Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afknappers!

+30
Japie
Shisha
Carra
Caroow
Caro
Sam
SuperGrover
Melis_je
Aletta
Rumble
Mizz_S
Blond
Exogenesis
Esperanza
Antibes
luisa
SoGood
Ella
Green_Pepper
Rosa
CCC
Kiekeboe
Guusje
Bliss
Mari
Rush
Marsy28
Susan
Marin
Toet
34 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Afknappers! Empty Afknappers!

Bericht  Toet vr 21 dec 2012 - 1:33

Wat vind jij echt een afknapper? (en nu een keer niet alle standaard dingen, vieze tanden enzo, dat weten we wel. Ik wil iets te lachen hebben)

Ik knap af op mannen die 'hihi' zeggen/typen en le coq sportif schoenen dragen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Marin vr 21 dec 2012 - 1:41

Een boer'n accent. Kan er niets aan doen, vind ik zo'n afknapper. Ik had ooit, jaren geleden, m'n eerste internetdate, en de avond voor de date wilde ie bellen. Ok. Ik haat bellen, maar vooruit. Bleek ie dus zo'n gigantisch boeren accent te hebben. Shiit. Ik was direct op 'm afgeknapt terwijl ik 'm verder best leuk vond op papier. Toch maar afgesproken, maar toen had ik van te voren een smoesje bedacht. Ik had een soort pukkeltje boven m'n lip, heb dat opengekrabt, en had 'm gesmst dat ik wel een koortslip had gekregen (shitshitsorry) en dat ik dus niet kon zoenen, mócht dat er al van komen. Embarassed

Dus dat deed ie heel netjes ook niet tijdens de date, had ik ook echt niet gewild, en ik vond 'm echt mega suf met z'n accent. Alleen bleef ie maar door gaan over dat ie voor z'n werk naar New York mocht en dat een eventueel vriendinnetje mee zou mogen... Hint hint. Toen heb ik nog een nano seconde gedacht van hmm is dat het me waard? Laughing Maar nee. Boer'n accent deed 't m.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Toet vr 21 dec 2012 - 1:46

Hahaha ohja ik vind dat ook vreselijk! Vooral uit de achterhoek/twente whatever, ik vind dat echt zó'n vreselijk accent. Ik kan sowieso echt afknappen op taalgebruik. Ik vind heel veel woorden gewoon stom en als je die dan net te vaak gebruikt hoef ik je niet meer. laughcry

Ik kan ook wel afknappen op bepaalde namen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Susan vr 21 dec 2012 - 1:49

Ik vind ook heel veel woorden/uitdrukkingen stom. Ik vind het stom als een man naar zijn vrienden verwijst als 'de jongens'. Of erger nog, naar zichzelf als 'deze jongen'. Een plat Haags accent vind ik heel erg lelijk. Fanatiek voetbalfan zijn vind ik ook niks. Ik hou ook niet van mannen die té ijdel zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Marin vr 21 dec 2012 - 1:52

Oh ja, "Deze jongen gaat zo maar eens z'n schoonheidsslaapje doen"



No
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Marsy28 vr 21 dec 2012 - 1:53

Mannen in een smart auto, dat zou echt verboden moeten worden bij wet. Ik vind dat zo GEEN gezicht.
(alvast excuses voor alle meiden die hier een partner/broer/vriend hebben die in een smart rijdt)
En eigenlijk zowel mannen als vrouwen die, zonder dyslexie, niet goed Nederlands of Engels kunnen schrijven, waaronder dat walgelijke ge-me en het verschil tussen your en you're.

Edit: terwijl ik het typ besef ik pas hoe oppervlakkig het klinkt maar kan er niks aan doen haha Embarassed
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rush vr 21 dec 2012 - 1:55

-Slappe/losse boxershorts vind ik echt verschrikkelijk, zeker met van die rare teksten erop.
-Te strakke jeans waardoor het kruis zo opkropt dat het lijkt alsof de man in kwestie altijd een boner heeft.
-Een man zonder technisch inzicht vind ik ook een grote afknapper. Zo iemand die geen boormachine kan bedienen bij wijze van spreke.
-Het ijdele en tokkie gehalte van Jokertje van Oh oh Cherso Afknappers! 394967
-Een man zonder rijbewijs. Of een man die vrijwillig in een Ford Ka o.i.d. de straat op gaat.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Mari vr 21 dec 2012 - 1:57

Mannen die zich gedragen als kinderen oke dat doen haast alle mannen, maar ik bedoel kleuters
Zo'n man die gaat huppelen of een paar keer omhoog springt omdat hij blij is Laughing

Een man met vrouwelijke trekjes vind ik ook echt not done, daar heb ik vriendinnen voor.

Een man zonder baan vind ik ook niet echt aantrekkelijk. En dan zit er nog een verschil in iemand die net ontslagen is of iemand die al jaren lang z'n handje ophoudt. Dan bedoel ik dus die laatste. Zo'n figuur die denkt dat alles wel komt aanwaaien.


Laatst aangepast door Mari op vr 21 dec 2012 - 1:58; in totaal 1 keer bewerkt
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Susan vr 21 dec 2012 - 1:58

Hardop commentaar, overdreven verlekkerd kijken, enzovoort als hij een mooie vrouw op de televisie ziet of op straat. Het heeft niet echt met jaloezie te maken, ik vind het gewoon een beetje sneu.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Toet vr 21 dec 2012 - 1:58

Susan schreef:Ik vind ook heel veel woorden/uitdrukkingen stom. Ik vind het stom als een man naar zijn vrienden verwijst als 'de jongens'. Of erger nog, naar zichzelf als 'deze jongen'. Een plat Haags accent vind ik heel erg lelijk. Fanatiek voetbalfan zijn vind ik ook niks. Ik hou ook niet van mannen die té ijdel zijn.

Oohh dat is ook walgelijk ja! lol!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Susan vr 21 dec 2012 - 2:01

Oh, nog zoiets, mannen die uitdrukkingen gebruiken als: 'Geniet en drink met je maten.'

Mannen met zo'n Volkswagen Golf met van die glimramen, en dat er dan van die harde dreunmuziek uit het raampje komt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Toet vr 21 dec 2012 - 2:08

Hahah weer met je eens Susan! Geblindeerde ramen vind ik ook niks. En dan altijd met een armpje uit het raam. En de bestuurdersstoel super ver naar achteren.

En weetje wat ik ook verschrikkelijk vind? Een korte broek aantrekken terwijl het daar gewoon echt geen weer voor is. Ik ken iemand die zo ongeveer van maart t/m september in een korte broek loopt, nou vind ik dat sowieso al niet zo heel mooi bij mannen maar dan kom je echt aandacht te kort. Ik zag net nog iemand iemand fietsen in een T-shitje!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Susan vr 21 dec 2012 - 2:12

Inderdaad, ik vind korte broeken meestal sowieso niet leuk staan bij mannen. Van die driekwartbroeken trouwens helemaal niet, dat was ook een tijdje in, dat vond ik ook echt een bepaald type jongen dat daar in liep, zo'n gebruind gepolijst typetje met van dat zorgvuldig in model gebrachte haar, zo'n strak shirtje en dan ook nog zo'n kralenkettinkje om. En dan schoenen eronder van inderdaad Le Coq Sportif of van Bikkenberg.

Petjes vind ik trouwens ook niks.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Bliss vr 21 dec 2012 - 2:17

Idd een té plat accent, maakt niet uit waar vandaan (hoewel ik Limburgs sowieso afschuwelijk vind). Ik vind accenten heel leuk en grappig, maar een man moet toch wel normaal kunnen praten. Mijn ex heeft ook een flink (Rotterdams) accent trouwens, mocht wel iets minder van mij Wink Verder:

- een oorbel (of meerdere)
- foute schoenen (haha Toet, Le Coq vind ik ook niks aan idd of Nike Air Max ofzo Very Happy)
- een te strakke spijkerbroek
- een bomberjack
- 'anabooltjes' (incl. zonnebankbruine huid)
- (te) dunne mannen
- sommige namen vind ik ook vreselijk (zoals Roderick ofzo), ik zou enorm balen als ik een leuke man ontmoet die een kutnaam heeft Afknappers! 394967
- een kale kruin (maar ja, dat begint wel te komen nu bij veel mannen natuurlijk)
- een tribal tattoo

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Toet vr 21 dec 2012 - 2:17

Mijn buurjongen loop altijd in driekwartbroeken, precies het type wat jij omschrijft alleen dan nike air max eronder. Die mogen ook op het lijstje trouwens Laughing
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Mari vr 21 dec 2012 - 2:18

Oja een man die er bijloopt als een spierbundel, maar geen spieren heeft. Al vind ik sowieso die spierbundelhouding al helemaal niets.

Mannen die dingen zeggen als ''jongen je weet'' of ''dushi, tanga''.... dan denk ik echt :O ik ben geen voorwerp hoor maar een persoon.

Toet, ja nike air, dat kan echt niet.


Laatst aangepast door Mari op vr 21 dec 2012 - 2:19; in totaal 1 keer bewerkt
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Bliss vr 21 dec 2012 - 2:19

Toet schreef:Mijn buurjongen loop altijd in driekwartbroeken, precies het type wat jij omschrijft alleen dan nike air max eronder. Die mogen ook op het lijstje trouwens Laughing

Zie mijn reactie hierboven Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Toet vr 21 dec 2012 - 2:30

Bliss schreef:
Toet schreef:Mijn buurjongen loop altijd in driekwartbroeken, precies het type wat jij omschrijft alleen dan nike air max eronder. Die mogen ook op het lijstje trouwens Laughing

Zie mijn reactie hierboven Laughing

HAhaha ja precies!

Ik vind petjes vaak lelijk maar soms kan ik ze wel waarderen. Mijn ex had een leuke pet en die had hij op festivals enzo vaak achterstevoren op, dat was super cute.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Toet vr 21 dec 2012 - 2:31

Ohja over petjes en driekwartsbroeken gesproken, ik vind van die snelle zonnebrillen ook spuuglelijk. Vooral als de glazen dan ook nog oranje zijn.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rush vr 21 dec 2012 - 2:31

Toet schreef:Ohja over petjes en driekwartsbroeken gesproken, ik vind van die snelle zonnebrillen ook spuuglelijk. Vooral als de glazen dan ook nog oranje zijn.
Hahaha. Of zo`n gekke kleur blauw~! No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Susan vr 21 dec 2012 - 2:35

Bliss schreef:
- sommige namen vind ik ook vreselijk (zoals Roderick ofzo), ik zou enorm balen als ik een leuke man ontmoet die een kutnaam heeft Afknappers! 394967

Mijn eerste vriendje heette Hendrik. Afknappers! 394967
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Guusje vr 21 dec 2012 - 2:38

Toet schreef:Hahaha ohja ik vind dat ook vreselijk! Vooral uit de achterhoek/twente whatever, ik vind dat echt zó'n vreselijk accent. Ik kan sowieso echt afknappen op taalgebruik. Ik vind heel veel woorden gewoon stom en als je die dan net te vaak gebruikt hoef ik je niet meer. Afknappers! 394967

Ik kan ook wel afknappen op bepaalde namen.



Ik vond dat ook een verschrikkelijk accent, totdat ik m'n vriend ontmoette. Nu vind ik het accent lief/schattig I love you
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Kiekeboe vr 21 dec 2012 - 2:40

Mannen die als iets eng wordt, of als ze zenuwachtig zijn, gaan overgeven. Het is toen mooi bij de 1e date gebleven Very Happy .
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rush vr 21 dec 2012 - 2:44

Kiekeboe schreef:Mannen die als iets eng wordt, of als ze zenuwachtig zijn, gaan overgeven. Het is toen mooi bij de 1e date gebleven Very Happy .
Daar kan je toch niets aan doen?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Susan vr 21 dec 2012 - 2:45

Wat ik ook erg vind, maar dat is denk ik meer van de jongere generatie: zo'n Justin Bieber kapsel. Ik vind het zo stom, zo'n enorme massa haar op je voorhoofd.

Ook stom: een afgezakte broek omdat dat cool/nonchalant is. Ik zag een keer een jongen bij de buurtsuper bij wie zijn hele billen over zijn broekrand heen kwamen (in onderbroek uiteraard), dat zag er echt niet uit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum