Ben er een beetje klaar mee onderhand.
+26
JustMeDaan
Minx
Starla
Parisienne
tienie31
Luce
Rumble
Lejow
Mari
Jerry
Tabbert
Pommes
ChocoChip
Atelier Madame
Mamsie
Exogenesis
nijntje4
Raindrop
Angela_1986
Jasmine
Ibbeltje
Snoopy
Lady4
Carmen_
Marsy28
Caribbeanlover
30 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ben er een beetje klaar mee onderhand.
Caribbeanlover schreef:Jij stuurt een berichtje als je niet op verjaardagen kan komen. Als wij niet kunnen bij die van haar, dan moet er perse worden langsgegaan vind mijn man en dat is het verschil.
Wat betreft dat werken, dat is nou eenmaal zo. Werk je niet, ben je altijd vrij, immers is huisvrouw zijn nog altijd geen beroep en zal dat ook nooit worden. Zij weet niet wat (hard) werken is dus heeft ze wel lef om te zeggen dat ze ''vrij is''. Dan is het toch logisch dat anderen zich kunnen afvragen of zelfs aan haar vragen waarvan ze dan wel niet vrij is.
In de tijd van je schoonmoeder had je anders gewoon de huishoudschool om te leren hoe je een goed huishouden runt. Dus in dat op zicht is dit dus wel een beroep.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
In de tijd dat mijn vriend geen baan heeft, is hij huisman. Ik snap niet waarom dat anders is. Nu jij thuis bent en geen werk hebt, ben jij ook huisvrouw. Zorg jij eerst maar eens dat je werk hebt, misschien dat je dan een grote mond mag hebben over mensen die niet werken of die ervoor kiezen hun leven anders in te delen dan jij.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Pommes schreef:ikzelf ben geen huisvrouw maar heb wel respect voor vrouwen die dit zijn. Het is ook een hele baan hoor. Huishouden draaiende houden, voor de kinderen zorgen, ... En hoe durf jij te zeggen dat ze niet weten wat hard werken is, weet jij dat wel?
Geen salaris = geen werk
Geen werk = geen salaris
Dat is nou eenmaal zo wat jullie ook zeggen.
Ze vraagt of jij wel weet wat hard werken is?
En verder... Dat jouw man uberhaupt met jou wil zijn als jij zó over zijn moeder praat. Je zou mij enorm kwetsen als partner zijnde! Die vrouw heeft wel jouw man op de wereld gezet hè, heeft hem groot gebracht, door haar is hij wie hij nu is. Realiseer jij je dat wel eens?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Caribbeanlover schreef:'.
Kijk dat bedoel ik dus van dat kinderachtige gedoe. Iemand moet toch de 1e zijn he:
.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Je lijkt, zoals ik het lees op je schoonmoeder. Daarom aard het ook niet.
Je begint ook bij iedere topic die je opent aardig verevelend te worden, het is alleen maar klagen.
En voor de rest GROW UP!!!
Je begint ook bij iedere topic die je opent aardig verevelend te worden, het is alleen maar klagen.
tienie31- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Zelf weet je ook niet wat hard werken is. Je houd het nog geen 2 weken uit bij een baan
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Caribbeanlover schreef:Pommes schreef:ikzelf ben geen huisvrouw maar heb wel respect voor vrouwen die dit zijn. Het is ook een hele baan hoor. Huishouden draaiende houden, voor de kinderen zorgen, ... En hoe durf jij te zeggen dat ze niet weten wat hard werken is, weet jij dat wel?
Geen salaris = geen werk
Geen werk = geen salaris
Dat is nou eenmaal zo wat jullie ook zeggen.
Ze vraagt of jij wel weet wat hard werken is?
En verder... Dat jouw man uberhaupt met jou wil zijn als jij zó over zijn moeder praat. Je zou mij enorm kwetsen als partner zijnde! Die vrouw heeft wel jouw man op de wereld gezet hè, heeft hem groot gebracht, door haar is hij wie hij nu is. Realiseer jij je dat wel eens?
Ik weet wat werken is ja zeker!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
tienie31 schreef:Je lijkt, zoals ik het lees op je schoonmoeder. Daarom aard het ook niet.
Waarom reageer je dan?
Caribbeanlover- Ratel
Anastasya schreef:Zelf weet je ook niet wat hard werken is. Je houd het nog geen 2 weken uit bij een baan
Doet er niet toe, dan ga ik weer ergens anders werken, ik werk tenminste wel.
Caribbeanlover- Ratel
Lennox schreef:In de tijd dat mijn vriend geen baan heeft, is hij huisman. Ik snap niet waarom dat anders is. Nu jij thuis bent en geen werk hebt, ben jij ook huisvrouw. Zorg jij eerst maar eens dat je werk hebt, misschien dat je dan een grote mond mag hebben over mensen die niet werken of die ervoor kiezen hun leven anders in te delen dan jij.
Het is anders omdat het tijdelijk is, dat je dat niet snapt!
Caribbeanlover- Ratel
Jasmine schreef:Caribbeanlover schreef:
Wat betreft dat werken, dat is nou eenmaal zo. Werk je niet, ben je altijd vrij, immers is huisvrouw zijn nog altijd geen beroep en zal dat ook nooit worden. Zij weet niet wat (hard) werken is dus heeft ze wel lef om te zeggen dat ze ''vrij is''. Dan is het toch logisch dat anderen zich kunnen afvragen of zelfs aan haar vragen waarvan ze dan wel niet vrij is.
Als mijn man mij dit zou zeggen, zou hij een hele flinke draai om zijn oren krijgen.
Iedereen heeft zijn/haar mening en dat mag ik dus vinden. Als jouw man dat zou zeggen, dan mag hij dat en dat jij hem daarom gaat slaan vind ik echt te belachelijk!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Jasmine schreef:Caribbeanlover schreef:
Als mijn man mij dit zou zeggen, zou hij een hele flinke draai om zijn oren krijgen.
Iedereen heeft zijn/haar mening en dat mag ik dus vinden. Als jouw man dat zou zeggen, dan mag hij dat en dat jij hem daarom gaat slaan vind ik echt te belachelijk!
Ja hoor, dat mag jij best vinden. Van jou kan ik het hebben. Gelukkig weet mijn man wel beter en ziet hij ook in dat ik overdag best druk ben en echt wel weet wat hard werken is. O ja, en LEZEN CBL. Ik zeg nergens dat ik ga slaan, mensen kunnen dingen ook symbolisch bedoelen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Caribbeanlover schreef:tienie31 schreef:Je lijkt, zoals ik het lees op je schoonmoeder. Daarom aard het ook niet.
Waarom reageer je dan?
Misschien dat dan je ogen eens een keer open gaan. Tijd om zelf eens volwassen te worden en niet altijd de fout bij een ander te zien maar begin eens bij jezelf. (En dan niet alleen bij je schoonmoeder, maar ook bij anderen).
Maar dat zal wel een hopeloze opgave zijn
tienie31- Fluisteraar
Jij en je schoonmoeder zijn beide zeikerds. Jullie lijken op elkaar, iets wat je vast vreselijk vindt om te horen. En dan vind ik jouw schoonmoeder nog de leukste van de twee.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
+1Parisienne schreef:Jij en je schoonmoeder zijn beide zeikerds. Jullie lijken op elkaar, iets wat je vast vreselijk vindt om te horen. En dan vind ik jouw schoonmoeder nog de leukste van de twee.
tienie31- Fluisteraar
Caribbeanlover schreef:Anastasya schreef:Zelf weet je ook niet wat hard werken is. Je houd het nog geen 2 weken uit bij een baan
Doet er niet toe, dan ga ik weer ergens anders werken, ik werk tenminste wel.
En heb je enig idee hoe het komt dat je nooit voor hele lange tijd ergens mag blijven?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Caribbeanlover schreef:Jasmine schreef:Caribbeanlover schreef:
Een spreekwoordelijke draai om iemand z'n oren geven en iemand slaan zijn twee compleet verschillende dingen.
Iedereen mag z'n mening geven, natuurlijk. Maar als jij in de toekomst niet met mensen overhoop wil liggen, zou je er goed aan doen om eerst na te denken en dan te roepen. Probeer eens iets vanuit een ander perspectief te zien. De wereld is niet zo zwart/wit zoals jij hem ziet. Met jou botte opmerkingen kan je mensen kwetsen en van je afstoten. Het is echt niet erg om zo af en toe eens kritisch naar jezelf te kijken en in te zien dat je zelf verkeerd zit.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Caribbeanlover schreef:
Ik ben het hier wel mee eens eigenlijk. Ik vind het ook raar als mijn werkeloze moeder zegt dat ze vrij is. De dingen die zij doet in huis doe ik immers zelf ook dus dat zie ik niet als werk. Verder doet ze alleen maar dingen die ik als leuke dingen zie, zoals afspreken met mensen en daar wat mee drinken, dingen knutselen, etc. Ze heeft geen kleine kinderen meer thuis dus daar kan ze het ook niet druk mee hebben. Ik snap daarom deze opmerking van cbl wel. Als ik naar mijn eigen moeder kijk, ook huisvrouw geweest, en haar werkervaringen vergelijk met de mijne, weet zij ook echt niet wat hard werken is. Niet elke huisvrouw is een harde werker hoor.
Ik wil hiermee niet zeggen dat alle huisvrouwen het niet druk hebben hoor, en al helemaal niet met kleine kinderen. Ik bedoel alleen te zeggen dat je niet iedereen over 1 kam moet scheren.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
maar even over dat hele huisvrouwen gebeuren. Is het gewoon niet zo dat je andere prioriteiten legt. Waarschijnlijk word bij de gemiddelde huisvrouw alles veel vaker gedaan dan in een gewoon huishouden.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ben nu wel benieuwd wat voor werk jij doet CBL
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Tabbert schreef:Ben nu wel benieuwd wat voor werk jij doet CBL
ze is momenteel werkloos, heeft de decembermaand als postbezorger gewerkt
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Maar wat deed ze dan? Aangezien ze weet wat hard werken is, ben ik wel even benieuwd
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Volgens mij heeft ze nog nooit een baan gehad waarbij ze langer dan 3 maanden voor dezelfde baas heeft gewerkt. En anders hooguit een jaar. Allemaal invalsbaantjes.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Alle offtopic berichten verwijderd. Het bleek allemaal een soort van misverstand te zijn. Het account van de nieuwe forumster is in overleg verwijderd. Zij zal eventueel terugkomen onder een nieuwe naam.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
niks van meegekregen!
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Ik ben er zo klaar mee!
» Vriendin, ik ben er wel een beetje klaar mee!
» al maanden 5 uur wakker! Ben er beetje klaar mee!
» Ik ben wel een beetje klaar met het single zijn
» En nu ben ik er klaar mee..
» Vriendin, ik ben er wel een beetje klaar mee!
» al maanden 5 uur wakker! Ben er beetje klaar mee!
» Ik ben wel een beetje klaar met het single zijn
» En nu ben ik er klaar mee..
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: