Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's op budget, deel II..

+64
Kalishi
*Lookie*
Mida4you
jenjoeny
Twellie
Aimee
Sophiee
CCC
joyce0606
Tiara
MissD
Supertalentje
Laced
Coccinelle
chipa
Sterrin_
PiP
NoName88
Darius
Shopaholic
Petteflet
Manderijn
strawberry
Lejow
M@niek
Star007
Mevrouw
Floor
Fiwen
Koeboe82
rapa nui
Flower_L
Bolleke
Printje
Aagje!
Pien
SarahKey
Mama Titty
Bluestar
studiebol
Fiebje
nillis
Lenthe
-Ieniemienie-
Fearie
pindaatje
duckie
Bruintje Beer
Parisienne
Luce
Limburg85
Highway
Happydobby
PapillonRose
bolus26
Sanne
Coco
Puggle
Jezzie
Clapperdie
Linda
Annie24
Liadan
Parel
68 plaatsers

Pagina 5 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  SarahKey zo 30 dec 2012 - 21:17

Annie: balen is dat als je nog ergens een rekening vind.

Ik werk wel met envelopjes. 40 euro per week voor boodschappen en dan nog 10 euro per week voor voeding voor S en verzorgingsspullen. Niet dat ik elke week zoiets nodig heb, maar dan gaat het wel op aan gewone boodschappen. Maar niet meer dan 50 euro per week. Straks valt de flesvoeding er al af en dat scheelt ook alweer wat.

Pampers kopen we in 1 keer heel veel als we ergens een goede aanbieding is. Ik heb nog even een voorraad staan en hoop dat er met de 9 maanden beurs weer een vreselijke goede actie is bij wehkamp. Dit jaar was dat wel het geval en heb toen ook heel wat in kunnen slaan. En anders moeten we echt over gaan op een of andere huismerk, maar dan is het de kunst om een merk te vinden waarbij S niet in doorlekt.

Kinderbijslag willen we dus nu echt gaan gebruiken voor kleding voor S en de pampers. Heb nu genoeg kleding, of hij moet opeens binnen een paar maand naar maat 86 schieten maar dat verwacht ik niet. Kleding voor onszelf zit er niet in zolang er nog geen ander werk is. Is geen ramp want wij zijn toch geen shoppers. Alleen schoenen dat budgetteer ik wel (en nieuw ondergoed en sokken enzo dat kan ook gewoon) Onze kasten puilen met gemak toch uit dus een goede manier om eens zuiniger met de kleding om te gaan.
Kleding voor S is vaak tweedehands maar ook wat dingen zelf gekocht. Meestal bewaar ik de dingen wat ik zelf koop voor netjes/verjaardag/etc. En de tweedehandse kleding om lekker in te rossen en te spelen en te knoeien. Wat ik zelf koop is ook vaak in de opruiming. Ben ook gek op z8 en koop ik ook alleen in de opruiming. Heb veel meer merken in de kast liggen maar dat koop ik dan tweedehands. Mexx vind ik erg leuk, name it ook.

En ik houd erg van kringloopwinkels dus we zijn daar wat vaker te vinden als we wat nodig hebben. En zelf dingen maken. Jaren terug hebben we eens heel zuinig geleefd omdat we toen aan het sparen waren voor een deel van de verbouwing en dat lukte me toen prima. Nu is het noodzaak maar heb al wel de ervaring. Dus komt helemaal goed met het bezuinigen. (even mezelf moed inpraten Laughing)
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Aagje! zo 30 dec 2012 - 21:33

Ik ga ook weer wat beter opletten. We moeten echt hard gaan sparen, want we willen een dakkapel voordat er eventueel een tweede kindje komt. Maar zoveel houden we niet over in de maand, dus we moeten ook op de centjes gaan letten.

wel gaan we alletwee meer verdienen vanaf januari, want denk ik rond de 175 euro per maand gaat schelen.

Nu houden we nog 450 euro over voor leuke dingen, kleding etc. Maar op een of andere manier gaat dat toch altijd wel weer ergens aan op Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 394967
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Printje zo 30 dec 2012 - 21:37

Ik ga ook een poging wagen.. R heeft bijv. 9 broeken liggen in maat 98 Embarassed Hierbij zitten wel 3 speelbroeken in maat 92 die hij eigenlijk alleen naar de opvang aankrijgt maar ik wil genoeg kleren voor hem hebben bij bijv. een ongelukje of wat dan ook.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Bolleke zo 30 dec 2012 - 22:23

Hier moet ook bezuinigd worden. Heb dit jaar vanalles nieuw gekocht, zoals een eethoek, salontafeltje, en veel geklust. Daarnaast is mijn laptop gekop gegaan, dus een nieuwe moeten kopen, nieuwe tv, en een fotocamera.

Ik bezuinig dus echt op de extra dingen, ik maak envelopjes met 60 euro per week en daar doe ik alles mee, dus ook wat drinken en lunchen. Ik moet zelf oppassen dat als ik aan het winkelen ben en ik zie iets van bijv 5 euro dat ik dan niet denk dat dat er wel vanaf kan, want een keer kan dat wel maar bij mij gebeurt dat iets te vaak.
Kleding heeft C. genoeg, ik heb een super lieve buurvrouw en een buurjongen die iets ouder is en al zijn kleding krijgt C. altijd, en ze kopen altijd goed spul en hebben precies onze smaak, ik koop voor C. dus alleen schoenen en dingen die ik leuk vind maar hij niet perce nodig heeft.

Wij hebben een jaarkaart van de dierentuin dus daar gaan we vaker als uitje heen, er zit ook een grote indoor speeltuin bij dus afwisseling genoeg. In de zomer gaan we vaak zwemmen, maar dat kost in principe niet veel. Verder gaan we een keer per jaar naar de efteling ofzo en dat is dan wel een hap geld ineens.
Boodschappen doe ik sinds een half jaar op deze manier, een keer per maand ga ik met een vriendin naar Kaufland in Duitsland en daar sla ik echt heel veel in, wasmiddel enzo is daar echt heel goedkoop maar ook het vlees en andere dingen. Dan hoef ik de rest van de maand alleen de verse dingen bij te kopen en ik pas mijn maaltijden aan, aan wat ik in huis heb. Voor mij scheel het echt.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  duckie wo 2 jan 2013 - 3:17

wij zijn net vorige week overgestapt van zorgverzekering en die zou ook de oude verzekering opgaan zeggen... nu gaan we de premie voor het hele jaar in 1 keer betalen scheelt weer 100 euro... dus dat al geregeld dat ik geld overmaak naar manlief per 1 januari, word er net ook nog even 138 euro van de oude verzederking afgeschreven... flink balen...

nu maar eens kijken hoe ik ga werken met envelopjes of excel bestand oid...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Flower_L wo 2 jan 2013 - 3:35

Ik ben ook begonnen...al wilde ik vanochtend 500 pinnen voor de enveloppen....kon ik maar 250 opnemen :nopompom: En bij de hema wat shirtjes voor j in opruiming gezien...had ik geen contant bij me...moest ik pinnen. Dus ben nu al aan het puzzelen om het recht te trekken smile want kleding moet ook uit een envelop komen.

Maar ben wel echt gemotiveerd, ook al is het niet echt nodig want ik deed al zuinig...wil gewoon graag weten hoeveel we aan alles uitgeven smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Petteflet wo 2 jan 2013 - 4:19

Misschien ga ik toch ook maar eens meedoen. Hier hebben we per maand 800 euro vrij te besteden (boodschappen, tanken, cadeautjes, uitjes enz.). HIer moet eigenlijk ook van gespaard worden, maar op een of andere manier lukt dat gewoon niet. Boodschappen doe ik per week voor ong. 60 euro. Dit is excl. luiers en voeding.
Tanken is bij ons gelukkig niet zo'n heel grote kostenpost. Tanken maandelijks voor 90 euro en daarnaast 40 euro voor de scooter en 15 euro voor de brommer.

We zouden dus een bedrag van 400 euro over moeten houden per maand, maar op een of andere manier zitten we aan het einde van de maand echt op ons geld te wachten.

Envelopjes heb ik wel geprobeerd, maar ik doe meestal mijn boodschappen bij de AH en pak dan vaak (want veeeeel sneller) de zelfscanner. Maar ja, daar kan ik alleen maar pinnen.

Dus wellicht..... is dit topic een over de streeptrekker om echt echt echt wat beter met ons budget om te gaan en eindelijk eens een keer een bedrag te kunnen sparen.

Helaas heb ik voor komende maand nog maar 130 euro over...., want wintersport is betaald, vriend heeft nieuwe skischoenen en ski's gekocht. Verder dure kerst gehad en ik ga zaterdag op pad voor nieuwe snowboardspullen. Wordt dus een flinke uitdaging. Gelukkig nu wel de euroweken bij C1000 en de hamsterweken bij AH.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  duckie wo 2 jan 2013 - 4:26

weet iemand ook of er een app voor is op je telefoon waar je dat in kunt vullen?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Fearie wo 2 jan 2013 - 5:55

@Bolleke, wat betaal je voor wasmiddel en vlees dan? Ik ben ook 1x in de maand bij een Kaufhaus in de buurt en als dat scheelt gaan we dat ook maar eens doen :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Highway wo 2 jan 2013 - 5:59

Ik heb net weer lijstjes gemaakt n.a.v de nieuwe folders van c1000/albert heijn. Zitten vooral bij AH leuke aanbiedingen tussen dus komend weekend maar een ' eetlijstje' maken voor de week erop en weer inslaan. Ik vind deze weken altijd prettig, mooi voorraadje aanleggen!!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  studiebol wo 2 jan 2013 - 6:22

Ik heb al kerst en sint inpakpapier voor aankomend jaar :-) Ik kocht wat bij de trekpleister en ze zeiden dat je een rol kerstpapier mee mocht nemen en ik pakte wat en dat was sintpapier, zegt ze ooh pak je ze toch allebei. En die rollen gingen per drie verpakt! Nou helemaal gratis en voor niks altijd goed voor het budget van december Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 253468018

Wat ik gewoon lastig vind zijn de verleidingen van sale en zo. Nu ook is sale van z8, harstikke leuke dingen gezien, maar ja voor twee jurkjes en twee leggings ben ik zo 70 euro kwijt.. dat vind ik dan weer best veel geld, dus ik kan me dan nu nog in houden, maar ja of dat van het weekend nog lukt..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  SarahKey wo 2 jan 2013 - 6:45

Hier ben ik ook begonnen.
Ik wil nu eerst vooral de voorraadkast wat leger eten. Er staan nog wat pakjes en zakjes die we niet zo vaak eten en er anders te lang liggen. Ook de vriezer puilt uit dus daar eten we ook eerst maar uit. Geld wat ik deze maand bespaar schuif ik door naar volgende maand want dan zal er wel weer vlees gekocht moeten worden.

studiebol: ja de sales. Ik vind het heerlijk om er in te snuffelen, maar koop zelden wat. Z8 ja daar heb ik wel een zwak voor Laughing Jij bent idd meteen 2 keer zoveel uit. Dat is soms wel een nadeel. Kleed je ze altijd hetzelfde?
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  studiebol wo 2 jan 2013 - 6:47

[quote="SarahKey]

studiebol: ja de sales. Ik vind het heerlijk om er in te snuffelen, maar koop zelden wat. Z8 ja daar heb ik wel een zwak voor Laughing Jij bent idd meteen 2 keer zoveel uit. Dat is soms wel een nadeel. Kleed je ze altijd hetzelfde?[/quote]

Yep, soms een andere kleur. Dus tja ik zou dan dus wel 2 jurkjes "moeten" kopen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel wo 2 jan 2013 - 6:54

Niet zeuren, jij hebt de leukste jurkjes van z8 al eeuwen in de kast hangen Razz
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  studiebol wo 2 jan 2013 - 7:23

Parel schreef:Niet zeuren, jij hebt de leukste jurkjes van z8 al eeuwen in de kast hangen Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 1578173417

lol!

Jaaaaaa maar ze werden maar een keer 1.... nu heb ik geen reden...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  PapillonRose wo 2 jan 2013 - 7:36

Ooooo, sale van Z8 is hier ook altijd een gevaar. Heb me tot dusver nog steeds in kunnen houden, maar vind het borgvest van deze collectie toch wel erg leuk. We gaan zien of ik nog ga zwichten Laughing

Verder gaat het hier tot dusver nog goed met het weekbudget!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Fearie wo 2 jan 2013 - 7:39

Gelukkig kan ik de sale aardig weer staan, maar het geld brandt me al weer in de broek toen ik Chipa's verkooptopic zag. Zara broekje, zara broekje, zara broekje, aaaaarghh!

Ben allang blij dat ik makkelijk weerstand kan bieden aan merken als Z8, noppies etc. Ik vind het super leuk, maar weiger gewoon zoveel geld uit te geven aan zoiets kleins, of iets wat D maar kort aan heeft. Als hij wat langer in kleding gaat zitten wil ik het misschien wel overwegen, maar voorlopig niet.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Shopaholic wo 2 jan 2013 - 8:14

Highway schreef:Ik heb net weer lijstjes gemaakt n.a.v de nieuwe folders van c1000/albert heijn. Zitten vooral bij AH leuke aanbiedingen tussen dus komend weekend maar een ' eetlijstje' maken voor de week erop en weer inslaan. Ik vind deze weken altijd prettig, mooi voorraadje aanleggen!!

Hier het zelfde gedaan. Deze week goedkoop boodschapjes gedaan. Zijn na de ah en c1000 geweest, heb voor 40,- hele kar vol voor met wasmiddelen en wcproducten. Lang leve de 1*1 gratis en euro knallers..
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  rapa nui wo 2 jan 2013 - 8:23

Fearie schreef:@Bolleke, wat betaal je voor wasmiddel en vlees dan? Ik ben ook 1x in de maand bij een Kaufhaus in de buurt en als dat scheelt gaan we dat ook maar eens doen :-)

Op het Viva-forum staan ook regelmatig topics over goedkopere productien in Duitsland. Daar raden ze vaak de DM aan voor drogisterijartikelen. Die zou nog veel goedkoper zijn dan het Kruidvat. Drank (ok, luxe aankoop) is er natuurlijk ook veel goedkoper ook omdat bij ons de BTW weer verhoogd is.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Fearie wo 2 jan 2013 - 8:49

rapa nui schreef:
Fearie schreef:@Bolleke, wat betaal je voor wasmiddel en vlees dan? Ik ben ook 1x in de maand bij een Kaufhaus in de buurt en als dat scheelt gaan we dat ook maar eens doen :-)

Op het Viva-forum staan ook regelmatig topics over goedkopere productien in Duitsland. Daar raden ze vaak de DM aan voor drogisterijartikelen. Die zou nog veel goedkoper zijn dan het Kruidvat. Drank (ok, luxe aankoop) is er natuurlijk ook veel goedkoper ook omdat bij ons de BTW weer verhoogd is.

DM is een afkorting van een winkel?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Koeboe82 wo 2 jan 2013 - 8:59

Jaaa mijn favoriete onderwerp!!
Koopjes en besparen..

Boodschappen:
Ik schrijf voor de hele week op wat we eten en dat halen we 1x in de week.
Wil niet meer dan 70 uit geven per week.

Elke maand ga ik naar duitsland.
Koop ik wasmiddel. Verzorgings producten (scheelt echt de helft mey hier!)
en luiers en doekjes.
En doos pampers 94 st kost daar 17.50.
En de grootste ariel vloeibaar 10 euro
(83) wasbeurten
Oral b staqges electrisvhe tandenborstel kost daar met timer 15.95. Zonder timer 8.95.
De opzet borsteld 3 voor 9.99



Ki derbijslag en kgb tel ik bij elkaar op en deel ik door 3.
Zodat ik elke maand als ik wil wat kan kopen.
Ene maand schoenen dan volgende maand kleren.mocht het nodig zijn

Koop in debuitverkoop voor het jaar er op al vast. Schoenen noet. Wel jassen truien

Onder goed hema.. maart groter. Gaat al 2 jaar mee haha!
Word nu wel een beetje krap

Vakantie uitstapjes via vakantie veilingen. 9mnd beurs met de donderdag of vrijdag kaart... gratis!
En die 4 uur dat je binnen kan zijn zie je wel bijna alles..

Verjaardagen;
Mensen met kinderen om ons heen doen wij geen kado meer
De jonge kinderen zoeken we een kado tot 5 euro.
Vaak bij trekpleister . Kruidvat erg leuke dingen!
Onze eigen kinderen doen we tot 50.
Sinterklaas zoek ik het hele jaar door. Als ik wat tegen kom van een paar euro neem ik het mee.
Nu ook leuke hello kitty duplo voor 2.99 -30% er af..

Mijn omgeving word gek van mij haha.
Ik loop zelfs voor een pot jam om.
Omdat er voor 10 cent 150gr meer in zit.
Haha

Laatst waren wij naar plopsa
Vond het zo duur! Zijn wij naar de dichts bij zijne speelgoedwinkel gereden
Daar had ik 2 bobos en een cd. Bij plopsa maar 1 bobo en een cd

Heb wel kortings bon van c1000 ingeleverd
Haha
.
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Bolleke wo 2 jan 2013 - 9:06

Fearie schreef:
rapa nui schreef:
Fearie schreef:@Bolleke, wat betaal je voor wasmiddel en vlees dan? Ik ben ook 1x in de maand bij een Kaufhaus in de buurt en als dat scheelt gaan we dat ook maar eens doen :-)

Op het Viva-forum staan ook regelmatig topics over goedkopere productien in Duitsland. Daar raden ze vaak de DM aan voor drogisterijartikelen. Die zou nog veel goedkoper zijn dan het Kruidvat. Drank (ok, luxe aankoop) is er natuurlijk ook veel goedkoper ook omdat bij ons de BTW weer verhoogd is.

DM is een afkorting van een winkel?

Nee die heet gewoon DM, dat klopt inderdaad dat je daar heel goedkoop drogistspulletjes kunt kopen. Maar voor een kilo vlees (karbonades) heb ik laatst 4 euro betaald, en daar kan ik 5 keer van eten, waren 10 stuks. En bijvoorbeeld 5 worstjes voor 1,49.. En een kilo rundvlees heb ik gekocht voor 6,60 en dan heb je echt bijna geen afval dus echt een kilo vlees.
En wasmiddel en wasverzachter is vaak echt de helft van wat je hier betaald. Ik heb nu Lenor wasverzachter van 3 liter voor 2,58 gekocht, en hier is hij in de AANBIEDING en kost nu 4 euro bij JanLinders. Drank scheelt vaak echt euro's dus dat sla ik daar ook in. Verder koop ik ook gelijk de cadeautjes daar voor als er iemand in die maand jarig is, badspulletjes, chocolade, drank (echt 5 gangen alleen maar dranken en ook leuke cadeaupakketjes) zijn leuke dingen om te kopen, en er ligt ook een bloemenwinkeltje, dus zo zitten de cadeautjes dus eigenlijk meteen in het boodschappengeld, en die hoef ik dan niet meer van die 60 euro per week te kopen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Coco wo 2 jan 2013 - 9:14

I I love you DM, zodra het voorjaar is ga ik weer lekker op de fiets daarheen. Daar bespaarde ik vroeger echt gigantisch op, door naar DM te gaan. Scheelt echt veel. Als je een beetje in de buurt van Duitsland woont is het zeker de moeite waard eens een stukje over de grens te rijden.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  PapillonRose wo 2 jan 2013 - 9:19

Voor de dames die nu hier in NL dingen inslaan, wat kopen jullie dan zoal? Want ik heb bijv. nog geen wasmiddelaanbieding gezien waarbij ik goedkoper uit zou zijn dan wat ik normaal betaal voor mijn wasmiddel van de action. Ook de meeste schoonmaakproducten haal ik daar, of de goedkoopste in de supermarkt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Fearie wo 2 jan 2013 - 9:20

Misschien toch maar eens kijken als we weer bij familie in de buurt zijn smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 5 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum