Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's op budget, deel II..

+64
Kalishi
*Lookie*
Mida4you
jenjoeny
Twellie
Aimee
Sophiee
CCC
joyce0606
Tiara
MissD
Supertalentje
Laced
Coccinelle
chipa
Sterrin_
PiP
NoName88
Darius
Shopaholic
Petteflet
Manderijn
strawberry
Lejow
M@niek
Star007
Mevrouw
Floor
Fiwen
Koeboe82
rapa nui
Flower_L
Bolleke
Printje
Aagje!
Pien
SarahKey
Mama Titty
Bluestar
studiebol
Fiebje
nillis
Lenthe
-Ieniemienie-
Fearie
pindaatje
duckie
Bruintje Beer
Parisienne
Luce
Limburg85
Highway
Happydobby
PapillonRose
bolus26
Sanne
Coco
Puggle
Jezzie
Clapperdie
Linda
Annie24
Liadan
Parel
68 plaatsers

Pagina 3 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  pindaatje vr 28 dec 2012 - 22:52

Ik doe ook weer mee!

Wij hebben na aftrek van álle vaste lasten ongeveer 800-900 euro over:

- 300 euro voor boodschappen (75 euro p/w incl luiers en voeding)
- 200 euro voor benzine (2 auto's die beide 2 keer per maand tanken)
- 300-400 euro per maand voor overige dingen als cadeautjes, kleding enz

Qua uitstapjes gaan we vaak een stuk wandelen, fietsen, naar het bos, kost ons niets smile
Af en toe een keer naar Ballorig, en dan alleen 's ochtends, en betalen we alleen voor de kinderen.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Fearie za 29 dec 2012 - 0:01

Ik doe ook weer mee ! We zijn druk aan het sparen voor onze bruiloft en met de werkloosheid van mijn vriend moeten we echt op de kleintjes gaan letten.

We hebben 300 euro in de maand voor de boodschappen. Luiers worden bij de Aldi gehaald en hoef maar 2 pakken in de maand te hebben, dus dat red ik van die 300 euro.
We hebben 150 euro voor benzine. En ongeveer 50 euro ruimte in de maand, daar worden eventuele verjaardagen van betaald.

Uitjes doen we alleen via veilingsites, we gaan bijvoorbeeld volgende week zondag tapas eten voor 17 euro (voor 2 personen). En we hebben in oktober al een jaarkaart gekocht voor de Apenheul voor 2013.
Af en toe een keer kidsplayground moet kunnen, dat is zo weinig.

Kinderbijslag sparen we en daar wordt de kleding van D van betaald, we kopen gelukkig niet veel kleding voor onszelf en D. Alleen het hoognodige en soms wat extra voor D hier bij Yes of in de uitverkoop.

Het probleem ligt hier bij de extra (onnodige) boodschappen en ditjes/datjes, zoals bij Action en Kruidvat. Die winkels moet ik dus ook gewoon mijden.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Annie24 za 29 dec 2012 - 1:49

Limburg85 schreef:Annie wat voor overzicht heb/gebruik jij?

Ik heb zelf een bestand aangemaakt in Excel. Heb diverse standaard dingen van internet geplukt, maar daar kon ik niet mee overweg. Ik werk zelf met cijfertjes en financien, dus zelf iets maken was in mijn geval dus een beter besluit smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  -Ieniemienie- za 29 dec 2012 - 1:52

Ook ik meld me per 1 jan weer aan haha!
Budget moet ik nog even goed naar kijken.

Maar het is nog geen 1 jan dus ik ga nog even snel online shoppen in de sale laughcry .
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Annie24 za 29 dec 2012 - 1:55

Zo, vanmorgen naar de sanitair en tegelwinkel geweest voor de badkamer en het toilet van het nieuwe huis. Kosten: 2200 euro laughcry Gelukkig hadden we nog 1000 euro in ons bouwdepot van de hypotheek, dus uiteindelijk 1200 euro wat we pas na oplevering in 2014 moeten betalen :cheering:

Opvang; Y. ging altijd 2 dagen en gaat vanaf februari nog maar 1 dag. De andere dag komt mijn moeder oppassen. We gaan dan 200 euro zelf betalen per maand, maar daar krijgen we nog wel iets van terug na 2013: ik heb ons inkomen hoger ingeschat dan het echt is. Dit omdat de belastingdienst rente gaat eisen over het bedrag aan toeslag wat je teveel ontvangt. Dus dan maar even zo Laughing

Oja...we hebben ook een dure hond: ze is ziek, dus we betalen 100 euro per maand voor medicijnen + een verzekering van 28 euro per maand (met dank aan de verhoging vd assurantiebelasting, want dat loopt ook op zeg!) We betalen dus 12 x 28 euro = 336 euro per jaar en kunnen 1x per jaar alles terugvragen. We krijgen dan dus minimaal 12 x 100 = 1200 euro terug. Maarja...die kosten moeten we dus wel eerst zelf maandelijks voorschieten...
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Annie24 za 29 dec 2012 - 1:56

-Ieniemienie- schreef:Ook ik meld me per 1 jan weer aan haha!
Budget moet ik nog even goed naar kijken.

Maar het is nog geen 1 jan dus ik ga nog even snel online shoppen in de sale laughcry .

lol!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Linda za 29 dec 2012 - 1:59

Annie24 schreef:
Limburg85 schreef:Annie wat voor overzicht heb/gebruik jij?

Ik heb zelf een bestand aangemaakt in Excel. Heb diverse standaard dingen van internet geplukt, maar daar kon ik niet mee overweg. Ik werk zelf met cijfertjes en financien, dus zelf iets maken was in mijn geval dus een beter besluit smile

Limburg, ik gebruik deze. Lekker gemakkelijk, ik ben slecht met cijfers.

http://www.stofzuigerzen.nl/wp-content/uploads/2012/01/Begroting.xls

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Lenthe za 29 dec 2012 - 2:04

Waarom staat dit topic bij Zwangerschap & Kinderen?

Ik ga ook weer op m'n geld letten. Het vliegt eruit en vaak aan onzindingen. Bijvoorbeeld een nieuwe tas, terwijl ik al twee goede tassen heb, etc. Ik houd wel altijd mijn Excel bestand bij met kosten en inkomsten. Word ik wel bewust van mijn uitgaven
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Lenthe za 29 dec 2012 - 2:05

Ik heb trouwens wel eens last van struisvogelgedrag. Als ik weet dat ik veel heb uitgegeven,durf ik niet op mijn rekening te kijken Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  nillis za 29 dec 2012 - 2:13

Hier probeer ik ook altijd op te letten en via het programma van Martijn krabbe gebruiken wij nu het afas personal huishuidboekje.Gaat via internet. Is heel ideaal, want je kunt het kopieren van je bankrekening in het huishoudboekje, dus dan kun je telkens in de gaten houden hoeveel je al van een bepaald budget hebt uitgegeven. Zoals bv 300 euro p.maand aan boodschappen en dan elke keer als je boodschappen heb gehaald kun je zien hoeveel je nog over hebt. Nu moet ik me er alleen nog helemaal aanhouden. En de maand januari vind ik nooit zo'n goede maand, want dan is het 1e kwartaal weer en dan komen juist weer extra kosten.
Hopelijk heeft iemand wat aan deze tip.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Linda za 29 dec 2012 - 2:13

Lenthe schreef:Waarom staat dit topic bij Zwangerschap & Kinderen?

Ik ga ook weer op m'n geld letten. Het vliegt eruit en vaak aan onzindingen. Bijvoorbeeld een nieuwe tas, terwijl ik al twee goede tassen heb, etc. Ik houd wel altijd mijn Excel bestand bij met kosten en inkomsten. Word ik wel bewust van mijn uitgaven

Ik denk omdat deel 1 ging over mama's op budget. Een gezin heeft toch vaak heel andere inkomsten en uitgaven dan iemand die alleen woont of samen met een partner.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Fiebje za 29 dec 2012 - 2:19

Ik meld me ook aan.

Wij kunnen ook minderen hebben net een andere auto gekocht en dat geld wil ik zsm weer terug op de spaarrekening hebben. Tevens willen we de tuin doen en de buitenboel schilderen, nieuwe paardenstal neerzetten en zo kan ik nog wel even door gaan.

De zorgverzekeringen heb ik aangepast scheelt 570 euro op jaarbasis. De nieuwe auto is voor mij een klein zuinig ding en de benzineslurper gaat naar mijn man hij rijdt langere stukken dus onderaan de streep moet dat ook geld opleveren. Ik heb een excel bestand gemaakt en deze ga ik vanaf 1 jan netjes bijhouden. Dan kunnen we per onderdeel zien wat het kost zoals; verzekeringen, auto/motor, boodschappen, pers. Verzorging, kleding, hobby, paarden. Zo hoop ik wat meer inzicht erin te krijgen wat waar heen gaat. een hoop loze abbonementen zijn inmiddels opgezegd dus dat spaart ook uit.
Voor cadeaus hebben we het volgende afgesproken: kinderen max 10 euro en volwassene 20 euro. Boodschappen zit ik rond de 80 euro p wk, las hier nog iemand die op dieet is en ik heb dat ook de boodschappenzijn duurder, ger zalm, verse groente, vis.

Maar is de lidl nu echt veel goedkoper dan jumbo?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Fearie za 29 dec 2012 - 2:38

nillis schreef:Hier probeer ik ook altijd op te letten en via het programma van Martijn krabbe gebruiken wij nu het afas personal huishuidboekje.Gaat via internet. Is heel ideaal, want je kunt het kopieren van je bankrekening in het huishoudboekje, dus dan kun je telkens in de gaten houden hoeveel je al van een bepaald budget hebt uitgegeven. Zoals bv 300 euro p.maand aan boodschappen en dan elke keer als je boodschappen heb gehaald kun je zien hoeveel je nog over hebt. Nu moet ik me er alleen nog helemaal aanhouden. En de maand januari vind ik nooit zo'n goede maand, want dan is het 1e kwartaal weer en dan komen juist weer extra kosten.
Hopelijk heeft iemand wat aan deze tip.

Ik heb dat ook een tijdje gedaan maar vond het toch een onprettig idee dat al mijn bankafschriften ergens online stonden. Ben er dus mee opgehouden.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Fearie za 29 dec 2012 - 2:41

Ik haal mijn basics bij de Aldi, hebben jammer genoeg geen Lidl in de buurt. Aanbiedingen qua vlees enzo worden bij de Ah en C1000 gehaald.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  studiebol za 29 dec 2012 - 2:52

Ik wil ook weer mee doen, maar vanaf 8 januari, want we gaan het eerste weekend van januari nog een weekendje weg Very Happy

Hier Heb ik met de kado's wel redelijk goed gedragen deze maand, de meiden zijn super verwend door mijn ouders en zus dus speelgoed hebben we echt voorlopig genoeg.

Kleding hebben ze ook echt zat, ik heb net nog wat rompers gekocht dus ook dat is voorlopig prima.

Ik denk dat wij nog steeds het meest kunnen bezuiningen op de boodschappen dus daar ga ik maar weer op letten. Ik ben ook van de lekkere dingen dus daar moet ik gewoon goed op letten.

Echt zeggen wat wij per maand over houden kan ik niet want wij gooien het niet op een hoop, maar we gaan er wel wat op achteruit door dat we minder kinderopvangtoeslag krijgen, helaas.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 3:53

Linda schreef:
Lenthe schreef:Waarom staat dit topic bij Zwangerschap & Kinderen?

Ik ga ook weer op m'n geld letten. Het vliegt eruit en vaak aan onzindingen. Bijvoorbeeld een nieuwe tas, terwijl ik al twee goede tassen heb, etc. Ik houd wel altijd mijn Excel bestand bij met kosten en inkomsten. Word ik wel bewust van mijn uitgaven

Ik denk omdat deel 1 ging over mama's op budget. Een gezin heeft toch vaak heel andere inkomsten en uitgaven dan iemand die alleen woont of samen met een partner.

Als het gericht is op mama's op budget dan kan de titel beter aangepast worden naar Mama's op budget.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel za 29 dec 2012 - 4:45

Burgemeester Nathalie schreef:
Linda schreef:
Lenthe schreef:Waarom staat dit topic bij Zwangerschap & Kinderen?

Ik ga ook weer op m'n geld letten. Het vliegt eruit en vaak aan onzindingen. Bijvoorbeeld een nieuwe tas, terwijl ik al twee goede tassen heb, etc. Ik houd wel altijd mijn Excel bestand bij met kosten en inkomsten. Word ik wel bewust van mijn uitgaven

Ik denk omdat deel 1 ging over mama's op budget. Een gezin heeft toch vaak heel andere inkomsten en uitgaven dan iemand die alleen woont of samen met een partner.

Als het gericht is op mama's op budget dan kan de titel beter aangepast worden naar Mama's op budget.

Dat heb je snel geflikt Laughing

Ik ga vanavond op jullie reageren, heerlijk dat er zo lekker wordt gekletst!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parisienne za 29 dec 2012 - 7:01

Omdat het nog geen 1 januari is hebben wij nog maar even een mega-uitgave gedaan Rolling Eyes Daarna is het echt, echt klaar. Voor nu geniet ik lekker van onze nieuwe 3D-tv :cheering:

Kleding heeft N. echt meer dan genoeg, dus zij hoeft de komende maanden geen nieuwe kleding. Heb gisteren voor oud en nieuw nog een jurkje gekocht, maar ze heeft verder niks nodig voorlopig. Zelfs geen jas en schoenen. De komende maand dus alleen boodschappen en billendoekjes. Moet toch gaan lukken met nog maar een paar honderd euro?! Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Shopaholic za 29 dec 2012 - 8:01

Wij hoeven niet echt op budget omdat we altijd al wel op de kleintjes letten. De enige grote aankoop van de aankomende tijd zal een nieuwe of 2e hands tripp trapp zijn voor de kleine meid.

Voor de rest qua boodschappen gaat het hier altijd goed. Ons wekelijks budget is wel wat verruimd, van 50 tot max 75 euro, al komen we daarbij lange na niet aan hoor. Maar dan zit ook wasmiddel en vaatwastabletten bijv bij in. Snaaien doen we zelden, of ik dan, manlief houd nog wel eens van wat lekkers, maar dan heb ik het over 1 zak chips bijv in de week.

Wij doen boodschappen dmv briefjes maken en goed op de aanbiedingen letten. En ja, als ik hier voor na meerdere winkels moet (gelukkig op loop of fietsafstand) dan gebeurd dat ook.

Voor de meiden verder niet echt wat nodig, dus ik hoop deze kinderbijslag een groot deel op hun spaarrekeningen te gaan zetten (moet er nog even 1 voor kleine meid openen deze week!).

Voor de rest koop ik geregeld kleding bij de kringloop, ook voor ons zelf! We hebben nu een kringloop ondekt waar ze echt goede, en echt als nieuwe! merkkleding verkopen. En echt voor een prikkie, dus daar kan ik ook flink op bezuiningen.

Voor de rest koop ik zo af en toe wat via het forum ook, maar eigenlijk hebben beiden dames zoveel kleding dat het eigenlijk niet nodig is dus.

Zelf kopen we eigenlijk qua kleding ook vrij weinig voor ons zelf, omdat we best "zuinig" zijn op onze kleding. Wel zal ik binnenkort wat nieuwe basics voor mezelf moeten aanschaffen, dat word wel minder, maar heb er dan ook wel een goede 2jaar meegedaan.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Highway za 29 dec 2012 - 8:10

Fijn idee dat wij niet de enigen zijn die opletten! Ik heb net weekboodschappen gedaan voor 55€ dus was heel tevreden, heb ook nog enkele spullen gehaald die duur zijn en niet wekelijks aangeschaft worden(moet alleen nog ff naar c1000 morgen, denk 10 euro). Verder met de kruidvatvoordeelkaart pampers met 50% eraf gekocht, alvast maatje 2 en ik mocht ook gratis een tas ophalen met luiers, zinkzalf en een flesje. En wat helemaal leuk was, mijn man had geheugen voor zijn computer nodig en ik een strijkijzer.. dus wij naar de mediamarkt, aldaar bedacht ik me dat ik och eens mijn tel abbo moest laten aanpassen kijken of het goedkoper kon..., dus per eind jan betaal ik de helft minder aan abbo!kan nog hetzelfde bellen/sms en ennnn kan op internet (kon ik niet) !het geheugen en het strijkijzer kregen we er gratis bij!! Dus besparen en extra voordeeltjes :cheering:
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 8:13

Wij gaan ook een beetje opletten. Ik wil echt max. 100 euro in de week gaan uitgeven aan boodschappen, afhaaleten en verzorgingsproducten voor ons. Nu is dit vaak wat meer. Tanken moet gewoon dus daar kunnen we niet op bezuinigen. Mijn vriend heeft de auto nodig om naar z'n werk te kunnen en familie voor bezoekjes wonen hier niet in de buurt. Boodschappen doe ik altijd lopend. Speelgoed koop ik alleen met verjaardagen en sinterklaas etc en kleding kopen we wanneer we iets nodig hebben. Ik ben niet merk gericht en koop niet iedere maand iets nieuws en mijn vriend ook niet. Dus daar hoeven we ook niet op te bezuinigen.

We proberen iedere maand min. 275 euro te sparen voor onszelf en 20 euro voor ons kindje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Bluestar za 29 dec 2012 - 8:38

Wij willen vanaf januari ook weer op gaan letten! We hebben de afgelopen maanden té veel geld uitgegeven. Door Y die is geboren, ik die aardig wat kleren heeft gekocht de laatste tijd i.v.m. aankomen/ en nu weer afvallen. Ik had verlof, en vriend zat thuis tijdelijk. Dus veel leuke dingen gedaan en niet echt opgelet. En natuurlijk de feestdagen.

We hebben beide een nieuwe baan, en gaan er 500 euro op vooruit samen. Er komt een auto(otje) bij, en we zullen meer aan kinderopvang gaan betalen en geen zorgtoeslag meer krijgen.
We willen vooral veel gaan sparen, en weer als voorheen op boodschappen besparen. In het voorjaar willen we een dakterras maken van het belastinggeld wat we van ons koophuis terug kijken. En we willen graag met vakantie..

Ik let er met boodschappen op dat ik eigen merk producten koop. Vlees in de aanbieding in de vriezer. Kleding voor Y koop ik gewoon wat hij nodig heeft, maar geen merkkleding. Zo ook voor onszelf. Luiers koop ik in de aanbieding, wel Pampers.
Ik wil eind januari kijken wat we over houden, en dan een 'budget' bekijken.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel za 29 dec 2012 - 8:45

Wat prettig dat iedereen weer op wil/moet/gaat opletten!
Samen staan we sterk!

De planning is nu;
- een bedrag voor schoenen/speelgoed/kleding/jassen voor L. vaststellen, luiers en voeding gaan gewoon mee in het boodschappenbudget.
- een bedrag voor mezelf voor kleding/schoenen/jassen
- puur boodschappenbudget
- extraatjes budget en cadeautjes budget samen vaststellen


Ga daar eens goed over nadenken!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Shopaholic za 29 dec 2012 - 8:49

Wie heeft er misschien een goed excel overzicht ?
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Fearie za 29 dec 2012 - 9:04

Ik heb wel een excelbestand, maar ben nu niet thuis. Dus zal hem later vanavond ff posten smile

Even een vraag, wanneer kopen de mama's hier speelgoed? D heeft namelijk tot nu toe alleen iets met zijn verjaardag en sinterklaas gekregen (oma en tante komen geregeld met wat aan). Dus wij hebben bijna niets extra zelf gehaald.
Zelfde met kleding voor D, ik haal eigenlijk alleen het hoognodige. Dat doen we voor onszelf ook, D heeft 4 spijkerbroeken, 5 vesten, wat shirts en rompers. Alles past in 1 lade smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 3 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum