Kletstopic
+25
Sunshine
Macelka
Arwyn
Zwerver
Japie
Ibbeltje
June
Gympie
Mees
Inge
Carra
Fortissimo
Tiana
Rose
Ella
Bazinga
Mermaid
Chocolate Cookie
Marin
Rush
VeryCherry
Elliot
Kowalski
Burn
May
29 plaatsers
Pagina 4 van 12
Pagina 4 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12
Re: Kletstopic
Jaya schreef:Voorhoofdholteontsteking Maura?
Nee. Heb dit soort hoofdpijn vaker gehad. Ook vaak mee naar de huisarts geweest. Maar was eigenlijk niet heel erg veel aan de hand en gaat vanzelf weer over. Het is gewoon even vervelend. Heb al een aspirine gehad.
Gast- Gast
Ik hang op de bank met Law and Order op tv.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo dames.
Ik moet verplicht VI kijken. Man o man, wat is er toch leuk aan dat programma? En waarom duurt het 1,5 uur lang, 2x in de week?
Ik moet verplicht VI kijken. Man o man, wat is er toch leuk aan dat programma? En waarom duurt het 1,5 uur lang, 2x in de week?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Mijn vriend zet het ook elke avond op, maar gelukkig vindt 'ie wel oke als ik wat anders wil kijken. Alleen het voetbal op zondagavond is hem heilig...Fortissimo schreef:Hallo dames.
Gast- Gast
Lennox schreef:Mijn vriend zet het ook elke avond op, maar gelukkig vindt 'ie wel oke als ik wat anders wil kijken. Alleen het voetbal op zondagavond is hem heilig...Fortissimo schreef:Hallo dames.
Oh, dat had ik er nog niet eens bijgenoemd. Plus de wedstrijden van zijn club op Eredivisie Live. En het dan gek vinden dat ik dan wel eens klaar ben met voetbal
Fortissimo- Kletskop
Dat heb ik ook, hele hoofd vol snot! Blegh.Maura schreef:Beterschap Rush!
Ik heb echt hoofdpijn. Vooral als ik me buk. Niet bukken dus.
Thanks dames, zelfs mn kerstpakket staat nog ongeopend in de auto
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Fortissimo schreef:Lennox schreef:Mijn vriend zet het ook elke avond op, maar gelukkig vindt 'ie wel oke als ik wat anders wil kijken. Alleen het voetbal op zondagavond is hem heilig...Fortissimo schreef:Hallo dames.
Oh, dat had ik er nog niet eens bijgenoemd. Plus de wedstrijden van zijn club op Eredivisie Live. En het dan gek vinden dat ik dan wel eens klaar ben met voetbal
Zo'n vriend zoek ik!
Gast- Gast
Onze kat is echt een vreetschuur. Wilde eerst niks eten, maar nu... Jeetjemina! Ze is gelukkig heel slank, dus ze kan het hebben, maar denk wel dat ik er in het vervolg maar minder in gooi.
Nog plannen voor vanavond trouwens?
Nog plannen voor vanavond trouwens?
Fortissimo- Kletskop
Jaya schreef:Fortissimo schreef:Lennox schreef:Mijn vriend zet het ook elke avond op, maar gelukkig vindt 'ie wel oke als ik wat anders wil kijken. Alleen het voetbal op zondagavond is hem heilig...Fortissimo schreef:Hallo dames.
Zo'n vriend zoek ik!
Serieus? Hebben?!
Fortissimo- Kletskop
Ja serieus. Ik ben volgens mij een van de weinige vrouwen die ook echt kan genieten van VI en die in het weekend ook regelmatig Eredivisie Live aan heeft staan.. Is dus ook wel een must voor mijn toekomstige man, van voetbal houden.
Gast- Gast
Ergens heb ik altijd spijt als ik me besef dat ik op zondag bij mijn vader op visite ga. Want dat verdomde voetbal continu... Maar dan staat het op en zitten we samen te kijken en samen commentaar te leveren op de wedstrijd, haha.
Gast- Gast
Haha, bij mijn vriend is het voetbal voor en voetbal na. Op tv, z'n eigen club waar hij (nu nog) speelt, 1,5 uur reizen hier vandaan, en sinds deze week een club hier in onze woonplaats waar hij een deel van de jeugd gaat coördineren en zelf twee of drie teams gaat trainen. Jammer dat dat laatste allemaal vrijwillig is
Gast- Gast
Jaya schreef:Ja serieus. Ik ben volgens mij een van de weinige vrouwen die ook echt kan genieten van VI en die in het weekend ook regelmatig Eredivisie Live aan heeft staan.. Is dus ook wel een must voor mijn toekomstige man, van voetbal houden.
Ik ook, ik ook!!!!
Ik verveel me echt vanavond. Er is niks op tv. Ik kijk maar serious request en hang achter de laptop. Baaaaah, de verveling!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra schreef:Jaya schreef:Ja serieus. Ik ben volgens mij een van de weinige vrouwen die ook echt kan genieten van VI en die in het weekend ook regelmatig Eredivisie Live aan heeft staan.. Is dus ook wel een must voor mijn toekomstige man, van voetbal houden.
Ik ook, ik ook!!!!
Ik verveel me echt vanavond. Er is niks op tv. Ik kijk maar serious request en hang achter de laptop. Baaaaah, de verveling!
Leuk leuk!! Dat eerste dan he, dat je je verveelt natuurlijk niet!
Laatst aangepast door Jaya op vr 21 dec 2012 - 9:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn vriend is anti voetbal, anti formule 1, anti autosport, anti vechtsport. Eigenlijk anti tv.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jaya schreef:Ja serieus. Ik ben volgens mij een van de weinige vrouwen die ook echt kan genieten van VI en die in het weekend ook regelmatig Eredivisie Live aan heeft staan.. Is dus ook wel een must voor mijn toekomstige man, van voetbal houden.
Ik ook :-D
Mijn man ook bij onze favo club leren kennen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Vrijwillig, maar staat wel goed op cv.
Mijn vader zei afgelopen zondag: Maura, we zoeken nog mensen voor in de kantine? Ik: Ja, leuk. En daarna zei hij: We zoeken ook nog een voorzitter, dat weet je hè? Jaaaaaaa, pap. Voorzitter kan ik niet worden, daar heb ik de kwaliteiten niet voor. Maar zou verdomde goed op mijn cv staan.
Mijn vader zei afgelopen zondag: Maura, we zoeken nog mensen voor in de kantine? Ik: Ja, leuk. En daarna zei hij: We zoeken ook nog een voorzitter, dat weet je hè? Jaaaaaaa, pap. Voorzitter kan ik niet worden, daar heb ik de kwaliteiten niet voor. Maar zou verdomde goed op mijn cv staan.
Gast- Gast
Maura schreef:Vrijwillig, maar staat wel goed op cv.
Oh, dat sowieso. Maar dit is al gesneden koek voor hem hoor, hij heeft ooit dames getraind, jeugd, etc etc, en nu gaat 'ie weer jeugd doen, C en E. En dat coördineren heeft ie ook vaker gedaan. Ach, wie weet rolt ie zo nog ergens binnen ook, voor een baan. Lijntjes uitleggen, daar is 'ie nu druk mee bezig
Gast- Gast
Inge schreef:Jaya schreef:Ja serieus. Ik ben volgens mij een van de weinige vrouwen die ook echt kan genieten van VI en die in het weekend ook regelmatig Eredivisie Live aan heeft staan.. Is dus ook wel een must voor mijn toekomstige man, van voetbal houden.
Dat zou ik ook wel willen, dan hoeven we in het weekend geen ruzie te maken over welke wedstrijd we kijken
Gast- Gast
Dat werkt ook heel goed, inderdaad.
Mijn vader is sinds 1 december werkloos. Het bedrijf heeft geen werk meer en mocht daarom mensen in vaste dienst ontslaan. Maar door het voetbal is hij alweer op cursus geweest en kan hij waarschijnlijk de beveiligingsbranche in. En dan niet als beveiliger, want dat wil ik het iele mannetje niet aandoen, maar als verkoper en monteur. Vrijwilliger zijn bij het voetbal kan mooie dingen brengen.
Ik moet binnenkort ook maar weer eens naar het voetbalveld.
Mijn vader is sinds 1 december werkloos. Het bedrijf heeft geen werk meer en mocht daarom mensen in vaste dienst ontslaan. Maar door het voetbal is hij alweer op cursus geweest en kan hij waarschijnlijk de beveiligingsbranche in. En dan niet als beveiliger, want dat wil ik het iele mannetje niet aandoen, maar als verkoper en monteur. Vrijwilliger zijn bij het voetbal kan mooie dingen brengen.
Ik moet binnenkort ook maar weer eens naar het voetbalveld.
Gast- Gast
Jaya schreef:Inge schreef:Jaya schreef:Ja serieus. Ik ben volgens mij een van de weinige vrouwen die ook echt kan genieten van VI en die in het weekend ook regelmatig Eredivisie Live aan heeft staan.. Is dus ook wel een must voor mijn toekomstige man, van voetbal houden.
Dat zou ik ook wel willen, dan hoeven we in het weekend geen ruzie te maken over welke wedstrijd we kijken
Jaya, misschien een optie om een spot the date middag te houden bij een voetbalstadion op een wedstrijddag?!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Jaya schreef:Carra, I'm in!
Ik ben er ook bij!!
Om jullie aan de man te helpen dan
Laatst aangepast door Mees op vr 21 dec 2012 - 10:09; in totaal 1 keer bewerkt
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147