Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben er een beetje klaar mee onderhand.

+26
JustMeDaan
Minx
Starla
Parisienne
tienie31
Luce
Rumble
Lejow
Mari
Jerry
Tabbert
Pommes
ChocoChip
Atelier Madame
Mamsie
Exogenesis
nijntje4
Raindrop
Angela_1986
Jasmine
Ibbeltje
Snoopy
Lady4
Carmen_
Marsy28
Caribbeanlover
30 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Ben er een beetje klaar mee onderhand. - Pagina 4 Empty Re: Ben er een beetje klaar mee onderhand.

Bericht  Tabbert wo 9 jan 2013 - 6:27

JustMeDaan schreef:Volgens mij heeft ze nog nooit een baan gehad waarbij ze langer dan 3 maanden voor dezelfde baas heeft gewerkt. En anders hooguit een jaar. Allemaal invalsbaantjes.

En dan iig als postbezorger.. mmm. Ja dat is veel veel harder werken dan iemand die het huishouden doet (o wacht er zijn mensen die dat doen als baan of gelden schoonmakers ook niet als harde werkers) Rolling Eyes
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben er een beetje klaar mee onderhand. - Pagina 4 Empty Re: Ben er een beetje klaar mee onderhand.

Bericht  Starla wo 9 jan 2013 - 7:17

Waar slaat jou reactie dan op Tabbert. Rolling Eyes De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 7:17

Sea of Trees schreef: scratch niks van meegekregen!
Ahjoh, er is al genoeg sensatie in dit topic zónder eventuele misverstanden Wink

Gast
Gast

Bericht  Starla wo 9 jan 2013 - 7:19

lol! Nou inderdaad Laughing Deze topics gaan ook altijd hetzelfde he haha.
Starla
Starla
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 7:30

Maargoed, ontopic: mijn vriend heeft een haat-liefdeverhouding met zijn moeder en zijn moeder heeft hem genoeg dingen geflikt waar hij oprecht boos over zou mogen zijn. Toch, als ik me zó negatief over zijn moeder zou uitlaten als jij nu doet over jouw mans moeder, CBL, zou ik hem zó verschrikkelijk veel verdriet doen en dat zou z'n hart breken. Het is en blijft namelijk wel zijn moeder.

Jouw man heeft géén slechte band met zijn moeder, alleen jij kunt haar niet luchten of zien. Nu mag je natuurlijk best een mening hebben, maar ik denk dat het echt honderd keer beter is om je mening gewoon stil te houden, hooguit te denken "wat een trut ben je ook eigenlijk", en vervolgens gewoon lief naar d'r te lachen en te doen alsof er niets aan de hand is, en het gewoon los te laten. Scheelt voor jezelf een opgefokt gevoel, door topics als deze wordt je nóg meer opgefokt (terwijl je dat al was).
En waar ik nog het meest bang voor ben is dat je man er ooit een keer achterkomt dat je zulke nare dingen hier zit te verkondigen over zijn moeder, zijn mama, die hem met alle liefde die ze maar had, grootgebracht heeft. Ik denk dan dat hij z'n ogen uit z'n kop zou janken van verdriet, verdriet wat jíj hem aan doet. Echt, laat het los, laat het gaan en maak je druk om andere dingen en hou op om zo over je schoonmoeder te praten hier. Je breekt je man z'n hart.

Gast
Gast

Bericht  Starla wo 9 jan 2013 - 7:43

Nou zijn dat ook allemaal aannames Lennox.
Ik ben het wel met je eens dat het wel zijn moeder is en ik zou ook proberen het te negeren, maar ik snap wel dat als je je enorm ergert, dat niet zomaar weg gaat door negeren en lief lachen (ik zou echt niet lief gaan lachen als ik dat niet meen). Je kunt er denk ik het beste met haar over praten en als dat niet werkt, kun je er ook niks mee.
Je weet ook niet of die man wel zo vreselijk liefdevol is opgevoed en of het zijn hart breekt dat cbl zo over die moeder praat. Ik heb ook een rare moeder en vind het echt niet erg als mijn vriend of schoonzus zich negatief over haar uit laat.
Starla
Starla
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 7:45

Starla schreef:Nou zijn dat ook allemaal aannames Lennox.
Ik ben het wel met je eens dat het wel zijn moeder is en ik zou ook proberen het te negeren, maar ik snap wel dat als je je enorm ergert, dat niet zomaar weg gaat door negeren en lief lachen (ik zou echt niet lief gaan lachen als ik dat niet meen). Je kunt er denk ik het beste met haar over praten en als dat niet werkt, kun je er ook niks mee.
Je weet ook niet of die man wel zo vreselijk liefdevol is opgevoed en of het zijn hart breekt dat cbl zo over die moeder praat. Ik heb ook een rare moeder en vind het echt niet erg als mijn vriend of schoonzus zich negatief over haar uit laat.
CBL heeft ooit een paar keer laten vallen dat haar man verder geen enkel probleem met zijn moeder heeft. Zijn dus geen aannames smile

Gast
Gast

Bericht  Sam wo 9 jan 2013 - 7:47

Weet iemand zeker dat CBL 'bestaat'? Dat dit geen act is?

Begin dat nl steeds minder te geloven.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Tabbert wo 9 jan 2013 - 7:50

Starla schreef:Waar slaat jou reactie dan op Tabbert. Rolling Eyes De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Oja? ik neem aan dat ik de pot ben in jouw zin.

Het zal wel.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  Tania wo 9 jan 2013 - 7:51

Sam schreef:Weet iemand zeker dat CBL 'bestaat'? Dat dit geen act is?

Begin dat nl steeds minder te geloven.

Carrie heeft dr wel is gezien volgens mij. En ze heeft ook gewoon facebook.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Starla wo 9 jan 2013 - 8:03

Dat bedoelde ik inderdaad Tabbert. ik vind het nogal raar dat je zo'n neerbuigend toontje aanslaat over cbl.
Starla
Starla
Prater
Prater

Bericht  Tabbert wo 9 jan 2013 - 8:33

Oke, ik zal voortaan mijn antwoorden anders opschrijven.

Ik vind het vreemd dat er gesuggereerd wordt dat de schoonmoeder van CBL niet weet wat hard werken is, omdat ze huismoeder is. En dit is geen baan, want geen salaris en je hoeft geen rekening te houden met collega's. CBL zegt daarbij dat zij wel weet wat hard werken is. Daarom vroeg ik mij af wat voor baan ze had, immers zou het prima kunnen zijn dat zij twee banen afwisselt, min. 60 uur per week werkt of een zodanige zware baan heeft dat aangeeft dat zij inderdaad weet wat hard werken is. Dit omdat ik het opmerkelijk vond dat zij stelt dat haar schoonmoeder dit niet weet, want zij is huisvrouw en dit stelt zij gelijk aan altijd 'vrij' zijn, terwijl ik van mening bent dat huisvrouwen wel degelijk 'werken' al is dit dan niet om een salaris binnen te krijgen.
Op mijn vraag krijg ik het antwoord van andere forummers dat ze momenteel werkloos is en nog nooit langer dan 3 maanden een baan gehad heeft. Ook wordt haar laatste werk genoemd, dat naar mijn weten niet valt onder de 'zware' beroepen. Dan lees ik dat haar schoonmoeder gewoon gewerkt heeft, voordat ze huisvrouw 'werd'. Dus waarom ze (die schoonmoeder) dan niet zou weten wat hard werken is dat weet ik niet. En waarom de schoonmoeder dat niet zou weten in relatie tot CBL dat snap ik dan ook niet.

O, en CBL riep ook nog dat huismoeder zijn geen beroep was en nooit zou worden. En toch zie je mensen betaald worden om te strijken, de ramen te wassen, te stofzuigen en op de kinderen te passen. Zoals ook al aangeduid is, was er zelfs een huishoudschool die gewoon huisvrouwen opleiden als een wijze van spreken. Dan weet ik niet wat harder werken is, op kantoor zitten met je collega's en je kinderen ergens achterlaten bij de oppas of opvang; of thuis voor die kinderen zorgen en tijdens deze activiteit (waarvoor andere mensen die het dan als 'werk' doen voor betaald krijgen) het huishouden. Dat is enkel mijn perspectief. Maar wil nog steeds graag horen van CBL wat dan wel hard werken is volgens haar. Enkel uit interesse, niet om een discussie te voeren of aan te vallen.

Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  Tabbert wo 9 jan 2013 - 8:33

Dus niet neerbuigend bedoelt enkel sarcastisch en onbegrijpend.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 8:34

CBL, is bij mensen schoonmaken via de thuiszorg niets voor jou? Dan ben je elke dag vrij Wink

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover wo 9 jan 2013 - 8:54

Jasmine schreef:
Caribbeanlover schreef:
Jasmine schreef:
Caribbeanlover schreef:
Wat betreft dat werken, dat is nou eenmaal zo. Werk je niet, ben je altijd vrij, immers is huisvrouw zijn nog altijd geen beroep en zal dat ook nooit worden. Zij weet niet wat (hard) werken is dus heeft ze wel lef om te zeggen dat ze ''vrij is''. Dan is het toch logisch dat anderen zich kunnen afvragen of zelfs aan haar vragen waarvan ze dan wel niet vrij is.

Als mijn man mij dit zou zeggen, zou hij een hele flinke draai om zijn oren krijgen.

Iedereen heeft zijn/haar mening en dat mag ik dus vinden. Als jouw man dat zou zeggen, dan mag hij dat en dat jij hem daarom gaat slaan vind ik echt te belachelijk!

Ja hoor, dat mag jij best vinden. Van jou kan ik het hebben. Gelukkig weet mijn man wel beter en ziet hij ook in dat ik overdag best druk ben en echt wel weet wat hard werken is. O ja, en LEZEN CBL. Ik zeg nergens dat ik ga slaan, mensen kunnen dingen ook symbolisch bedoelen.

Dan moet je duidelijk zijn, want je zegt het wel!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover wo 9 jan 2013 - 8:57

Minx schreef:maar even over dat hele huisvrouwen gebeuren. Is het gewoon niet zo dat je andere prioriteiten legt. Waarschijnlijk word bij de gemiddelde huisvrouw alles veel vaker gedaan dan in een gewoon huishouden.

Da's toch logisch of niet dat kan ook. Als men werkt en geen huishoudster heeft, dan doe je het zelf.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Lejow wo 9 jan 2013 - 9:03

Caribbeanlover schreef:
Jasmine schreef:
Caribbeanlover schreef:
Jasmine schreef:
Caribbeanlover schreef:
Wat betreft dat werken, dat is nou eenmaal zo. Werk je niet, ben je altijd vrij, immers is huisvrouw zijn nog altijd geen beroep en zal dat ook nooit worden. Zij weet niet wat (hard) werken is dus heeft ze wel lef om te zeggen dat ze ''vrij is''. Dan is het toch logisch dat anderen zich kunnen afvragen of zelfs aan haar vragen waarvan ze dan wel niet vrij is.

Als mijn man mij dit zou zeggen, zou hij een hele flinke draai om zijn oren krijgen.

Iedereen heeft zijn/haar mening en dat mag ik dus vinden. Als jouw man dat zou zeggen, dan mag hij dat en dat jij hem daarom gaat slaan vind ik echt te belachelijk!

Ja hoor, dat mag jij best vinden. Van jou kan ik het hebben. Gelukkig weet mijn man wel beter en ziet hij ook in dat ik overdag best druk ben en echt wel weet wat hard werken is. O ja, en LEZEN CBL. Ik zeg nergens dat ik ga slaan, mensen kunnen dingen ook symbolisch bedoelen.

Dan moet je duidelijk zijn, want je zegt het wel!

Ja, Jasmine!!
In iedere volgende post moet je er dus precies bijzeggen hoe je iets bedoelt. Dit kan doormiddel van de juiste term er tussen haakjes achter te zetten.
Zo kun je kiezen uit:
- (spreekwoordelijk)
- (sarcastisch)
- (symbolisch)
- (vult u zelf maar aan)...

CBL, echt hoor.. als mijn vriend zo over mijn moeder zou praten, heeft hij echt een hele slechte aan me. Je hoeft geen dikke vriendinnetjes te worden met haar, maar kom op zeg, je kunt wel gewoon normaal doen tegen elkaar (goh, dit zeg ik tegen mijn kleuters ook). Jullie zijn allebei volwassen, als je je nou ook eens zo gedraagt, zou je zomaar eens door 1 deur kunnen met elkaar.
Nogmaals, een betere wereld, begint bij jezelf.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: