Kletstopic
+25
Sunshine
Macelka
Arwyn
Zwerver
Japie
Ibbeltje
June
Gympie
Mees
Inge
Carra
Fortissimo
Tiana
Rose
Ella
Bazinga
Mermaid
Chocolate Cookie
Marin
Rush
VeryCherry
Elliot
Kowalski
Burn
May
29 plaatsers
Pagina 10 van 12
Pagina 10 van 12 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12
Re: Kletstopic
Ik kom al stuiterend even langs!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Thanks girls!
En Pien, snap ik! Gefeliciteerd!!
En Pien, snap ik! Gefeliciteerd!!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pien schreef:Ik kom al stuiterend even langs!!!
Gefeliciteerd!
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Thanx!!!
@Macelka? Ben jij een oude bekende?
Pien- Ratel
Gefeliciteerd Pien!
De avatar van Marcelka doet me continu denken aan degene die zo'n fan was en is van Nick en Simon.
De avatar van Marcelka doet me continu denken aan degene die zo'n fan was en is van Nick en Simon.
Gast- Gast
Gefeliciteerd Pien!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Pien schreef:Thanx!!!
Ik denk van niet.
Lees vaak mee, ben nu iets actiever met reageren.
Maura ben geen fan van Nick en Simon.
Heb pas mijn avatar veranderd, had eerst een roos. Maar doordat iemand bijna de zelfde had, heb ik hem veranderd.
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Vandaar de verwarring. Want deze avatar had degene die haar account heeft verwijderd. Daarom haal ik Nick en Simon ook aan i.p.v. haar forumnaam. Want ik weet de reden van verwijderen natuurlijk niet.
Gast- Gast
Avond!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wat fijn Pien!
Heb een hele leuke dag gehad vandaag! Eindelijk weer eens gewonnen met korbal (van de koploper en wij staan onderaan), nu wel weer erg veel last van mijn hand.
Daarna gezellig met het team gedobbeld en twee leuke cadeautjes binnen gesleept!
Lekker Koko een vrije avond.
Jaya, was je een beetje tevreden met de uitslag vandaag? Heb er niks van gezien of gehoord, behalve de uitslag dan.
Heb een hele leuke dag gehad vandaag! Eindelijk weer eens gewonnen met korbal (van de koploper en wij staan onderaan), nu wel weer erg veel last van mijn hand.
Daarna gezellig met het team gedobbeld en twee leuke cadeautjes binnen gesleept!
Lekker Koko een vrije avond.
Jaya, was je een beetje tevreden met de uitslag vandaag? Heb er niks van gezien of gehoord, behalve de uitslag dan.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Maura schreef:Vandaar de verwarring. Want deze avatar had degene die haar account heeft verwijderd. Daarom haal ik Nick en Simon ook aan i.p.v. haar forumnaam. Want ik weet de reden van verwijderen natuurlijk niet.
Die verwarring had ik ook idd met dezelfde persoon als jij bedoeld.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Maura schreef:Vandaar de verwarring. Want deze avatar had degene die haar account heeft verwijderd. Daarom haal ik Nick en Simon ook aan i.p.v. haar forumnaam. Want ik weet de reden van verwijderen natuurlijk niet.
Die verwarring had ik ook idd met dezelfde persoon als jij bedoeld.
+1. Vandaar ook mijn vraag!
Pien- Ratel
Mees schreef:
Nee helemaal niet.. Het was vreselijk haha.
Gast- Gast
Ja hier hebben we vanavond ook nog niet echt iets. Morgen wel, dan komen mijn ouders eten.
Kan me voorstellen dat het verschrikkelijk was Jaya!
Wij gaan vanavond naar mijn vader omdat hij anders alleen zit. Dus bij ons begint het eigenlijk ook pas morgen.
Wij gaan vanavond naar mijn vader omdat hij anders alleen zit. Dus bij ons begint het eigenlijk ook pas morgen.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ja was echt vreselijk, die wedstrijd leeft nogal bij ons haha.
Fijn dat je naar je vader gaat vanavond
Fijn dat je naar je vader gaat vanavond
Gast- Gast
Blegh moet was op hangen maar zo geen zin....maar moet echt.
Vanavond op stel en sprong nog hapjes gehaald voor de kerst. En een Quiche (maar dat is toch echt niet lekker) voor het avondeten. Kom ik bij de kassa, 20 euro.
Gast- Gast
Hier ook niet echt kerst vanavond. We zijn vanmiddag aangekomen in het huisje, waar we lekker deze week zitten. Morgen gaan we fonduen. Maar echt uitgebreid kerst wordt het niet
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Maura schreef:Vanavond op stel en sprong nog hapjes gehaald voor de kerst. En een Quiche (maar dat is toch echt niet lekker) voor het avondeten. Kom ik bij de kassa, 20 euro.
Holy wat heb je allemaal gehaald dan?
Ibbeltje, gauw doen dan ben je er vanaf, kan je daarna lekker op de bank hangen.
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Hier ook niet echt kerst vanavond. We zijn vanmiddag aangekomen in het huisje, waar we lekker deze week zitten. Morgen gaan we fonduen. Maar echt uitgebreid kerst wordt het niet
Klinkt gezellig, met kerst in een huisje!
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Maura schreef:Vanavond op stel en sprong nog hapjes gehaald voor de kerst. En een Quiche (maar dat is toch echt niet lekker) voor het avondeten. Kom ik bij de kassa, 20 euro.
Holy wat heb je allemaal gehaald dan?
Nou, dat was ook nog wel aardig wat.... Even uit mijn hoofd, want ik heb net een half uur geleden het bonnetje weggegooid.
Stokbrood (vers), Boursin, Roomkaas AH, Rundvleessalade AH, Filet American, Garnalen met Chilisausdip, Funmix (borrelhapjes voor in de oven) en Tomatenketchup AH. (En natuurlijk die vieze Quiche Lorraine...)
(Had een topic geopend voor inspiratie, maar ondanks dat ik gehoord had dat er veel met 35% korting was, omdat ze overschot hadden, waren hier de schappen leeg en moest ik kiezen voor bovenstaande.)
Heb de bon wel honderd keer bekeken, maar het klopt echt.
Gast- Gast
Pagina 10 van 12 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12
Pagina 10 van 12
Permissies van dit forum: