Is dit raar?
+15
Janelie
Sjors
ExpressoB
Beachgirl
Jente10
SleepingBeauty
Supertalentje
PluDan
Mamsie
Rouxxxe
Atelier Madame
Kabouter
SuperGrover
lief-boefje
Rush
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: Is dit raar?
Ja. Muts is ook een raar woord. En naar de sauna gaan is sowieso al niets voor mij.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja, dat is raar.
Tenzij je dat touwtje zover afknipt dat niemand het ziet.
Maar ja, probeer `m er dan nog maar uit te krijgen...
Tenzij je dat touwtje zover afknipt dat niemand het ziet.
Maar ja, probeer `m er dan nog maar uit te krijgen...
Gast- Gast
Jada schreef:- naar de sauna gaan (gemengd) met een ob in je muts...
Ja dat vind ik ook raar, zou het zelf echt. Niet doen. Dan maar een week later. Vindt jij het zelf ook raar of wil je dit gaan doen?
lief-boefje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 45
Punten : 43
Registratiedatum : 22-11-10
Waarom zou je een ob in je muts stoppen? Volgens mij hoort die in je vagina.
Gast- Gast
Persen persen persen!!!
Tsja, al gereserveerd en vergeten dat het kan komen. Overigens met die gratis bon die iemand hier op het forum geplaatst had. Wie heeft er ook van die bon gebruik gemaakt? Zwaluwhoeve.
Tsja, al gereserveerd en vergeten dat het kan komen. Overigens met die gratis bon die iemand hier op het forum geplaatst had. Wie heeft er ook van die bon gebruik gemaakt? Zwaluwhoeve.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Waarom zou je een ob in je muts stoppen? Volgens mij hoort die in je vagina.
Ik vind vagina een heel naar woord, een beetje dokterstaal. Ik heb gewoon een muts.
Gast- Gast
Als je dat touwtje naar binnen propt, en als je hem tijdig verschoont, vind ik het wel kunnen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou me er ook niet prettig bij voelen..maar als je al gereserveerd hebt, misschien inderdaad het touwtje afknippen en dan maar gaan zitten frunniken aan je muts als je weer terug bent.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat vind ik wel raar. Ik zou het zelf niet doen. Ik ga ook nooit naar de sauna, maar dat is een ander verhaal.
Gast- Gast
eerst maar afwachten of het sowieso komt morgen. Denk het niet. Maar anders doe ik het touwtje er gewoon in.
Gast- Gast
Ik heb dat wel eens gedaan, ik zou gewoon zorgen dat je goed op je handdoek plaatsneemt en vaak je tampon verwisseld. Oh en de juiste maat is heel erg belangrijk! Want als je veel zwemt kan die tampon zich sneller vullen en kan je erlangs lekken.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind dat het wel kan hoor. Ik ben vorige week nog naar de Zwaluwhoeve geweest met een vriendin die toen ook ongesteld was, zij droeg ook gewoon een tampon. Zelf zou ik het niet snel doen, maar ik ben ook niet van de tampons. Maar als je er zelf verder geen probelem mee hebt..
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Verstop het touwtje maar tussen je lipkes dan.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Verstop het touwtje maar tussen je lipkes dan.
HAHAHA, LIPKES!
Gast- Gast
Mamsie schreef:Verstop het touwtje maar tussen je lipkes dan.
Maar dit doe ik ook hoor, als ik in de sauna ben en ongesteld.
Gast- Gast
Of het raar is weet ik niet. Ik zou mij er zelf iig niet prettig bij voelen.
Ik zou me dan niet op mijn gemak voelen en bang zijn dat het touwtje er iedere keer uit komt zetten en zichtbaar is voor iedereen. Van ontspanning zou voor mij dan geen sprake zijn .
Ik zou me dan niet op mijn gemak voelen en bang zijn dat het touwtje er iedere keer uit komt zetten en zichtbaar is voor iedereen. Van ontspanning zou voor mij dan geen sprake zijn .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Het wordt pas echt raar als je het tegen mensen vertelt Als je gewoon gaat, niks zegt, je touwtje goed verstopt en regelmatig wisselt is er toch niks aan de hand?
Edit: gemengde sauna's zijn niks voor mij en als ik ongesteld ben heb ik niet zo'n zin in die hitte.
Edit: gemengde sauna's zijn niks voor mij en als ik ongesteld ben heb ik niet zo'n zin in die hitte.
Laatst aangepast door Supertalentje op do 28 jul 2011 - 1:08; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ligt eraan hoe ik me voel. Maar als ik me verder prima voel heb ik het ook wel eens gedaan.
Touwtje gewoon afknippen dat hij er niet meer buitenuit bungelt, kan je hem ook nog makkelijk verwijderen
En regelmatig ff verwisselen, door water is hij wel sneller verzadigd. Ik heb er toen echt geen problemen mee gehad.
Je kan er zelfs ob kopen, dus ik denk dat het wel vaker voorkomt!
Touwtje gewoon afknippen dat hij er niet meer buitenuit bungelt, kan je hem ook nog makkelijk verwijderen
En regelmatig ff verwisselen, door water is hij wel sneller verzadigd. Ik heb er toen echt geen problemen mee gehad.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
SleepingBeauty schreef:Ligt eraan hoe ik me voel. Maar als ik me verder prima voel heb ik het ook wel eens gedaan.
whahahhahahahaha nu zie ik een dikke blije tapon voor me met 2 handjes op zn buik * hmm ik ben verzadigd*
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Jada schreef:- naar de sauna gaan (gemengd) met een ob in je muts...
Lekker warm toch..................op je hoofd.
Gast- Gast
Mamsie schreef:SleepingBeauty schreef:Ligt eraan hoe ik me voel. Maar als ik me verder prima voel heb ik het ook wel eens gedaan.
whahahhahahahaha nu zie ik een dikke blije tapon voor me met 2 handjes op zn buik * hmm ik ben verzadigd*
Gast- Gast
Heb er zelf geen ervaring mee maar heb wel eens gehoord van ''wellnes tampons'' speciaal voor o.a. sauna bezoek. Site is wel te vinden als je het intypt in google.
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: