Kletstopic
+25
Sunshine
Macelka
Arwyn
Zwerver
Japie
Ibbeltje
June
Gympie
Mees
Inge
Carra
Fortissimo
Tiana
Rose
Ella
Bazinga
Mermaid
Chocolate Cookie
Marin
Rush
VeryCherry
Elliot
Kowalski
Burn
May
29 plaatsers
Pagina 6 van 12
Pagina 6 van 12 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12
Re: Kletstopic
Mees schreef:Jaya schreef:Mees schreef:Jaya schreef:Haha Inge maar dan zitten we niet bij elkaar
Mees, moeten we echt eens plannen dan! Tweede seizoenshelft, als het voor jou een thuiswedstrijd is?
Dat lijkt me een goed idee. Mogen jullie met eigen vervoer komen?
16-3 is de dag!!
Weet ik eigenlijk niet. Maar wil dan sowieso niet in het uitvak zitten, dat vind ik daar echt eng haha.
Dan kom je in ons, rustige, vak. Zit bijna altijd uitpubliek!
Dat vind ik een beter idee inderdaad.
Gast- Gast
Meeste clubs kan je wel prima los zitten!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik voel een voetbalmeeting. Mag ik mee, mag ik mee?!?!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Totdat je Pierre van Hooijdonk heet..ja, die zat een keer bij oms in het vak bij PSV-Feyenoord. Zo dom! Was denk in het eerste jaar dat ons vak klaar was, dus alweer zo'n 10 jaar geleden, maar dan nog.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Hèhè :-D
Vak waar ik zit is ook niet heel handig om te staan wanneer je voor andere club bent :-p
Zekers :-p
Vak waar ik zit is ook niet heel handig om te staan wanneer je voor andere club bent :-p
Carra schreef:Ik voel een voetbalmeeting. Mag ik mee, mag ik mee?!?!
Zekers :-p
Inge- Ratel
Oh man, nog meer voetbal...
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:Oh man, nog meer voetbal...
Inge- Ratel
Jaya, dat zegt mijn vriend ook altijd. "Het valt toch wel mee? Die en die zijn er nog véél meer mee bezig". Ja hoor lieverd..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:Jaya, dat zegt mijn vriend ook altijd. "Het valt toch wel mee? Die en die zijn er nog véél meer mee bezig". Ja hoor lieverd..
Haha precies, een ander is altijd erger
Maura, nee ik ben meer van het voetbal kijken, het liefst wel in een stadion voor de sfeer.
Gast- Gast
Als je een goede amateurploeg vindt, dan is er ook sfeer en ook goed voetbal kijken.
De club waar ik lid van ben speelt zaterdag 6e klasse E. Ik kan iedereen melden dat het hoger F'jes voetbal is. Wat lamlendig kunnen zij spelen zeg. Daarom kom ik er echt niet meer graag.
Mijn vorige club, ook amateur, speelde altijd zondag 1e klasse F en soms, als er geld was, Hoofdklasse. Dat is wel leuk kijken.
En ik ben eens met de onderbuurman mee geweest naar FC Groningen. De sfeer snap ik wel, voetbal ook wel, maar langs de lijn vind ik toch net iets meer hebben.
En zo slecht als Feyenoord weer speelt...
De club waar ik lid van ben speelt zaterdag 6e klasse E. Ik kan iedereen melden dat het hoger F'jes voetbal is. Wat lamlendig kunnen zij spelen zeg. Daarom kom ik er echt niet meer graag.
Mijn vorige club, ook amateur, speelde altijd zondag 1e klasse F en soms, als er geld was, Hoofdklasse. Dat is wel leuk kijken.
En ik ben eens met de onderbuurman mee geweest naar FC Groningen. De sfeer snap ik wel, voetbal ook wel, maar langs de lijn vind ik toch net iets meer hebben.
En zo slecht als Feyenoord weer speelt...
Gast- Gast
Bleehh gaat het hier nog steeds over voetbal?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Wooo, vuurwerkknallen hier! De wereld vergaat jongens!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik vind langs de lijn veel minder
Ga voor de sfeer, gezelligheid, vrienden en bekende!
Nee langs de lijn vind ik stukken minder dan in het stadion
Ga voor de sfeer, gezelligheid, vrienden en bekende!
Nee langs de lijn vind ik stukken minder dan in het stadion
Laatst aangepast door Inge op vr 21 dec 2012 - 11:05; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
Breng een nieuw onderwerp in, Elliot!
Ik kan, behalve met mijn vriend en familie, met niemand echt over voetbal praten. Mijn vrienden geven er eigenlijk allemaal niks om. Leuk dat het hier eens kan juist!
Ik kan, behalve met mijn vriend en familie, met niemand echt over voetbal praten. Mijn vrienden geven er eigenlijk allemaal niks om. Leuk dat het hier eens kan juist!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Haha nee hoor meiden als jullie over voetbal willen kletsen vind ik het prima hoor, maar ik kan er totaal niets zinnigs over zeggen. Ik kijk alleen EK en WK voetbal :p
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik kijk géén voetbal, snap ook niet zo goed waarom dat leuk zou zijn om te zien Gelukkig vindt mijn vriend er ook niks aan!
Gast- Gast
Met goed voetbal, vind ik het langs de lijn heel goed vertoeven. Maar kan me ook voorstellen dat echt goed voetbal echt leuk is in een stadion. Ben nog maar één keer geweest en vond het echt leuk. Maar niet zo leuk dat ik weer wilde. Misschien kwam dat ook omdat de FC niet mijn echte club is.
Zooooo, wat is het volgende onderwerp?
Zooooo, wat is het volgende onderwerp?
Gast- Gast
Lennox schreef:Marin schreef:Lennox schreef:Buh, ik lig nog in bed. Zo er toch maar uit... Maar Marin, ik zat te denken, als ik eiwit in het glazuur doe dan heb ik in principe toch glazuur met rauwe ei? Dat vind ik eigenlijk helemaal niks...
Omdat je geen ei lust of omdat je het eng vindt? Ik hou zelf ook niet echt van ei maar dit proef je écht niet hoor. En er zijn gewoon mensen die een rauw eitje door hun (rauwe) tartaar doen, dus eten kan je 't wel.. Ik zou 't gewoon doen, maar dat ben ik.
(en bovendien is één eiwit echt zo weinig op 400gr poedersuiker, maar het werkt echt als een tiet, zo veel beter dan die simpele glazuur van water en poedersuiker).
Nee, met het oog op salmonella, daar ben ik echt heel voorzichtig in.
Ik heb niet verder gelezen. Maar wat ik dan doe is het au bain marie verwarmen. Mengkom die hittebestendig is zet ik dan op een pan met heet water op het vuur en op die manier maak ik dan het glazuur/de botercrème. Als je zorgt dat het tot zeventig graden verwarmd is, dan vergaat de kans op salmonella vrijwel helemaal. Daarnaast kun je het beste werken met (biologische) eieren die zo vers mogelijk zijn om de kans zo klein mogelijk te maken.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik ben alleen nog maar naar Oranje geweest in het stadion, dat was echt geweldig. De sfeer van tevoren ook, op de terrasjes rond de Arena.
Gast- Gast
Ik ben het met Inge eens, ik vind het langs de lijn ook niet zo.
Ik ga lekker slapen nu, dus een prater over voetbal hebben jullie minder nu Fijne avond nog meiden!
Ik ga lekker slapen nu, dus een prater over voetbal hebben jullie minder nu Fijne avond nog meiden!
Gast- Gast
Misschien moeten we een voetbaltopic openen!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 6 van 12 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12
Pagina 6 van 12
Permissies van dit forum: