Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

+9
Blond
Kowalski
RYW
Bay
nina
Rouxxxe
Rumble
Char1
Lenthe
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Lenthe vr 15 jun 2012 - 9:13

Ik ben wat aan het rondkijken op relatieplanet en merk dat ik sommige dingen echt grappig vind, maar andere dingen ook echt op "afknap".
Wat vind jij aantrekkelijk op profielen en waar knap jij op af?


Ik zal beginnen: Ik kijk eerst naar een foto en als die me aanspreekt, lees ik het stukje tekst wat erbij staat. Ik moet dan altijd wel lachen als er een tekst staat die dan begint met "Blijkbaar vond je mijn foto leuk genoeg om dit te lezen"
Als mannen erop hebben staan dat ze anti-rook zijn is dat voor mij nogal een afknapper. Ik rook zelf niet, maar heb bij zo'n tekst zoiets van: "laat maar, doorscrollen"
Bij berichten van mannen van 40+ denk ik "sure, wat denk je zelf?"
En ik heb geen profielfoto en krijg berichten met "wat een leuke foto" :nopompom:
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 9:15

Ik kon mijn draai totaal niet vinden op datingsites en kon heel snel afknappen op een foto of bericht, terwijl dat helemaal niet zoveel hoeft te zeggen over een persoon... :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Char1 vr 15 jun 2012 - 9:16

Ik knap eigenlijk wel af op taalfouten en op profielen waar eigenlijk niks op staat, maar alleen zoiets als "wil je wat van me weten, stuur dan een berichtje".
En verder knap ik natuurlijk ook af op de dingen waar ik in het dagelijks leven ook op af zou knappen, voor zover je dat op een profiel kunt zien.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 9:18

Het is allemaal niets voor mij. Het afknapmoment is veel eerder dan op het moment dat ik in de kroeg sta en toevallig wel met hem in gesprek raak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 9:19

Ik had weinig met datingsites. Ooit een paar dates gehad, nooit een succes. De laatste datingsite waar ik zat was helemaal ernstig. Waar ik vooral vanaf knapte waren de mannen die foto's hadden staan waarop ze met hun pitbull aan het knuffelen zijn en dan daarnaast nog 20 foto's van dat beest. Yuk... Zat er ook niet echt serieus of met enige verwachting eigenlijk. Tot... Ik de foto van mijn vriend zag. Volgens mij was ik op slag verliefd Embarassed maar dacht dat ik niet echt een kans maakte. Blijkbaar dus wel :cheering: Ennn, hij had geen foto's van pitbulls :dance:.

Wat vinden jullie trouwens als mannen een kind hebben. Horen ze dat er bij te vermelden of zouden ze dat in de eerste instantie voor zichzelf moeten kunnen houden? Mijn vriend heeft het laatste gedaan en ik weet bijna zeker dat ik het dan geen kans had gegeven. Zonde, want ik ben nu echt gek op hem I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Lenthe vr 15 jun 2012 - 9:24

Zusje schreef:Ik had weinig met datingsites. Ooit een paar dates gehad, nooit een succes. De laatste datingsite waar ik zat was helemaal ernstig. Waar ik vooral vanaf knapte waren de mannen die foto's hadden staan waarop ze met hun pitbull aan het knuffelen zijn en dan daarnaast nog 20 foto's van dat beest. Yuk... Zat er ook niet echt serieus of met enige verwachting eigenlijk. Tot... Ik de foto van mijn vriend zag. Volgens mij was ik op slag verliefd Embarassed maar dacht dat ik niet echt een kans maakte. Blijkbaar dus wel :cheering: Ennn, hij had geen foto's van pitbulls :dance:.

Wat vinden jullie trouwens als mannen een kind hebben. Horen ze dat er bij te vermelden of zouden ze dat in de eerste instantie voor zichzelf moeten kunnen houden? Mijn vriend heeft het laatste gedaan en ik weet bijna zeker dat ik het dan geen kans had gegeven. Zonde, want ik ben nu echt gek op hem I love you
Dat zou ik geen kans geven. Ik ben zelf nog aan het studeren, totaal niet met kinderen bezig en de mannen die al een kind hebben, zijn vaak wat ouder en in een totaal andere levensfase. Ik denk ook niet dat ik de kinderen van een ander wil opvoeden.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Rumble vr 15 jun 2012 - 9:38

Haha wat grappig, ik zat er gisteren nog over na te denken.
Ik knap heel erg af als mannen willen pronken met hun dikke auto. Of een auto die duidelijk niet van hun is.
En idd, met je pitbull knuffelen wat Zusje zegt vind ik ook echt heel ernstig.
Verder vind ik het ook niet interessant om te zien hoe groot die vis was die je gevangen hebt. Ongelooflijk hoeveel mannen dat ook als foto er op zetten.

Ik vind het ook heel erg als uit het berichtje dat je stuurt blijkt dat je mijn profiel niet eens hebt gelezen. Blijkbaar gaat het je dan puur om mijn uiterlijk, dan ben ik er al klaar mee.

Keiharde taalfouten vind ik ook wel echt een afknapper en ik heb ooit mannen voorbij zien komen die als foto een hele dikke stapel geld in hun handen had. Brrrr.

Zo, dit was wel even genoeg voor vandaag haha.

Edit: om nog even antwoord te geven op de vraag van Zusje: ik zou dat wel een kans geven maar dat is misschien ook omdat ik zelf een kind heb. Wat ik dan weer niet wil is als hij al twee kinderen heeft bij twee verschillende vrouwen omdat ik zelf eventueel in de toekomst ook nog een kindje wil en dan wil ik niet dat hij 3 kinderen heeft bij 3 verschillende vrouwen. Dat vind ik dan weer teveel van het goede. Heb ik vorige week nog meegemaakt.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Rouxxxe vr 15 jun 2012 - 20:39

Ik kon altijd heel erg afknappen toch wel op n foto haha. En ik vond een leuk verhaaltje ook wel leuk, dus knapte af op een enkel zinnetje maar ook hele lange verhalen waarin uitgebreid werd uitgeweid over saaie hobby's knapte ik op af.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  nina vr 15 jun 2012 - 20:51

Ik lees toevallig deze berichten eens en ik heb al jaren een vriend dus geen ervaring met datingsites. Maar ik verbaas me over dat iemand (sorry heb je naam niet onthouden) zegt dat ze foto's tegenkomt met mannen en een grote stapel bankbiljetten.

Welke vrouw vind dat nou in hemelsnaam aantrekkelijk? En welke man vind het fijn om die reden aantrekkelijk te worden gevonden?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Rumble za 16 jun 2012 - 0:04

nina schreef:Ik lees toevallig deze berichten eens en ik heb al jaren een vriend dus geen ervaring met datingsites. Maar ik verbaas me over dat iemand (sorry heb je naam niet onthouden) zegt dat ze foto's tegenkomt met mannen en een grote stapel bankbiljetten.

Welke vrouw vind dat nou in hemelsnaam aantrekkelijk? En welke man vind het fijn om die reden aantrekkelijk te worden gevonden?

Golddiggers. Cool
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  nina za 16 jun 2012 - 0:06

Rumble schreef:
nina schreef:Ik lees toevallig deze berichten eens en ik heb al jaren een vriend dus geen ervaring met datingsites. Maar ik verbaas me over dat iemand (sorry heb je naam niet onthouden) zegt dat ze foto's tegenkomt met mannen en een grote stapel bankbiljetten.

Welke vrouw vind dat nou in hemelsnaam aantrekkelijk? En welke man vind het fijn om die reden aantrekkelijk te worden gevonden?
Golddiggers. Cool
Je hebt gelijk. (al kan ik me dat persoonlijk niet zo goed voorstellen)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Bay za 16 jun 2012 - 0:12

Rumble schreef:
nina schreef:Ik lees toevallig deze berichten eens en ik heb al jaren een vriend dus geen ervaring met datingsites. Maar ik verbaas me over dat iemand (sorry heb je naam niet onthouden) zegt dat ze foto's tegenkomt met mannen en een grote stapel bankbiljetten.

Welke vrouw vind dat nou in hemelsnaam aantrekkelijk? En welke man vind het fijn om die reden aantrekkelijk te worden gevonden?

Golddiggers. Cool

Als hij in zijn profieltekst er nog een leuke grap om maakt dan kan ik daar de humor nog wel van inzien. Anders is het een nogo! Netzo als foto's met huisdieren, slangen,vissen,etc. Ik knap echt af op een man die als hobby vissen heeft of reptielen als huisdier heeft. Lappen tekst, gedichten of zn tekst afsluit met knuffels en kusjes. :shock:
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  RYW za 16 jun 2012 - 0:14

nina schreef:Ik lees toevallig deze berichten eens en ik heb al jaren een vriend dus geen ervaring met datingsites. Maar ik verbaas me over dat iemand (sorry heb je naam niet onthouden) zegt dat ze foto's tegenkomt met mannen en een grote stapel bankbiljetten.

Welke vrouw vind dat nou in hemelsnaam aantrekkelijk? En welke man vind het fijn om die reden aantrekkelijk te worden gevonden?

Hahaha, mijn ex-zwager stond erop met een foto van hem naast de Ferrari van zijn pa. Je wil niet weten hoeveel vrouwen er reageerden...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Rumble za 16 jun 2012 - 0:25

nina schreef:
Rumble schreef:
nina schreef:Ik lees toevallig deze berichten eens en ik heb al jaren een vriend dus geen ervaring met datingsites. Maar ik verbaas me over dat iemand (sorry heb je naam niet onthouden) zegt dat ze foto's tegenkomt met mannen en een grote stapel bankbiljetten.

Welke vrouw vind dat nou in hemelsnaam aantrekkelijk? En welke man vind het fijn om die reden aantrekkelijk te worden gevonden?
Golddiggers. Cool
Je hebt gelijk. (al kan ik me dat persoonlijk niet zo goed voorstellen)

Ik identificeer me daar ook liever niet mee hoor. Ik kan me er ook niets bij voorstellen. Ik denk dat sommige mannen ook boven hun stand leven. Wel een dikke BMW rijden maar verder niets meer kunnen of daar een dikke lening voor afgesloten hebben.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Kowalski za 16 jun 2012 - 6:59

Ik kan echt op de stomste dingen afknappen! Dat ik een foto een afknapper kan vinden is wellicht nog logisch, maar ik kan ook afknappen op een naam o.i.d. Ik weet wel dat het komt, wat ik ook in dat andere topic schreef, dat ik onmogelijk eisen stel en zo altijd wel iets kan vinden om op af te knappen, maar dan nog is het stom Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite 394967

Ik knap ook heel erg af op taal- of spelfouten. Niet dat er geen klein spelfoutje in mag staan hoor, maar sommige kunnen toch wat schrijven...! Het is misschien heel fout van mij om daar op te letten, maar ik vind het heel erg belangrijk dat iemand een beetje 'op niveau' is. Ook vind ik het belangrijk dat een jongen verzorgd is (een beetje ijdel vind ik zelfs leuk) en er gewoon leuk uit wil zien.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Blond za 16 jun 2012 - 7:49

Ik vind datingsites eng, dus ik gun mezelf niet eens de kans om te bezien wat mn afknappers zijn Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite 827601
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  *Noosa za 16 jun 2012 - 19:29

Idd de dingen die hiervoor al genoemd zijn; stomme foto, slechte profieltekst waar veel fouten in staan (of een prive bericht waar veel fouten in staan) of juist een te simpele tekst als "vraag als je meer wilt weten" dan vind ik dat je het jezelf wel erg makkelijk maakt.

Eigenlijk is het best lastig om een goed profiel of intro tekst op te stellen, want wat is dan wel leuk? Als er bijv een foto bij staat die jou aanspreekt maar de tekst is vrij simpel (zonder foto erbij zou je er niet op reageren) reageer je dan toch?
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Rumble za 16 jun 2012 - 22:17

Chance, waarom vind je datingsites eng?

Michelle: Ik zou er dan wel op reageren denk ik, als dan uit de rest van de mail / chatsessie blijkt dat het helemaal niks is weet ik dat ook weer, niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 1:52

*Michelle schreef:Idd de dingen die hiervoor al genoemd zijn; stomme foto, slechte profieltekst waar veel fouten in staan (of een prive bericht waar veel fouten in staan) of juist een te simpele tekst als "vraag als je meer wilt weten" dan vind ik dat je het jezelf wel erg makkelijk maakt.

Eigenlijk is het best lastig om een goed profiel of intro tekst op te stellen, want wat is dan wel leuk? Als er bijv een foto bij staat die jou aanspreekt maar de tekst is vrij simpel (zonder foto erbij zou je er niet op reageren) reageer je dan toch?

Ik ga eigenlijk nog het meest op de foto af en op de basis informatie die iemand geeft. Ik schrijf zelf ook nooit een verhaaltje, zou niet weten wat ik er in moet zetten. De sites waar ik zat had chatmogelijkheden dus op die manier leg ik het liefst contact. De foto van mijn vriend was genoeg om nieuwsgierig te worden, ik werd op slag verliefd op die lach. En het chatten was ook leuk met hem dus na 4 dagen zijn we wat gaan drinken smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Blond zo 17 jun 2012 - 2:43

Rumble schreef:Chance, waarom vind je datingsites eng?

Michelle: Ik zou er dan wel op reageren denk ik, als dan uit de rest van de mail / chatsessie blijkt dat het helemaal niks is weet ik dat ook weer, niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar.

Ik weet t niet precies. Heb op aanraden van een vriendin me wel aangemeld op Paiq, maar het voelt zo geforceerd. En de enige 2 x datum met een jongen ging chatten viel het zo tegen.. Het is gewoon niet mijn ding.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  silly-one zo 17 jun 2012 - 2:45

Ik vind vooral verkeerde openingzinnen in de chat verkeerd. Ik zit dan zo nu en dan op paiq en hoe sommige mannen mij aanspreken na één keer chatten kan voor mij al een behoorlijke afknapper zijn.
Of mannen die vragen wat ik van hun foto vind. Als ik het boeiend vind, dan zeg ik er wel iets over. Ga mij niet vragen wat ik er van vind want dan is het gelijk wegwezen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Rumble zo 17 jun 2012 - 3:29

silly-one schreef:Ik vind vooral verkeerde openingzinnen in de chat verkeerd. Ik zit dan zo nu en dan op paiq en hoe sommige mannen mij aanspreken na één keer chatten kan voor mij al een behoorlijke afknapper zijn.
Of mannen die vragen wat ik van hun foto vind. Als ik het boeiend vind, dan zeg ik er wel iets over. Ga mij niet vragen wat ik er van vind want dan is het gelijk wegwezen.

Wat dan bijvoorbeeld?



Chance: Haha, ja dat kan hoor, dat het je ding niet is. Kan ik me ook wel weer iets bij voorstellen. Dat geforceerde kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Ik heb ook wel een aantal geforceerde gesprekken gehad maar dan was ik er gauw klaar mee. Er zitten best leuke gesprekken tussen gelukkig Very Happy
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  silly-one zo 17 jun 2012 - 3:33

Vooral als ze het gesprek openen alsof ze me al heel lang kennen en alsof ze me mijn beste vrienden zijn. Krijg daar de kriebels van.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Rumble zo 17 jun 2012 - 3:39

Oh ja, of van die mannen die je gelijk met schatje aanspreken. silent
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Kowalski zo 17 jun 2012 - 4:01

Rumble schreef:Oh ja, of van die mannen die je gelijk met schatje aanspreken. silent

Evil or Very Mad
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum