Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afknappers!

+20
Erin
applestar
Rapunzel
Blond
Arwyn
TNMN
_Cyn_
Marin
Vlegel
Lady Starstruck
Bazinga
ChocoChip
sanskie
Truttebol
Rovine
Herfstblaadjes
Kqip
Lenthe
Rush
JoyceVL
24 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Afknappers! Empty Afknappers!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 2:32

In het Mitzi-topic van Marin zegt iemand een leuke man te laten lopen als hij allergisch is voor katten, omdat zij nooit haar kat weg zou doen voor een man. Nu ben ik benieuwd wat voor jullie echte afknappers zijn! En dan niet de standaard dingen als niet lief, aggressief of crimineel, maar bijvoorbeeld een slechte kledingsmaak, niet zo heel knap uiterlijk, geloof, roken, allergie, vegetarisch eten, niet zo fris ruiken, etc.

Dus... wat is voor jullie een afknapper en zou je daarom een man echt niet willen ook al is ie verder heel leuk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  JoyceVL vr 6 apr 2012 - 2:37

Niets. Als de man in kwestie 20 goede eigenschappen heeft en 1 (in mijn ogen) mindere, dan kan ik er wel mee leven. Zeker als het een héle leuke man is. Zelf ben ik ook niet perfect, dus als de positieve eigenschappen de negatieve compenseren, ben ik tevreden!
JoyceVL
JoyceVL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rush vr 6 apr 2012 - 2:37

Een smerig/onverzorgd gebit.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Lenthe vr 6 apr 2012 - 2:40

Ik vind opleiding best belangrijk, dus als een jongen zegt dat hij boer is of vrachtwagenchauffeur of loodgieter dan knap ik daar op af. Veel spelfouten in taal zou ik ook niet echt leuk vinden.
Verder zou vegetariër een afknapper voor mij zijn, een enorm boers accent en bandshirts (sowieso van die shirts zonder model)

volgens mij heb ik nog meer afknappers waar ik nog niet op ben gekomen, dus misschien wordt mijn lijstje wel aangevuld.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Kqip vr 6 apr 2012 - 2:43

Als hij zou roken zou ik hem laten lopen..
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rush vr 6 apr 2012 - 2:44

Lenthe schreef:Ik vind opleiding best belangrijk, dus als een jongen zegt dat hij boer is of vrachtwagenchauffeur of loodgieter dan knap ik daar op af.
Dit vind ik echt ontzettend kortzichtig. Er zijn genoeg mannen die een baan gekozen hebben die ze leuk vinden, waar je geen hoge opleiding voor nodig hebt, zoals bijvoorbeeld vrachtwagenchauffeur, wat maakt het dan uit dat hij niet op de universiteit gezeten heeft. Dat iemand chauffeur is wil niet zeggen dat hij dom is, of niet de capaciteiten heeft om te studeren.


Laatst aangepast door Rush op vr 6 apr 2012 - 2:45; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Herfstblaadjes vr 6 apr 2012 - 2:45

Toch de kattenallergie. Ik kan me geen leven zonder katten voorstellen.

Oh en een kale man...brrrrr.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 2:50

Heb ik eigenlijk niet. Zowel man als vriendje hebben bepaalde eigenschappen waarvan ik op voorhand zou kunnen zeggen 'neh, doe maar niet', maar ze zijn leuk zoals ze zijn, en ik ga echt een leuk mens niet laten lopen vanwege één onbenulligheidje.

Dingen als slechte hygiene en asociaal gedrag vind ik logischerwijs wel afknappers. Maar van die kleinigheden eigenlijk niet.


Laatst aangepast door Eucalypta op vr 6 apr 2012 - 2:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Kqip vr 6 apr 2012 - 2:50

Rush schreef:
Lenthe schreef:Ik vind opleiding best belangrijk, dus als een jongen zegt dat hij boer is of vrachtwagenchauffeur of loodgieter dan knap ik daar op af.
Dit vind ik echt ontzettend kortzichtig. Er zijn genoeg mannen die een baan gekozen hebben die ze leuk vinden, waar je geen hoge opleiding voor nodig hebt, zoals bijvoorbeeld vrachtwagenchauffeur, wat maakt het dan uit dat hij niet op de universiteit gezeten heeft. Dat iemand chauffeur is wil niet zeggen dat hij dom is, of niet de capaciteiten heeft om te studeren.

+1
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 2:51

Herfstblaadjes schreef:Toch de kattenallergie. Ik kan me geen leven zonder katten voorstellen.

Oh en een kale man...brrrrr.

En als ie nou nadat jullie 2 jaar samen zijn kaal wordt? Zou je dan niet meer verder willen met hem?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Lenthe vr 6 apr 2012 - 2:52

Rush schreef:
Lenthe schreef:Ik vind opleiding best belangrijk, dus als een jongen zegt dat hij boer is of vrachtwagenchauffeur of loodgieter dan knap ik daar op af.
Dit vind ik echt ontzettend kortzichtig. Er zijn genoeg mannen die een baan gevonden hebben die ze leuk vinden, zoals bijvoorbeeld vrachtwagenchauffeur, wat maakt het dan uit dat hij niet op de universiteit gezeten heeft. Dat iemand chauffeur is wil niet zeggen dat hij dom is ofzo.
Dat weet ik, het is ook best kortzichtig, maar ik zou wel graag soms gesprekken voeren op niveau en ik zeg niet dat alle mensen die vrachtwagenchauffeur zijn dat niet kunnen, maar vaak liggen de gespreksonderwerpen dan totaal uit elkaar. Het is ook niet dat ik me "te goed" vind voor iemand die bijvoorbeeld loodgieter is, maar ik zou er denk ik geen relatie mee willen.
En gevoel kun je niet dwingen, ik had een tijdje wat contact met een jongen en hij vertelde op een gegeven moment dat hij op een boerderij werkte. Dat vond ik wel een afknapper.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rush vr 6 apr 2012 - 2:53

Lenthe, dan ben ik wel benieuwd wat jij verstaat onder een gesprek op niveau? Waar zou je het dan bijvoorbeeld graag over hebben?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rovine vr 6 apr 2012 - 2:56

Grappig, ik zou juist het tegenovergestelde van Lenthe willen. Ik houd niet zo van pretentieus gedoe en intelligente gesprekken moeten voeren omdat je nou eenmaal een opleiding gedaan hebt. Schuif die boeren met bandshirts maar door naar mij! Very Happy
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Truttebol vr 6 apr 2012 - 2:56

Vleeseten, kortzichtig (wereldvreemd) zijn, en niet van dieren houden zijn voor mij wel hele goede redenen
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Herfstblaadjes vr 6 apr 2012 - 2:57

Jente schreef:
Herfstblaadjes schreef:Toch de kattenallergie. Ik kan me geen leven zonder katten voorstellen.

Oh en een kale man...brrrrr.

En als ie nou nadat jullie 2 jaar samen zijn kaal wordt? Zou je dan niet meer verder willen met hem?

Ik ga mijn best doen om er aan te wennen, maar ik ben wel bang dat ik hem dan niet zo aantrekkelijk meer vindt.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Lenthe vr 6 apr 2012 - 3:01

Rush schreef:Lenthe, dan ben ik wel benieuwd wat jij verstaat onder een gesprek op niveau? Waar zou je het dan bijvoorbeeld graag over hebben?
Ik kan zo niet echt een voorbeeld geven, maar ik merk dat ik heel weinig raakvlakken heb met jongens/mannen die bijvoorbeeld vrachtwagenchauffeur zijn. Misschien dat het aan de plek ligt waar ik woon (oosten van het land) of dat ik gewoon steeds de verkeerde tref Wink maar ik merk steeds dat het altijd wat simpele gesprekken zijn (zwart-witdenken) en de types die ik ken zijn vaak wat lomp.
Het maakt me normaal gesproken echt niet uit wat iemand heeft geleerd (mijn vrienden en vriendinnen hebben ook allemaal verschillende opleidingsniveaus en ze zijn me allemaal even dierbaar), maar voor een relatie zou ik het wel jammer vinden als iemand vrachtwagenchauffeur zou zijn.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rush vr 6 apr 2012 - 3:01

Oh, ik lees in een ander topic nog een afknapper. 2 linker handen. :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Lenthe vr 6 apr 2012 - 3:03

Rovine schreef:Grappig, ik zou juist het tegenovergestelde van Lenthe willen. Ik houd niet zo van pretentieus gedoe en intelligente gesprekken moeten voeren omdat je nou eenmaal een opleiding gedaan hebt. Schuif die boeren met bandshirts maar door naar mij! Very Happy
Haha kom eens een keer hier in de buurt stappen! Dan heb je keuze genoeg! Wink
Het hoeft trouwens ook niet altijd intelligente gesprekken te zijn hoor Wink Ik hou ook van heerlijk ouwehoeren en pretentieus gedoe hoeft voor mij helemaal niet Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 3:06

Kqip schreef:
Rush schreef:
Lenthe schreef:Ik vind opleiding best belangrijk, dus als een jongen zegt dat hij boer is of vrachtwagenchauffeur of loodgieter dan knap ik daar op af.
Dit vind ik echt ontzettend kortzichtig. Er zijn genoeg mannen die een baan gekozen hebben die ze leuk vinden, waar je geen hoge opleiding voor nodig hebt, zoals bijvoorbeeld vrachtwagenchauffeur, wat maakt het dan uit dat hij niet op de universiteit gezeten heeft. Dat iemand chauffeur is wil niet zeggen dat hij dom is, of niet de capaciteiten heeft om te studeren.

+1

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rush vr 6 apr 2012 - 3:06

Ja okay, nu snap ik je wat beter Lenthe.

Door mijn ervaring met 'hoger opgeleiden' heb ik daar juist weer minder raakvlakken mee. Dat ligt er inderdaad maar net aan wat voor mensen je ontmoet heb. Ik vind het leuk als iemand voldoende algemene kennis heeft, van alles een beetje (of wat meer) weet. De mensen met een hoge opleiding die ik ken, hebben vaak ontzettend veel kennis van dat specifieke (gelukkig maar, waarom heb je anders die opleiding gedaan) maar hebben veel minder algemene kennis. Daar kan ik dan weer echt niet mee om gaan.

Dus ik kan me wel voorstellen dat het andersom misschien ook zo werkt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Lenthe vr 6 apr 2012 - 3:10

Ik denk inderdaad dat het ligt aan de raakvlakken die je met iemand hebt en welke mensen je hebt ontmoet. Als ik een écht leuke vrachtwagenchauffeur tegenkom die mij het tegendeel bewijst van mijn eerste post, zal ik hem echt niet laten lopen Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rush vr 6 apr 2012 - 3:11

Boeren hebben vaak wel veel geld Afknappers! 827601
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 3:14

Ik heb hetzelfde als Lenthe, ik zou het ook een afknapper vinden als iemand een stuk lager denkniveau heeft. Hoeft niet per se te betekenen dat ik geen relatie zou willen met iemand van MBO bijv, want sommige hebben daar bijv wel een HBO denkniveau.
Er is ook niet echt antwoord op te geven op de vraag van: waar wil je dan dat de ander het over kan hebben? (nu ga ik het forum over me heen krijgen door het volgende te zeggen)
Ik merk wel vaker dat mensen met een laag iq zich minder snel in iemand kunnen verplaatsen, daarmee bedoel ik mee waarom diegene zich zo gedraagt, dat dat ermee te maken kan hebben als gevolg van stress, rouw bijv.en vaker maar wat dingen roepen en niet denken aan wat voor gevolgen dat heeft.
Misschien is dat dan toch een beetje een antwoord op je vraag, dat ik niet met zulke mensen een relatie kan hebben smile Als je elkaar niet begrepen voelt op dat gebied. En hoeft echt niet te betekenen dat je het dan alleen maar over hele politieke kwesties ofzo wilt hebben, helemaal niet, ik hou ook van gezellig ouwehoeren Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Lenthe vr 6 apr 2012 - 3:14

Rush schreef:Boeren hebben vaak wel veel geld Afknappers! 827601

Dat is waar! Misschien moet ik mijn mening dan maar bijstellen en op zoek naar een leuke boer :P
(haha dat is pas kortzichtig :P )
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rush vr 6 apr 2012 - 3:16

Hahahah, daar kan je ook een hele hoop stellingen over verzinnen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum