Zou jij draagmoeder kunnen/willen zijn?
+58
iloverose
Parisienne
Snoes
Bolleke
Happydobby
SoGood
Viva
Laced
koNijntje
Roodkapje
Sam
Tania
Shopaholic
Linda
Highway
-Ieniemienie-
Aggi
Ayla
Mida4you
Printje
Fearie
kwak
Aimee
Parel
studiebol
Coco
strawberry
Puggle
Wennes
Luce
Muppetje
Jezzie
PapillonRose
Susan
Floor
Liadan
Pompoen
loesje
mzcharlotte
Didi
Smaragdje
Jade
baboeska
Esperanza
rapa nui
Blond
Jasmine
Shisha
Bluestar
banjer49
Mees
GreenGrass
Exogenesis
SarahKey
Twellie
Silver
luisa
Bazinga
62 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Zou jij draagmoeder kunnen/willen zijn?
Ik zou het denk ik niet kunnen, maar voor een van mijn zusjes zou ik er wel over na willen denken. Evenals eiceldonatie.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
aan de ene kant wel als je zulk iets moois kan doen voor een ander.... maar aan de andere kant ik hecht zoveel aan mijn baby in de buik dat ik het niet over mijn hart zou kunnen verdragen dat ik de baby bijwijze van spreken nooit meer kan zien
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
De baby van je zus zal je nog wel zien na de geboorte. Ik heb geen zus, dus geen idee of ik dat zou doen. Voor mijn schoonzus zou ik het niet doen, voor een nichtje of vriendin ook niet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Voor mijn zus zou ik het overwegen. Voor alle andere mensen denk ik niet. Maar ik geloof dat je zelf een kind moet hebben om draagmoeder te mogen worden. Eiceldonatie zou ik geen moeite mee hebben, ik hecht niet echt waarde aan dat biologische stukje. DNA is DNA. Dat zou ik ook doen voor vriendinnen, kennissen en misschien ook wel voor vreemden.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn beste vriendin probeert al een aantal jaren zwanger te raken en dat lukt niet.
Voor haar zou ik eventueel draagmoeder willen zijn maar dan wel met haar eitje en zijn zaadje zodat het echt niet mijn baby is, alleen mijn baarmoeder waar hij/zij tijdelijk in woont.
Nu moet ik zeggen dat ik tot 20 weken best een zware zwangerschap heb gehad en ook geen idee heb hoe de bevalling zal gaan. Verder zou ik zelf denk ik wel 2 kindjes willen krijgen als het zo mag zijn maar stel dat ik die zwangerschap beter doorkom dan zou ik het zeker overwegen. Ik weet hoe graag ze het wilt en ik gun haar ook een kindje
Voor haar zou ik eventueel draagmoeder willen zijn maar dan wel met haar eitje en zijn zaadje zodat het echt niet mijn baby is, alleen mijn baarmoeder waar hij/zij tijdelijk in woont.
Nu moet ik zeggen dat ik tot 20 weken best een zware zwangerschap heb gehad en ook geen idee heb hoe de bevalling zal gaan. Verder zou ik zelf denk ik wel 2 kindjes willen krijgen als het zo mag zijn maar stel dat ik die zwangerschap beter doorkom dan zou ik het zeker overwegen. Ik weet hoe graag ze het wilt en ik gun haar ook een kindje
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Ik denk niet dat ik dat zou willen, omdat het me heel moeilijk lijkt om het kindje weer 'af te staan', ook als het niet je eigen kind is en ook als je er later nog contact mee kan houden. Het lijkt me gewoon heel zwaar.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Draagmoeder niet. Eiceldonatie aan mijn zus wel.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou denk ik nooit een draagmoeder willen zijn. Eiceldonatie lijkt mij ook heel lastig maar voor mijn zusje zou ik het misschien overwegen. Ik weet dan namelijk heel goed waar het kindje terecht komt en zal het kindje altijd kunnen blijven zien. Daarnaast gun ik het hun heel erg en blijft onze band voor altijd.
Gast- Gast
Nee ik zou het niet kunnen. Eicel donatie ook niet.
Ik wil ook eerst zelf kinderen voordat ik zoiets zou kunnen overwegen.
Ik wil ook eerst zelf kinderen voordat ik zoiets zou kunnen overwegen.
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» n.a.v..... zou je draagmoeder kunnen zijn?
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» overdag niet willen/kunnen slapen
» nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??
» Niet willen/kunnen slapen.
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» overdag niet willen/kunnen slapen
» nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??
» Niet willen/kunnen slapen.
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: