Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

+17
Miss-Rose
FireButterfly
Angela_1986
Zwoesj
Joli86
Laquisia
studiebol
Blond
May
Jeanette
Zininzon
BJA
_Femme
Sweety
Atelier Madame
Niekske
Roze Roos
21 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 0:27


Op het oude forum waren er in het datingtopic weleens hele gekke verhalen over dates of gekke berichten.

Ik heb een tijdje ingeschreven gestaan bij knuz, relatieplanet, mooiemensen.com, e-matiching en paiq.

Ik heb al eens een gedicht via knuz gekregen en via relatieplanet smste ik met een jongen die al na 4 dagen heel claimerig begon te doen. Als ik niet antwoordde op een sms dan stuurde hij smsjes naar me met alleen een vraagteken net zolang totdat ik antwoord.

Ik heb ook al eens bij paiq gechat met een jongen die geil werd van hoge hakken. :shock: Als ik vertelde dat ik hakken in alle soorten en maten heb, was ie niet meer te houden.

Wat voor gekke verhalen, afknappers, gekke dates of gekke berichtjes hebben jullie weleens via datingsites gehad?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Roze Roos do 17 maa 2011 - 0:58

Leuk!

Euhm via paiq: Eentje die graag wilde weten wat voor BH ik aanhad en daar een foto van wilde zien!
Via RP: Een kerel die hier in de buurt woonde, had alleen maar foto's van de zijkant van z'n hoofd, bleek een kop kleiner te zijn dan ik irl en alleen knap vanaf de zijkant!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Niekske do 17 maa 2011 - 1:42

Poeh, heb je even... ik heb genoeg rare gevallen gezien smile ik heb even op RP gezeten en een tijdje op paiq.

Op paiq zat een kerel die alleen maar over seks wilde praten en zei dat ie tijdens het gesprek met zichzelf bezigw as zeg maar... bah!
Ook daar eens een kerel getroffen die bleef opscheppen over hoeveel dikke auto's hij voor de deur had.
En een kerel die (volgens hem) zo enorm onder de indruk was van mij, omdat ik 'zo enorm slim was'. Hij bleef zich verontschuldigen dat hij niet wist wat hij moest zeggen enzo.
En een kerel die eigenlijk samenwoonde met zijn vriendin, maar graag wat avontuurtjes er op na hield ofzo :S

Via RP een keer een date gehad met een kerel die niet ophield met praten. Hij ratelde aan één stuk door! Doodvermoeiend... als ik iets wilde zeggen, moest ik hem echt onderbreken.

Vast nog wel meer dingen denk ik, als me weer iets te binnen schiet, horen jullie het!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Atelier Madame do 17 maa 2011 - 20:49

Volgens mij had ik dit op het oude forum ook al gepost maar voordat ik mn vriend leerder kennen was ik ook af en toe actief op een datingsite. Op een gegeven moment reageerde er een man of jongen, hij was midden twintig. Dat ik zon leuke meid was om te zien en dat ie me graag wilde leren kennen. Nou op zich prima, toegevoegd op MSN. Na een paar minuten nodigde ie me al uit voor een meeting, ja ik mocht ook wel gelijk blijven slapen dat had zn exvriendin die hij via die site had leren kennen ook gedaan.. maar hij was nog wel maagd. :shock: leuk al die details. Dus ik zei nee bedankt en heb gezegd dat ik moest gaan en heb hem geblokkeerd. Kreeg ik een dag later via die site een berichtje dat ie me graag weer wilde spreken, waarop ik terugstuurde geen interesse meer te hebben en wenste m veel succes. Vervolgens kreeg ik in mn mailbox Exclamation een mailtje dat ik een arrogante trut was die dacht dat ze de hele wereld voor zich had met mn prachtige profielfoto en dat ik spijt kreeg dat ik hem niet wilde ontmoeten en dat hij ontzettend teleurgesteld in me was etc etc.. ik zat echt achter de computer van WTF scratch heb er maar geen melding van gemaakt bij die site.. maar vond het een rare ervaring.. zag ook dat hij nog regelmatig mijn profiel bekeek (dat kan je terugzien op die site).. op een gegeven moment mn profiel maar verwijdert (toen heb ik mn huidige vriend ook leren kennen)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 20:53

Op mooiemensen.com een jongen gedate, die jongen was helemaal niet mooi nerd En homo ook volgens mij!

Of een voorstel wederom op mooiemensen.com van een man rond de 50 jaar, profielfoto met een dikke auto erbij, dat 'ie mij wel wilde onderhouden want hij had geld zat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Sweety do 17 maa 2011 - 21:49

Ik kreeg via RP een heel lang bericht van een man met alles over zijn leven. Kreeg zelfs zijn hyves nog dan kon ik daarop kijken en hem en zijn dochter zien. Op zich een leuke man om te zien maar was niks voor mij. Bleek toen ik dit had geplaatst op het oude forum dat iemand anders hetzelfde verhaal had gekregen! Laughing

En ik heb nog even gedate met een jongen die wel hield van zweepjes, bondage, gagball, leer enz enz.. :shock:
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Atelier Madame do 17 maa 2011 - 21:52

Sweety schreef:Ik kreeg via RP een heel lang bericht van een man met alles over zijn leven. Kreeg zelfs zijn hyves nog dan kon ik daarop kijken en hem en zijn dochter zien. Op zich een leuke man om te zien maar was niks voor mij. Bleek toen ik dit had geplaatst op het oude forum dat iemand anders hetzelfde verhaal had gekregen! Laughing
Oh ja dat kan ik me nog herinneren, dat was echt geniaal Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 23:13

Atelier Madame schreef:Volgens mij had ik dit op het oude forum ook al gepost maar voordat ik mn vriend leerder kennen was ik ook af en toe actief op een datingsite. Op een gegeven moment reageerde er een man of jongen, hij was midden twintig. Dat ik zon leuke meid was om te zien en dat ie me graag wilde leren kennen. Nou op zich prima, toegevoegd op MSN. Na een paar minuten nodigde ie me al uit voor een meeting, ja ik mocht ook wel gelijk blijven slapen dat had zn exvriendin die hij via die site had leren kennen ook gedaan.. maar hij was nog wel maagd. :shock: leuk al die details. Dus ik zei nee bedankt en heb gezegd dat ik moest gaan en heb hem geblokkeerd. Kreeg ik een dag later via die site een berichtje dat ie me graag weer wilde spreken, waarop ik terugstuurde geen interesse meer te hebben en wenste m veel succes. Vervolgens kreeg ik in mn mailbox Exclamation een mailtje dat ik een arrogante trut was die dacht dat ze de hele wereld voor zich had met mn prachtige profielfoto en dat ik spijt kreeg dat ik hem niet wilde ontmoeten en dat hij ontzettend teleurgesteld in me was etc etc.. ik zat echt achter de computer van WTF scratch heb er maar geen melding van gemaakt bij die site.. maar vond het een rare ervaring.. zag ook dat hij nog regelmatig mijn profiel bekeek (dat kan je terugzien op die site).. op een gegeven moment mn profiel maar verwijdert (toen heb ik mn huidige vriend ook leren kennen)

Hahaha, dit is mij toch een verhaal zeg. Net alsof ie al na die paar dagen al een relatie met je heeft gehad. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 23:13

Sweety schreef:Ik kreeg via RP een heel lang bericht van een man met alles over zijn leven. Kreeg zelfs zijn hyves nog dan kon ik daarop kijken en hem en zijn dochter zien. Op zich een leuke man om te zien maar was niks voor mij. Bleek toen ik dit had geplaatst op het oude forum dat iemand anders hetzelfde verhaal had gekregen! Laughing

En ik heb nog even gedate met een jongen die wel hield van zweepjes, bondage, gagball, leer enz enz.. :shock:

Die eerste komt mij ook erg bekend voor, maar ik denk niet dat ik het was geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Sweety do 17 maa 2011 - 23:14

@ AM: Die van jou herken ik ook nog wel! Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Atelier Madame do 17 maa 2011 - 23:26

Haha ja toen heb ik het ook gepost, het was echt een hele aparte en vervelend ervaring vond ik. Ik bedoel oke dat je het jammer vind dat iemand eerst intersse in je toont en vervolgens toch terugdeinst kan ik begrijpen. Maar dat je compleet uit je slof gaat omdat iemand niet gelijk te hoog van de toren wil blazen.

overigens met dezelfde datingsite wel met 2 jongens een date gehad. die allebei ook zijn blijven slapen angel Die waren allebei heel aardig maar meer gewoon een leuk tijdverdrijfje en niet echt voor een serieuze relatie..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  _Femme do 17 maa 2011 - 23:36

Ik heb mij ooit aangemeld bij een datingsite, na allemaal vragen te hebben ingevuld kwamen er van die potentiele mannen in beeld die bij me zouden passen volgens die site.. Nou toen ik die had bekeken heb ik me gelijk weer afgemeld :shock: Nooit meer aan zoiets begonnen Very Happy

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Sweety do 17 maa 2011 - 23:44

Ik kan me voorstellen dat het een vervelende ervaring is. Mijn eerste ex stuurde me een tijdje terug via FB ook een bericht. Ik normaal op gereageerd en ook gezegd dat ik er geen behoefte aan heb om contact te hebben met hem. Na een tijdje kreeg ik steeds berichten over dat ik bang was om te reageren op zijn mailtjes en dat hij graag met me wil afspreken om vrienden te worden en meer. En dat terwijl hij samenwoont! :shock: Uiteindelijk gestuurd dat ik geen contact wil met hem en er ook geen behoefte aan heb en dat hij moest stoppen met mailen. Zag ik hem 2 dagen later bij de bios toen ik met mijn vriend was. Hij zei niks ( was ook met zn vriendin ) maar kreeg de volgende dag wel een mailtje dat hij me had gezien en dat ik er leuk uitzag. Sommige mensen zullen het nooit leren Wink

En is toch prima dat je tijdverdrijf had met die 2 mannen. Moet ook kunnen hoor Very Happy

@ Femme: Schrok je er zo van wat je matches waren?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 0:40

Oooh ***** Je hebt een prachtige tandpasta lach! En haren uit de Andrelon reclame!! Ik wil je graag ontmoeten en leren kennen!
WTF?? Omdat ik een tandpasta lach en Andrelon haren heb? laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Sweety vr 18 maa 2011 - 21:14

Hazeltje schreef:Oooh ***** Je hebt een prachtige tandpasta lach! En haren uit de Andrelon reclame!! Ik wil je graag ontmoeten en leren kennen!
WTF?? Omdat ik een tandpasta lach en Andrelon haren heb? laughcry
Haha...
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  BJA vr 18 maa 2011 - 22:29

Wat ik vaak meemaakte is dat iemand steeds hetzelfde standaard berichtje stuurde.
Diegene stuurde dus gewoon naar iedereen een berichtje in de hoop dat er iemand zou reageren.

Ik mag niet spammen, maar heb een leuke datingsite ontdekt die nu 3 maanden gratis is.
pepper.nl
Het heeft een leuke opzet vind ik!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Zininzon vr 18 maa 2011 - 22:53

Ik kreeg eens een mega lang bericht van een man die ver in de 50 was.
Hij vertelde daarin zo uitgebreid over zijn zoons van 28 en 25, dat ik dacht: 'maar snap je dan niet dat ik je schoondochter had kunnen zijn?'

Wat ik heel irritant vind, is als mensen blijven berichten als je hebt aangegeven geen interesse te hebben. Gevalletje bord voor hun kop?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Jeanette vr 18 maa 2011 - 22:57

Zoveel wazige dingen mee gemaakt. Daarom ook maar afgemeld haha, werd er een beetje simpel van.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  May za 19 maa 2011 - 2:19

Ik heb gedate met een jongen die me op de tweede date ervan probeerde te overtuigen dat hij echt van me hield. Ik hem dus uitgelegd dat het gewoon onmogelijk is inclusief alle chemische processen etc uitgelegd. Kreeg toen als antwoord maar toch hou ik echt van je. Jullie snappen vast dat er geen derde date meer is gekomen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 7:36

May schreef:Ik heb gedate met een jongen die me op de tweede date ervan probeerde te overtuigen dat hij echt van me hield. Ik hem dus uitgelegd dat het gewoon onmogelijk is inclusief alle chemische processen etc uitgelegd. Kreeg toen als antwoord maar toch hou ik echt van je. Jullie snappen vast dat er geen derde date meer is gekomen.

Brrr!!! Gauw wegwezen! Hij had ook simpelweg kunnen zeggen dat hij je leuk vind. Dat was iets subtieler geweest. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Blond za 2 apr 2011 - 6:47

_Femme schreef:Ik heb mij ooit aangemeld bij een datingsite, na allemaal vragen te hebben ingevuld kwamen er van die potentiele mannen in beeld die bij me zouden passen volgens die site.. Nou toen ik die had bekeken heb ik me gelijk weer afgemeld :shock: Nooit meer aan zoiets begonnen Very Happy

Haha, hier hetzelfde. Dat internetdaten is niets voor mij.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 6:56

Ik heb een date gehad via e-matching. Die jongen was echt zo gay, we hadden ergens afgesproken en hoe hij dan ook zat :shock: Met zn knieen helemaal tegen elkaar en een servetje op zn schoot. En als hij dan thee ging drinken, met zn pink omhoog hahahahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  studiebol za 2 apr 2011 - 7:04

Ik vind dit altijd zo grappig om te lezen! Ik heb nooit op een datingsite ingeschreven gestaan dus geen verhalen maar wel leuk om al die verhalen te lezen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Laquisia za 2 apr 2011 - 7:54

Yasmin schreef:Ik heb een date gehad via e-matching. Die jongen was echt zo gay, we hadden ergens afgesproken en hoe hij dan ook zat :shock: Met zn knieen helemaal tegen elkaar en een servetje op zn schoot. En als hij dan thee ging drinken, met zn pink omhoog hahahahaha.

Haha, wat erg.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Joli86 za 2 apr 2011 - 10:16

Ik heb eens msncontact gehad met een jongen, (gewoon via een chatbox, niet via een datingsite) was heel heel gezellig, maar na een paar dagen begon hij over dat hij misschien wel dichterbij wilde komen wonen als het in real life ook zo goed klikte als via msn...

Hoezo hard van stapel lopen:roll:
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum