Kletstopic?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kletstopic?
Iemand iets leuks te vertellen? Ik verveel me!
Ik heb al weekend! Wil opzich wel een drankje gaan doen in de stad maar niemand van mijn huisgenoten wil mee
Ik heb al weekend! Wil opzich wel een drankje gaan doen in de stad maar niemand van mijn huisgenoten wil mee
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Kletstopic?
Ik heb nog geen weekend.. En ik moet dit weekend leren..
Wij moesten vandaag onze BH's uitdoen in de les.. Memorabel klassikaal momentje..
Wij moesten vandaag onze BH's uitdoen in de les.. Memorabel klassikaal momentje..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Haha serieus, waarom dan?
Ik zou eigenlijk morgen nog twee colleges hebben, maar die vallen beide uit. Ik baal er eigenlijk wel van, ben hier toch gewoon t/m vrijdag en nu moeten we ze op een later moment weer inhalen.
Ik zou eigenlijk morgen nog twee colleges hebben, maar die vallen beide uit. Ik baal er eigenlijk wel van, ben hier toch gewoon t/m vrijdag en nu moeten we ze op een later moment weer inhalen.
Toet- Lady Post-a-lot
Hart/long onderzoek..
Wel balen, kun je niet eerder weg/naar huis dan? Wat is "hier"? En wat is daar dan?
Wel fijn op zich dat ze colleges wel inhalen, bij ons is het dan gewoon jammer maar helaas, zoek het maar in het boek na.. Met beetje mazzel krijg je wel de sheets.
Wel balen, kun je niet eerder weg/naar huis dan? Wat is "hier"? En wat is daar dan?
Wel fijn op zich dat ze colleges wel inhalen, bij ons is het dan gewoon jammer maar helaas, zoek het maar in het boek na.. Met beetje mazzel krijg je wel de sheets.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Oh haha, hier is in Tilburg, waar ik op kamers zit. Ik blijf hier nog tot vrijdag omdat ik morgenavond op stap ga. Voor zover ik weet worden de gemiste colleges later nog wel aangeboden, maar ons rooster zit al aardig vol omdat de eerste 3 weken heel veel is uitgevallen/verschoven.
Toet- Lady Post-a-lot
Weekend? Jeetje wat en luxe zeg! Wat is dat voor opleiding, ga ik ook doen
Nee flauw, eigenlijk is het helemaal niet fijn omdat je die colleges toch allemaal zal moeten volgen denk ik? Je had het maar gehad kunnen hebben natuurlijk! (wat een zin zeg)
Nee flauw, eigenlijk is het helemaal niet fijn omdat je die colleges toch allemaal zal moeten volgen denk ik? Je had het maar gehad kunnen hebben natuurlijk! (wat een zin zeg)
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Weekend? Jeetje wat en luxe zeg! Wat is dat voor opleiding, ga ik ook doen
Haha ja het is ook wel een béétje relaxed hoor! Alleen inderdaad, ik moet ze gewoon allemaal op een later moment volgen, dus uiteindelijk heb ik er helemaal niks aan.
Toet- Lady Post-a-lot
Dan nu maar het beste ervan maken! Morgen lekker shoppen, 's avonds stappen tot vrijdagochtend en dan héél erg lang uitslapen? Nu kan het! Of heb je nu al heel veel 'huiswerk'?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Dan nu maar het beste ervan maken! Morgen lekker shoppen, 's avonds stappen tot vrijdagochtend en dan héél erg lang uitslapen? Nu kan het! Of heb je nu al heel veel 'huiswerk'?
Ik heb maandag en vandaag al geshopt en echt waaaaaaay to much geld uitgegeven (ik moet nog erg wennen aan het zuinige studentenleven ) Maar ik ga wel uitslapen, m'n kamer opruimen, lekker eten en 's avonds stappen natuurlijk! En misschien een beetje leren tussendoor. Ik heb momenteel zelfs geen huiswerk, afgelopen weekend had ik wel super veel.
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: