Ben ik raar?
+10
Magenta
Atelier Madame
Rush
Elliot
Toet
Rumble
Tabbert
Marin
Yare
Tiana
14 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Ben ik raar?
Ik las vandaag in een tijdschrift een stelling over vrouwen en masturbatie (over woorden waar je de kriebels van krijgt gesproken) en vraag me nu ineens af of het echt zo raar is als je dat nooit doet, met jezelf spelen dus
Goed, ik ben dus zo iemand. Heb het nooit gedaan en ik heb er ook nooit echt behoefte aan gehad geloof ik. Doen jullie het? En wanneer/hoe dan? Hoe kom je nou in de stemming met alleen jezelf? Ik snap er niks van
Goed, ik ben dus zo iemand. Heb het nooit gedaan en ik heb er ook nooit echt behoefte aan gehad geloof ik. Doen jullie het? En wanneer/hoe dan? Hoe kom je nou in de stemming met alleen jezelf? Ik snap er niks van
Laatst aangepast door Toet op ma 5 nov 2012 - 11:24; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Ben ik raar?
Maura schreef:Wat doen?
Masturberen haha dat staat er toch, heb het even verduidelijkt voor je
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Maura schreef:Wat doen?
Nu wel ja.
Maar nee, beleef er geen plezier aan. Heb het weleens geprobeerd hoor. Maar hallo? Dat kost moeite en tijd, zonder dat ik bij een doel kom.
Gast- Gast
Ik wel, en ik beleef er prima plezier aan
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ik heb dat ook nog nooit gedaan en ook geen behoefte aan.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
+1Stylegirl schreef:Ik heb dat ook nog nooit gedaan en ook geen behoefte aan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hm, dat lijkt me niet echt raar, maar dagelijks masturberen is net zo min raar, lijkt me.
Ik doe het wel hoor. Soms elke dag, soms een paar dagen niet. Maar nooit heel lang niet.
Maar nu zal je zien dat er op dit topic voornamelijk mensen reageren met 'dat doe ik niet hoor'
Ik doe het wel hoor. Soms elke dag, soms een paar dagen niet. Maar nooit heel lang niet.
Maar nu zal je zien dat er op dit topic voornamelijk mensen reageren met 'dat doe ik niet hoor'
Gast- Gast
Maura schreef:Toet schreef:Maura schreef:Wat doen?
Nu wel ja.
Maar nee, beleef er geen plezier aan. Heb het weleens geprobeerd hoor. Maar hallo? Dat kost moeite en tijd, zonder dat ik bij een doel kom.
Dat laatste snap ik niet helemaal........het doel is toch dat je ff een momentje voor jezelf hebt waardoor je ff kunt ontladen? Ik kan er echt wel van genieten hoor!
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Ik doe het wel. Soms een hele tijd niet, soms wat vaker. Voor mij is het een moment van ontspanning/ontlading.
Gast- Gast
Ik vind het ook ontspanning. En ik vond het ook prettig om te weten wat ik fijn vond voordat ik het bed ging delen met mannen. (Want oh dat zijn er zoveel haha )
Gast- Gast
Nee hoor, is niet raar als je 'het' niet met jezelf doet. Ik vind er persoonlijk ook stukken minder aan dan spelen met een man , maar soms vraagt je lichaam (en geest ook wel) er gewoon om.
Laatst aangepast door Rood op di 6 nov 2012 - 2:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat ook. Ik ken mezelf erg goed. Het nadeel is dat je, eenmaal met een man, de dingen your way wilt hebben en je minder kunt laten verrassen.Punk'd schreef:Ik vind het ook ontspanning. En ik vond het ook prettig om te weten wat ik fijn vond voordat ik het bed ging delen met mannen. (Want oh dat zijn er zoveel haha )
Gast- Gast
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Yare, het doel is toch de ontlading? Oftewel klaarkomen? Dat is mij nog nooit gelukt.
Gast- Gast
Ik heb dat ook wel Rood, dat mijn lichaam er eens in de zoveel tijd om vraag, uiteindelijk komt er dan niks van en dan gaat het weer voorbij.
Toet- Lady Post-a-lot
Zonder partner heb ik die 'drang' niet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rood schreef:Heb je wel seks gehad dan, Toet?
Ja, ik heb 5 jaar een relatie gehad en daarin hadden wij gewoon regelmatig seks. Sinds het uit is heb ik ook wel seks gehad maar ik merk ook vooral dat 'als mijn lichaam er om vraagt' ik dan gewoon zin heb in een man en niet in mezelf.
Soms wil ik het wel doen, maar ja ik weet niet, ik vind het gewoon raar. Ik kan ook niet zo goed moeite doen voor mezelf of zo, snap je? Ik ben er wel eens aan begonnen, maar halverwege heb ik dan ineens geen zin meer. Dan heeft het ook niet heel veel nut.
Toet- Lady Post-a-lot
Maura schreef:Yare, het doel is toch de ontlading? Oftewel klaarkomen? Dat is mij nog nooit gelukt.
O sorry zo had ik er niet over nagedacht! Ik dacht niet op die manier na, wel vervelend voor je dat het nog nooit gelukt is:x
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Ik speel genoeg met mezelf :-). Soms doe ik het ook idd iedere dag, soms een par dagen niet. Maar goed: ik heb dan ook geen partner :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Hahahaha
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Come pick me up from under my chair.Carrie schreef:Wat had je nou weer voor vies' neergezet!
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: