Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En nu ben ik er klaar mee..

3 plaatsers

Ga naar beneden

En nu ben ik er klaar mee..  Empty En nu ben ik er klaar mee..

Bericht  Muffin ma 4 feb 2013 - 10:27

Misschien heeft iemand hier enig idee? Ben de wanhoop inmiddels nabij en vertrouw mijn eigen lijf niet meer, word er zo verdrietig van! Het volgende is inmiddels in een jaar of vier het geval:

Ik heb rare, wisselende periodes. Inmiddels ben ik over de vier jaar nu in totaal vijf of zes keer plotseling tien kilo aangekomen. In drie weken; eerste twee weken een paar kilo en het overgrote deel in de laatste week. Tegelijk met deze wisseling krijg ik allergievlekken, een gigantisch opgeblazen gezicht en raak ik al mijn energie kwijt. Voel me echt futloos dan, maar kan ook de slaap niet stabiel vatten. Deze periodes houden telkens een x aantal maanden aan, en dan, ineens, zonder enige aanleiding verdwijnen de kilo's en klachten als sneeuw voor de zon. Ook, ineens, in ongeveer drie weken. Tussendoor heb ik vrij heftige haaruitval

Ben ik nou een gigantisch raadsel? Zowel de dokter als de internist kunnen niets vinden, ik heb geen stress en verander niets in mijn eetpatroon. Als ik probeer te minderen met eten tijdens het aankomende lijkt het alleen maar sneller te gaan. Tot slot heb ik al mijn hele leven een extreme hang naar zout voedsel. Misschien heeft iemand een aanleiding? Tips? Ik word er echt gek van, zit nu weer in de fase van ongecontroleerd groeien en gebrek aan energie, mijn hele hoofd is rood, plofferig en met vlekken. Stom!

Muffin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 86
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu ben ik er klaar mee..  Empty Re: En nu ben ik er klaar mee..

Bericht  sonly ma 4 feb 2013 - 10:35

Ik heb er verder niet veel verstand van, maar ik moet gelijk denken aan iets met je schildklier?
Is daar al wel eens op getest?
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muffin ma 4 feb 2013 - 10:36

sonly schreef:Ik heb er verder niet veel verstand van, maar ik moet gelijk denken aan iets met je schildklier?
Is daar al wel eens op getest?

Ja, daar kwam niets uit urine- en bloed. Mijn arts zei zeker te weten dat dat het niet kon zijn, want dan kwamen de periodes niet zo heftig naar voren.. ik weet het niet.

Muffin
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lady1984 ma 4 feb 2013 - 10:46

Ik ben geen arts of medicus maar ik kwam deze informatie tegen op basis van je klachten.

Link:

Addison
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255

Bericht  Muffin di 5 feb 2013 - 6:00

Lady1984 schreef:Ik ben geen arts of medicus maar ik kwam deze informatie tegen op basis van je klachten.

Link:

Addison

Bedankt voor het meedenken, alleen kom ik juist aan en heb ik gelukkig geen verkleuringen, dus zou het zelf niet zo herkennen. Heb vandaag de homeopaat maar gemaild..

Muffin
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lady1984 di 5 feb 2013 - 6:29

Oh, ik las op een andere site gewichtsverandering meende ik, maar ik kan het fout hebben. Ik wens je veel sterkte ermee in ieder geval.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: