KletsTopic
+34
Japie
Rose
xxDila
Sweet Sylvana
Atelier Madame
Snoes
Flippin' Bitch
Middleme
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Mermaid
Mees
Caresses
Penny Blossom
juffie001
ExpressoB
Ella
slaatje
Jordana
Rush
Suus
SleepingBeauty
VeryCherry
Burn
Zwerver
Lejow
Sjaantje
Marin
Erin
bolus26
RYW
TukTuk
Pompoen
Alex
38 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
KletsTopic
Ondanks dat ik er niet meer zo vaak ben, wil ik nog wel ergens kunnen komen kletsen als ik daar behoefte aan heb. Dus daarom een kletstopic. Bijna zelf bedacht
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Re: KletsTopic
Hee, waar is het dagcafé heen?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Dagcafé is weg.
Alex- Ratel
Waar is de pruilsmiley?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Heb je nog iets te melden Alex? Iets om over te kletsen?
Ik zit nog steeds met het optreden van gisteren in mijn hoofd, elke keer opnieuw komt het als een soort film voorbij. Ben 't wel een beetje zat want zelfs de zenuwen die ik er bij voelde komen dan ineens terug (in milde mate). Maar het was wel supergaaf gisteren, al trok ik het op een gegeven moment echt bijna niet meer tijdens de generale.
En morgen weer een optreden, pff!
Ik zit nog steeds met het optreden van gisteren in mijn hoofd, elke keer opnieuw komt het als een soort film voorbij. Ben 't wel een beetje zat want zelfs de zenuwen die ik er bij voelde komen dan ineens terug (in milde mate). Maar het was wel supergaaf gisteren, al trok ik het op een gegeven moment echt bijna niet meer tijdens de generale.
En morgen weer een optreden, pff!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik heb honger! Oke lekker onzinnig, maar als iemand de tip heeft om een gamend vriendje aan het werk te zetten hoor ik het graag
Gast- Gast
Cimic schreef:Ik heb honger! Oke lekker onzinnig, maar als iemand de tip heeft om een gamend vriendje aan het werk te zetten hoor ik het graag
Waarom ga je zelf niet koken?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Waarom is het dagcafé weg?
Edit: al gelezen
Edit: al gelezen
Laatst aangepast door Zelda op zo 15 apr 2012 - 3:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Cimic schreef:Ik heb honger! Oke lekker onzinnig, maar als iemand de tip heeft om een gamend vriendje aan het werk te zetten hoor ik het graag
Ik heb ook honger! We zouden Chinees laten bezorgen maar ik denk dat ik toch maar patat ga halen. Trek gewoon de stekker eruit joh
Gast- Gast
Het 'voor wat hoort wat' werkt hier altijd primaCimic schreef:Ik heb honger! Oke lekker onzinnig, maar als iemand de tip heeft om een gamend vriendje aan het werk te zetten hoor ik het graag
Gast- Gast
Beproefde methode: stoppen omzetten in de meterkast, heel hard 'schaahaat, kan jij even kijken, ik snap er niks van' roepen, en zodra hij met zijn hoofd in de meterkast zit de spelcomputer onklaar maken met een schroevendraaier, glas water of wat druppels kaarsvet
Of je vraagt het aardig
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Cimic schreef:Ik heb honger! Oke lekker onzinnig, maar als iemand de tip heeft om een gamend vriendje aan het werk te zetten hoor ik het graag
Beproefde methode: stoppen omzetten in de meterkast, heel hard 'schaahaat, kan jij even kijken, ik snap er niks van' roepen, en zodra hij met zijn hoofd in de meterkast zit de spelcomputer onklaar maken met een schroevendraaier, glas water of wat druppels kaarsvet
Of je vraagt het aardig
oeoeoeh die bovenste!!!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
RYW schreef:Cimic schreef:Ik heb honger! Oke lekker onzinnig, maar als iemand de tip heeft om een gamend vriendje aan het werk te zetten hoor ik het graag
Of je vraagt het aardig
Whahah, jij bent erg evil! :-) Dan gooit hij de spelcomputer naar buiten en mij erachteraan. Maar hij is al braaf aan het werk
Gast- Gast
Dit wat voor jou, Cimic?
Laatst aangepast door RYW op zo 15 apr 2012 - 4:17; in totaal 1 keer bewerkt
RYW- Ratel
Gheghe! Wat een grappig filmpje!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ohh RYW, jij bent erg maar wel geniaal.
Alex- Ratel
Ha Alex! Hoe is het? En met A en K?
Pompoentje, sta je nog te stuiteren?
Ik heb een pijnlijke schouder Maar heb wel een leuk fotoweekend gehad!
Pompoentje, sta je nog te stuiteren?
Ik heb een pijnlijke schouder Maar heb wel een leuk fotoweekend gehad!
Gast- Gast
Zo, ik ben kapot! Ik zit op bijna 30 uur werken deze week... Niet echt ideaal Vooral omdat ik weet dat komende week nog erger wordt.... Enige leuke is mijn salaris over 2 weken met zo'n 20 over uren
Iemand zin om voor mij te koken? *kijkt lief*
Iemand zin om voor mij te koken? *kijkt lief*
Gast- Gast
Alex schreef:Ohh RYW, jij bent erg maar wel geniaal.
Wat, het filmpje of de oplossing?
RYW- Ratel
Ik kom ook eventjes meekletsen! Hoe gaat het hier?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
RYW schreef:Alex schreef:Ohh RYW, jij bent erg maar wel geniaal.
Wat, het filmpje of de oplossing?
Allebei
Alex- Ratel
Erin! Meekletsen, gezellig! Moet er wel wat te kletsen zijn natuurlijk
Oreo, ik heb al een foto van Lejow gezien, echt gaaf! Hier gaat t goed, met A en K ook. A is zo goed als zindelijk! Hoe was je vakantie?
Oreo, ik heb al een foto van Lejow gezien, echt gaaf! Hier gaat t goed, met A en K ook. A is zo goed als zindelijk! Hoe was je vakantie?
Alex- Ratel
Lexieeeee! Ja vakantie was top, aantal foto's staan op FB, al gezien? Morgen weer werken, wennen na 2 weken want heb nog steeds een jetlag Maar ach, overleven we wel weer!
Waren vrijdag ijsje eten in de stad, bij K.'s favo ijsboer. O en ik hebben bedacht om eens een liter ijs te kopen (misschien is 2 beter? ) en die dan te komen brengen, O's auto rijdt nu ook gratis
Waren vrijdag ijsje eten in de stad, bij K.'s favo ijsboer. O en ik hebben bedacht om eens een liter ijs te kopen (misschien is 2 beter? ) en die dan te komen brengen, O's auto rijdt nu ook gratis
Gast- Gast
Hoe was je weekend Oreo?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: