Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit nou zo raar

+15
Burn
Ilovethe90s
luisa
Caribbeanlover
Derpy
Lot
Elliot
Gympie
Ella
Carra
Paper Crown
Mizz_S
SoGood
Benthe
Minx
19 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Is dit nou zo raar - Pagina 2 Empty Re: Is dit nou zo raar

Bericht  Carra vr 21 dec 2012 - 10:53

Anders laat je hem morgen het toetje een keertje 'voormaken'. Om te proeven of het lekker is. Dan kan hij zelf beoordelen of het lekker is of niet. En als hij er dan achter komt dat het misschien toch niet zo een succes is, laat hij jou alsnog je toetje maken. Of hij vindt het heerlijk en tja, dan eet je met de kerst banaan in bladerdeeg. Is dit nou zo raar - Pagina 2 561177
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Paper Crown vr 21 dec 2012 - 10:53

Guattari schreef:Zoals ik het lees vraagt hij niet om haar hulp of mee te denken wat betreft zijn toetje. Volgens mij 'verbiedt' hij Minx geenszins om ook iets te maken, maar is het Minx zelf die dat zonde vindt.

Ik lees 't ook zo. Ik zou hem zijn kleffe toetje maken en jij jouw lekkere en dan smikkelt iedereen van jouw toetje en niemand eet die van hem.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 10:54

Je vroeg of hij mee wilde denken, dat heeft hij dus gedaan... Ik vind het ergens wel cru om dat dan zo af te wijzen, zeker als je merkt dat dat hem verdriet doet. Het is maar een toetje, hij denkt mee, is toch lief?

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 21 dec 2012 - 10:55

Zelfs al vind hij het niet lekker dan zal hij het nog niet zeggen. Heeft ooit een keer saucijsjes in sojasaus gemaakt, wat echt niet te eten was en als je hem vraagt was het heerlijk. Dus van de combinaties is hij echt niet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SoGood vr 21 dec 2012 - 10:55

Ja joh, laat hem die banaan in een plak bladerdeeg stoppen, als die jongen daar toch blij van wordt. Zo te horen kunnen jullie wel een backup toetje gebruiken dus leef je uit!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Elliot vr 21 dec 2012 - 10:56

Paper Crown schreef:
Guattari schreef:Zoals ik het lees vraagt hij niet om haar hulp of mee te denken wat betreft zijn toetje. Volgens mij 'verbiedt' hij Minx geenszins om ook iets te maken, maar is het Minx zelf die dat zonde vindt.

Ik lees 't ook zo. Ik zou hem zijn kleffe toetje maken en jij jouw lekkere en dan smikkelt iedereen van jouw toetje en niemand eet die van hem.
Eens met PC! Dat zal hem leren vieze kleffe toetjes te maken!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Minx vr 21 dec 2012 - 10:56

Lennox schreef:Je vroeg of hij mee wilde denken, dat heeft hij dus gedaan... Ik vind het ergens wel cru om dat dan zo af te wijzen, zeker als je merkt dat dat hem verdriet doet. Het is maar een toetje, hij denkt mee, is toch lief?

Vragen of hij een idee heeft vind ik iets anders als de ingrediënten al in huis hebben zond overleg.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Elliot vr 21 dec 2012 - 10:59

Joh Minx, laat het lekker gaan. Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waar je zo boos over bent. Natuurlijk is het raar dat hij eerst niet meedacht en nu ineens zelf iets wil maken, maar om daar nou kwaad over te worden? Maak lekker allebei een toetje, jouw toetje wordt vast en zeker stukken lekkerder!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 10:59

Dan nog snap ik de ophef nog niet echt. Natuurlijk, jouw toetje klinkt lekkerder en sowieso een stuk meer classy, dat wel. Maar ik hecht niet zo verschrikkelijk veel waarde aan het dure en luxe eten met de kerst, als het maar gezellig is.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown vr 21 dec 2012 - 11:01

Elliot schreef:
Paper Crown schreef:

Ja en dan als 't over is vraag je aan je schoonouders: 'Mogen we dit meenemen? *naam vriend* vindt dít zo'n lekker toetje! Dan kan hij er nog heerlijk van smullen!' Mag ie lekker paar dagen klef een stuk banaan in een stuk deeg eten!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Elliot vr 21 dec 2012 - 11:05

Paper Crown schreef:
Elliot schreef:
Paper Crown schreef:

Ja en dan als 't over is vraag je aan je schoonouders: 'Mogen we dit meenemen? *naam vriend* vindt dít zo'n lekker toetje! Dan kan hij er nog heerlijk van smullen!' Mag ie lekker paar dagen klef een stuk banaan in een stuk deeg eten!

lol!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Lot vr 21 dec 2012 - 11:05

Ik snap wel dat je het vervelend vindt. En dat zijn bananahapje minder klasse uitstraalt dan jouw 'dessert'. Maar ik denk dat er sprake is van miscommunicatie, en als jouw vriend het leuk vindt om iets te maken, laat hem dan lekker. Kun je toch gewoon benoemen WAT precies door WIE is gemaakt tijdens het nagerecht Wink. Dan is iedereen blij?
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:11

Minx schreef:Edit: en ik baal er gewoon van ben gewoon veel tijd al kwijt geweest naar het zoeken en bedenken wat ik wou, en zo vaak kan ik me niet uitleven in de keuken komt hij met zoiets aan.
Ik snap dit zo erg. Met heilige toewijding ga je dan op zoek naar iets fantastisch, smaakorgasmes, de hele mikmak, OMDAT HIJ JE DAT GEVRAAGD HAD!!! En dan ineens een paar dagen van tevoren smijt 'ie je hele kookdroom aan diggelen met een fluffy banana dessert.

Het gaat niet om het toetje, maar de gedachte erachter. Echt hoor, dames! Is dit nou zo raar - Pagina 2 3079029344

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:12

Paper Crown schreef:

You guys are just plain evil, hahaha!!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown vr 21 dec 2012 - 11:14

Elliot schreef:
Paper Crown schreef:
Elliot schreef:
Paper Crown schreef:

lol!

Hahahaha ik zie minx en vriend aanbellen bij dr schoonouders, zij zo'n pracht van een toetje waar je gewoon niet kan wachten van te eten in haar handen, hij ernaast met een bord met wat deeghompen! Hahaha
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Elliot vr 21 dec 2012 - 11:15

Hahaha PC! Ik rolde bijna van de bank, ik zie het ook al helemaal voor me!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Derpy vr 21 dec 2012 - 11:17

Ik snap je helemaal, Minx. Ik zou ook not amused zijn.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Caribbeanlover vr 21 dec 2012 - 11:20

Minx, maak anders allebei van alles mini's zodat je grand desserts kan serveren...............probleem opgelost. Enne banaan is bladerdeeg is niet bepaald een dessert en lijkt mij niet zo lekker.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:24

Serieus? Misschien ben ik een ei maar ik zou het juist leuk vinden als hij het ook leuk zou vinden iets te maken. Dan is het misschien niet heel handig dat hij óók een toetje wil maken maar hee.. dan maak je daar toch een combi van? Als het goor is weet hij dat ook weer. Ik zie er gewoon echt geen probleem in. Ik had ook een heel menu uitgedacht en toen bleek mijn schoonmoeder nog van alles mee te willen nemen maar dat vind ik alleen maar leuk. Wat er over is eten we dan de dagen er na wel weer op ofzo. En zo niet, dan niet!

Ik heb trouwens een gruwelijke hekel aan banaan dus dat zou ik sowieso vies vinden maar het is toch niet een heel gekke combi, banaan en bladerdeeg? Ik maak altijd hele lekkere toetjes met appel en bladerdeeg, jammiee.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:25

Maar dat precies wat Minx bedoelt, CBL. Jij snapt het he-le-maal! cheers

Gast
Gast

Bericht  luisa vr 21 dec 2012 - 11:26

Maar wat is er mis mee dat jullie allebei een toetje maken? Vooral als jullie allebei op het maken van je eigen toetje verheugen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:27

Je moet ff in jurk-jargon denken, Harri. Je vriend heeft maanden geleden gezegd dat je een fantastische jurk aan moet op een feestje. Jij stad en land af, zuchtend en steunend, zweetoksels en al, en EINDELIJK vind je er een. Drie dagen van tevoren komt hij met een Wibra-kleedje aan en zegt dat dat toch ook oké is. DAT GEVOEL, ja.. dat moet je vasthouden wil je de diepte, hoogte en breedte van dit probleem een beetje vatten.

Gast
Gast

Bericht  luisa vr 21 dec 2012 - 11:29

Rood schreef:Je moet ff in jurk-jargon denken, Harri. Je vriend heeft maanden geleden gezegd dat je een fantastische jurk aan moet op een feestje. Jij stad en land af, zuchtend en steunend, zweetoksels en al, en EINDELIJK vind je er een. Drie dagen van tevoren komt hij met een Wibra-kleedje aan en zegt dat dat toch ook oké is. DAT GEVOEL, ja.. dat moet je vasthouden wil je de diepte, hoogte en breedte van dit probleem een beetje vatten.
Maar het is toch niet of haar toetje of dat van hem. Minx kan toch gewoon maken wat zij heeft bedacht en vriend gewoon het bananengeval. Ik zie echt het probleem niet.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Ilovethe90s vr 21 dec 2012 - 11:30

Ik kan me voorstellen dat het een beetje frustrerend is, mannen komen daar dan ook zo lekker op tijd mee he Laughing.
Maak het allebei zodat de gasten kunnen kiezen welk toetje ze willen, mensen vinden het fijn om te kunnen kiezen.
En dan niet boos worden als zijn toetje beter in de smaak valt he Wink.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:31

Ja, maar een gelijkenis kun je nooit een-op-een doorvertalen. Het gaat erom dat ik het gevoel van Minxje even uitleg voor de mensen thuis.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: