Kletstopic
+25
Sunshine
Macelka
Arwyn
Zwerver
Japie
Ibbeltje
June
Gympie
Mees
Inge
Carra
Fortissimo
Tiana
Rose
Ella
Bazinga
Mermaid
Chocolate Cookie
Marin
Rush
VeryCherry
Elliot
Kowalski
Burn
May
29 plaatsers
Pagina 8 van 12
Pagina 8 van 12 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12
Re: Kletstopic
Haha iedere keer als ik zie dat Elliot voor het laatst op een topic heb gereageerd vergeet ik dat ik dat zelf ben..
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ken ik niet?
Mika vind ik gewoon erg grappig (Bij langs de Leeuw). Het is nog niet eens per definitie zijn uiterlijk, al vind ik het wel een mooie jongen om naar te kijken. Maar ja, homo.
Mika vind ik gewoon erg grappig (Bij langs de Leeuw). Het is nog niet eens per definitie zijn uiterlijk, al vind ik het wel een mooie jongen om naar te kijken. Maar ja, homo.
Gast- Gast
Is hij nog steeds zo mager?
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik dacht deze Mika! Mijn oude wijkgenootje hahaha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Dat is anders ook niet echt slecht, Zwerver.
Ik snap alleen niet waarom die Bieberkapseltjes mode zijn.
Ik snap alleen niet waarom die Bieberkapseltjes mode zijn.
Gast- Gast
Haha, Zwerver. Die Mika is iig net zo homo, zo niet erger
Maura: Bevalt prima hoor! Werk zelf is natuurlijk niet perse zo uitdagend, maar de sfeer is erg goed.
Maar wel vermoeiend dus! Had ik wel onderschat hoor.
Maura: Bevalt prima hoor! Werk zelf is natuurlijk niet perse zo uitdagend, maar de sfeer is erg goed.
Maar wel vermoeiend dus! Had ik wel onderschat hoor.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Maura schreef:Mika? Ja joh!
Ik zag hem toen bij Jensen. Kon bijna door hem heen kijken zo dun was hij.
Japie- Kletskop
Deze Mika is inderdaad net zo gay. Heel erg overdreven type. Dat was vroeger al zo, altijd met zijn handtasje door de wijk haha.
Ik zou trouwens wel flink balen als mijn vent ineens weg gaat, terwijl hij zegt dat hij niet zou gaan
Ik zou trouwens wel flink balen als mijn vent ineens weg gaat, terwijl hij zegt dat hij niet zou gaan
Zwerver- Ratel
Arwyn; Dat kan ik me voorstellen. Het lijkt soms zo makkelijk, maar vreet wel energie. Maar nu lang weekend?
Zwerver; Ik kan hem me zo niet voor de geest halen. Ik beoordeel hem dan nu ook alleen maar van een plaatje. En in dat opzicht alleen maar blij dat ik hem niet ken.
Japie; Ik vind dit niet dun, dun. Wel dun, maar niet extreem dun. Maar daarin verschillen meningen ook weer, natuurlijk.
Zwerver; Ik kan hem me zo niet voor de geest halen. Ik beoordeel hem dan nu ook alleen maar van een plaatje. En in dat opzicht alleen maar blij dat ik hem niet ken.
Japie; Ik vind dit niet dun, dun. Wel dun, maar niet extreem dun. Maar daarin verschillen meningen ook weer, natuurlijk.
Gast- Gast
Ik hou niet van dun, ik wil wel een man met óf een lekker gespierd lijf, óf wat spekkies. Ik heb zelf ook behoorlijk wat spekkies, vind het niks om dan naast zo'n magere Hein te lopen.
Gast- Gast
Zwerver: Ik zie die Mika wel eens op een blog voorbij komen. Niet helemaal mijn type zullen we maar zeggen...
En ik ben gewoon te moe om te balen, haha.
Denk dat ik maar eens gewoon hetzelfde moet doen, op het laatste moment zeggen dat ik die avond niet thuis ben terwijl hij denkt van wel
Maura: Er zitten nog best ingewikkelde dingen tussen soms! Ook gewoon zaken dat je het echt met iemand te doen hebt en niet kunt helpen..
Nu wel lekker lang weekend idd, 4 dagen vrij!
En ik ben gewoon te moe om te balen, haha.
Denk dat ik maar eens gewoon hetzelfde moet doen, op het laatste moment zeggen dat ik die avond niet thuis ben terwijl hij denkt van wel
Maura: Er zitten nog best ingewikkelde dingen tussen soms! Ook gewoon zaken dat je het echt met iemand te doen hebt en niet kunt helpen..
Nu wel lekker lang weekend idd, 4 dagen vrij!
Arwyn- Ratel
Maura schreef:Arwyn; Dat kan ik me voorstellen. Het lijkt soms zo makkelijk, maar vreet wel energie. Maar nu lang weekend?
Ik heb even gekeken, maar hij is nu wat voller dan een paar jaar geleden. Toen was hij echt dun. Ik ben ook niet van de dunne mannen. Aangezien ik niet zo dun ben ben ik bang dat ze doormidden breken als ik bovenop lig..
Japie- Kletskop
Japie, zat net naar zijn kont te kijken en dacht: "Dat is toch niet dun, dun?" Maar nee dus.
Gast- Gast
Gelukkig hebben we verschillende smaken. Anders zouden we allemaal op dezelfde mannen vallen.
Japie- Kletskop
Mika snapt het gelukkig allemaal heel goed
En Paul helpt ook zo lekker mee!
En Paul helpt ook zo lekker mee!
Arwyn- Ratel
Het is mijn zaterdagavondvermaak.
Het is maar goed dat niemand me kan zien of horen, want ik lig echt continu dubbel van het lachen.
Het is maar goed dat niemand me kan zien of horen, want ik lig echt continu dubbel van het lachen.
Gast- Gast
Ik ben normaal niet zo'n fan van Paul, maar die laatste actie van Mika vond ik dan wel weer leuk
Arwyn- Ratel
Ik ben zo geschrokken, ik was net gtst gemist aan het kijken, en zag ik zo'n klein kopje met 24 kg door anorexia...Echt niet niet niet normaal!
Zwerver- Ratel
Op de site van RTL, Zwerver?
Ja, grandioos die slagroomactie. Dat zag ik al van verre aankomen. Hij was zo heerlijk relaxt zijn slagroomfles aan het leegspuiten.
Nu nog even een kwartiertje online kijken en dan 'Ik vertrek'. Heb een 'ouderlijke' zaterdagavond.
Ja, grandioos die slagroomactie. Dat zag ik al van verre aankomen. Hij was zo heerlijk relaxt zijn slagroomfles aan het leegspuiten.
Nu nog even een kwartiertje online kijken en dan 'Ik vertrek'. Heb een 'ouderlijke' zaterdagavond.
Gast- Gast
Ooo wat dun! Dat zij nog op haar benen kan staan ondanms dat ze geholpen wordt.
Japie- Kletskop
Helaas is het voor mij niets nieuws en kan er ook zonder emotie of walging naar kijken. Zag het heel vaak in de kliniek waar ik zat...
Gast- Gast
Holy crap, ze is zo dun dat het me niet eens opviel dat ze in d'r blote borsten stond...
Gast- Gast
Pagina 8 van 12 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12
Pagina 8 van 12
Permissies van dit forum: