Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afknappers!

+24
Shisha
Caro
Rush
luisa
Lenster
Bay
Lady4
_Cyn_
Polly
*Lookie*
Feline
loura
Twellie
Guus
Lenthe
RioolSpook
Susan
Ibbeltje
Raindrop
girli
Poubelle
lobster
Lonely Goatherd
Blond
28 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Afknappers! Empty Afknappers!

Bericht  Blond wo 22 aug 2012 - 6:40

Wat vind jij nou echt grote afknappers bij mannen? Shoot!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Lonely Goatherd wo 22 aug 2012 - 6:46

Tribal tattoos, (gouden) sieraden, diepe v-halzen, bierpensjes, afzakkende broeken, deo-/aftershave-/parfumwalmen..
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  lobster wo 22 aug 2012 - 6:49

Een lelijk gebit. Geen eigen mening hebben. Of wel hebben maar deze niet kunnen onderbouwen. Onverzorgd zijn.
lobster
lobster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Poubelle wo 22 aug 2012 - 6:49

Haha veel! Al ligt 't wel aan de man..
Ik vind me ipv mijn gebruiken, en jou als er jouW moet staan en andersom verschrikkelijk. Net zoals ik vindt.
Daar knap ik echt heel erg op af.
Verder knap ik af op vieze tanden, uit de mond stinken, ehh..
Het is toch minder dan ik dacht! Waarschijnlijk denk ik bij lijstjes van andere meiden 'ohja, dat vind ik ook verschrikkelijk!'
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  girli wo 22 aug 2012 - 6:50

Het eerste wat in mij opkomt is roken en overmatig alcoholgebruik.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Raindrop wo 22 aug 2012 - 6:50

Heel veel borsthaar
Afzakkende broeken
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Ibbeltje wo 22 aug 2012 - 6:50

Macho gedrag, veel zuipen met vrienden, vaak dronken thuis komen dat soort dingen. Drugs gebruik. Blowen kan misschien nog wel maar het moet niet te vaak, liefst helemaal niet Wink Mannen die ruzie zoeken. Maar dat komt denk ik vaak door de drank/drugs :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Susan wo 22 aug 2012 - 6:55

Onder afknappers versta ik eerder eigenschappen die ervoor zorgen dat je iemand niet meer leuk vindt die je eerst wel leuk vond, dus niet iets als een foute kledingstijl, grote tattoo's, enzovoort, want ik denk dat je er dan in eerste instantie al niet op valt.

Ik heb ooit, toen ik een jaar of achttien was, wel eens een heel, heel knap vakantievriendje gehad dat maar twee gespreksonderwerpen had:

- waar hij goedkoop zijn spullen kocht (sokken, cd's, jas, et cetera) - daar ging het 80 procent van de tijd over
- zijn ex - daar ging het 20 procent van de tijd over.

Verder had hij echt niets te melden. Echt, wat een saaie piet was dat. Dat vond ik dus een afknapper. Hij was echt zo knap dat ik niet kon geloven dat ik hem überhaupt kon krijgen en toen ik hem eenmaal had bleek er eigenlijk niks aan te zijn. Uiterlijk is ook niet alles, dat is algemeen bekend, maar het was toch een rare ervaring. Ik vond er zo weinig aan met hem dat ik zelfs de wegwerpcamera waar de foto opstond die ik van hem had gemaakt gewoon ergens in mijn kast heb gegooid en nooit heb laten ontwikkelen (stonden verder allemaal niet-boeiende foto's op).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  RioolSpook wo 22 aug 2012 - 7:00

Afknapper nr 1; Iemand die mij steeds onderbreekt omdat er ineens een mooie auto voorbij rijdt en hij dat even moet benoemen.

Verder vind ik het echt wel een afknapper wanneer iemand vies eet. Smekt, en niet weet hoe hij zijn mes en vork moet gebruiken. Of met volle mond heel uitgebreid praat. Of voor de lol even zijn eten laat zien.

Of op straat zijn neus leegt door het eruit te spuiten.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Lenthe wo 22 aug 2012 - 7:26

Susan schreef:Onder afknappers versta ik eerder eigenschappen die ervoor zorgen dat je iemand niet meer leuk vindt die je eerst wel leuk vond, dus niet iets als een foute kledingstijl, grote tattoo's, enzovoort, want ik denk dat je er dan in eerste instantie al niet op valt.

Ik ga ook niet uit van de standaard dingen als grote tattoo's etc. Afknappers zijn voor mij stugheid (ik hou van spontane mannen), niet goed met mes en vork kunnen eten, lomp gedrag (zoals op feestjes, bijvoorbeeld pitten), mannen die te opdringerig zijn
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Guus wo 22 aug 2012 - 7:26

Ik denk dat ik de grootste afknapper toch wel wereldvreemdheid en bekrompenheid zou vinden. Ik zou het echt heel naar vinden als ik met een fervent PVV aanhanger aan tafel zou zitten...

Verder qua uiterlijk knap ik af op de (in mijn ogen) verkeerde schoenen, broeken die aan de voorkant een andere stof hebben dan de achterkant of kleurige borduursels, stekeltjes, oorbellen met 'diamant', een petje te hoog op het hoofd of waar de klep een stukje vanaf is geknipt... Tennis polo's, broeken die onder de kont hangen met zo'n versleten strakke boxer eronder is het ergste... De meeste sieraden trouwens, behalve een mooi horloge...
Ach zo an ik nog wel even doorgaan Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Twellie wo 22 aug 2012 - 7:36

Ik knap af op mannen die te meegaand zijn, onzeker zijn of te hard van stapel lopen, als in: gelijk beginnen over samenwonen / trouwen / kinderen / verre toekomst in het algemeen.

Qua uiterlijk vind ik veel tattoos een afknapper (tribals, spinnenwebben op de elleboog enzovoorts), te dunne mannen vind ik niet mooi en verder houd ik eigenlijk ook niet van een heel uitgesproken kledingstijl bij een man, dan lijkt zo iemand me al snel te ijdel.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Susan wo 22 aug 2012 - 7:43

IJdelheid, dat vind ik ook een afknapper inderdaad, zo iemand bij wie je niet aan zijn haar mag zitten, want o wee als er een plukje van zijn zorgvuldig geboetseerde kapsel de verkeerde kant op staat.

Ik hou trouwens ook niet van mannen die voetbalfan zijn. Ik heb het nooit echt als afknapper bestempeld omdat je dan wel heel veel mannen afschrijft, maar o, wat ben ik blij dat Dion er niks mee heeft. Ik vind het op de een of andere manier echt niet aantrekkelijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 7:50

Qua uiterlijk is dat toch wel een slecht gebit. De rest kan ik nog aardig doorheen kijken. Al zeg ik hetzelf.

Maar opscheppen, zeuren en zielig zijn vind ik ook eigenschappen waarop ik zou afknappen. Dat laten ze natuurlijk niet gelijk zien, maar als ze het laten zien, dan ben ik er wel klaar mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  loura wo 22 aug 2012 - 7:50

Iemand die niet ontwikkeld is met eten en drinken.. Jongens die geen kennis hebben van muziek en cultuur. Jongens die alleen maar sport kijken op tv. Iemand die geen interesse toont en alleen over zichzelf praat. Jongens die nooit initiatief nemen om ergens heen te gaan of nooit eens met leuke ideeën komen om iets leuks te gaan doen. Ook hou ik niet van jongens die te negatief zijn ingesteld en altijd overal het negatieve van zijn. Jongens die niet van katten houden en/of geen enkel ander dier. Ook hou ik er niet van als een jongen niet van mode houdt.

Ik kan nog veel meer bedenken maar dit zijn wel dingen die ik wel belangrijk vind.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Feline wo 22 aug 2012 - 7:53

Qua uiterlijk:

Limburgs accent (kwam ik van 't weekend achter toen een knappe jongen me aansprak en ik er niets van verstond)
Onverzorgd (roos, slecht gebit, stinkende kleren, etc)
'Dode' ogen (ik moet levenslust en een ondeugende blik zien)

Qua innerlijk:
Humorloos (met stip op nr 1, als ik op een date totaal niet gelachen heb dan ben ik er al klaar mee)
Passieloos (iemand moet levenslust hebben, ambities hebben, passievol leven)
Bekrompenheid


Om positief af te sluiten.. Ik hou van mannen die mij energie geven. Ik vind 't echt enorm aantrekkelijk als ze heel makkelijk met iedereen om kunnen gaan. Galant vind ik ook superaantrekkelijk, maar alleen als ie er zelf niet eens bewust van is. En ja, hij moet me aan 't lachen maken..En ik vind 't sexy als ik iets van 'm kan leren.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  *Lookie* wo 22 aug 2012 - 7:55

Ik hou niet van meepraters, en meelopers, mannen die leven voor het uitgaan en drank, drugsgebruikers, mannen die flauwe vrouwengrappen maken, macho's.. En ik hou ook echt niet van tattoo's.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Guus wo 22 aug 2012 - 8:12

Susan schreef:IJdelheid, dat vind ik ook een afknapper inderdaad, zo iemand bij wie je niet aan zijn haar mag zitten, want o wee als er een plukje van zijn zorgvuldig geboetseerde kapsel de verkeerde kant op staat.

Ik hou trouwens ook niet van mannen die voetbalfan zijn. Ik heb het nooit echt als afknapper bestempeld omdat je dan wel heel veel mannen afschrijft, maar o, wat ben ik blij dat Dion er niks mee heeft. Ik vind het op de een of andere manier echt niet aantrekkelijk.

Ja! Ik ook! Ben erg blij dat mijn vriend geen voetbal fan is! Weet nog dat de vriend van mijn huisgenootje de hele tijd wegliep bij haar verjaardag om op haar kamer de wedstrijd te kunnen zien Rolling Eyes
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Blond wo 22 aug 2012 - 8:19

Mijn vorige date was de belichaming van allerlei afknappers. Paar voorbeeldjes:
- hij wist mij beter te vertellen hoeveel Facebook vrienden mijn vader had. Ik dacht twee. Toen zei hij: 'Nee hoor, 3!'.
- hij wist exact wie mijn mannelijke vrienden waren.
- hij maakte domme spelfouten, 'stikker' ipv 'sticker' en 'USB-stik' ipv 'USB-stick'. (En het was nog een ICT-er ook)
- hij deed alsof hij heel intelligent was terwijl hij dat dus echt niet was (zie bovenstaande)
- hij zat op te scheppen over z'n auto. Hij had namelijk de duurste leasebak van het bedrijf
- hij ging stoer doen met autorijden. Veel te hard rijden, rechts inhalen, etc.

Vooral dat stalkerige gedrag vond ik zo naar..

Verder vind ik een gebrek aan humor een echte afknapper.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 8:22

Oh, dat is ook een afknapper. Dat stoer rijden in een auto.

Een goede vriend van mij doet het. En dus vertelde ik mijn date dat ik doodsangsten uitsta, als mensen opeens hun stuur omgooien, om te bewijzen dat ze hun auto onder controle hebben. Hij deed precies hetzelfde. Tja, toen was het al klaar en einde oefening. Gewoon rijden is goed genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Polly wo 22 aug 2012 - 10:34

- Niks nieuws willen ondernemen
- Slecht Engels spreken
- Mijn grapjes niet begrijpen
- Opscheppen
- Enkel complimentjes maken maar geen moeite doen om me echt te leren kennen
- Niet spontaan zijn naar andere mensen maar in gezelschap alleen focussen op mij

Uiteraard ook onverzorgdheid en stinken, en ijdelheid. Niet te veel en niet te weinig aandacht voor het uiterlijk, aub smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  _Cyn_ wo 22 aug 2012 - 11:18

  • Bierbuiken, sowieso stevige mannen Embarassed

    Broeken die op half 7 hangen met 'coole' boxershorts er boven uit.

    Slijmen.

    Mama iedere dag over de vloer of bellen.

    Lieve uitstraling


En vast nog veeeeeel meer, maar dit is wat ik me nu kan bedenken. angel
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Lady4 wo 22 aug 2012 - 18:42

Ik vond slechte spelling ook altijd wel een beetje een afknapper. Maar de mannen met de mooiste volzinnen, bleken altijd het minst beschikbaar, haha. Mijn vriend is ook niet zo goed in spelling maar bij hem stoorde ik me er niet zo aan. Hij was te leuk daarvoor. smile En inmiddels weet ik dat hij dyslectisch is, dus hij kan er ook weinig aan doen.

Ik val ook niet op types met spinnenwebben tattoos op hun bovenarm, een wit shirt boven een te lelijke spijkerbroek, met een pet en een oorbel en ondertussen rijdend in een Golf. Maar zulke types hebben ook een bepaald karakter en dat is überhaupt niet waar ik op val. Ik vind dat je wat dat betreft dat uiterlijk wel degelijk telt. Wanneer ik een of andere boer zie of een gozer zoals hierboven beschreven, dan weet ik al dat wij niet gaan matchen en dat ik daar geen tijd en energie in hoef te steken.

Verder houd ik Lniet zo van dikke mannen of mannen met een buikje. Ik ben blij dat mijn vriend slank en strak is. smile

Ik vond mannen die duidelijk maar een doel hadden, je in bed willen krijgen, ook altijd een behoorlijke afknapper.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Bay wo 22 aug 2012 - 19:01

Veel dingen die hier ook al zijn genoemd.

Maar als ik nog iets moet noemen dan is dat wel overgewicht en zegelringen.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 19:11

Roken
Claimend gedrag
Qua uiterlijkheden knap ik niet zo snel ergens op af. Ja, ik kan wel zeggen dat ik overgewicht niet sexy vind, maar stel dat mijn vriend straks dikker wordt of ineens heel graag een tattoo wil hebben, dan zet ik 'm heus niet zomaar aan de kant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum