Kletstopic!
+12
Shopelle
Flinder
ThinkPink
Raindrop
Angela_1986
Roze Roos
Eris
Jordana
Lady4
Feline
Caroow
Kabouter
16 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kletstopic!
Dag dames,
en het is alweer het einde van de middag op de dinsdag! Hoe is/was jouw dag? Nog wat leuks gedaan, wat te vertellen?
Ik meegelopen op de afdeling, en er zijn nog 2 anderen voor de functie..... & ik hoor het vanmiddag, voor half 6 *zucht* dus ik ben al de hele tijd zenuwachtig omdat ik het antwoord graag wil weten! Voor mijn gevoel ging het heel goed; en was het een heel leuk gesprek ook, en vonden ze me aardig, maar ik weet natuurlijk niet wat voor mensen die andere zijn..... duimen jullie?
en het is alweer het einde van de middag op de dinsdag! Hoe is/was jouw dag? Nog wat leuks gedaan, wat te vertellen?
Ik meegelopen op de afdeling, en er zijn nog 2 anderen voor de functie..... & ik hoor het vanmiddag, voor half 6 *zucht* dus ik ben al de hele tijd zenuwachtig omdat ik het antwoord graag wil weten! Voor mijn gevoel ging het heel goed; en was het een heel leuk gesprek ook, en vonden ze me aardig, maar ik weet natuurlijk niet wat voor mensen die andere zijn..... duimen jullie?
Gast- Gast
Re: Kletstopic!
Wat spannend! Ik ga voor je duimen..gelukkig is het zo half 6.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Darcy schreef:Oh jeetje wat spannend Minella!! Ik duim zeker voor je!
Hoe gaat het solliciteren bij jou?
Gast- Gast
Kabouter schreef:Wat spannend! Ik ga voor je duimen..gelukkig is het zo half 6.
Ja, ik weet sinds 15.00u dat ze kunnen bellen, dus het voelt alsof ik al úren wacht
Gast- Gast
Minella schreef:Darcy schreef:Oh jeetje wat spannend Minella!! Ik duim zeker voor je!
Ik heb toevallig vandaag weer eens op een functie gesolliciteerd via het uitzendburo Ben erg benieuwd! En morgen gaan 16 open sollicitaties de deur uit, maar daar verwacht ik niet heeel veel van.
Gast- Gast
Wat spannend! Nog maar een half uur, dan weet je het..
Ik heb vandaag 3 wassen gedraaid, een uur lang staan strijken en de was opgevouwen. Een aanrechtkastje opgeruimd, gestofzuigd en gedweild. Oja en boodschappen gedaan. Een productief dagje dus!
Ik heb vandaag 3 wassen gedraaid, een uur lang staan strijken en de was opgevouwen. Een aanrechtkastje opgeruimd, gestofzuigd en gedweild. Oja en boodschappen gedaan. Een productief dagje dus!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Darcy schreef:Minella schreef:Darcy schreef:Oh jeetje wat spannend Minella!! Ik duim zeker voor je!
Ik heb toevallig vandaag weer eens op een functie gesolliciteerd via het uitzendburo Ben erg benieuwd! En morgen gaan 16 open sollicitaties de deur uit, maar daar verwacht ik niet heeel veel van.
Ow, spannend! Dat zijn er heel wat haha, hopelijk ziet er iets tussen! Maar wil nog niet zo heel erg lukken dus Hoe had de Intercedente gereageerd op jouw mailtje aan je vriend naar haar? Haha.
Gast- Gast
Minella schreef:Kabouter schreef:Wat spannend! Ik ga voor je duimen..gelukkig is het zo half 6.
Ja, ik weet sinds 15.00u dat ze kunnen bellen, dus het voelt alsof ik al úren wacht
Oei! Dan is het inderdaad al een hele tijd en kan ik me je gevoel helemaal voorstellen.
Darcy ik had je trouwens een PM gestuurd..geen idee of je die al hebt gezien?
Kabouter- Kletskop
Oeh wat spannend! Gelukkig hoef je nog maar een half uurtje te wachten.
Ik moet nog een uurtje werken, maarhet is zo ontzettend rustig, ik zit hier eigenlijk voor niets!
Ik moet nog een uurtje werken, maarhet is zo ontzettend rustig, ik zit hier eigenlijk voor niets!
Gast- Gast
Hahah het viel gelukkig mee, al wist haar collega het vanmiddag ook al dus ik vrees dat het de hele afdeling over is gegaan Ik hoop alleen niet dat het in mijn nadeel gaat werken dat mijn vriend bij hetzelfde bedrijf werkt (al wisten ze dat al vantevoren want we hebben dezelfde intercedente gehad en die weet ervan) :S
@ Kabouter, oeh nee dat had ik nog niet gezien! Ik ga even lezen
@ Kabouter, oeh nee dat had ik nog niet gezien! Ik ga even lezen
Gast- Gast
Zo Caroow jij bent goed bezig geweest! Zou willen dat ik dat ook kon zeggen..behalve een beetje werken van achter mijn laptop in bed, heb ik helemaal niks gedaan vandaag. Heel slecht, maar kan me even nergens toe zetten.
Kabouter- Kletskop
Kabouter schreef:Zo Caroow jij bent goed bezig geweest! Zou willen dat ik dat ook kon zeggen..behalve een beetje werken van achter mijn laptop in bed, heb ik helemaal niks gedaan vandaag. Heel slecht, maar kan me even nergens toe zetten.
Ik heb ook vaak dagen dat er niks uit mijn handen komt, als ik dan alleen al denk wat ik nog allemaal moet doen zakt de moed me in de schoenen. Maar nu ben ik drie dagen vrij, dus dan is het gelijk rustig in mijn hoofd. Als ik weet dat ik eigenlijk tijd tekort heb lukt niks, nu heb ik tijd teveel en lukt het me juist wel goed.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Spannend Minella! Duim voor je!
Ik heb uitgeslapen tot 13.00 uur En vanaf toen 2 wassen gedraaid, bed verschoond, kamer opgeruimd, boodschappen gedaan.. Nu ben ik even aan 't uitrusten.. Dan moet ik straks een grote afwas wegwerken en dan ovenschotel maken voor huisgenoot en mij. Heb lekker rode wijn gekocht om tijdens het koken te drinken. Radio2 keihard aan!
En dan mag ik nog 3 topdagen werken en is 't alweer 2011! Heb echt een super laatste week in 2010!
Ik heb uitgeslapen tot 13.00 uur En vanaf toen 2 wassen gedraaid, bed verschoond, kamer opgeruimd, boodschappen gedaan.. Nu ben ik even aan 't uitrusten.. Dan moet ik straks een grote afwas wegwerken en dan ovenschotel maken voor huisgenoot en mij. Heb lekker rode wijn gekocht om tijdens het koken te drinken. Radio2 keihard aan!
En dan mag ik nog 3 topdagen werken en is 't alweer 2011! Heb echt een super laatste week in 2010!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Wat spannend Minella, ik duim hard voor je!
Darcy, voor jou hoop ik ook echt dat je snel een leuke baan zult vinden, zoals ik al eerder heb gezegd!
Ik lig met griep op de bank en heb vandaag dus niets anders gedaan dan op de bank liggen, slapen, fruit eten en paracetamol slikken. Op de momenten dat ik me ietsje beter voel kijk ik even op het forum, om zo toch wat contact met de buitenwereld te hebben. Maar bah, wat voel ik me belabberd..
Darcy, voor jou hoop ik ook echt dat je snel een leuke baan zult vinden, zoals ik al eerder heb gezegd!
Ik lig met griep op de bank en heb vandaag dus niets anders gedaan dan op de bank liggen, slapen, fruit eten en paracetamol slikken. Op de momenten dat ik me ietsje beter voel kijk ik even op het forum, om zo toch wat contact met de buitenwereld te hebben. Maar bah, wat voel ik me belabberd..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Beterschap Lady! Lekker rustig aan doen.
Minella, heb je intussen al wat gehoord?
Ik heb het eten opstaan, Bobotie! Hmm. Ik ben aan het zoeken op internet voor een reismand voor m'n kat, zodat ik haar op de fiets mee kan nemen.
Minella, heb je intussen al wat gehoord?
Ik heb het eten opstaan, Bobotie! Hmm. Ik ben aan het zoeken op internet voor een reismand voor m'n kat, zodat ik haar op de fiets mee kan nemen.
Gast- Gast
Caroow schreef:Kabouter schreef:Zo Caroow jij bent goed bezig geweest! Zou willen dat ik dat ook kon zeggen..behalve een beetje werken van achter mijn laptop in bed, heb ik helemaal niks gedaan vandaag. Heel slecht, maar kan me even nergens toe zetten.
Ik heb ook vaak dagen dat er niks uit mijn handen komt, als ik dan alleen al denk wat ik nog allemaal moet doen zakt de moed me in de schoenen. Maar nu ben ik drie dagen vrij, dus dan is het gelijk rustig in mijn hoofd. Als ik weet dat ik eigenlijk tijd tekort heb lukt niks, nu heb ik tijd teveel en lukt het me juist wel goed.
En ben je nu ook een heel eind bij met alles of moet je nog veel doen?
Wij gaan dadelijk frietjes eten..heel slecht, maar ik mag vandaag van mezelf toegeven aan mijn klote gevoel. Dan is het klaar en ga ik er morgen weer flink tegenaan. Hopelijk geeft mijn vriend me dan ook echt een schop onder mijn kont als ik weer down ga zitten zijn.
Lady, veel beterschap!!
Darcy weer een PM terug.
Kabouter- Kletskop
Minella schreef:IK HEB DE BAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeeee wat supergoed :D Gefeliciteerd Minella!!!
Gast- Gast
Jahoeeeeeeeeeee!!! Wat super fijn Minella..gefeliciteerd!!
Kabouter- Kletskop
Thanks Ik ben blij!!!!! Haha. Ze vonden me erg leuk & morgen mag ik alles komen regelen én maandag beginnen!
Gast- Gast
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: