Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

al maanden 5 uur wakker! Ben er beetje klaar mee!

3 plaatsers

Ga naar beneden

al maanden 5 uur wakker! Ben er beetje klaar mee! Empty al maanden 5 uur wakker! Ben er beetje klaar mee!

Bericht  holaagirl wo 17 aug 2011 - 7:27

Hallo,

N. is al maaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden 5:00 wakker. Soms een uitschieter met 6:00 uur, maar dit komt zelden voor.
Hij huilt niet, wordt vrolijk wakker...We laten hem even spelen en na 30 minuten gaat hij wel echt hard huilen, dan is hij het zat.
Tegen 8:00 uur is hij weer moe, en gaat hij voor zijn eerste dutje naar bed.

We hebben werkelijk ALLES geprobeerd, maar tevergeefs.....

Maar ik weet niet hoelang ik dit volhoud! Het is zo vroeg en deprimerend om om 5:00 al beneden te zitten met een kleintje.
De dagen duren ZOOO lang:-(

Weet niet wat ik hiermee wil bereiken, wilde het gewoon even kwijt:)
Misschien meiden met ervaring?
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

al maanden 5 uur wakker! Ben er beetje klaar mee! Empty Re: al maanden 5 uur wakker! Ben er beetje klaar mee!

Bericht  Annemie wo 17 aug 2011 - 7:30

Pffff dat lijkt me inderdaad heel vervelend voor je, ik word al gek als mijn zoontje om 7.00 wakker word, laat staan 5.00, laat ik dan daar dus maar niet meer over klagen.
Hopelijk blijft hij binnenkort wat langer slapen, hoelaat gaat hij naar bed dan? En krijgt hij nog een fles voor het naar bed gaan?? Zo niet, dan heeft hij misschien wel vroeg alweer honger, dan zou ik hem voor het naar bed gaan nog wat melk geven.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

al maanden 5 uur wakker! Ben er beetje klaar mee! Empty Re: al maanden 5 uur wakker! Ben er beetje klaar mee!

Bericht  holaagirl wo 17 aug 2011 - 7:33

We hebben geprobeerd:
- plek op ander bedje
- meer voeding
- andere voeding
- ander pyamaatje (kouder/warmer)
- later naar bed (structureel of incidenteel, het maakt niet uit)
- meerdere spenen in zijn bed
- met knuffel, zonder knuffel
- met deken, zonder deken
- laten huilen, speen erin

Hij krijgt nog een fles, maar honger is het niet.
Heb vaak geprobeerd flesje te geven om 5:00 uur en dan terug te leggen, lukt echt neit.
Tussen ons in slapen om 5:00 lukt niet, hij verbouwd het bed!

Het vreemde is wel: op vakantie sliep hij ineens een week lang tot 7:00 uur!
Toen dacht ik dus echt dat er iets neit goed is in zijn eigen kamertje.
maar na een week, was hij ook in Spanje weer om 5:00 wakker.
Vreemd toch...
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Coco wo 17 aug 2011 - 7:40

Ik kan je de hand schudden. Mijn kinderen zijn beiden om de week om 5 uur wakker (als mijn man ochtenddienst heeft) en de andere week om half 6. (oh en op vakantie sliepen ze vaak tot half 8-8uur) En het enige wat ze dan willen doen is herrie schoppen, alles moet tegen de grond geslagen worden, met alles moet getimmerd worden. Pff ik word er echt doodmoe van en loop dan echt op mijn tenen. Ik wil niet zo vroeg al overlast bezorgen laughcry .
Als ik alles wat herrie kan maken weg haal, dan gaan ze wel met elkaar aan de haal waardoor het 1 grote gilpartij is. En god ja, wat duurt de dag dan lang Cry .

Ik kan helaas nog niet met beiden tegelijk gaan douchen, maar misschien is een warme douche lekker dan? Om een beetje rossig te worden en daarna een papfles? Misschien dat hij dat wel gaat slapen?
Als het hier niet verandert binnenkort ga ik dat straks ook proberen als mijn dochtertje wat steviger op haar benen staat.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: