Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kletstopic

+25
Sunshine
Macelka
Arwyn
Zwerver
Japie
Ibbeltje
June
Gympie
Mees
Inge
Carra
Fortissimo
Tiana
Rose
Ella
Bazinga
Mermaid
Chocolate Cookie
Marin
Rush
VeryCherry
Elliot
Kowalski
Burn
May
29 plaatsers

Pagina 2 van 12 Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 22:18

beterschap lennox

En caroline dat is denk ik al tijden geleden, denk dat meer meiden zoiets wel eens hebben gedaan via een sms of msn ofzo. (ik wel tenminste haha)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  VeryCherry do 20 dec 2012 - 22:21

Zo, even pauze. Ben de badkamer aan het soppen. Ik kom nergens meer aan toe en dat is aardig te zien in huis Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Elliot do 20 dec 2012 - 22:22

Lily schreef:beterschap lennox

En caroline dat is denk ik al tijden geleden, denk dat meer meiden zoiets wel eens hebben gedaan via een sms of msn ofzo. (ik wel tenminste haha)

Dat denk ik ook wel hoor, ik ga er niet vanuit dat ik de enige ben die zoiets heeft gedaan Wink Het ging mij er meer om dat het zo'n pijnlijk 'Hoi, dat is lang geleden..'-gesprek werd.

Lennox, wat rot! Beterschap!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 22:30

Ik lig nog heerlijk in bed, trouwens. Vandaag in de relaxmodus. Heb zin in kerstkoekjes bakken vandaag, iemand een leuk recept, of kan ik dat het beste met gewoon zandkoekjesdeeg en glazuur enzo doen? En kan ik dan ook ergens losse eieren kopen? Mijn vriend en ik eten namelijk verder allebei geen ei. Of ik moet een poffertjespan erbij kopen en morgen eindelijk die poffertjesmix eens opmaken die in de kast staat...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 22:35

Heb je geen Turks winkeltje in de buurt? Daar haal ik altijd losse eieren!

Ik lig ook nog lekker in bed te spelen met mijn nieuwe mobiel ♥

Gast
Gast

Bericht  Rush do 20 dec 2012 - 22:38

Ik zit snotverkouden op het werk. Hoofdpijn en m`n ledematen voelen zwaar. Maar vanmiddag kerstborrel en kerstpakket, dus ik zet nog even door. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 22:41

Ik zag het op fb, jij hebt kerstborrel in de plaats waar m'n favoriete snackbar naartoe is verhuisd.

Is het nou trouwens verhuisd of verhuist?

Gast
Gast

Bericht  Marin do 20 dec 2012 - 22:42

Hahahaha ik wilde net iets typen aan Lennox over losse eieren, dat er bij ons wel eens zo'n hele ouderwetse groentekar langs komt rijden, en wat zie ik uit het raam. JAWEL. De groentekar! Daar kan je dus vast losse eieren kopen, was mijn idee..Maar daar heb je niets aan.

En zandkoekjes zijn prima kerstkoekjes! Maak ik ook altijd voor de kerst. Zijn wel erg machtig. Nog lekkerder is om een heel klein beetje citroenrasp door het deeg te doen of beetje door het glazuur. Daar wordt het lekker fris van, niet zo zwaar. En als je er een gaatje in prikt kan je ze ophangen in de kerstboom smile

Mijn kerstboomkoekjes zijn allemaal op, op ééntje na. Die ga ik nu maar eens opeten!

En ik baal want ik heb hele erge pijn aan m'n nek en schouder, straalt helemaal door naar m'n arm en pols en ik moet gewoon werken achter de computer vandaag, maar dat is dus echt een kut houding.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rush do 20 dec 2012 - 22:45

Lennox schreef:Ik zag het op fb, jij hebt kerstborrel in de plaats waar m'n favoriete snackbar naartoe is verhuisd.

Is het nou trouwens verhuisd of verhuist?
Ahhhhh, nou ik ga niet snacken vandaag, want we hebben onbeperkt tapas eten!! Very Happy Very Happy Heb er nu al zin in!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 22:51

Marin schreef:Hahahaha ik wilde net iets typen aan Lennox over losse eieren, dat er bij ons wel eens zo'n hele ouderwetse groentekar langs komt rijden, en wat zie ik uit het raam. JAWEL. De groentekar! Daar kan je dus vast losse eieren kopen, was mijn idee..Maar daar heb je niets aan.

En zandkoekjes zijn prima kerstkoekjes! Maak ik ook altijd voor de kerst. Zijn wel erg machtig. Nog lekkerder is om een heel klein beetje citroenrasp door het deeg te doen of beetje door het glazuur. Daar wordt het lekker fris van, niet zo zwaar. En als je er een gaatje in prikt kan je ze ophangen in de kerstboom smile

Mijn kerstboomkoekjes zijn allemaal op, op ééntje na. Die ga ik nu maar eens opeten!

En ik baal want ik heb hele erge pijn aan m'n nek en schouder, straalt helemaal door naar m'n arm en pols en ik moet gewoon werken achter de computer vandaag, maar dat is dus echt een kut houding.

Haha, anders koop ik er gewoon een poffertjespan bij Wink Bestaat er trouwen een weggooi-spuitzak waarmee ik glazuur op een leuke manier kan 'tekenen'? Ik wil eigenlijk zoiets maken:
Kletstopic - Pagina 2 483446_434965686569625_1459293032_n

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 20 dec 2012 - 22:53

Die bestaan gewoon smile Kan je los kopen, maar bij sommige cake/koekjes mixen zitten die er bij smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin do 20 dec 2012 - 22:55

Ja, zelf een ziplock zakje vullen en piepklein tuutje in knippen. Werkt best. Oh en tip.. Ik had toch laatst dat glazuur gemaakt voor dat gingerbread huisje.. Dat heb ik gedaan met 400 gr poedersuiker, wat citroensap en één eiwit. Door dat eiwit werd het veel steviger glazuur en kon je het dus idd goed uit zo'n spuitding knijpen en lijntjes trekken. Het is ook echt goed uitgehard. Ik vond zelf die sneeuwrand op het dak wel goed gelukt, met die zakkende sneeuw en op het randje ijspegeltjes:

Kletstopic - Pagina 2 19214310152343276490156

En misschien kan je nog beter gingerbread koekjes maken dan zandkoekjes, want dan zie je dat witte glazuur ook beter er op. Zandkoekjes zijn al zo licht van zichzelf. (Of chocoladekoekjes maken)

Deze had ik toen voor Oud&Nieuw 2011 gemaakt, waren ook chocola:

Kletstopic - Pagina 2 164185_10150371901015156_8156227_n
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 22:58

Oke, de hoeveelheid benodigde eieren wordt al steeds meer Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 22:59

Als ik nou trouwens n het koekdeeg de suiker vervang voor bruine basterdsuiker, dan wordt de kleur toch ook al donkerder? Dat heb ik namelijk in huis...

Gast
Gast

Bericht  Marin do 20 dec 2012 - 23:01

Koop gewoon een doosje van 6 eieren joh. Dat eieren splitsen voor het eiwit gaat misschien ook niet genoeg, en dan moet je straks nog bedelen om 1 ei Wink

En ja, bruine basterdsuiker is sowieso lekkerder in koekjes. Dat carameliseert lekkerder.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Chocolate Cookie vr 21 dec 2012 - 1:02

Zo mijn snickermuffins staan in de oven. Ben benieuwd hoe ze smaken!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kowalski vr 21 dec 2012 - 3:16

Snickermuffins? Klinkt dat even lekker! Waar woon je? Kletstopic - Pagina 2 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 3:19

Buh, ik lig nog in bed. Zo er toch maar uit... Maar Marin, ik zat te denken, als ik eiwit in het glazuur doe dan heb ik in principe toch glazuur met rauwe ei? Dat vind ik eigenlijk helemaal niks...

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie vr 21 dec 2012 - 3:21

Kowalski schreef:Snickermuffins? Klinkt dat even lekker! Waar woon je? Kletstopic - Pagina 2 394967
Haha! Ik hoop dat het erg lekker is. Tis in elk geval simpel te maken. Gewoon pak van die naturel muffins kopen (althans de mix), gewoon volgens beschrijving doen. 10 snickers kapot hakken, door de mix roeren en in die cupjes doen.
De oven doet de rest Very Happy
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Bericht  May vr 21 dec 2012 - 3:29

Nou ik zit klaar om mijn bloemen te ontvangen, vanaf half vier konden ze bezorgd worden. Dus nog even en ik weet wie mij in hemelsnaam bloemen stuurt haha.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 5:10

Ohhh... ik wil ook bakken. Vandaag hele lading besteld bij een webshop, vandaag bestellen en betalen voor 12 uur is dezelfde dag verzenden, dus dacht mooi morgen te gaan bakken.

Vorige keer kwam het met postnl, nu opeens met GLS. En raad eens: Die bezorgen alleen op werkdagen, heb ik het maandag pas :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 5:12

Mijn kat is krols en biedt mij elke keer d'r kont aan. Fijn. Leuk.

Edit: werkt dat hese stemmetje van mij blijkbaar toch nog opwindend voor íémand...

Gast
Gast

Bericht  Mermaid vr 21 dec 2012 - 5:13

Laughing sexy Lennox.

Mijn vriend ligt ziek op bed en ik verveel me.
En ik baal er van dat mijn pakket kwijt is geraakt.. bestel ik ook eens wat leuks voor kerst... Kletstopic - Pagina 2 1270000679
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Chocolate Cookie vr 21 dec 2012 - 6:05

Stofzuiger schreef:Ohhh... ik wil ook bakken. Vandaag hele lading besteld bij een webshop, vandaag bestellen en betalen voor 12 uur is dezelfde dag verzenden, dus dacht mooi morgen te gaan bakken.

Vorige keer kwam het met postnl, nu opeens met GLS. En raad eens: Die bezorgen alleen op werkdagen, heb ik het maandag pas :nopompom:
Oh, das wel lekker zuur zeg... Neutral
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Bericht  Bazinga vr 21 dec 2012 - 6:54

Mijn lieve broertje zit achter me kroepoek te eten.... Ik begon met m'n vingers, om op te bijten, maar inmiddels heb ik m'n hand tot aan m'n pols in m'n strot hangen..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud