Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's op budget, deel II..

+64
Kalishi
*Lookie*
Mida4you
jenjoeny
Twellie
Aimee
Sophiee
CCC
joyce0606
Tiara
MissD
Supertalentje
Laced
Coccinelle
chipa
Sterrin_
PiP
NoName88
Darius
Shopaholic
Petteflet
Manderijn
strawberry
Lejow
M@niek
Star007
Mevrouw
Floor
Fiwen
Koeboe82
rapa nui
Flower_L
Bolleke
Printje
Aagje!
Pien
SarahKey
Mama Titty
Bluestar
studiebol
Fiebje
nillis
Lenthe
-Ieniemienie-
Fearie
pindaatje
duckie
Bruintje Beer
Parisienne
Luce
Limburg85
Highway
Happydobby
PapillonRose
bolus26
Sanne
Coco
Puggle
Jezzie
Clapperdie
Linda
Annie24
Liadan
Parel
68 plaatsers

Pagina 6 van 20 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Highway wo 2 jan 2013 - 9:41

PapillonRose schreef:Voor de dames die nu hier in NL dingen inslaan, wat kopen jullie dan zoal? Want ik heb bijv. nog geen wasmiddelaanbieding gezien waarbij ik goedkoper uit zou zijn dan wat ik normaal betaal voor mijn wasmiddel van de action. Ook de meeste schoonmaakproducten haal ik daar, of de goedkoopste in de supermarkt.

regelmatig is zo'n enorme fles 10 euro ofzo, koop dan altijd meer in. Maar ik heb altijd a merk qua wasmiddel, ken het wasmiddel van de action niet

Zie overigens nu bijde hoogvliet wel een leuke actie erbij staan, 3 stuksvoor 8 euro ( omo, witte reus of fleuril)

Ik gebruik overigens altijd de reclamefolder app, erg handig om snel alle supermarkten in de buurt te checken
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Koeboe82 wo 2 jan 2013 - 9:44

[quote="Coco"]I I love you DM, zodra het voorjaar is ga ik weer lekker op de fiets daarheen. Daar bespaarde ik vroeger echt gigantisch op, door naar DM te gaan. Scheelt echt veel. Als je een beetje in de buurt van Duitsland woont is het zeker de moeite waard eens een stukje over de grens te rijden.[/quot/]


Jaaaaa DM!! Mijn schoonzus had een nieuwe deo FA Sports dubbel power
Koste bij de Dm 0.99 cent..
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel wo 2 jan 2013 - 9:52

Ik ben onwijze fan van het vloeibare wasmiddel van de Lidl!
4 euro voor 40 wassen geloof ik, en de wasverzachter is ook fannnnnnntastisch!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Shopaholic do 3 jan 2013 - 7:43

Parel schreef:Ik ben onwijze fan van het vloeibare wasmiddel van de Lidl!
4 euro voor 40 wassen geloof ik, en de wasverzachter is ook fannnnnnntastisch!

Klopt is zeker goed...en zeker voor die prijs! Maar helaas reageren wij allen er toch vrij agressief op Cry
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Coco do 3 jan 2013 - 7:46

Ik heb alweer gezondigd. Mad Ik heb vandaag 3 x een afstandsbestuurbare transporter auto gekocht voor 9,99 ps bij Action. Kids allebei 1 en 1 voor mij Yes om samen te racen. Niet dat we nog geen afstandsbestuurbare auto's hadden, maar goed. Oh en nog een soort barbiepop met haar zodat dochter haren kan kammen.
En alle andere prularia. Wat een rotwinkel is het toch ook. Ik moet er niet meer naar binnen gaan. Op moment dat ik daar binnen sta denk ik er echt niet aan dat ik op budget wil. Evil or Very Mad
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel do 3 jan 2013 - 7:49

Gelukkig is zondigen bij de action altijd nog goedkoper dan zondigen bij de Douglas!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  PapillonRose do 3 jan 2013 - 7:52

Herkenbaar, de Action is voor mij ook een zwakke plek laughcry Gelukkig is het er goedkoop, maar het kan alsnog oplopen als je weer eens met van alles naar buiten komt. Hier zit hij op loopafstand, en ik kom er zeker eens per week, soms vaker. Ik probeer wel altijd een lijstje te maken met wat ik nodig heb, maar dat helpt niet altijd laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Coco do 3 jan 2013 - 7:57

Parel schreef:Gelukkig is zondigen bij de action altijd nog goedkoper dan zondigen bij de Douglas!

Ik moest 76,78 afrekenen laughcry
Maar bij douglas was het mandje niet zo vol voor dat bedrag natuurlijk. Laughing
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Fiwen do 3 jan 2013 - 8:00

Wij moeten ook echt bezuinigen. We hebben een nieuw huis gekocht en zijn €350,- per maand meer aan hypotheek kwijt dus het geld moet ergens vandaan komen...
Plus dat we dat huis nu helemaal aan het verbouwen zijn en dat kost ook altijd meer dan je in eerste instantie denkt.

We hebben elke maand €1600,- voor de vaste lasten excl. zorgverzekering, auto verzekering en brandstof. Daar gaat vanaf deze maand €750,- voor de hypotheek vanaf en nu gemiddeld €450,- voor de boodschappen. Dan blijft er €400,- over voor de andere vaste lasten (en kleren voor J :P) en dat redden we, maar er blijft meestal niks over om te sparen helaas.
We hebben nu geen (werkende) vriezer maar als we straks verhuisd zijn dan wel dus dan willen we ook wat meer in de aanbiedingen kopen en invriezen want nu wordt er regelmatig eten weg gegooid wat niet op gaat omdat het niet in de vriezer kan (vooral brood). Ik denk/hoop dat we dan die €100,- per week dus flink kunnen gaan minderen.

Ik heb ook besloten dat J geen nieuwe winterkleren meer krijgt want ze heeft genoeg, en voor de zomer ga ik (samen met mijn moeder) de meeste kleren zelf maken zodat we alleen de basis dingen hoeven te kopen. En voor mezelf koop ik voorlopig ook niks, ik merk dat ik toch altijd hetzelfde uit de kast pluk. Het enige waarvoor we binnenkort wel gaan shoppen is voor de trouwdag van hele goede vrienden.

Het is een heel verhaal geworden maar ik hoop dat door het op te schrijven en makkelijker voor me is om me er ook echt aan te houden :P
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  SarahKey do 3 jan 2013 - 21:24

Fiwen, een vriezer is idd heel handig. Ik vind dat altijd een goede investering want je bespaard er echt heel veel geld mee. Leuk hoor een nieuw huis!

coco: oeps nu al gezondigd haha. Ach beginnersfoutje Laughing

koeboe: haha oh zo sta ik ook altijd bekend in de familie. Krijg ook regelmatig de vraag: heb jij nog bezuinigingstips? Ja hoor kom maar op haha. Kan ook gerust naar 3 verschillende supermarkten toelopen (of fietsen, niet met de auto want dan bespaard het nog niet) om aabiedingen te halen.

Wat gaan er nog veel naar Duitsland toe. Helaas, wij wonen in de kop van noord-holland dus wij komen er 1 keer in het jaar. En dan slaan we ook wel goed in qua bakspullen, toetjes spul etc etc.

Hier toch wat meer qua boodschappen uitgegeven dan de bedoeling was. Maar dat kwam doordat mijn man jarig is geweest. Dus we zijn sowieso 40 euro extra kwijt afgelopen maand. En dan deze maand voor de verjaardag van S. Al ga ik de taart zelf maken, versiering is al in huis. Drinken ook, moet alleen nog wat boodschappen voor de snaaierij voor dat weekend halen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Fiwen do 3 jan 2013 - 23:25

SarahKey schreef:Fiwen, een vriezer is idd heel handig. Ik vind dat altijd een goede investering want je bespaard er echt heel veel geld mee. Leuk hoor een nieuw huis!

Ja we hebben nu wel een koelkast/vriezer combinatie maar het vriezer-deel daarvan is kapot en aangezien we toch gaan verhuizen ga ik hem nu niet meer vervangen. We doen nu al 3 maanden zonder, die 2 maanden kan nu ook nog wel :P

Pffff ben vandaag even voor laminaat gaan kijken... het was goed dat ik op een stoel zat want anders was ik stijl achterover gevallen. Voor het hele huis (75m2) vroegen ze €2500,- waarvan €800,- voor het leggen :shock: Dat gaan we dus never-nooit-niet doen. Het wordt dus gewoon Ikea laminaat en iemand van marktplaats plukken voor het leggen!
Ben wel verlieft geworden op deze plinten en dat is ook niet zo goed voor mijn bankrekening: Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 844749659_PMG_01
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel vr 4 jan 2013 - 0:54

Laminaat is toch ook niet zo heel erg moeilijk om zelf te leggen?
Het is een heel tijdrovend klusje maar scheelt wel!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  duckie vr 4 jan 2013 - 0:57

Parel schreef:Ik ben onwijze fan van het vloeibare wasmiddel van de Lidl!
4 euro voor 40 wassen geloof ik, en de wasverzachter is ook fannnnnnntastisch!



deze heb ik nu ook gehaald om te proberen dus ben benieuwd..

nu nog op zoek naar een fijnere/goedkopere wasverzachter want zit nu aan de lenor en vind die echt zooooo fijn lekker lang ruiken dus als iemand daar nog een goedkopere tip voor heeft

ik wil hier de voorraadkast op zeer korte termijn eens gaan uitmesten om te zien wat we allemaal nog hebben enzo en uit de kerstpakketten en dat eerst eens opmaken
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Fiwen vr 4 jan 2013 - 1:20

Parel schreef:Laminaat is toch ook niet zo heel erg moeilijk om zelf te leggen?
Het is een heel tijdrovend klusje maar scheelt wel!

Klopt maar in je uppie laminaat leggen wordt lastig Wink
We hadden het leggen in gebudgeteerd maar geen 800,- dus we gaan gewoon op zoek naar iemand die het goedkoper doet.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  PapillonRose vr 4 jan 2013 - 1:53

Fiwen: marktplaats is idd een goede voor zulke dingen. Je kunt iemand zoeken in de advertenties, maar je kan ook zelf een klus plaatsen. Dat heb ik voor het schilderwerk in de woonkamer gedaan en dan bieden de geïnteresseerden op je klus. Heb de goedkoopste met goede referenties genomen en het resultaat is prachtig!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Flower_L vr 4 jan 2013 - 2:03

dit topic is vervloekt...

gister een bestelling willen plaatsen op vd.nl, ben ik te laat met random reader...alles weg

net weer alles in mandje gestopt op Ipad...kom ik niet op de betaalpagina...wit scherm.

ik doe nu nog 1 poging op de gewone pc en anders is het gewoon een teken dat ik het niet mag kopen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel vr 4 jan 2013 - 3:03

duckie schreef:
Parel schreef:Ik ben onwijze fan van het vloeibare wasmiddel van de Lidl!
4 euro voor 40 wassen geloof ik, en de wasverzachter is ook fannnnnnntastisch!



deze heb ik nu ook gehaald om te proberen dus ben benieuwd..

nu nog op zoek naar een fijnere/goedkopere wasverzachter want zit nu aan de lenor en vind die echt zooooo fijn lekker lang ruiken dus als iemand daar nog een goedkopere tip voor heeft

ik wil hier de voorraadkast op zeer korte termijn eens gaan uitmesten om te zien wat we allemaal nog hebben enzo en uit de kerstpakketten en dat eerst eens opmaken

Wederom de wasverzachter van de Lidl, die is echt spotgoedkoop, en ik vind hem heel fijn!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel vr 4 jan 2013 - 3:04

Flower_L schreef:dit topic is vervloekt...

gister een bestelling willen plaatsen op vd.nl, ben ik te laat met random reader...alles weg

net weer alles in mandje gestopt op Ipad...kom ik niet op de betaalpagina...wit scherm.

ik doe nu nog 1 poging op de gewone pc en anders is het gewoon een teken dat ik het niet mag kopen.

Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  duckie vr 4 jan 2013 - 3:06

Parel schreef:
duckie schreef:
Parel schreef:Ik ben onwijze fan van het vloeibare wasmiddel van de Lidl!
4 euro voor 40 wassen geloof ik, en de wasverzachter is ook fannnnnnntastisch!



deze heb ik nu ook gehaald om te proberen dus ben benieuwd..

nu nog op zoek naar een fijnere/goedkopere wasverzachter want zit nu aan de lenor en vind die echt zooooo fijn lekker lang ruiken dus als iemand daar nog een goedkopere tip voor heeft

ik wil hier de voorraadkast op zeer korte termijn eens gaan uitmesten om te zien wat we allemaal nog hebben enzo en uit de kerstpakketten en dat eerst eens opmaken

Wederom de wasverzachter van de Lidl, die is echt spotgoedkoop, en ik vind hem heel fijn!



blijft die geur ook wel een beetje lekker hangen om het zo te zeggen?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel vr 4 jan 2013 - 3:10

duckie schreef:
Parel schreef:
duckie schreef:
Parel schreef:Ik ben onwijze fan van het vloeibare wasmiddel van de Lidl!
4 euro voor 40 wassen geloof ik, en de wasverzachter is ook fannnnnnntastisch!



deze heb ik nu ook gehaald om te proberen dus ben benieuwd..

nu nog op zoek naar een fijnere/goedkopere wasverzachter want zit nu aan de lenor en vind die echt zooooo fijn lekker lang ruiken dus als iemand daar nog een goedkopere tip voor heeft

ik wil hier de voorraadkast op zeer korte termijn eens gaan uitmesten om te zien wat we allemaal nog hebben enzo en uit de kerstpakketten en dat eerst eens opmaken

Wederom de wasverzachter van de Lidl, die is echt spotgoedkoop, en ik vind hem heel fijn!



blijft die geur ook wel een beetje lekker hangen om het zo te zeggen?

Ja, vind ik wel. Als ik mijn kleding in de kast hang en ik haal het eruit om aan te trekken ruikt het nog heel fris!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  duckie vr 4 jan 2013 - 3:11

dankje, ik ga het gewoon eens proberen... die lenor is namelijk best wel duuuur Very Happy
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Limburg85 vr 4 jan 2013 - 3:14

Dat word dus toch naar meer winkels voor de boodschappen, we hebben nu al weinig tijd voor de boodschappen bij 1 winkel daarom blijft het daarbij maar volgens mij kan het wel veel geld schelen? Zowel de Aldi als de Lidl zitten hier vlakbij en naast elkaar.
Welke dingen zijn nog meer goed daar?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel vr 4 jan 2013 - 3:28

Ik ken alleen de Lidl, maar vlees, aardappels, groente, eieren, ´nep´optimel, toetenboeners, zijn onwijs goed vind ik. Evenals smeerboter en chocolade.

Ik heb net 4 deo´s gehaald van Dove (2 voor mij en 2 voor vriend), een fles mondwater van Zendium en een mascara van Maybelline voor 16,40! Alles voor de helft Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Floor vr 4 jan 2013 - 3:32

Fiwen schreef:
Parel schreef:Laminaat is toch ook niet zo heel erg moeilijk om zelf te leggen?
Het is een heel tijdrovend klusje maar scheelt wel!

Klopt maar in je uppie laminaat leggen wordt lastig Wink
We hadden het leggen in gebudgeteerd maar geen 800,- dus we gaan gewoon op zoek naar iemand die het goedkoper doet.

Wij hebben laminaat van carpet right, al meerdere laminaatvloeren van gehad (oude en nieuwe huis), zij kunnen het ook voor je leggen als je daar koopt, bij ons waren de kosten voor het leggen tussen de 400-500 euro.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  duckie vr 4 jan 2013 - 3:43

ik doe meerendeel bij de lidl en soms aldi net wat makkelijker rijden is

blok kaas van de aldi vind manlief het lekkerste

vlees vind ik van de lidl erg lekker en niet duur

diepvriesgroente, melk, optimel, brood, vleeswaren, aardappels, eieren, keukenrol wcpapier eeuhh eigenlijk heel veel halen we daar wel.



de boter hebben we toch liever van blue band en net de wat speciale dingen die ze er niet hebben maar eigenlijk verder haal ik er alles zon beetje. luiers ook geprobeerd maar van de aldi zijn ze redelijk maar zweer toch bij die van de kruidvat en de broekjes van de lidl zijn ook wel te doen...



ga nu het wasmiddel en wasverzachter er eens testen.

soms wegens tijdgebrek of geen zin ga ik wel eens alleen naar de jumbo ofzo maar dan schik ik soms best wel van het verschil
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 6 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 20 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum