Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afknappers!

+30
Japie
Shisha
Carra
Caroow
Caro
Sam
SuperGrover
Melis_je
Aletta
Rumble
Mizz_S
Blond
Exogenesis
Esperanza
Antibes
luisa
SoGood
Ella
Green_Pepper
Rosa
CCC
Kiekeboe
Guusje
Bliss
Mari
Rush
Marsy28
Susan
Marin
Toet
34 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 23:23

Aletta schreef:Een tijdje geleden kreeg ik op dit forum een persoonlijk berichtje van een jongen, die overigens verder nooit actief op het forum was geweest, maar die wel had gelezen dat ik single ben en daarom vroeg of ik een keer met hem uit wilde (of eerst wilde MSN'en). Ik reageerde geloof ik met de vraag wie hij dan is. Waarna hij alleen zijn voornam gaf en vervolgens weer vroeg of we een keer konden afspreken.

Dat was wel een afknapper.

Dat is pas een afknapper. Doen mensen dat nog :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Melis_je vr 21 dec 2012 - 23:39

Toet schreef:
Kreeg ik een week later ineens een berichtje van hem: ''Toet, ik snap jou echt niet. Heb je een van de meest intelligente, succesvolle en leukste jongens van de stad op whatsapp die er volgens mij ook nog best goed uit ziet maar in plaats van gewoon eens met hem te daten ga je hem negeren.'' Afknappers! - Pagina 4 394967

Haha ik kwam echt niet meer bij. Toen ik terugstuurde dat ik zelf wel uitmaak wat ik doe zei hij: ''Je hoeft je niet te verantwoorden hoor, ik had een spontaner antwoord van je verwacht.'' Toen dacht ik echt, wat een lul ben jij zeg haha eerst zo'n dom bericht sturen en daarna mij een schuldgevoel aan proberen te praten. Als klap op de vuurpijl stuurde hij er nog achteraan: ''Meid, mijn advies: ga dan ook niet zomaar je telefoonnummer geven, dag Toet.'' lol! Nou toen kon je me echt opvegen

Prachtig Very Happy En maar niet begrijpen dat zijn 'grap' niet landt. Ik heb ook een keer het contact beëindigd met een jongen met wie het gewoon niet zo goed klikte, niks bijzonders. Toen stuurde hij me nog een chagrijnig berichtje: "Girl power!!" Ik kwam niet meer bij.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  SuperGrover vr 21 dec 2012 - 23:55

Erge accenten zijn voor mij sowieso een afknapper. Het maakt weinig uit welk accent, al heb ik het minst moeite met accenten uit regio randstad. Het is heel triest, maar mensen met een ernstig accent versta ik bijna niet. Dat geldt zelfs voor de accenten uit de regio waar ik ben opgegroeid.

Een grote afknapper is ook niet ABN schrijven. Zo van 'het is maar whatsapp, hier gelden de regels omtrent grammatica en spelling niet meer'. Dt-fouten vind ik niet erg, maar vooral MSN-taal en me/mijn fouten zijn echt een afknapper.

VVD/PVV/SGP stemmen.

Mannen die met een lazy sunday trui naar de kroeg gaan. Dat is ten eerste niet om aan te zien en ten tweede toch belachelijk warm?

Mensen (vooral mannen) die zich heel afhankelijk opstellen. Zo zei een jongen op de eerste date tegen mij dat hij in een vreselijke rotperiode zat, want zijn oma was net overleden, maar nu had hij mij, dus dan zou het wel goed komen. Trouwens, toen hij aan het eind van de avond vroeg of er een tweede date in zat, zei ik dat ik daar even een nachtje over wilde slapen. Belt hij serieus de volgende ochtend vroeg, ja nachtje voorbij, wat denk je? laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rush za 22 dec 2012 - 0:17

SuperGrover schreef:
Mensen (vooral mannen) die zich heel afhankelijk opstellen. Zo zei een jongen op de eerste date tegen mij dat hij in een vreselijke rotperiode zat, want zijn oma was net overleden, maar nu had hij mij, dus dan zou het wel goed komen. Trouwens, toen hij aan het eind van de avond vroeg of er een tweede date in zat, zei ik dat ik daar even een nachtje over wilde slapen. Belt hij serieus de volgende ochtend vroeg, ja nachtje voorbij, wat denk je? laughcry
lol! lol! lol!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rumble za 22 dec 2012 - 0:34

Exogenesis schreef:
- Te strakke broek, waarin je alles ziet liggen/hangen/staan.

Ik heb hier serieus een keer een foto van een kerel van gemaakt, dat zat zo strak dat je gewoon die hele vorm kon zien! :shock:

Toet, jammer dat jij geen foto hebt hahaha en helaas dat je niet meer van hem afkwam. Vroeg hij je mee op een date om te gaan vissen?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Sam za 22 dec 2012 - 0:47

Mannen die niet over 'mijn auto', maar over 'de wagen' spreken.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Blond za 22 dec 2012 - 0:52

Aletta schreef:Een tijdje geleden kreeg ik op dit forum een persoonlijk berichtje van een jongen, die overigens verder nooit actief op het forum was geweest, maar die wel had gelezen dat ik single ben en daarom vroeg of ik een keer met hem uit wilde (of eerst wilde MSN'en). Ik reageerde geloof ik met de vraag wie hij dan is. Waarna hij alleen zijn voornam gaf en vervolgens weer vroeg of we een keer konden afspreken.

Dat was wel een afknapper.

Wees blij dat het geen privé bericht van Kerel was.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Sam za 22 dec 2012 - 0:53

Blond schreef:
Aletta schreef:Een tijdje geleden kreeg ik op dit forum een persoonlijk berichtje van een jongen, die overigens verder nooit actief op het forum was geweest, maar die wel had gelezen dat ik single ben en daarom vroeg of ik een keer met hem uit wilde (of eerst wilde MSN'en). Ik reageerde geloof ik met de vraag wie hij dan is. Waarna hij alleen zijn voornam gaf en vervolgens weer vroeg of we een keer konden afspreken.

Dat was wel een afknapper.

Wees blij dat het geen privé bericht van Kerel was.

Laughing
Die heeft toch een vriendin via hier?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Blond za 22 dec 2012 - 0:56

Sam schreef:
Blond schreef:
Aletta schreef:Een tijdje geleden kreeg ik op dit forum een persoonlijk berichtje van een jongen, die overigens verder nooit actief op het forum was geweest, maar die wel had gelezen dat ik single ben en daarom vroeg of ik een keer met hem uit wilde (of eerst wilde MSN'en). Ik reageerde geloof ik met de vraag wie hij dan is. Waarna hij alleen zijn voornam gaf en vervolgens weer vroeg of we een keer konden afspreken.

Dat was wel een afknapper.

Wees blij dat het geen privé bericht van Kerel was.

Laughing
Die heeft toch een vriendin via hier?
ECHT? Lijkt me onmogelijk eerlijk gezegd Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Caro za 22 dec 2012 - 2:29

Blond schreef:
Jaya schreef:Was jij dat dan ook die dat laatst in het date topic vertelde? Heb het laatst hier ergens gelezen en toen bedacht ik me dat ik dat toch echt wel een afknapper vond.

Haha ja dat denk ik wel. Of anders was het Caro, die heeft ook een hinnikende collega.

JA! Hinnikende collega was er gisteren weer hoor..net een paard joh. Of nee.. een paard dat teveel aan zo'n helium ballon heeft gehangen.
Ohh en ik wilde hem bijna vragen of hij nog een kwijldoekje nodig had. Zo was hij me aan het aangapen.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Caro za 22 dec 2012 - 2:34

Ik ben me trouwens ook aan het bedenken dat ik vooral afknap op mannen die veel te hard hun best doen. 50 berichtjes op een dag is níet aantrekkelijk...(alleen als het gesprek leuk is natuurlijk, dan niet ;-))
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Caroow za 22 dec 2012 - 2:37

Ik heb ooit een date gehad met een jongen die op wiskunde kamp ging laughcry Ook bestelde hij in de kroeg fristi. Nu is hij wel eens op tv, hij heeft heel veel verstand van iets (co2 oid) maar ik zie hem nog steeds zitten aan z'n fristi, ik kan hem niet serieus nemen.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Caro za 22 dec 2012 - 2:42

Caroow schreef:Ik heb ooit een date gehad met een jongen die op wiskunde kamp ging Afknappers! - Pagina 4 394967 Ook bestelde hij in de kroeg fristi. Nu is hij wel eens op tv, hij heeft heel veel verstand van iets (co2 oid) maar ik zie hem nog steeds zitten aan z'n fristi, ik kan hem niet serieus nemen.


Ik wist oprecht niet dat het bestond! Mannen die dat bestellen. In een kroeg. Op een date...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Carra za 22 dec 2012 - 2:47

Hahaah fristi.... Afknappers! - Pagina 4 394967
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Shisha za 22 dec 2012 - 2:48

Slecht kunnen zoenen.

Ik heb 1x een date gehad en ik wou al niet zoenen want ik vond hem niet zo leuk (1e date) dus ik hield al afstand bij het afscheid nemen. Hij had van die viezige slijmerige lippen. Maar vanuit het niets deed hij een stap naar voren en duwde een tong achter in mijn keel. Ik deed dus gelijk een stap naar achter en hij kwijlde zo erg dat er zo'n hele sliert tussen ons in hing. No Echt zo erg. En hij was helemaal beledigd dat ik geen 2e date wou.

Wanhopig gedrag.

Ook een jongen waarmee ik een paar keer een date had. Maar iedere keer had hij het er over dat hij zo blij was eindelijk iemand te hebben gevonden. Bij de 3e date kwam ik bij hem thuis en zijn mouder had serieus bijna de hele familie uitgenodigd om mij te ontmoeten en oma zat te huilen van blijdschap omdat haar kleinzoon een vriendin had. Ik wist niet hoe snel ik daar weg moest komen en van hem af moest komen. Ik was toen 18 ofzo.

Stalkerig gedag.

Dezelfde jongen als hierboven heeft vervolgens nog ruim 2 weken bijna iedere avond huilend aan de deur gestaan om mij te smeken hem terug te nemen. En hele dagen bellen/smsen. Totdat ik met politie ging dreigen, toen was het gelukkig snel over.

Macho/popiejopie gedrag.

Zo'n type als van wie trouwt mijn zoon, Jeffrey. Grote bek, dom en lomp. Ook types als in oh oh cherso vind ik niet aantrekkelijk.

Doelloos leven.

Mannen die niks willen bereiken en hele dagen maar doelloos thuis hangen en nooit wat willen doen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Bliss za 22 dec 2012 - 3:05

OMG Shisha, jij beschrijft daar ook een paar fijne types zeg :O

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Shisha za 22 dec 2012 - 3:13

Ja erg he. Ik dacht op een gegeven moment ook echt dat er geen normale jongens/mannen bestonden. Afknappers! - Pagina 4 394967

Er schiet mij nog 1 te binnen:

Date met een man die op het eerste oog erg leuk leek. Leuke gesprekken, kon er mee lachen en hij zag er goed uit. Bij de 3e date ging ik bij hem eten. Op een gegeven moment zaten we te zoenen en hij wou verder. Ik stopte hem en gaf aan niet zo snel te willen gaan. En toen zei hij dat hij mij anders wel lekker hoerig vond en er wel voor wilde betalen anders. :O
Nou bye bye! Wat was ik kwaad! En daarna nog smsen of we anders geen sexrelatie konden beginnen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Bliss za 22 dec 2012 - 3:15

:shock::shock::shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Shisha za 22 dec 2012 - 3:19

Daarna heb ik ook nooit meer online gedate. Afknappers! - Pagina 4 394967
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Kiekeboe za 22 dec 2012 - 4:28

Een nieuwe na gisteren: mannen die je vertellen hoe je moet dansen. Ik mocht van hem niet naar de grond kijken.
Nou 1, ik bepaal zelf wel waar ik naar kijk en 2, ik deed dat omdat ik zijn blik wilde ontwijken omdat hij steeds mijn blik op wilde vangen waar ik ook heen keek. Heel irritant!

Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Kiekeboe za 22 dec 2012 - 4:29

Whaha shisha, wat erg!!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Japie za 22 dec 2012 - 4:42

Shisha schreef:Ja erg he. Ik dacht op een gegeven moment ook echt dat er geen normale jongens/mannen bestonden. Afknappers! - Pagina 4 394967

Er schiet mij nog 1 te binnen:

Date met een man die op het eerste oog erg leuk leek. Leuke gesprekken, kon er mee lachen en hij zag er goed uit. Bij de 3e date ging ik bij hem eten. Op een gegeven moment zaten we te zoenen en hij wou verder. Ik stopte hem en gaf aan niet zo snel te willen gaan. En toen zei hij dat hij mij anders wel lekker hoerig vond en er wel voor wilde betalen anders. :O
Nou bye bye! Wat was ik kwaad! En daarna nog smsen of we anders geen sexrelatie konden beginnen.

:shock: Wow, dat is echt erg!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Blond za 22 dec 2012 - 5:23

Omg Shisha, dat is heel erg! Betalen voor seks, je bent toch geen hoer?

Ik heb wel iets soortgelijks meegemaakt. Ik ging wat drinken bij een jongen, en na een tijdje waren een beetje aan het zoenen en rommelen. Hij wilde duidelijk verder maar daar had ik geen behoefte aan. Dus dat zei ik tegen hem, zegt hij: 'Ja hallo, ik heb mijn vaste scharrel afgezegd omdat jij kwam'.

Toen ben ik opgestaan en heb ik tegen hem gezegd dat als hij seks wilde, dat hij de volgende keer maar niet meer mij moest bellen. En toen ben ik weggegaan. Wat denken die mannen nou? Dat ik na zo'n zin zeg: 'Nou vooruit, dan trek ik m'n slip toch wel uit?'. confused


Laatst aangepast door Blond op za 22 dec 2012 - 5:30; in totaal 1 keer bewerkt
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Shisha za 22 dec 2012 - 5:28

Nee inderdaad! Die van jou is ook wel erg Blond! Echt, wat denken sommige mannen wel niet. :O
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Yare za 22 dec 2012 - 5:41

Wat is er dan mis met Le coq sportief schoenen? Of loop ik een beetje achter?

Ik knap af op mannen met een slechte huid, ik kan er gewoon niet aan zitten. Ik had eens een date met een jongen die psoriasis had, ik durfde hem niet aan te raken. Verder was hij ook niet veel soeps gelukkig, zou behoorlijk oppervlakkig zijn om er mee te kappen omdat hij een slechte huid had.
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 4 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum