Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kletstopic?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Kletstopic? Empty Kletstopic?

Bericht  Toet wo 26 sep 2012 - 8:59

Iemand iets leuks te vertellen? Ik verveel me!

Ik heb al weekend! Wil opzich wel een drankje gaan doen in de stad maar niemand van mijn huisgenoten wil mee Evil or Very Mad
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic? Empty Re: Kletstopic?

Bericht  Antibes wo 26 sep 2012 - 9:05

Ik heb nog geen weekend.. :nopompom: En ik moet dit weekend leren.. :nopompom: :nopompom:


Wij moesten vandaag onze BH's uitdoen in de les.. laughcry Memorabel klassikaal momentje..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic? Empty Re: Kletstopic?

Bericht  Toet wo 26 sep 2012 - 9:09

Haha serieus, waarom dan?

Ik zou eigenlijk morgen nog twee colleges hebben, maar die vallen beide uit. Ik baal er eigenlijk wel van, ben hier toch gewoon t/m vrijdag en nu moeten we ze op een later moment weer inhalen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic? Empty Re: Kletstopic?

Bericht  Antibes wo 26 sep 2012 - 9:10

Hart/long onderzoek..

Wel balen, kun je niet eerder weg/naar huis dan? Wat is "hier"? En wat is daar dan? nerd

Wel fijn op zich dat ze colleges wel inhalen, bij ons is het dan gewoon jammer maar helaas, zoek het maar in het boek na.. Met beetje mazzel krijg je wel de sheets.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic? Empty Re: Kletstopic?

Bericht  Toet wo 26 sep 2012 - 9:18

Oh haha, hier is in Tilburg, waar ik op kamers zit. Ik blijf hier nog tot vrijdag omdat ik morgenavond op stap ga. Voor zover ik weet worden de gemiste colleges later nog wel aangeboden, maar ons rooster zit al aardig vol omdat de eerste 3 weken heel veel is uitgevallen/verschoven.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic? Empty Re: Kletstopic?

Bericht  Kowalski wo 26 sep 2012 - 9:21

Weekend? Jeetje wat en luxe zeg! Wat is dat voor opleiding, ga ik ook doen Kletstopic? 394967

Nee flauw, eigenlijk is het helemaal niet fijn omdat je die colleges toch allemaal zal moeten volgen denk ik? Je had het maar gehad kunnen hebben natuurlijk! (wat een zin zeg)
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic? Empty Re: Kletstopic?

Bericht  Toet wo 26 sep 2012 - 9:36

Kowalski schreef:Weekend? Jeetje wat en luxe zeg! Wat is dat voor opleiding, ga ik ook doen Kletstopic? 394967

Nee flauw, eigenlijk is het helemaal niet fijn omdat je die colleges toch allemaal zal moeten volgen denk ik? Je had het maar gehad kunnen hebben natuurlijk! (wat een zin zeg)

Haha ja het is ook wel een béétje relaxed hoor! Alleen inderdaad, ik moet ze gewoon allemaal op een later moment volgen, dus uiteindelijk heb ik er helemaal niks aan.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic? Empty Re: Kletstopic?

Bericht  Kowalski wo 26 sep 2012 - 9:37

Dan nu maar het beste ervan maken! Morgen lekker shoppen, 's avonds stappen tot vrijdagochtend en dan héél erg lang uitslapen? Nu kan het! Kletstopic? 394967 Of heb je nu al heel veel 'huiswerk'?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic? Empty Re: Kletstopic?

Bericht  Toet wo 26 sep 2012 - 9:45

Kowalski schreef:Dan nu maar het beste ervan maken! Morgen lekker shoppen, 's avonds stappen tot vrijdagochtend en dan héél erg lang uitslapen? Nu kan het! Kletstopic? 394967 Of heb je nu al heel veel 'huiswerk'?

Ik heb maandag en vandaag al geshopt en echt waaaaaaay to much geld uitgegeven (ik moet nog erg wennen aan het zuinige studentenleven laughcry) Maar ik ga wel uitslapen, m'n kamer opruimen, lekker eten en 's avonds stappen natuurlijk! En misschien een beetje leren tussendoor. Ik heb momenteel zelfs geen huiswerk, afgelopen weekend had ik wel super veel.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic? Empty Re: Kletstopic?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum