Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afknappers!

+30
Japie
Shisha
Carra
Caroow
Caro
Sam
SuperGrover
Melis_je
Aletta
Rumble
Mizz_S
Blond
Exogenesis
Esperanza
Antibes
luisa
SoGood
Ella
Green_Pepper
Rosa
CCC
Kiekeboe
Guusje
Bliss
Mari
Rush
Marsy28
Susan
Marin
Toet
34 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Antibes vr 21 dec 2012 - 4:50

Té gespierd, ik vind het mooi als je spieren ziet bij een man als hij ze aanspant. Maar ik hoef ze niet door zijn (te strakke) tshirt heen te zien!
Oorbellen, strasssteentjes of ringetjes, allemaal verschrikkelijk

Ook een plat accent inderdaad. Ik heb ooit toen ik 16 was de hele avond met een SUPERknappe jongen staan flirten, kwam hij naar me toe, kon ik hem niet eens verstáán zo plat praatte hij. En ik maar steeds "huh wat zeg je" en hij steeds harder schreeuwen, zogenaamd over die muziek heen.. Toen ben ik maar gevlucht naar de wc met een vriendin.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  SoGood vr 21 dec 2012 - 4:55

Of mannen die zichzelf helemaal naar beneden halen. WAAROM doe je dat? Ik ken een super leuke jongen maar hij praat zichzelf altijd helemaal naar beneden bij vrouwen, hij begrijpt niet waarom iemand hem leuk zou vinden en daar blijft hij dan maar over door gaan. Zo eeuwig zonde, hij is nog steeds vrijgezel omdat hij niet gelooft dat hij een vrouw waard is.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Esperanza vr 21 dec 2012 - 5:03

Van die 'gel' kapsels vind ik echt heel lelijk! Dat het hele haar glimt van de gel, ieuwww.

Verder had ik eens een date met een jongen die in het leger had gezeten en alles ging vergelijken met wat hij daar had meegemaakt. Het type dat vond dat je nergens over mocht zeuren, want wat hij had meegemaakt was veel erger.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Susan vr 21 dec 2012 - 5:11

Ik had een keer een superknap vakantievriendje, echt het type acteur/fotomodel, alleen hij was zó verschrikkelijk saai. De gesprekken gingen vooral over waar hij zijn sokken kocht, waar hij zijn cd's kocht, waar hij zijn jas kocht, en over zijn ex. De seks was ook echt ontzettend slecht en hij zoende raar. Het is heel lang geleden, in het pré-digitale camera-tijdperk, het fotorolletje waar hij opstond heb ik niet eens weggebracht, het was echt helemaal niks.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  SoGood vr 21 dec 2012 - 5:14

Susan schreef:Ik had een keer een superknap vakantievriendje, echt het type acteur/fotomodel, alleen hij was zó verschrikkelijk saai. De gesprekken gingen vooral over waar hij zijn sokken kocht, waar hij zijn cd's kocht, waar hij zijn jas kocht, en over zijn ex. De seks was ook echt ontzettend slecht en hij zoende raar. Het is heel lang geleden, in het pré-digitale camera-tijdperk, het fotorolletje waar hij opstond heb ik niet eens weggebracht, het was echt helemaal niks.

lol!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Toet vr 21 dec 2012 - 5:14

Susan schreef:Ik had een keer een superknap vakantievriendje, echt het type acteur/fotomodel, alleen hij was zó verschrikkelijk saai. De gesprekken gingen vooral over waar hij zijn sokken kocht, waar hij zijn cd's kocht, waar hij zijn jas kocht, en over zijn ex. De seks was ook echt ontzettend slecht en hij zoende raar. Het is heel lang geleden, in het pré-digitale camera-tijdperk, het fotorolletje waar hij opstond heb ik niet eens weggebracht, het was echt helemaal niks.

lol! Zie je nou, het ligt niet aan mij! Jij bent ook al zo grappig!

Ik heb dit trouwens pas nog gehad. Echt een súper knappe jongen, ik kon gewoon niet geloven dat ie aandacht voor mij had maar hij was echt oersaai.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 5:18

Wat zijn jullie allemaal 'picky' zeg.. Zeurdozen hahaha Laughing

Ik ga plat met de eerste de beste.. Witte sokken of niet hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Susan vr 21 dec 2012 - 5:22

Valt wel mee, de meeste dingen die ik noem heb ik nooit gezien bij jongens met wie ik echt iets had, sommige dingen wel, maar het ging dan weer niet zo ver dat ik een relatie erom zou verbreken of zo. Met die saaie knappe jongen was het toch niks geworden, dat was echt maar een vakantiescharrel.

Ik heb ook wel eens een vakantievriendje gehad die echt alles was wat ik feitelijk onaantrekkelijk vind: plat accent, voetbalfan, zo'n gabbertype, superveel zuipen en nul gespreksstof, toch vond ik hem op de een of andere manier leuk, in elk geval voor die paar weken. Mijn ouders hebben hem ook nog gezien, die schrokken zich helemaal lam, ze waren als de dood dat het van langere duur zou zijn volgens mij.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Toet vr 21 dec 2012 - 5:23

Punk'd schreef:Wat zijn jullie allemaal 'picky' zeg.. Zeurdozen hahaha Laughing

Dat word je vanzelf hoor, na al die kansloze gevallen!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Bliss vr 21 dec 2012 - 5:47

Susan schreef:
Punk'd schreef:Wat is een Justin Bieber kapsel haha.

Zoals dit:

Afknappers! - Pagina 3 $T2eC16JHJG!E9nm3plpbBQ0u(icRu!~~60_84

Oeh dit ja, bah! Alsof ze windkracht 10 van achteren hebben gehad Afknappers! - Pagina 3 394967 Ben blij dat dit voornamelijk bij de jongere generatie hip is, hier hoeft een man van mijn leeftijd niet mee aan te komen.

Mijn ex heeft trouwens ook geen kledingsmaak én droeg volgens mij ook Le Coqs in het begin. Heb hem heel gauw meegenomen de stad in toen en hem even in de restyling gedaan Afknappers! - Pagina 3 2474380249
Maar het erge is: vorig weekend was ie nog hier (het is dus uit) en toen had ie die schoenen volgens mij weer aan silent (maar goed, daar hoef ik me nu niet meer druk om te maken)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Exogenesis vr 21 dec 2012 - 8:54

- Sandalen.
- Oorbel, maakt niet uit wat.
- Veel opzichtige tatoeages.
- Haar in een staartje, brrrrr...
- Vlassige snorretjes.
- Te strakke broek, waarin je alles ziet liggen/hangen/staan.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Blond vr 21 dec 2012 - 9:36

Achterlijk autorijden. Men, wat vind ik dat een afknapper. Kerels die zichzelf willen 'bewijzen' ofzo, en dan veel te hard gaan rijden, rechts inhalen, en dat soort ongein.

Mijn date van de zomer hing echt van afknappers aan elkaar (WAAROM heb ik 2 dates met hem gehad?). Ook bovenstaande met autorijden, maar verder ook elke keer van die mega onzinnige sms'jes sturen zoals 'ik ben weer thuis en zit nu met m'n kanarie te kletsen' ( scratch ), mij echt continu de hemel inprijzen (Kom op zeg, zo leuk ben ik nu ook weer niet), en zichzelf beter voor doen door anderen af te zeiken (o dat vind ik ook echt een mega afknapper btw).

Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 9:40

Ook op mannen die hihi zeggen, en als ze hinnikend lachen, mannen die geen normaal Nederlands kunnen, en dan vooral in schrijftaal vind ik dat heel vervelend. En onverzorgde mannen, maar ik denk dat de meeste vrouwen dat wel hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Blond vr 21 dec 2012 - 9:47

Hinnikend lachen! Ja inderdaad. Een van die jongens die boven me werkt gaat na elke zin die hij zegt hinniken. Kan het niet eens lachen noemen. Het lijkt wel een pony.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 9:51

Was jij dat dan ook die dat laatst in het date topic vertelde? Heb het laatst hier ergens gelezen en toen bedacht ik me dat ik dat toch echt wel een afknapper vond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Susan vr 21 dec 2012 - 10:00

Ik weet er nog eentje: mannen die de hele tijd cabaretiers citeren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Mizz_S vr 21 dec 2012 - 10:03

Blond schreef:Achterlijk autorijden. Men, wat vind ik dat een afknapper. Kerels die zichzelf willen 'bewijzen' ofzo, en dan veel te hard gaan rijden, rechts inhalen, en dat soort ongein.

Mijn date van de zomer hing echt van afknappers aan elkaar (WAAROM heb ik 2 dates met hem gehad?). Ook bovenstaande met autorijden, maar verder ook elke keer van die mega onzinnige sms'jes sturen zoals 'ik ben weer thuis en zit nu met m'n kanarie te kletsen' ( scratch ), mij echt continu de hemel inprijzen (Kom op zeg, zo leuk ben ik nu ook weer niet), en zichzelf beter voor doen door anderen af te zeiken (o dat vind ik ook echt een mega afknapper btw).


Dit, echt iew.
Verder een Limburgs, of nog erger, Brabants accent. Daar kan ik gewoon niet naar luisteren.
Oja, en mannen die veel drinken en dit stoer vinden.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Blond vr 21 dec 2012 - 10:08

Jaya schreef:Was jij dat dan ook die dat laatst in het date topic vertelde? Heb het laatst hier ergens gelezen en toen bedacht ik me dat ik dat toch echt wel een afknapper vond.

Haha ja dat denk ik wel. Of anders was het Caro, die heeft ook een hinnikende collega.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 10:12

Brr al die hinnikende mannen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Toet vr 21 dec 2012 - 10:15

Updateje vers uit de kroeg: mannen met een koi-karper tattoo
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rumble vr 21 dec 2012 - 10:36

Ik had ooit een date die me wel even op kwam halen met de auto van het werk. Dat klonk toen heel stoer want ik was 17 ofzo dus alles met een auto was sowieso interessant. Jammer dat later bleek dat hij bij een uitvaartcentrum werkte Afknappers! - Pagina 3 394967

Haha, Toet, dat vraaaagt om een foto! Laughing
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 10:46

Toet schreef:Updateje vers uit de kroeg: mannen met een koi-karper tattoo

Die mag bij mij ook wel op mijn lijstje inderdaad Afknappers! - Pagina 3 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:53

Mari schreef:

Een man zonder banaan vind ik ook niet echt aantrekkelijk.

Jeetje wat oppervlakkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Toet vr 21 dec 2012 - 12:24

Rumble schreef:Ik had ooit een date die me wel even op kwam halen met de auto van het werk. Dat klonk toen heel stoer want ik was 17 ofzo dus alles met een auto was sowieso interessant. Jammer dat later bleek dat hij bij een uitvaartcentrum werkte Afknappers! - Pagina 3 394967

Haha, Toet, dat vraaaagt om een foto! Laughing

Nou had ik dit maar nooit gevraagd, kwam niet meer van hem af! Kreeg eerst een hele preek, want hij heeft zijn tatoeages voor zichzelf en niet voor een ander, dus een foto zit er helaas niet in. laughcry

En de rest van je post: hilarisch! Laughing
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Aletta vr 21 dec 2012 - 12:44

Een tijdje geleden kreeg ik op dit forum een persoonlijk berichtje van een jongen, die overigens verder nooit actief op het forum was geweest, maar die wel had gelezen dat ik single ben en daarom vroeg of ik een keer met hem uit wilde (of eerst wilde MSN'en). Ik reageerde geloof ik met de vraag wie hij dan is. Waarna hij alleen zijn voornam gaf en vervolgens weer vroeg of we een keer konden afspreken.

Dat was wel een afknapper.

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum