Baaltopic
+5
Lotus
Merai
Jordana
Raindrop
RioolSpook
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Baaltopic
Blegh ik baal even flink!
Vanochtend kregen we te horen dat de opa van mijn vriend is overleden.
Mijn schoonmoeder is er al gelijk heen gegaan.
En mijn schoonvader zat in Wales en heeft gelijk een ticket naar huis geboekt.
Dus die zit nu in het vliegtuig.
Nu hebben we gekeken dat het met de auto sneller is dan met de trein, en gaat mijn vriend zijn vader ophalen en dan door naar zijn opa.
Ik wil ook graag mee maar door de tijdgebrek is dat niet mogelijk.
Daar baal ik nu even flink van wat als we het ietsje eerder hadden geweten hoe laat het vliegtuig zou landen had ik gewoon mee gekund.
Het is vast een warrig verhaal maar voel me gewoon even rot en zit nu een potje te janken
Vanochtend kregen we te horen dat de opa van mijn vriend is overleden.
Mijn schoonmoeder is er al gelijk heen gegaan.
En mijn schoonvader zat in Wales en heeft gelijk een ticket naar huis geboekt.
Dus die zit nu in het vliegtuig.
Nu hebben we gekeken dat het met de auto sneller is dan met de trein, en gaat mijn vriend zijn vader ophalen en dan door naar zijn opa.
Ik wil ook graag mee maar door de tijdgebrek is dat niet mogelijk.
Daar baal ik nu even flink van wat als we het ietsje eerder hadden geweten hoe laat het vliegtuig zou landen had ik gewoon mee gekund.
Het is vast een warrig verhaal maar voel me gewoon even rot en zit nu een potje te janken
Gast- Gast
Re: Baaltopic
Gecondoleerd met de opa van je vriend. Dat sucks. En veel sterkte!
Ook ik zit momenteel alleen maar te janken. Heb zo net een confrontatie met mijn moeder gehad en alles gezegd wat ik op mijn hart heb. Ze kijkt me niet eens aan en is zomaar weggelopen.
Ook ik zit momenteel alleen maar te janken. Heb zo net een confrontatie met mijn moeder gehad en alles gezegd wat ik op mijn hart heb. Ze kijkt me niet eens aan en is zomaar weggelopen.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Goh wat erg zeg!
Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
RioolSpook schreef:Gecondoleerd met de opa van je vriend. Dat sucks. En veel sterkte!
Dat is heftig RioolSpook
Patriesje gecondoleerd
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
RioolSpook schreef:Gecondoleerd met de opa van je vriend. Dat sucks. En veel sterkte!
Dat is ook niet leuk!
Hopelijk komt alles snel goed!
Gast- Gast
Het is ook niet zo dat ik er zelf eventjes heen kan rijden
Wij wonen in Friesland.
En zijn opa en oma in Deventer.
Dat is gewoon het rottige want denk nu dat ik er niet eerder kom als de begrafenis zelf.
En ik kan daar niet zo goed tegen dus had gehoopt dat ik ervoor nog eventjes heen kon.
Wij wonen in Friesland.
En zijn opa en oma in Deventer.
Dat is gewoon het rottige want denk nu dat ik er niet eerder kom als de begrafenis zelf.
En ik kan daar niet zo goed tegen dus had gehoopt dat ik ervoor nog eventjes heen kon.
Gast- Gast
Knuffel voor beide dames!
Gecondoleerd Patriesje!
Rioolspookje, ook al is het niet gegaan zoals je had gehoopt, ik vind het goed dat je de confrontatie bent aangegaan!
Gecondoleerd Patriesje!
Rioolspookje, ook al is het niet gegaan zoals je had gehoopt, ik vind het goed dat je de confrontatie bent aangegaan!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Je hebt gelijk merai. Ik ben ook blij dat ik het deed. Want ik zit er al een paar dagen mee en het gaat daardoor hier thuis niet echt lekker (snel op de kast buien). Wel blijft het alsnog zo dat op het moment dat ze wegging ik direct bang was dat ze zelfmoord zou plegen.
Vanavond gaat mijn broer bij haar langs. Hij blijft een stuk rustiger en gaat kijken of hij met dr kan praten.
Vanavond gaat mijn broer bij haar langs. Hij blijft een stuk rustiger en gaat kijken of hij met dr kan praten.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
RioolSpook schreef:Je hebt gelijk merai. Ik ben ook blij dat ik het deed. Want ik zit er al een paar dagen mee en het gaat daardoor hier thuis niet echt lekker (snel op de kast buien). Wel blijft het alsnog zo dat op het moment dat ze wegging ik direct bang was dat ze zelfmoord zou plegen.
Jeetje wat heftig dat je daar over na moet denken. Ik heb je verhaal niet echt gevolgd al heb ik wel eens wat opgevangen, maar het lijkt me een heel moeilijke situatie!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Gecondoleerd Patriesje!
En RioolSpook, wat goed dat je het tegen je moeder hebt gezegd, maar wat een nare (niet-)reactie van haar. Lijkt me heel moeilijk voor je.
Ik baal ook. Baal van de hele situatie waarin ik zit. Bah.
En RioolSpook, wat goed dat je het tegen je moeder hebt gezegd, maar wat een nare (niet-)reactie van haar. Lijkt me heel moeilijk voor je.
Ik baal ook. Baal van de hele situatie waarin ik zit. Bah.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
@ Patriesje: Gecondoleerd.
@ RioolSpook: Wat een lastige situatie, wel knap van je!
@ Lotus: Wil je er iets over kwijt?
Ik zelf baal ook wel een beetje, omdat ik mijn werk kwijt ben en omdat ik mij de laatste tijd echt heel vaak licht in mijn hoofd voel en wat duizelig en 'zwevend'...
@ RioolSpook: Wat een lastige situatie, wel knap van je!
@ Lotus: Wil je er iets over kwijt?
Ik zelf baal ook wel een beetje, omdat ik mijn werk kwijt ben en omdat ik mij de laatste tijd echt heel vaak licht in mijn hoofd voel en wat duizelig en 'zwevend'...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:
Wat rot dat je je werk kwijt bent!
Hoe dat zo?
Gast- Gast
@ Patriesje: mijn rooster van mijn opleiding verandert waardoor ik minder uren moet gaan werken. Mijn leidinggevende kan mijn uren niet verminderen, dus verbreekt ze mijn contract!
Cheesegirl- Ratel
Oh dat is zeker balen.
Vooral omdat je er zelf niks aan kan doen!
Dat vind ik altijd het ergst.
Hopen dat je snel weer wat anders vind!
Gast- Gast
Patriesje schreef:Oh dat is zeker balen.
Ja inderdaad, het is heel dubbel!
Ik begreep dat het niet anders kan, maar baal er wel ontzettend van.
Maar goed, nu hard op zoek naar iets anders...
Cheesegirl- Ratel
Wat balen, Carola!
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Wat balen, Carola!
Ja, is echt een k*t situatie..
Maar goed, er zijn ergere dingen!
Waarom meld jij je in het baaltopic?
Cheesegirl- Ratel
Ik durf die ruimte niet zo goed in te nemen.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Ik durf die ruimte niet zo goed in te nemen.
Oke, is goed!
In ieder geval succes!
Cheesegirl- Ratel
Ik baal van de buren! We hebben twee parkeerplekken voor de deur en ze pleuren doodleuk hun twee auto's er neer.
Nu moet ik de auto helemaal aan het andere eind van het blok parkeren en met de hele baby-en kinderzooi sjouwen omdat zij te beroerd zijn om een auto ergens anders te parkeren!! Zo, dat ben ik kwijt!
Nu moet ik de auto helemaal aan het andere eind van het blok parkeren en met de hele baby-en kinderzooi sjouwen omdat zij te beroerd zijn om een auto ergens anders te parkeren!! Zo, dat ben ik kwijt!
Gast- Gast
Dat is dan ook niet echt sociaal van die mensen...
Lotus- Ratel
Mammalin schreef:Ik baal van de buren! We hebben twee parkeerplekken voor de deur en ze pleuren doodleuk hun twee auto's er neer.
Die irritatie ken ik!
Wij hadden een buurman die zijn 3 auto op de weg/parkeerplekken zetten zodat de andere buren en wij een pokke eind verderop mochten staan.
En dat terwijl hij juist een oprit had en wij niet.
Toen heeft mijn vriend een keer onze auto op zijn oprit gezet, nou de rapen waren gaar!
Maar daarna was ´ons´ plekje voor huis altijd vrij
Gelukkig is hij nu verhuist en is er altijd 1 parkeerplaats vrij
Gast- Gast
Ik irriteer me er dood aan. Al een jaar eigenlijk...moet er gewoon wat van zeggen, maar zo'n schijterd ben ik dus!
Ze hebben er ook handje van om de auto zo ver naar voren te parkeren dat wij er nog amper tussen kunnen.... Nu we een andere kleinere auto hebben, lukt het nog wel maar met onze station was het echt een ramp.
Ze hebben er ook handje van om de auto zo ver naar voren te parkeren dat wij er nog amper tussen kunnen.... Nu we een andere kleinere auto hebben, lukt het nog wel maar met onze station was het echt een ramp.
Gast- Gast
Patriesje schreef:Mammalin schreef:Ik baal van de buren! We hebben twee parkeerplekken voor de deur en ze pleuren doodleuk hun twee auto's er neer.
Die irritatie ken ik!
Wij hadden een buurman die zijn 3 auto op de weg/parkeerplekken zetten zodat de andere buren en wij een pokke eind verderop mochten staan.
En dat terwijl hij juist een oprit had en wij niet.
Toen heeft mijn vriend een keer onze auto op zijn oprit gezet, nou de rapen waren gaar!
Maar daarna was ´ons´ plekje voor huis altijd vrij
Gelukkig is hij nu verhuist en is er altijd 1 parkeerplaats vrij
Mooie actie zeg! Dat zou ik echt niet durven!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: