Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kletstopic!

+6
Snoes
Jordana
Kabouter
mzcharlotte
Raindrop
Roze Roos
10 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Kletstopic!

Bericht  Roze Roos wo 29 dec 2010 - 7:10

Gezien het feit dat ik aan het werk ben haha en aan mijn studie moet zoek ik afleiding! Hebben jullie een leuke dag gehad? Ik ben al vanaf vanmorgen 10.00 aan het werk, nadat ik behoorlijk slecht geslapen had! Werk nu nog tot 23.00 maar het kindje ligt al in bed dus ik zit hier lekker met de laptop op schoot en mijn kop thee ernaast!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Raindrop wo 29 dec 2010 - 7:18

Dan maak je wel een lange dag zeg! Ben je aan het oppassen?

Ik heb vandaag gewerkt van 9 uur tot 17.30.
Het werk viel mee, moest iets doen wat ik minder leuk vond haha en heb gehoord dat een lieve collega vanaf volgende week stopt.
Verder is mijn vriend vandaag met ons katje naar die dierenarts gegaan en hij heeft nu een lichte niesziekte (niet blijvend).

En ik heb als het goed is aanstaande vrijdag vrij en volgende week waarschijnlijk ook een dagje. Wel onbetaald maar krijg eerste kerstdag en nieuwjaar toch uitbetaald Very Happy
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Roze Roos wo 29 dec 2010 - 7:22

Oow lekker zeg! Minder dat je collega weg gaat!
Hahaha officieel is het geen oppassen en werk ik als ambulant begeleider maar onoffieel is het gewoon oppassen! Waarom krijg je de feestdagen uitbetaald of heb je gewerkt?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Raindrop wo 29 dec 2010 - 7:25

Roze Roos schreef:Oow lekker zeg! Minder dat je collega weg gaat!
Hahaha officieel is het geen oppassen en werk ik als ambulant begeleider maar onoffieel is het gewoon oppassen! Waarom krijg je de feestdagen uitbetaald of heb je gewerkt?

Oh haha. Ambulant begeleider klinkt beter. Lijkt me wel een leuk beroep!

Hier in Belgie is het zo dat als feestdagen in het weekend vallen je er een vrije dag voor krijgt of je krijgt ze uitbetaald. Althans dat is zo waar ik nu werk.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  mzcharlotte wo 29 dec 2010 - 7:30

Mijn verloofde is vandaag geslaagd voor zijn rijbewijs (was zijn tweede examen). Ik heb zelf gewerkt vandaag en het is wat rustiger dan normaal. Maar het is wel lekker om te kunnen archiveren, opruimen en aandachtig naar stukken te kunnen kijken.

Nu zit ik lekker thuis op de bank. Gisteren ben ik naar de film Burlesque geweest (was best leuk!) en daarna wat gaan drinken. Dat was iets later geworden dan ik had gepland haha, dus ik ben nu eigenlijk een beetje moe/brak (ook al hebben we enkel thee gedronken).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Roze Roos wo 29 dec 2010 - 7:48

Kort nachtje Zegmaar? Waar ging de film over? Gefeliciteerd met het rijbewijs van je vriend:) Hahaha lekker krom!

Snowflake, dat is lekker zeg! Hier in NL doen ze daar helemaaal niet aan! Ambulant begeleider is leuk, helemaal op dit soort uren! Kan ik hier weer aan terug denken als ik met vervelende drukke kinderen zit(A)
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  mzcharlotte wo 29 dec 2010 - 7:53

Een korte samenvatting: het is een film met Christina Aguilera en Cher in de hoofdrol, over een dans club waar de dames dansen en playbacken a la Pussycat Dolls meets jaren '50 (?). De club moet gered worden en alle perikelen daaromheen. Korte nacht ja. Ik was twaalf uur thuis en kon pas om één uur echt slapen. Mijn wekker ging 6 uurtjes later en da's toch iets te weinig slaap.

Thanks voor de felicitatie!

Je huidige werkuren klinken wel chillex trouwens.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Roze Roos wo 29 dec 2010 - 7:59

Ja mijn huidige uren zijn zeker niet om over te klagen! Oow daar zag ik een voorstukje van, leek mij wel een leuke film!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Kabouter wo 29 dec 2010 - 8:02

Mijn vriend heeft die film pas gedownload en ik wil hem misschien nog deze dagen gaan kijken. Is het ook wat voor mannen of echt een vrouwen film?
Ik wil even zeggen dat ik zin heb in chips!! Very Happy
Ow en dat mijn moeder vandaag best een goede dag had en daar word ik vrolijk van.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  mzcharlotte wo 29 dec 2010 - 8:09

Oh een absolute vrouwenfilm! En mijn beste vriend kon het ook wel heel erg waarderen. We zaten beiden te staren naar de mannelijke hoofdrol speler Wink
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Kabouter wo 29 dec 2010 - 8:09

Hhahahahah Very Happy. Dan zal ik hem maar zonder vriend kijken.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Roze Roos wo 29 dec 2010 - 8:14

Fijn dat je moeder een goede dag heeft!Hahaha dat het een vrouwenfilm was had ik ook wel verwacht! Ik kijk ondertussen top2000 agogo!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  mzcharlotte wo 29 dec 2010 - 8:29

Kabouter, ik heb geloof ik even gemist wat er met je moeder is? Ik neem aan dat ze erg ziek is?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Kabouter wo 29 dec 2010 - 8:30

Klopt inderdaad..zie mijn topic in Persoonlijk: goed begin van de Kerst.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  mzcharlotte wo 29 dec 2010 - 8:35

Ik ga lezen. Jeetje, genant zeg, dat ik dat helemaal niet heb gezien!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Kabouter wo 29 dec 2010 - 8:39

Waarom is dat genant? Ik zie hier ook zo vaak topics over het hoofd hoor. Dat hoef je echt niet genant te vinden smile.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Jordana wo 29 dec 2010 - 8:48

Hallo,

Ik meld me ook even hier. Heb net een tv serie liggen kijken en ga nou beetje internetten.
Ik barst van de kiespijn (is ook een topic over) maar met een inbro is het wat uit te houden.
Dus morgen weer als een gek bellen voor een afspraak.
Verder ben ik warboel kwa gevoelens. En ik heb het onwijs na mijn zin op het werk Laughing
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Snoes wo 29 dec 2010 - 9:27

Wat werk je lange dagen Roze Roos!

Ik heb echt een hele vervelende dag achter de rug. Ben al sinds maandag grieperig en vandaag is het nog erger geworden denk ik :S Ben wel gewoon elke dag een halve dag wezen werken, maar morgen en vrijdag ben ik vrij. Ik ben alleen bang dat ik vrijdagavond niet terug fit ga zijn en mijn oudjaar dit jaar (wederom) in het water valt, dat had ik enkele jaren terug ook al, ziek met oudjaar.

Ik heb al bijna 3 dagen niets gegeten, alleen veel gedronken. Maar ik krijg nu wel wat honger. Ik vroeg me af of rijst met currysaus wel mag als je griep (en buikgriep incluus!) hebt?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Kabouter wo 29 dec 2010 - 9:36

Snoes schreef:Wat werk je lange dagen Roze Roos!

Ik heb echt een hele vervelende dag achter de rug. Ben al sinds maandag grieperig en vandaag is het nog erger geworden denk ik :S Ben wel gewoon elke dag een halve dag wezen werken, maar morgen en vrijdag ben ik vrij. Ik ben alleen bang dat ik vrijdagavond niet terug fit ga zijn en mijn oudjaar dit jaar (wederom) in het water valt, dat had ik enkele jaren terug ook al, ziek met oudjaar.

Ik heb al bijna 3 dagen niets gegeten, alleen veel gedronken. Maar ik krijg nu wel wat honger. Ik vroeg me af of rijst met currysaus wel mag als je griep (en buikgriep incluus!) hebt?

Wat vervelend dat je je zo voelt. Hopelijk wordt het snel een beetje beter.
Mijn moeder zei altijd dat als ik ergens zin in had, als ik griep had, ik het dan gewoon moest eten. Juist omdat je dan al nergens zin in hebt en te weinig eet vaak, was ze blij als ik ergens zin in had. En dan maar hopen dat je het binnen houdt.
Beterschap!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Angela_1986 wo 29 dec 2010 - 9:36

Vervelend Snoes! Zou jammer zijn als je O&N in 't water valt...
Ik weet niet of dat 'mag' maar ik geloof niet dat ik snel voor currysaus zou kiezen als ik me niet lekker voel, toch 'n beetje pittig misschien...

Ik heb vakantie en heb eigenlijk nog maar weinig gedaan de afgelopen dagen haha. Zit nu op de bank met de laptop en Guus Meeuwis te kijken/luisteren.

Fijne avond allemaal!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 9:36

Ik dacht, ik ga even gezellig beneden bij m'n ouders zitten, zijn ze echt naar zo'n zenuwfilm aan het kijken. Gaat over een groepje jongeren die zijn gaan varen en zijn in de zee gesprongen om te gaan zwemmen. Maar, ze hebben geen touwladder oid uitgehangen met als gevolg dat ze dus niet meer op de boot kunnen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 11:47

Nu heb ik een week vakantie en ik dacht, laat ik eens even kijken wat mijn collega's doen (op twitter)... Zitten ze helemaal niets te doen, want er is niets te doen! Dat vind ik toch een beetje jammer, haha. :P

En de dooi zou morgen invallen? Nou vannacht wordt het -12 graden. Grrr! Ik wil lente, zomer! Warmte! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Roze Roos wo 29 dec 2010 - 11:53

Ik zou gewoon eten waar je zin in het Snoes, hoewel de kans natuurlijk 99% is dat je nu je eten al op hebt! Is het goed gevallen?

Is een beetje mijn eigen schuld dat ik lange dagen maak, ik liep te piepen over het feit dat ik te weinig uren werkte en toen werd mijn collega ziek en kreeg ik haar uren erbij, deze dag was zo gepland omdat ik morgen dan lekker vrij ben:)

Brrrr mijn huis is zoooo koud! Wat dacht ik toch toen ik heel enthousiast tekende voor een huis zonder CV met alleen een gaskachel?!?!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Angela_1986 wo 29 dec 2010 - 11:56

Haha jij had stiekem gehoopt dat ze 't hartstikke druk hadden? Lekkere collega... :P

Uhm, ik vrees dat die warmte nog wel ff op zich laat wachten...

En las ik nou net dat jij je date nóg niet hebt gesmst? Volgens mij zou je dat gisteravond al doen... haha!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 12:01

Angela_1986 schreef:Haha jij had stiekem gehoopt dat ze 't hartstikke druk hadden? Lekkere collega... :P

Uhm, ik vrees dat die warmte nog wel ff op zich laat wachten...

En las ik nou net dat jij je date nóg niet hebt gesmst? Volgens mij zou je dat gisteravond al doen... haha!

Ehmz. Ik ben een beetje bang. Dus nog niet gesmst. Sad Morgenvroeg, echt waar!

En ik zie mijn collega's graag hard werken als ik niet op het werk aanwezig ben. Dan heb ik nog een beetje het gevoel dat mijn vakantie usefull is. :P Nu krijg ik dat idee helemaal niet. Omdat ik de hele week al niets doe en zij doen hetzelfde op het werk. Had ik net zo goed aan het werk kunnen gaan. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum