Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afknappers!

+30
Japie
Shisha
Carra
Caroow
Caro
Sam
SuperGrover
Melis_je
Aletta
Rumble
Mizz_S
Blond
Exogenesis
Esperanza
Antibes
luisa
SoGood
Ella
Green_Pepper
Rosa
CCC
Kiekeboe
Guusje
Bliss
Mari
Rush
Marsy28
Susan
Marin
Toet
34 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 5 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Mizz_S za 22 dec 2012 - 5:49

Yare schreef:Wat is er dan mis met Le coq sportief schoenen? Of loop ik een beetje achter?

Ik knap af op mannen met een slechte huid, ik kan er gewoon niet aan zitten. Ik had eens een date met een jongen die psoriasis had, ik durfde hem niet aan te raken. Verder was hij ook niet veel soeps gelukkig, zou behoorlijk oppervlakkig zijn om er mee te kappen omdat hij een slechte huid had.

Ja dat vroeg ik me ook al af. Mijn man heeft namelijk hele mooie bruine wat hogere, en ik snap niet echt wat daar dan mis mee is.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 5 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Aletta za 22 dec 2012 - 6:10

Blond schreef:
Aletta schreef:Een tijdje geleden kreeg ik op dit forum een persoonlijk berichtje van een jongen, die overigens verder nooit actief op het forum was geweest, maar die wel had gelezen dat ik single ben en daarom vroeg of ik een keer met hem uit wilde (of eerst wilde MSN'en). Ik reageerde geloof ik met de vraag wie hij dan is. Waarna hij alleen zijn voornam gaf en vervolgens weer vroeg of we een keer konden afspreken.

Dat was wel een afknapper.

Wees blij dat het geen privé bericht van Kerel was.
Ik weet niet wie dat is, maar zo te lezen hoef ik dat ook niet te weten Wink. Eigenlijk vind ik het in het algemeen wel een afknapper: een jongen die op een vrouwenforum rondhangt. En al helemaal als hij dat gebruikt om te daten.

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 5 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Sterre za 22 dec 2012 - 7:22

Mizz_S schreef:
Yare schreef:Wat is er dan mis met Le coq sportief schoenen? Of loop ik een beetje achter?

Ik knap af op mannen met een slechte huid, ik kan er gewoon niet aan zitten. Ik had eens een date met een jongen die psoriasis had, ik durfde hem niet aan te raken. Verder was hij ook niet veel soeps gelukkig, zou behoorlijk oppervlakkig zijn om er mee te kappen omdat hij een slechte huid had.

Ja dat vroeg ik me ook al af. Mijn man heeft namelijk hele mooie bruine wat hogere, en ik snap niet echt wat daar dan mis mee is.

Haha grappig, mijn vriend heeft vorige week ook bruine hoge Le coq sportif schoenen gekocht, zonder opzichtig logo. Eerst riep ik zonder te kijken ook van NEE geen Le Coq sportif, dat vind ik echt te lelijk, maar deze waren best leuk! Al kan ik er nog steeds inkomen wanneer vrouwen dat een afknapper zouden vinden hoor!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 5 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Sterre za 22 dec 2012 - 7:38

Verdere afknappers:

- Mannen die in je kont knijpen om je aandacht te trekken in de kroeg
- Opzichtige sieraden
- Mannen die lichtelijk obsessed met je zijn, en de hele tijd willen benoemen hoe bijzonder de klik is die jullie hebben (of hij met jou denkt te hebben)
- Die van Susan over cabaretiers nadoen inderdaad, of met bijbehorende stemmetjes films naspreken
- Het veel over geld, bezittingen of status hebben, en heel duidelijk neerkijken op mensen met een uitkering e.d.
- 'stoer' en daardoor lomp en gevaarlijk rijgedrag
- Zweverige mannen. Om jullie te laten lachen: een man de eerste nacht dat je bij hem slaapt eerst alle stekkers er uit trekt vanwege de negatieve energie, en vervolgens 's ochtends een bandje opzet met zeegeluiden en een soort goeroe díe 'open your heart. let your blood stream... bla bla' opzet. Hahaha lig je daar! Mijn vriendinnen kwamen niet meer bij toen ik het de dag er na vertelde Laughing

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 5 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Lady Starstruck za 22 dec 2012 - 8:58

-Mannen die wijn drinken. Ik vind dat echt niet mannelijk.
-Mannen die meer potjes en smeerseltjes hebben dan dat ik heb. Een man is een man dat moet geen halve vrouw zijn. Dus geen metroman.
-Van die polo truien ofzo met van die ruitbloes kraagjes er boven uit. Echt walgelijk
-Te veel gel
-Mannen die het altijd beter weten
-Arrogante mannen
-Mannen die altijd vrouwen afkraken, en er geen respect voor hebben. Weg ermee.
-Een poosje geleden zag ik vooral in mijn oude woonplaats allemaal mannen lopen die hun zonnebril raar op hun achterhoofd hadden zitten zag er niet uit, en ze liepen echt voor gek.
-Onvolwassen mannen. Die hun ego stoppen in een mooie auto, een lekkere bimbo of wat dan ook
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 5 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Lady Starstruck za 22 dec 2012 - 8:58

Goddank hij heeft het gepost. Mijn internet vliegt er steeds uit thumbdown
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 5 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Blond zo 23 dec 2012 - 6:58

Susan schreef:Oh, nog zoiets, mannen die uitdrukkingen gebruiken als: 'Geniet en drink met je maten.'

Mannen met zo'n Volkswagen Golf met van die glimramen, en dat er dan van die harde dreunmuziek uit het raampje komt.

Deze kende ik niet eens! Ik heb wel een kennis en die komt uit de Achterhoek, gelukkig accentloos, en als die met zijn vrienden afspreekt dan gaat hij 'bier drinken, kut roepen & op de grond tuffen' oid. Ik moet er wel om lachen eerlijk gezegd. Hij neemt zichzelf gelukkig niet al te serieus.

Wat ik ook echt een afknapper vind zijn mannen die thee drinken ipv koffie, cola light ipv cola en surfdude kettinkjes dragen (incl. de haaientand) terwijl het helemaal geen surfdudes zijn.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 5 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast zo 23 dec 2012 - 7:01

Lady Starstruck schreef:-Mannen die wijn drinken. Ik vind dat echt niet mannelijk.

haha grappig, want ik vind dat juist stijlvoller Very Happy

Ik vind het sexier als een man wijn drinkt ipv bier haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 5 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Blond zo 23 dec 2012 - 7:02

Punk'd schreef:
Lady Starstruck schreef:-Mannen die wijn drinken. Ik vind dat echt niet mannelijk.

haha grappig, want ik vind dat juist stijlvoller Very Happy

Ik vind het sexier als een man wijn drinkt ipv bier haha.

Maar een man die zoete witte wijn drinkt is Mad
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 5 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Kiekeboe zo 23 dec 2012 - 7:03

Blond schreef:
Punk'd schreef:
Lady Starstruck schreef:-Mannen die wijn drinken. Ik vind dat echt niet mannelijk.

haha grappig, want ik vind dat juist stijlvoller Very Happy

Ik vind het sexier als een man wijn drinkt ipv bier haha.

Maar een man die zoete witte wijn drinkt is Mad

Haha, nee dat is echt een no go Very Happy
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 5 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast zo 23 dec 2012 - 7:03

Blond schreef:
Punk'd schreef:
Lady Starstruck schreef:-Mannen die wijn drinken. Ik vind dat echt niet mannelijk.

haha grappig, want ik vind dat juist stijlvoller Very Happy

Ik vind het sexier als een man wijn drinkt ipv bier haha.

Maar een man die zoete witte wijn drinkt is Mad

haha nee maar dat vind ik sowieso altijd al heel 'jong' :P Man of vrouw haha.. maar ik vind het bij vrouwen inderdaad wel een tikkel anders dan bij mannen.

Maar lekker samen uit eten en een wijntje drinken. Ik vind dat leuk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 5 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Blond zo 23 dec 2012 - 7:07

Ik drink nog steeds zoete witte wijn, ik vind droge wijn gewoon echt, echt niet lekker. Hoe vaak ik het ook probeer.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 5 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast zo 23 dec 2012 - 7:26

Blond schreef:Ik drink nog steeds zoete witte wijn, ik vind droge wijn gewoon echt, echt niet lekker. Hoe vaak ik het ook probeer.

Ja ik hoorde het toen in Den Bosch Laughing haha boeiend Wink

Ik heb de overstap gemaakt door deze te drinken van de Gall en Gall 'Inycon Chardonnay'. Die is echt heel erg fris en hij is niet zo heel sterk qua euh afdronk hahaha.. Nee hoe noem je dat.. Ik vond hem gewoon heel zacht.. Ik vond dat de eerste droge witte wijn die echt lekker was. Hij is volgens mij ook echt niet duur (4 euro per fles ofzo). Voor als je het nog eens wilt proberen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 5 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Atelier Madame zo 23 dec 2012 - 7:30

I I love you Zoete witte wijn. Vind dat zo lekker!

Wat ik trouwens een enorme afknapper vind is een man die constant aan z'n ballen zit. Omdat ze kriebelen of even recht gelegd moeten worden. Bah! Mad
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 5 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Shisha zo 23 dec 2012 - 7:33

Ik ben ook dol op zoete witte wijn. Maar sommige droge kan ik ook wel waarderen. Het valt mij trouwens nog mee dat ik er zo weinig moeite mee heb dat ik nu niet kan/mag drinken. Mis het op dit moment eigenlijk helemaal niet!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 5 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum