Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit nou zo raar

+15
Burn
Ilovethe90s
luisa
Caribbeanlover
Derpy
Lot
Elliot
Gympie
Ella
Carra
Paper Crown
Mizz_S
SoGood
Benthe
Minx
19 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Carra vr 21 dec 2012 - 11:33

Rood schreef:Ja, maar een gelijkenis kun je nooit een-op-een doorvertalen. Het gaat erom dat ik het gevoel van Minxje even uitleg voor de mensen thuis.

En na jouw uitleg over de jurk snap ik opeens ook wat Minx bedoelt. ARGH. Frustratie!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:35

Rood schreef:Je moet ff in jurk-jargon denken, Harri. Je vriend heeft maanden geleden gezegd dat je een fantastische jurk aan moet op een feestje. Jij stad en land af, zuchtend en steunend, zweetoksels en al, en EINDELIJK vind je er een. Drie dagen van tevoren komt hij met een Wibra-kleedje aan en zegt dat dat toch ook oké is. DAT GEVOEL, ja.. dat moet je vasthouden wil je de diepte, hoogte en breedte van dit probleem een beetje vatten.

Hahaha. Maar ik vind mijn jurk net zo belangrijk als mijn toetje. Weet je.. Zoals ik al zei, misschien ben ik een ei, maar het is zijn familie, zijn kerstborrel waar ik een jurk voor zocht, ik wil gewoon dat hij blij is. En ik bedoel als mijn toetje toch zo fantastisch is en hij maakt er nog wat bij.. dan blijft mijn toetje toch net zo fantastisch. Dus eigenlijk vind ik de jurken vergelijking niet helemaal op gaan.. Dan zou hij in het wibra kleedje moeten komen, hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  luisa vr 21 dec 2012 - 11:36

Ik snap het gewoon echt niet. Juist omdat het gewoon allebei kan. De jurk situatie snap ik daarentegen wel.
Maar goed, wat gaat het worden Minx?
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:36

Nou moet ik er bij zeggen dat ik een beetje dronken ben en in opperbeste stemming, dus ik vind alles goed. Waarschijnlijk denk ik daar anders over als ik morgen ongesteld zou moeten worden en chagrijnig op de bank zat hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:41

Sogood schreef:Ja joh, laat hem die banaan in een plak bladerdeeg stoppen, als die jongen daar toch blij van wordt. Zo te horen kunnen jullie wel een backup toetje gebruiken dus leef je uit!

Haha ja dat! En dan van binnen lachen als iedereen jouw toetje kiest als je ze vraagt welk toetje ze willen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:43

Als ik een mega lekkere curry maak voor mijn schoonfamilie zegt zijn oma dat ze liever andijvie met een gehaktbal wil, dus echt ik kijk nergens meer van op qua keuze voor voedsel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:44

Harrison schreef:Dan zou hij in het wibra kleedje moeten komen, hahaha.
Dat lijkt me, even los van alles, ook een prima idee. Is dit nou zo raar - Pagina 3 3920004554

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:45

Rood schreef:Ja, maar een gelijkenis kun je nooit een-op-een doorvertalen. Het gaat erom dat ik het gevoel van Minxje even uitleg voor de mensen thuis.

Even een stukje beleving naar de mensen toe. Prachtige gelijkenis Roodje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Minx vr 21 dec 2012 - 11:46

Maar ergens vind ik dat dan ook weer zielig, maar vind het een mooie vergelijking rood smile zo voelt het idd wel een beetje.

Op zich kan banaan met bladerdeeg alleen moet je er dan wel een beetje meer voor doem dan een banaan in bladerdeeg verpakken. Grand dessert ook aan gedacht alleen moet ik onverwachts maandag werken, iets waar ik erg blij mee ben dus moet het ook nog wel een beetje kunnen plannen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:48

Harrison schreef:Als ik een mega lekkere curry maak voor mijn schoonfamilie zegt zijn oma dat ze liever andijvie met een gehaktbal wil, dus echt ik kijk nergens meer van op qua keuze voor voedsel.

Ja maar jij bent volgens mij een heel relaxt persoon van binnen. Ik ben een soort van up tight bitch. Toen ik het dessert moest maken vorig jaar kerst en ik een prachtige chocoladetaart wilde maken en mijn zwager naar mijn vriend whatsapte "ik moet die chocoladetroep niet" was ik in staat de mooiste taart ever te maken en die eigenhandig door zijn strot te douwen.

En nu komen ze weer bij ons Tweede Kerstdag, iedereen neemt wat mee. En ik moet o.a. appelmoes kopen "want dat vindt tante Emmetje zo lekker, en de rest van de familie ook, ja ja, wij zijn dól op appelmoes, dus vergeet vooral de appelmoes niet" Nou heb al meteen de kriebels.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Derpy vr 21 dec 2012 - 11:49

Ik ben nogal een miep wat eten betreft, maar een toetje moet een geheel zijn. Daar kun je niet ineens banaan in bladerdeeg naast kwakken, als je een mooie compositie hebt bedacht. Dat is net als een Rembrandt in je huis hangen en er dan maar een Ikea-schilderij naast hangen.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:50

Derpy schreef:Ik ben nogal een miep wat eten betreft, maar een toetje moet een geheel zijn. Daar kun je niet ineens banaan in bladerdeeg naast kwakken, als je een mooie compositie hebt bedacht. Dat is net als een Rembrandt in je huis hangen en er dan maar een Ikea-schilderij naast hangen.

Jawel dat kan wel, dat is zijn straf Twisted Evil Iedereen gaat dat toetje toch stom vinden. Moest hij maar niet zo eigenwijs zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:51

Carrie schreef:Even een stukje beleving naar de mensen toe. Prachtige gelijkenis Roodje.
lol! X 10 miljoen.

Minx, ik denk toch dat je nu even het compromis moet gaan zoeken. En dat is wat de meiden hier voorstellen: jij focust op jouw toetje, zonder enige inmenging van hem, en andersom. Het is ook geen ramp, toch?

Ik zou wel een wraakscenario klaar hebben voor het geval de schoonfamilie massaal voor zíjn toetje kiest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Minx vr 21 dec 2012 - 11:51

Haha ik zou zelf de appelmoes maken en een pot kopen. Je eigen mengsel in die pot stoppen en dan de moes uit de pot opdienen als je eigen. Zul je zien dat ze zeggen dat die uit de pot toch lekkerder is. Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:53

Carrie schreef:
Harrison schreef:Als ik een mega lekkere curry maak voor mijn schoonfamilie zegt zijn oma dat ze liever andijvie met een gehaktbal wil, dus echt ik kijk nergens meer van op qua keuze voor voedsel.

Ja maar jij bent volgens mij een heel relaxt persoon van binnen. Ik ben een soort van up tight bitch. Toen ik het dessert moest maken vorig jaar kerst en ik een prachtige chocoladetaart wilde maken en mijn zwager naar mijn vriend whatsapte "ik moet die chocoladetroep niet" was ik in staat de mooiste taart ever te maken en die eigenhandig door zijn strot te douwen.

En nu komen ze weer bij ons Tweede Kerstdag, iedereen neemt wat mee. En ik moet o.a. appelmoes kopen "want dat vindt tante Emmetje zo lekker, en de rest van de familie ook, ja ja, wij zijn dól op appelmoes, dus vergeet vooral de appelmoes niet" Nou heb al meteen de kriebels.

Hahahaha. Ik snap het wel hoor. Ik denk dan eerst ook serieus!? (Of eigenlijk denk ik serioesoe?! Ik weet niet hoe dat komt) maar dan denk ik ja.. relax. Waarschijnlijk ook omdat ze dan uiteindelijk 3x opschept en zegt dat het zo lekker is, dat maakt een hoop goed. Maar als ze zou whatsappen dat ze die troep niet moet dan zou ik ook wel lichtelijk gepikeerd zijn. Dan zou ik denk ik ook gewoon niks meer maken. Haal jij maar een bolletje ijs op de hoek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:54

Hahaha ik weet niet of het nou aan mijn toestand ligt of aan dit topic, maar ik moet hier om lachen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:55

Carrie schreef:En nu komen ze weer bij ons Tweede Kerstdag, iedereen neemt wat mee. En ik moet o.a. appelmoes kopen "want dat vindt tante Emmetje zo lekker, en de rest van de familie ook, ja ja, wij zijn dól op appelmoes, dus vergeet vooral de appelmoes niet" Nou heb al meteen de kriebels.
Kun je niet met twintig kilopotten aan komen zetten en dan per bord drie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:55

Harrison schreef:Hahaha ik weet niet of het nou aan mijn toestand ligt of aan dit topic, maar ik moet hier om lachen.
All the funny people are gathered, so there you go.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Minx vr 21 dec 2012 - 11:55

Rood schreef:
Carrie schreef:Even een stukje beleving naar de mensen toe. Prachtige gelijkenis Roodje.
lol! X 10 miljoen.

Minx, ik denk toch dat je nu even het compromis moet gaan zoeken. En dat is wat de meiden hier voorstellen: jij focust op jouw toetje, zonder enige inmenging van hem, en andersom. Het is ook geen ramp, toch?

Ik zou wel een wraakscenario klaar hebben voor het geval de schoonfamilie massaal voor zíjn toetje kiest.

Maar ergens wil ik hem ook behoeden voor een teleurstelling. Inderdaad zie ik het me dan voor me dat hij daar met zijn te witte of te zwarte banaanhapjes staat en ik dan aankom met een fles prosecco doos eieren suiker en mijn voorbereidde vruchtjes.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:56

Harrison schreef:Ik denk dan eerst ook serieus!? (Of eigenlijk denk ik serioesoe?! Ik weet niet hoe dat komt) maar dan denk ik ja.. relax.
*komt niet meer bij het lachen*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Derpy vr 21 dec 2012 - 11:57

Carrie schreef:
Derpy schreef:Ik ben nogal een miep wat eten betreft, maar een toetje moet een geheel zijn. Daar kun je niet ineens banaan in bladerdeeg naast kwakken, als je een mooie compositie hebt bedacht. Dat is net als een Rembrandt in je huis hangen en er dan maar een Ikea-schilderij naast hangen.

Jawel dat kan wel, dat is zijn straf Twisted Evil Iedereen gaat dat toetje toch stom vinden. Moest hij maar niet zo eigenwijs zijn!

"Hoi familie, jullie mogen kiezen. Willen jullie het Rembrandt-schilderij of die van Ikea? Ze zijn allebei even mooi hoor, heus."

Minx, voeg anders gewoon een extra gang toe. Dan serveer je twee toetjes. Eerst die van jou en daarna die bananenmeuk. Daar heeft niemand dan meer zin in.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:58

Minx schreef:Maar ergens wil ik hem ook behoeden voor een teleurstelling. Inderdaad zie ik het me dan voor me dat hij daar met zijn te witte of te zwarte banaanhapjes staat en ik dan aankom met een fles prosecco doos eieren suiker en mijn voorbereidde vruchtjes.
Daar moet je je dan weer niet druk om maken. Als hij nu niet de fout ingaat, zit je elk jaar met dit traumatische leed. Hij moet een keer flink zijn op z'n snoet pleuren – en dan moet jij maar even toekijken – maar dan is het ook voorgoed over met die bananensmurrie-onzin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:59

Zeg je gewoon tegen je vriend dat de bananenmeuk voor bij de koffie is, inderdaad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:59

Minx schreef:
Rood schreef:
Carrie schreef:Even een stukje beleving naar de mensen toe. Prachtige gelijkenis Roodje.
lol! X 10 miljoen.

Minx, ik denk toch dat je nu even het compromis moet gaan zoeken. En dat is wat de meiden hier voorstellen: jij focust op jouw toetje, zonder enige inmenging van hem, en andersom. Het is ook geen ramp, toch?

Ik zou wel een wraakscenario klaar hebben voor het geval de schoonfamilie massaal voor zíjn toetje kiest.

Maar ergens wil ik hem ook behoeden voor een teleurstelling. Inderdaad zie ik het me dan voor me dat hij daar met zijn te witte of te zwarte banaanhapjes staat en ik dan aankom met een fles prosecco doos eieren suiker en mijn voorbereidde vruchtjes.

Vrouw, wat zeg je allemaal?

En je hoeft hem niet te behoeden voor een teleurstelling, eigen schuld, dikke bladerdeeg banaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 12:00

Rood schreef:
Harrison schreef:Ik denk dan eerst ook serieus!? (Of eigenlijk denk ik serioesoe?! Ik weet niet hoe dat komt) maar dan denk ik ja.. relax.
*komt niet meer bij het lachen*

Echt, als het er eenmaal in zit kom je er nooit meer van af! Probeer maar eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 3 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum