Kletstopic
+25
Sunshine
Macelka
Arwyn
Zwerver
Japie
Ibbeltje
June
Gympie
Mees
Inge
Carra
Fortissimo
Tiana
Rose
Ella
Bazinga
Mermaid
Chocolate Cookie
Marin
Rush
VeryCherry
Elliot
Kowalski
Burn
May
29 plaatsers
Pagina 3 van 12
Pagina 3 van 12 • 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12
Re: Kletstopic
Vesper schreef:Ik krijg maar geen kerstkaartjes.
Je bent niet populair genoeg, babe
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb het overleefd vandaag!
Wel leuk, een beetje vergeetachtig vrouwtje.. Ik leg mijn hand op haar schouder en zeg: 'Dag mevrouw **', Zegt ze met een big smile! 'Aaaah, MOI! Burn, hoe is het met je?'
Wel leuk, een beetje vergeetachtig vrouwtje.. Ik leg mijn hand op haar schouder en zeg: 'Dag mevrouw **', Zegt ze met een big smile! 'Aaaah, MOI! Burn, hoe is het met je?'
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja, vooral omdat ik zondagavond visite krijg.Chocolate Cookie schreef:Oh, das wel lekker zuur zeg...Stofzuiger schreef:Ohhh... ik wil ook bakken. Vandaag hele lading besteld bij een webshop, vandaag bestellen en betalen voor 12 uur is dezelfde dag verzenden, dus dacht mooi morgen te gaan bakken.
Vorige keer kwam het met postnl, nu opeens met GLS. En raad eens: Die bezorgen alleen op werkdagen, heb ik het maandag pas
Rij denk ik morgen maar ff naar die winkel en haal ik nog maar wat. Het komt toch wel op.
Gast- Gast
Ik word echt een oude zuurpruim!
Ik zeur al jaren dat mijn gemeente meer moet organiseren. En nu hebben we een kerstmarkt met allemaal standjes om gratis wat te eten en ik zeur nu alleen maar dat het zo'n tering herrie is en ik blij ben als het 23.00u is en het afgelopen is.
Man, man, man... Hoe zal ik wel niet zijn als ik daadwerkelijk bejaard ben?
Ik zeur al jaren dat mijn gemeente meer moet organiseren. En nu hebben we een kerstmarkt met allemaal standjes om gratis wat te eten en ik zeur nu alleen maar dat het zo'n tering herrie is en ik blij ben als het 23.00u is en het afgelopen is.
Man, man, man... Hoe zal ik wel niet zijn als ik daadwerkelijk bejaard ben?
Gast- Gast
Hier is morgen een kerstmarkt, geen idee wat ik me erbij voor moet stellen, maar we gaan wel even kijken
Gast- Gast
Ik ben net even geweest en het is leuk opgezet. Op elke hoek muziek en eten.. De één zingt nog valser dan de andere. En natuurlijk moeten ze voor mijn raam alle golden oldies draaien, die ik inmiddels ook alweer honderd keer heb gehoord op de radio. Had toch liever die vals zingende Kerstmannen gehad, die bij het buurportiek staan. Had ik nog iets kunnen lachen.
Moet ook niet zo zuur zijn. Ik vind dit altijd leuk.
Moet ook niet zo zuur zijn. Ik vind dit altijd leuk.
Gast- Gast
Lennox schreef:Buh, ik lig nog in bed. Zo er toch maar uit... Maar Marin, ik zat te denken, als ik eiwit in het glazuur doe dan heb ik in principe toch glazuur met rauwe ei? Dat vind ik eigenlijk helemaal niks...
Omdat je geen ei lust of omdat je het eng vindt? Ik hou zelf ook niet echt van ei maar dit proef je écht niet hoor. En er zijn gewoon mensen die een rauw eitje door hun (rauwe) tartaar doen, dus eten kan je 't wel.. Ik zou 't gewoon doen, maar dat ben ik.
(en bovendien is één eiwit echt zo weinig op 400gr poedersuiker, maar het werkt echt als een tiet, zo veel beter dan die simpele glazuur van water en poedersuiker).
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Lennox schreef:Buh, ik lig nog in bed. Zo er toch maar uit... Maar Marin, ik zat te denken, als ik eiwit in het glazuur doe dan heb ik in principe toch glazuur met rauwe ei? Dat vind ik eigenlijk helemaal niks...
Omdat je geen ei lust of omdat je het eng vindt? Ik hou zelf ook niet echt van ei maar dit proef je écht niet hoor. En er zijn gewoon mensen die een rauw eitje door hun (rauwe) tartaar doen, dus eten kan je 't wel.. Ik zou 't gewoon doen, maar dat ben ik.
(en bovendien is één eiwit echt zo weinig op 400gr poedersuiker, maar het werkt echt als een tiet, zo veel beter dan die simpele glazuur van water en poedersuiker).
Nee, met het oog op salmonella, daar ben ik echt heel voorzichtig in.
Gast- Gast
Hmm ja dan moet je t niet doen als je daar zo bang voor bent. Ik zou t wel doen, want t werkt wel zo prettig en t is maar 1 eiwit.
Kijk nou wat ik net in m'n whatsapp vond. Nieuwe puppy van een vriendinnetje van me. ZOOOO LIEF.
Ik wil ook!!
*
Kijk nou wat ik net in m'n whatsapp vond. Nieuwe puppy van een vriendinnetje van me. ZOOOO LIEF.
Ik wil ook!!
*
Laatst aangepast door Marin op vr 21 dec 2012 - 8:48; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ahhhh wat een lieverd
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ahh Marin wat een snoetje!
Ik heb net keihard mijn knie gestoten en het is nu heel dik geworden AUW!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Elliot schreef:Ahh Marin wat een snoetje!
Oei dat is vervelend.......
Ik heb net nog kruidnootjes op
Ella- Ratel
Leuk Lennox! Ik wilde ook gaan kijken maar mijn vriend houdt de tv 'bezet', hij is op zijn Playstation aan het spelen.
Elliot- Ratel
Ik ben moe, heb hoofdpijn, last van mijn ogen en wil naar bed, maar het is nog zo vroeg..
Gast- Gast
Ik lig allang. Griep heeft me te pakken
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik lig allang. Griep heeft me te pakken
Beterschap!
Ella- Ratel
Beterschap Rush!
Ik heb echt hoofdpijn. Vooral als ik me buk. Niet bukken dus.
Ik heb echt hoofdpijn. Vooral als ik me buk. Niet bukken dus.
Gast- Gast
Rush schreef:Ik lig allang. Griep heeft me te pakken
Ahh dus toch!
Hopelijk ben je snel weer beter!
Ik zit hier 'gezellig' met een woonkamer vol mannen, die natuurlijk ook een mannenfilm aan hebben staan
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Arme Rush! Beterschap! En jij ook Maura!
Elliot- Ratel
Pagina 3 van 12 • 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12
Pagina 3 van 12
Permissies van dit forum: