Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afknappers!

+30
Japie
Shisha
Carra
Caroow
Caro
Sam
SuperGrover
Melis_je
Aletta
Rumble
Mizz_S
Blond
Exogenesis
Esperanza
Antibes
luisa
SoGood
Ella
Green_Pepper
Rosa
CCC
Kiekeboe
Guusje
Bliss
Mari
Rush
Marsy28
Susan
Marin
Toet
34 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  CCC vr 21 dec 2012 - 2:45

Smakken is echt een afknapper voor mij, en alles beter weten dan de ander vind ik ook niet geweldig...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  CCC vr 21 dec 2012 - 2:46

Susan schreef:Wat ik ook erg vind, maar dat is denk ik meer van de jongere generatie: zo'n Justin Bieber kapsel. Ik vind het zo stom, zo'n enorme massa haar op je voorhoofd.

Ook stom: een afgezakte broek omdat dat cool/nonchalant is. Ik zag een keer een jongen bij de buurtsuper bij wie zijn hele billen over zijn broekrand heen kwamen (in onderbroek uiteraard), dat zag er echt niet uit.

Laughing vind het wel leuk omschreven, hou er zelf ook niet van hoor haha

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Kiekeboe vr 21 dec 2012 - 2:48

Nee, maar daarom kan ik er toch wel op afknappen?
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rush vr 21 dec 2012 - 2:50

Kiekeboe schreef:Nee, maar daarom kan ik er toch wel op afknappen?
Ja natuurlijk, maar ik vind het wel zielig haha.

Komt misschien omdat mijn vriend het heel erg heeft, ook als hij ergens verschrikkelijk zin in heeft. Wel sneu, maar voor mij geen afknapper gelukkig haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Susan vr 21 dec 2012 - 2:52

Oh, dat lijkt me naar, ik kan er niet tegen om mensen te zien of te horen overgeven. Ook wel erg voor hemzelf trouwens, al zal hij het wel gewend zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rosa vr 21 dec 2012 - 2:54

Hahaha, zo'n beetje all the above.

Wat ik echt gruwelijk vind is wanneer mannen woorden typen als jah ipv ja, me ipv m'n/mijn of gewoon geen normale zinnen maken grr.. Verder als mannen hun eten opschrokken/niet netjes eten en nog veel meer waar ik nu even niet op kan komen
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Kiekeboe vr 21 dec 2012 - 2:54

Ja het is ook wel zielig voor hem. Het speelt wel mee dat hij verder ook wel een beetje te soft was. smile
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rush vr 21 dec 2012 - 2:57

Kiekeboe schreef:Ja het is ook wel zielig voor hem. Het speelt wel mee dat hij verder ook wel een beetje te soft was. Afknappers! - Pagina 2 561177
Of kotste hij over je heen op die date? Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rush vr 21 dec 2012 - 2:59

Susan schreef:Oh, dat lijkt me naar, ik kan er niet tegen om mensen te zien of te horen overgeven. Ook wel erg voor hemzelf trouwens, al zal hij het wel gewend zijn.
Ja hij is het gewend en het is niet meer zo erg als vroeger gelukkig (dat heb ik dus niet meegemaakt). Je had hem moeten zien de eerste keren dat we naar mijn familie gingen haha. Afknappers! - Pagina 2 394967

Maar ik ben het ook wel gewend hoor. Ik laat hem dan maar gewoon gaan, flesje water en kauwgom mee en dan is het ook gewoon goed als we eenmaal onderweg zijn, heel gek.

Vroeger moest hij ook overgeven als hij boos was of als hij z`n zin niet kreeg. Arme ouders. Gelukkig kunnen zij er nu om lachen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Kiekeboe vr 21 dec 2012 - 3:05

Rush schreef:
Kiekeboe schreef:Ja het is ook wel zielig voor hem. Het speelt wel mee dat hij verder ook wel een beetje te soft was. Afknappers! - Pagina 2 561177
Of kotste hij over je heen op die date? Laughing

Haha! Nee gelukkig niet. Hij liep met me naar de trein en ineens was hij verdwenen. Dus ik nog zoeken, niet meer gevonden want ik moest ook mijn trein halen. En toen smste hij dus hoe of wat. smile
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Toet vr 21 dec 2012 - 3:16

Ohja ik had pas ook een leuke. Ik had een jongen op whatsapp en hij vroeg echt na twee dagen ofzo al of ik wou daten maar ik had daar niet zo'n zin in want ik vond hem eigenlijk een beetje raar dus ik zei dat ik er nog even over na wou denken. Daarna verwaterde het contact een beetje.

Kreeg ik een week later ineens een berichtje van hem: ''Toet, ik snap jou echt niet. Heb je een van de meest intelligente, succesvolle en leukste jongens van de stad op whatsapp die er volgens mij ook nog best goed uit ziet maar in plaats van gewoon eens met hem te daten ga je hem negeren.'' laughcry

Haha ik kwam echt niet meer bij. Toen ik terugstuurde dat ik zelf wel uitmaak wat ik doe zei hij: ''Je hoeft je niet te verantwoorden hoor, ik had een spontaner antwoord van je verwacht.'' Toen dacht ik echt, wat een lul ben jij zeg haha eerst zo'n dom bericht sturen en daarna mij een schuldgevoel aan proberen te praten. Als klap op de vuurpijl stuurde hij er nog achteraan: ''Meid, mijn advies: ga dan ook niet zomaar je telefoonnummer geven, dag Toet.'' lol! Nou toen kon je me echt opvegen
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Toet vr 21 dec 2012 - 3:18

Kiekeboe schreef:
Rush schreef:
Kiekeboe schreef:Ja het is ook wel zielig voor hem. Het speelt wel mee dat hij verder ook wel een beetje te soft was. Afknappers! - Pagina 2 561177
Of kotste hij over je heen op die date? Laughing

Haha! Nee gelukkig niet. Hij liep met me naar de trein en ineens was hij verdwenen. Dus ik nog zoeken, niet meer gevonden want ik moest ook mijn trein halen. En toen smste hij dus hoe of wat. smile

Hahaha ooh wat erg! Ook wel zielig voor hem hoor.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Green_Pepper vr 21 dec 2012 - 4:14

Toet schreef:Ohja ik had pas ook een leuke. Ik had een jongen op whatsapp en hij vroeg echt na twee dagen ofzo al of ik wou daten maar ik had daar niet zo'n zin in want ik vond hem eigenlijk een beetje raar dus ik zei dat ik er nog even over na wou denken. Daarna verwaterde het contact een beetje.

Kreeg ik een week later ineens een berichtje van hem: ''Toet, ik snap jou echt niet. Heb je een van de meest intelligente, succesvolle en leukste jongens van de stad op whatsapp die er volgens mij ook nog best goed uit ziet maar in plaats van gewoon eens met hem te daten ga je hem negeren.'' laughcry

Haha ik kwam echt niet meer bij. Toen ik terugstuurde dat ik zelf wel uitmaak wat ik doe zei hij: ''Je hoeft je niet te verantwoorden hoor, ik had een spontaner antwoord van je verwacht.'' Toen dacht ik echt, wat een lul ben jij zeg haha eerst zo'n dom bericht sturen en daarna mij een schuldgevoel aan proberen te praten. Als klap op de vuurpijl stuurde hij er nog achteraan: ''Meid, mijn advies: ga dan ook niet zomaar je telefoonnummer geven, dag Toet.'' lol! Nou toen kon je me echt opvegen

lol! Die kerel had het écht niet begrepen, hahaha!
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 4:15

Wat is een Justin Bieber kapsel haha. Ik heb Gegoogled maar zie echt niets raars aan zijn kaspel.. Ik zie zoveel mannen met zulk haar lopen. Mijn vriend heeft ook kort aan de zijkanten en lang bovenop haha. Ik heb het over de linker foto natuurlijk haha Wink

Afknappers! - Pagina 2 Justin1

Afknappers
- Geen kledingsmaak (echt, dat is zo'n dealbreaker haha)
- Daar valt onder: Grote merken op kleding, Pantofolo 'd oro ofzoiets haha ik kan het niet eens uitspreken!, sowieso vind ik 'afgeklede' sneakers niets. Kies of nette schoenen of sneakers.. ga er niet tussen zitten. En verder gewoon kleding die niet bij een mannen lichaam past.
- Brommertje/scooter (Ik heb daar gewoon echt niets mee, vind het onvolwassen of ordinair)
- Oorbellen/piercings
- Schreeuwen/hard praten
- Veel bier drinken
- Gouden sieraden
- Te androgeen (soms zeg ik wel eens tegen mijn vriend.. neeh dat vind ik te vrouwelijk haha Wink )

Volgens mij was dat het wel.. Ik stel niet zo'n hoge eisen aan een man.. Ben alleen oppervlakkig qua uiterlijk en kleding angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Ella vr 21 dec 2012 - 4:16

Green_Pepper schreef:
Toet schreef:Ohja ik had pas ook een leuke. Ik had een jongen op whatsapp en hij vroeg echt na twee dagen ofzo al of ik wou daten maar ik had daar niet zo'n zin in want ik vond hem eigenlijk een beetje raar dus ik zei dat ik er nog even over na wou denken. Daarna verwaterde het contact een beetje.

Kreeg ik een week later ineens een berichtje van hem: ''Toet, ik snap jou echt niet. Heb je een van de meest intelligente, succesvolle en leukste jongens van de stad op whatsapp die er volgens mij ook nog best goed uit ziet maar in plaats van gewoon eens met hem te daten ga je hem negeren.'' Afknappers! - Pagina 2 394967

Haha ik kwam echt niet meer bij. Toen ik terugstuurde dat ik zelf wel uitmaak wat ik doe zei hij: ''Je hoeft je niet te verantwoorden hoor, ik had een spontaner antwoord van je verwacht.'' Toen dacht ik echt, wat een lul ben jij zeg haha eerst zo'n dom bericht sturen en daarna mij een schuldgevoel aan proberen te praten. Als klap op de vuurpijl stuurde hij er nog achteraan: ''Meid, mijn advies: ga dan ook niet zomaar je telefoonnummer geven, dag Toet.'' lol! Nou toen kon je me echt opvegen

lol! Die kerel had het écht niet begrepen, hahaha!

Haha geweldig!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Green_Pepper vr 21 dec 2012 - 4:17

Ik stond ooit met een leuke jongen te zoenen, we waren beide heel erg bezopen, draaiden al maanden om elkaar heen dus die avond kwam het er eindelijk van.
Plots rukt hij zich los en kotst alles eruit :shock: Hij was zelf ook redelijk verbaasd volgens mij, maar gat-ver-damme, hij kwam voor me staan met zo'n hoofd van 'dat heb je toch niet gezien, wel?'. Ik dacht echt gast, ga weg!
Ik heb dan ook snel mijn fiets gepakt en ben weg gefietst. Ik heb hem nog heel vaak gezien daarna, maar we hebben het er nooit meer over gehad en elkaar ook nooit meer gevraagd voor een date oid.
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Susan vr 21 dec 2012 - 4:18

Punk'd schreef:Wat is een Justin Bieber kapsel haha.

Zoals dit:

Afknappers! - Pagina 2 $T2eC16JHJG!E9nm3plpbBQ0u(icRu!~~60_84
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Susan vr 21 dec 2012 - 4:19

Ik heb trouwens ook wel eens meegemaakt dat ik een leuke jongen had ontmoet die gedurende de avond moest kotsen. Ik heb dat alleen niet gezien. Het was ook niet echt een afknapper, ik vond hem echt heel leuk. Naar aanleiding van dit topic heb ik hem net op Google gezocht, ik vond zelfs een filmpje van hem (zoals hij nu is dan), best grappig. Dat vond ik destijds wel echt jammer, dat dat niks is geworden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 4:20

Ohh die 'haircut' haha. Doet mij altijd denken aan Nick Carter.. Love the '90 haha.. Zag er ook niet uit.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  SoGood vr 21 dec 2012 - 4:21

Slechte beheersling Nederlandse taal, mannen die zichzelf te leuk vinden, mannen die mij te leuk vinden en doen alsof ik een of ander fantastisch verschijnsel ben, (zo vaak komt dat niet voor hoor, haha) mannen die niks om dieren geven.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Green_Pepper vr 21 dec 2012 - 4:21

Ook ben ik een keer met een jongen gaan zeilen en het was best mooi weer. Hij wilde zwemmen, maar ik voelde me nog niet zo op mijn gemak bij hem dat ik direct in mijn bikini ging zitten. Hij ging toen van die zogenaamd goed bedoelde vragen stellen als 'Goh, je hoeft je toch nergens voor te schamen. Doe je dat soms?' of 'Ben je soms bang dat ik je niet mooi vind ofzo?' en 'Ik vind dat je hele mooie rondingen hebt hoor, je kunt je shirt best uit doen'. Het moge duidelijk zijn dat ik toen al helemaaaal niet meer wilde zwemmen.

Een paar uur later op de terug weg, is hij uit de boot gevallen. Dat maakte veel goed, man wat was dat hilarisch.
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  luisa vr 21 dec 2012 - 4:22

Ik knap ook af op le coq sportif. Doet me denken aan een jongen bij wie ik vaak in de bus zat. Mijn vriendin en ik noemden hem le coq sportif omdat hij zo'n hanenkapsel had.

Verder knap ik af op sjagrokers en wijsneuzen die doen alsof ze er verstand van hebben maar geen idee waar het over gaat.
En slechte kledingsmaak. Van die C&A jongens, vreselijk.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  SoGood vr 21 dec 2012 - 4:34

Sogood schreef:Slechte beheersling beheersing Nederlandse taal, mannen die zichzelf te leuk vinden, mannen die mij te leuk vinden en doen alsof ik een of ander fantastisch verschijnsel ben, (zo vaak komt dat niet voor hoor, haha) mannen die niks om dieren geven.

Haha Afknappers! - Pagina 2 2474380249
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Toet vr 21 dec 2012 - 4:41

Punk'd schreef:
- Brommertje/scooter (Ik heb daar gewoon echt niets mee, vind het onvolwassen of ordinair)


Hahaha mijn vriendin had pas een date, kwam die jongen haar op halen op zijn, jawel, Tomos! Hahaha ik heb zo hard gelachen en haar gesmeekt om een foto van haar achterop dat ding.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Toet vr 21 dec 2012 - 4:43

luisa schreef:Ik knap ook af op le coq sportif. Doet me denken aan een jongen bij wie ik vaak in de bus zat. Mijn vriendin en ik noemden hem le coq sportif omdat hij zo'n hanenkapsel had.

lol!

Wat ik ook echt een afknapper vind is mannen die in hun werkkleding naar de kroeg gaan. En dan bedoel ik niet een dorpskroegje waar je gewoon lekker rustig na het werk een biertje kan drinken maar echt een danskroeg waar mensen uit gaan 's avonds zegmaar.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum