Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kletstopic!!!

+12
Serena
Japje
Caro
Bliss
Flinder
Zininzon
Laced
silly-one
Feline
Toet
loura
Kabouter
16 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:24

Mijn eerst geopende topic op dit forum!

Een kletstopic. Ik zit op mijn werk en bijna iedereen is met vakantie. Alles is af, heb bijna niks te doen op wat mailtjes en telefoontjes na.

De tijd gaat zeer langzaam zo! Iemand nog nog iets leuks te melden? Wat ga je vanavond of straks doen?


Laatst aangepast door Jen_ op wo 22 dec 2010 - 1:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:26

Hallo,

Ik heb wel werk te doen, maar zo net voor de vakantie heb ik nergens meer zin in. Ik wil op de bank boeken lezen met de openhaard aan en kerstfilms kijken. Helaas heeft mijn assistent net gebeld dat hij niet kan komen, dus ik sta er alleen voor en het is heel erg druk. Vanavond heb ik een etentje van mijn werk en dan morgen laatste werkdag.

Wat ga jij doen vanavond?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Kabouter wo 22 dec 2010 - 1:27

Ik heb ook niet zo heel veel te doen op stage. We hebben vorige week ons concept verslag ingeleverd en zijn eigenlijk aan het wachten tot deze is nagekeken en we dingen kunnen aanpassen. Er zijn ook veel mensen thuis aan het werk dus het is heel rustig.
Vanavond ga ik gezellig eten met vriendinnen en even langs bij mijn ouders. Ik heb dus wel een gezellige avond in het vooruitzicht!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:28

Heb je vanaf morgen lekker vakantie? Wat voor werk doe je (precies, of ongeveer mag ook smile)

Ja ik wil graag in béd liggen selfs, met series, chips, chocolade en een boek. Maar helaas, helaas.
Vanavond ga ik naar de sauna voor een schoonheidsbehandeling en een lichaamsmassage, heerlijk!


Laatst aangepast door Jen_ op wo 22 dec 2010 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  loura wo 22 dec 2010 - 1:28

Ik zit te niksen thuis. Ik kan boodschappen gaan doen alvast voor kerst maar ik heb geen zin de deur uit te gaan. Ik heb vakantie en ik ben heel lui vandaag :s Ik moet eigenlijk maar eens gaan douchen!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Toet wo 22 dec 2010 - 1:28

Ik verveel me ook, zit inmiddels alweer 4 weken zonder werk en nog steeds weinig positieve reacties op mijn sollicitaties Cry

Zo meteen ga ik naar de huisarts om medicijnen op te halen en daarna ga ik sporten.
Vanavond ga ik koken voor twee vriendinnen en ik denk dat we daarna lekker met een wijntje op de bank tv gaan kijken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:29

toetje_ schreef:Ik verveel me ook, zit inmiddels alweer 4 weken zonder werk en nog steeds weinig positieve reacties op mijn sollicitaties Cry

Zo meteen ga ik naar de huisarts om medicijnen op te halen en daarna ga ik sporten.
Vanavond ga ik koken voor twee vriendinnen en ik denk dat we daarna lekker met een wijntje op de bank tv gaan kijken.

Dat laatste is wel gezellig! Wat balen dat je al 4 weken thuis zit, dat is niks aan! Wat voor werk zoek je precies?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:31

Ik hou pyjamamiddag en ben wat wassen aan het draaien.
Heb gister heeerlijk geshopt en wonder boven wonder bijna alles in de sale gekocht! (Lukt me vrijwel nooit)
Vanavond ga ik een paar uurtjes werken, verder nog niet heel veel plannen eigenlijk, sowiezo niet voor de rest van de vakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:32

Ik heb vakantie en ik voel me best wel rot. Ik had me verheugd om wat leuke dingen te gaan doen met mijn vriend, maar hij kreeg vorige week te horen dat ie maandag en dinsdag kon werken. Mooi meegenomen natuurlijk, maar maandagavond wou hij alleen zijn eigen dingen doen (lees: gamen) en dinsdagavond, toen ik dacht het gezellig te maken met toastjes en lekkers ging ie naar een vriend. Hij verteld het allemaal wel maar ik vind het dat wel jammer dat het niet doorgaat. Nou, nu is dus net weg om te gaan smas.hen, en hij komt donderdagavond pas weer terug. En nu werd ie net opgehaald en nu blijkt dat die vriend van hem zijn vriendin heeft meegenomen! Dat vind ik helemaal vervelend, waarom weet ik nog niet precies..


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Feline wo 22 dec 2010 - 1:32

Ik schaam mij want ik moet nog steeds gaan douchen.. Wat al aangeeft dat ik weinig te doen heb vandaag!
Vanavond richting ouders..blijf ik tot 1e kerstdag en mag met kerst 2 dagen werken.

Maar goed, ik lig dus in bed met boeken, thee en Serious Request op de achtergrond.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  silly-one wo 22 dec 2010 - 1:33

@ Toetje, kan me voorstellen dat het klote is. Ik heb in de zomer ook 4 weken thuis gezeten (oke het was vakantie), maar ook geen zicht op een baan. Verveelde kapot. Nu heb ik weer vakantie en weer geen zicht op een baan, maar ja. Ik word wel uitgenodigd voor gesprekken. Dat is in elk geval een lichtpuntje.

Ik zit me nu weer te vervelen, ik moet nu toch echt eens gaan opruimen hier, want anders heb ik echt 3 dagen geen klap gedaan. Maar totaal geen zin.... Hoe ga ik dat aanpakken?
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:33

Ik heb vanaf gistermiddag 15.00 tot vanmorgen 10.30 een slaapdienst gewerkt. Ben nu thuis aan het lamballen. Laughing Ik moet zometeen nog even het winkelcentrum in, om de laatste kerstcadeaus te kopen. Ik heb er helemaal geen zin in pff..Maar morgen moet ik tot laat werken en vrijdag ook de hele dag werke, dus heb geen andere optie dan vandaag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Laced wo 22 dec 2010 - 1:33

Ik verveel me ontzettend op het werk! De uren gaan ook zo langzaam.. Nog een paar uurtjes en dan nog maar 1 1/2 dag werken. Dan heb ik ook eindelijk vakantie!


Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:33

Lekker dat je een lichaamsmassage gaat krijgen zeg!

Ik ga zo naar Maastricht. Even shoppen met m'n moeder. En ik wil toch ook nog eens in de sauna vanavond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:34

Brennuss schreef:foetsie!


Kan me het laatste best voorstellen hoor. Had je gewild dat jij ook uitgenodigd was om mee te gaan? Jammer dat je gezellige ideen zo helemaal in duigen vallen.


Laatst aangepast door Jen_ op wo 22 dec 2010 - 2:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Zininzon wo 22 dec 2010 - 1:35

Jen, ik wil wel met je ruilen. Maar dan krijg je er ook koorts en verkoudheid bij en dat wil je denk ik niet!
Ik lig voor de 2e dag ziek in bed. Gisteren heb ik de hele dag geslapen en vandaag heb ik stiekem de laptop van mijn broertje aangeslingerd, lang leve het gastaccount.
Ik ga straks kleren aantrekken en dan kijken hoe de verbouwing in mijn huis gaat. Vandaag heb ik mijn vader aka de klusjesman, buurman alias schilder en de loodgieter aan het werk.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Flinder wo 22 dec 2010 - 1:38

toetje_ schreef:Ik verveel me ook, zit inmiddels alweer 4 weken zonder werk en nog steeds weinig positieve reacties op mijn sollicitaties Cry

Zo meteen ga ik naar de huisarts om medicijnen op te halen en daarna ga ik sporten.
Vanavond ga ik koken voor twee vriendinnen en ik denk dat we daarna lekker met een wijntje op de bank tv gaan kijken.

Het duurt lang he die procedures! Zeker nu met de kerstvakantie er tussen verwacht ik eigenlijk niet zoveel reacties... Gelukkig kan ik tijdelijk aan de slag als oproepkracht binnen de thuiszorg. Fijn om toch weer iets te doen te hebben want ik verveel me ook snel thuis.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:42

*weg*


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 3:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:44

Ik heb zoooo'n ontzettende zin in de sauna! Ik visualiseer mezelf er maar even in :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Zininzon wo 22 dec 2010 - 1:48

Darcy schreef:Ik heb zoooo'n ontzettende zin in de sauna! Ik visualiseer mezelf er maar even in :P

Haha, ik heb koorts en waan me in de sauna!! Maar in januari ga ik weer naard echte, hmmm!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Flinder wo 22 dec 2010 - 1:50

Darcy schreef:Ik heb zoooo'n ontzettende zin in de sauna! Ik visualiseer mezelf er maar even in :P

Ik ook! Ik ga op skivakantie dus hopelijk zit er een sauna bij het complex Very Happy
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:53

Jen_ schreef:
Brennuss schreef:*tekst*


Kan me het laatste best voorstellen hoor. Had je gewild dat jij ook uitgenodigd was om mee te gaan? Jammer dat je gezellige ideen zo helemaal in duigen vallen.

Nou, ik heb geen idee of die vriendin daar blijft of niet maar ik vind het best wel suf. Ik hoef niet per se een uitnodiging want het is echt een mannending maar ik zou het wel lullig vinden als ze daar zou blijven met misschien nog wel een vriendin..

Zou je mijn tekst misschien willen weghalen Jen? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Bliss wo 22 dec 2010 - 1:56

Ik ben deze week bij mn moeder en zit daar nu op de bank (mn ma zit hiernaast te breien haha). Ik ga zo ff naar de Action en nog heel even de stad in; moet nog één kerstcadeautje kopen en ik ben nog steeds op zoek naar een leuk jurkje voor kerst! Vanavond ga ik op visite bij een (zwangere) vriendin. Heerlijk, die vakantie! Morgen ff met moeders naar Ikea en 's avonds weer met een vriendin afgesproken.

@ iedereen die nog moet werken: succes en hopelijk is de dag snel voorbij!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Caro wo 22 dec 2010 - 1:59

Brennuss schreef:
Jen_ schreef:
Brennuss schreef:*tekst*


Kan me het laatste best voorstellen hoor. Had je gewild dat jij ook uitgenodigd was om mee te gaan? Jammer dat je gezellige ideen zo helemaal in duigen vallen.

Nou, ik heb geen idee of die vriendin daar blijft of niet maar ik vind het best wel suf. Ik hoef niet per se een uitnodiging want het is echt een mannending maar ik zou het wel lullig vinden als ze daar zou blijven met misschien nog wel een vriendin..

Zou je mijn tekst misschien willen weghalen Jen? smile

Echt niks ten nadelen van jou Brennus maar waarom zou je eerst iets typen en dan willen dat het wordt weggehaald? Ik snap dat nooit zo goed smile
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Toet wo 22 dec 2010 - 1:59

Jen_ schreef:
toetje_ schreef:Ik verveel me ook, zit inmiddels alweer 4 weken zonder werk en nog steeds weinig positieve reacties op mijn sollicitaties Cry

Zo meteen ga ik naar de huisarts om medicijnen op te halen en daarna ga ik sporten.
Vanavond ga ik koken voor twee vriendinnen en ik denk dat we daarna lekker met een wijntje op de bank tv gaan kijken.

Dat laatste is wel gezellig! Wat balen dat je al 4 weken thuis zit, dat is niks aan! Wat voor werk zoek je precies?

Nou, ik doe de opleiding pedagogisch werker en ik zit zonder stage. Omdat ik in m'n laatste leerjaar zit ben ik nu eigenlijk opzoek naar een BBL plek. In de kinderopvang of jeugdzorg of eventueel in de gehandicaptenzorg.
Maar het is gewoon klote, want zolang ik geen werk of stage heb kan ik niet verder met school en ik moet dit schooljaar m'n diploma halen, dat gaat zo natuurlijk nooit lukken.

Daarbij heb ik ook nog ontzettend veel gezeik met m'n vorige stage plek, wat het allemaal ook niet echt leuker maakt.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum