zij wist ook dat jij je daarop in had geschreven? Waarom krijgt zij er een intake voor als hij jou al toegewezen is? Of heb ik vanalles en nogwat gemist?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Deze topic komt als geroepen!
Ik baal ervan dat mijn bloed niet goed was vandaag.
Ik heb een trombosebeen en vrijdag was mijn bloed goed maar nu dus niet.
Dus moet ik nog een week medicijnen spuiten. Ze komen vrijdag weer controleren maar het moet twee keer goed zijn voordat ik mag stoppen met medicijnen spuiten.
En ondertussen moet ik nog wel doorgaan met medicijnen slikken....
Ik baal echt! Dat in mijn lichaam iets gebeurt, waar ik niets aan kan doen. Mijn bloed is gewoon te dik!
Ik baal ervan dat mijn bloed niet goed was vandaag.
Ik heb een trombosebeen en vrijdag was mijn bloed goed maar nu dus niet.
Dus moet ik nog een week medicijnen spuiten. Ze komen vrijdag weer controleren maar het moet twee keer goed zijn voordat ik mag stoppen met medicijnen spuiten.
En ondertussen moet ik nog wel doorgaan met medicijnen slikken....
Ik baal echt! Dat in mijn lichaam iets gebeurt, waar ik niets aan kan doen. Mijn bloed is gewoon te dik!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik baal van alle instanties.
Telfort, omdat voor de 4e keer op rij mijn telefoonrekening WEER niet klopt
De schade expert, omdat hij vandaag de schade aan de auto zou bekijken en we meer zouden horen. Nu is zijn antwoord: 'Ik moet nog het een en ander uitzoeken'. Hoe lang dat gaat duren en WAT hij uit moet zoeken is er niet bij gezegd...
Rabobank, omdat ik 4 weken geleden mijn verhuizing heb doorgegeven, de gegevens zijn wel genoteerd, maar nooit doorgevoerd in het systeem. En het is dat ik een nieuwe pas aangevraagd heb en ze me belde vanuit het oude kantoor, anders had ik er nooit achter gekomen geloof ik..
En van de 2 mensen die me net bijna van de weg gereden hebben omdat ze zo nodig hun auto VOOR me moesten proppen, ipv er gewoon netjes achter..
Pffffffffffffffff Ik heb een baaldag
Telfort, omdat voor de 4e keer op rij mijn telefoonrekening WEER niet klopt
De schade expert, omdat hij vandaag de schade aan de auto zou bekijken en we meer zouden horen. Nu is zijn antwoord: 'Ik moet nog het een en ander uitzoeken'. Hoe lang dat gaat duren en WAT hij uit moet zoeken is er niet bij gezegd...
Rabobank, omdat ik 4 weken geleden mijn verhuizing heb doorgegeven, de gegevens zijn wel genoteerd, maar nooit doorgevoerd in het systeem. En het is dat ik een nieuwe pas aangevraagd heb en ze me belde vanuit het oude kantoor, anders had ik er nooit achter gekomen geloof ik..
En van de 2 mensen die me net bijna van de weg gereden hebben omdat ze zo nodig hun auto VOOR me moesten proppen, ipv er gewoon netjes achter..
Pffffffffffffffff Ik heb een baaldag
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
O nee he Donnaa.. Er moet hier nodig iemand gebitchslapt worden
Ik baal van mijn autocorrectie op de iPhone, ik moet woorden soms 4 keer opnieuw typen omdat dat kreng er steeds wat anders van maakt :p
Ik baal van mijn autocorrectie op de iPhone, ik moet woorden soms 4 keer opnieuw typen omdat dat kreng er steeds wat anders van maakt :p
Gast- Gast
@ Lejow: Ik geloof dat het onderwijspersoneel toe is aan vakantie. Zeker na deze periode met de kinderen. Want dan gaat alles tegen zitten.
Wel PIEP van de auto. Eigenlijk gewoon slecht in mijn ogen, maar ja. En de Rabobank is zeker slecht. Hoe slecht kan je administratie zijn?
@ Danielle: Dat is ook behoorlijk PIEP. Denk je dat het goed gaat, gaat het nog niet super. Sterkte en beterschap.
Wel PIEP van de auto. Eigenlijk gewoon slecht in mijn ogen, maar ja. En de Rabobank is zeker slecht. Hoe slecht kan je administratie zijn?
@ Danielle: Dat is ook behoorlijk PIEP. Denk je dat het goed gaat, gaat het nog niet super. Sterkte en beterschap.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: