Is dit nou zo raar
+15
Burn
Ilovethe90s
luisa
Caribbeanlover
Derpy
Lot
Elliot
Gympie
Ella
Carra
Paper Crown
Mizz_S
SoGood
Benthe
Minx
19 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Is dit nou zo raar
HAAAAAAAAHAHA!!!Carrie schreef:Vrouw, wat zeg je allemaal?
En je hoeft hem niet te behoeden voor een teleurstelling, eigen schuld, dikke bladerdeeg banaan.
Gast- Gast
Da's omgekeerde inburgering, heel apart fenomeen ja.Harrison schreef:Echt, als het er eenmaal in zit kom je er nooit meer van af! Probeer maar eens.
Gast- Gast
@carry sabayon moet je ter plekke bereiden anders is het niet echt lekker meer
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Minx schreef:@carry sabayon moet je ter plekke bereiden anders is het niet echt lekker meer
Ah op die manier! Nou het klinkt wel heel erg bijzonder allemaal, maak je wel een foto van het resultaat? En die van je vriend en dan hier posten!
Gast- Gast
Hahaha dat zou ik zo mooi vinden. Een trieste berg slappe bananenhapjes en een prachtig schuim met rode vruchtjes. En tante emmetje met een pot appelmoes. Eind goed, al goed.
Gast- Gast
Harrison schreef:Zeg je gewoon tegen je vriend dat de bananenmeuk voor bij de koffie is, inderdaad!
Inderdaad, dan is het zogenaamd een gebakje.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
En toen werd het toch nog kerstfeest, mmm.Harrison schreef:Hahaha dat zou ik zo mooi vinden. Een trieste berg slappe bananenhapjes en een prachtig schuim met rode vruchtjes. En tante emmetje met een pot appelmoes. Eind goed, al goed.
O, misschien nog wel een klein aandachtspuntje in verband met het wraakscenario (wat we natuurlijk te allen tijde willen vermijden – hé, dat rijmt): zorg dat de alcohol nog niet te veel door de aderen heeft gevloeid, want dan bestaat de kans dat de ingezakte bananenheuvel goddelijk en groots lijkt, maar de drempel voor jouw schuimhemel (hmm, dat zou ook iets anders kunnen zijn, maar dat bedoel ik dus niet) ineens te hoog is. Begrijp je?
Gast- Gast
Rood schreef:Het is CarrIE. Met een 'ie ee'. Ze draagt verdorie niks.
"Is that all you could carry Carrie?"
Gast- Gast
Haha, de alcohol vloeit bij zijn Fam. Niet zo rijkelijk als bij die van mij dus maak me daar niet te druk over haha. Moet zeggen jullie zijn idd erg grappig
Minx- Lady Post-a-lot
Die vondst zou ik op je cv zetten.Carrie schreef:"Is that all you could carry Carrie?"
Gast- Gast
We proberen nog even een forum-award binnen te slepen. Carrie en ik zijn elkaars concurrenten. Maar we zijn ook vrienden, dus daar gaan mensen ons over interviewen want dat is boeiont.
Gast- Gast
Rood schreef:Die vondst zou ik op je cv zetten.Carrie schreef:"Is that all you could carry Carrie?"
Nee van SATC!
Maar ff serieus Minx, wát ga je nou doen? Hem gewoon zijn flufje laten maken en jij jouw eigen sterwaardige dessert?
Gast- Gast
We kunnen ook altijd nog de boel op het (of 'de', géén idee) spits drijven en dat het dan bijna uitgaat maar toch niet. Beheers je die tactiek?
Gast- Gast
Nou zijn flufje hoef ik niet als kerstdessert hoor ,
Nee geen idee morgen nog ff overleggen maar eerst zit ik de hele dag bij de repetities voor het sprookjesconcert.
Nee geen idee morgen nog ff overleggen maar eerst zit ik de hele dag bij de repetities voor het sprookjesconcert.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Nou zijn flufje hoef ik niet als kerstdessert hoor ,
Oeh, een cliffhanger! Nou ik houd je topic in de gaten morgen!
Gast- Gast
Jambers-stem:
"Overdag... tijdens de repetities... is Minx een zeer behulpzaam, vriendelijk meiske. Haar stem... klinkt als een der engelen... wanneer zij haar pupillen traint... om het beste uit zichzelf te halen. Maar 's avonds... komt haar innerlijke perfectionist... een monster van ongeëvenaarde proporties... naar buiten en haar stem... verandert in die van een gillende keukenmeid... wanneer zij haar nietsvermoedend vriendje... met slappe bananenkoekjes... in de haren vliegt."
"Overdag... tijdens de repetities... is Minx een zeer behulpzaam, vriendelijk meiske. Haar stem... klinkt als een der engelen... wanneer zij haar pupillen traint... om het beste uit zichzelf te halen. Maar 's avonds... komt haar innerlijke perfectionist... een monster van ongeëvenaarde proporties... naar buiten en haar stem... verandert in die van een gillende keukenmeid... wanneer zij haar nietsvermoedend vriendje... met slappe bananenkoekjes... in de haren vliegt."
Gast- Gast
Haha klink meer als een soort kraai
Vriendin van mij regisseerd en ik help met de kleding
Vriendin van mij regisseerd en ik help met de kleding
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Nou zijn flufje hoef ik niet als kerstdessert hoor ,
Niet door elkaar halen met de sabayon. Lijkt nogal op elkaar.
Derpy- Prater
O gets, zou 'ie dat er doorheen schmeren?Derpy schreef:Minx schreef:Nou zijn flufje hoef ik niet als kerstdessert hoor ,
Niet door elkaar halen met de sabayon. Lijkt nogal op elkaar.
Gast- Gast
Misschien uit wraak.
Derpy- Prater
Rood schreef:Jambers-stem:
Hahahahaha ik ga stuk!
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: