Het kersverse relatie topic
+19
Mermaid
Snirp
Bolleke
nina
KOL
Beachgirl
Bay
Marsy28
Error
Reeza
Kerel
slaatje
Tinus
Jade
Lady4
GreenGrass
Marin
ekiaam87
Middleme
23 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Het kersverse relatie topic
Marin, ben ik gewoon helemaal vergeten jou nog te feliciteren met jullie 1 jarig samen zijn. Gefeliciteerd nog.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Nee hoor dat had je op de vorige pagina al gedaan
Maar dubbel bedankt
Maar dubbel bedankt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik woon dus als enige nog niet samen, boehoe Mensen vragen het steeds vaker en dat is zo irritant! Kan moeilijk zeggen waar mn vriend bij is 'ja ik wil wel maar hij niet.' Ik wacht op de dag dat hij zelf zegt dat hij wil maar soms ben ik bang dat dat nog heel lang kan gaan duren..
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
haha ik woon ook niet samen hoor
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Maar jij hebt nooit in dit topic gepost of wel? En volgens mij heb ik gelezen dat je vrijgezel bent, dus dan telt het helemaal niet
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
haha oke oke, you're right maar haha je bent niet de enige die niet samenwoont
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Kerel schreef:haha oke oke, you're right maar haha je bent niet de enige die niet samenwoont
Nee, maar wel zo ongeveer de enige die vanaf het begin in dit topic meeschrijven en daar gaat het dus om
slaatje- Kletskop
Marin schreef:Nee hoor dat had je op de vorige pagina al gedaan
Maar dubbel bedankt
Zwangerschapshormonen
slaatje- Kletskop
Ik woon eigenlijk ook maar 4 maanden per jaar samen En als ik met hem aan het meevaren ben, maar dat gaat ook minder worden...
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe gaat het met iedereen nu?
Zaterdag zijn wij alweer 1,5 jaar samen. Het voelt echt veel langer haha!
Zaterdag zijn wij alweer 1,5 jaar samen. Het voelt echt veel langer haha!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hier gaat het goed! Wij wonen in december alweer 1 jaar samen en zijn hard opweg naar de 2 jaar samen.
Hier voelt het trouwens ook alsof we al veel langer samen zijn!
Hier voelt het trouwens ook alsof we al veel langer samen zijn!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ho wow, oud topic!
Ja hier gaat het heel erg goed nog altijd hoor
Ook bijna 1,5 jaar samen en op wat gekibbel na nog steeds geen ruzie, alles gaat zo goed. Zijn heel goed op elkaar ingespeeld intussen en zo'n dag als laatst dat we samen de hele dag staan te koken, is zo leuk, dan merken we dat we gewoon zo goed bij elkaar passen. We stimuleren elkaar heel erg met afvallen, dat is ook goed, we begrijpen dat gewoon van elkaar.
Laatst zaten we leuk over de toekomst na te denken en huisjes te kijken in de regio waar we willen gaan wonen. Hebben 't daar toch steeds vaker over. We hadden een heeel erg leuk huis gezien, kan 'm wel even hier laten zien. We hebben 't er nog steeds over, zoiets zouden we zo leuk vinden! Maar helaas kan dat toch écht pas over 3 tot 5 jaar.
Maar verder niet echt heel veel nieuws nog, alles gaat z'n gangetje!
Leuk dat je het topic even opende. 1 dec zijn jullie 1,5 jaar samen toch?
Ja hier gaat het heel erg goed nog altijd hoor
Ook bijna 1,5 jaar samen en op wat gekibbel na nog steeds geen ruzie, alles gaat zo goed. Zijn heel goed op elkaar ingespeeld intussen en zo'n dag als laatst dat we samen de hele dag staan te koken, is zo leuk, dan merken we dat we gewoon zo goed bij elkaar passen. We stimuleren elkaar heel erg met afvallen, dat is ook goed, we begrijpen dat gewoon van elkaar.
Laatst zaten we leuk over de toekomst na te denken en huisjes te kijken in de regio waar we willen gaan wonen. Hebben 't daar toch steeds vaker over. We hadden een heeel erg leuk huis gezien, kan 'm wel even hier laten zien. We hebben 't er nog steeds over, zoiets zouden we zo leuk vinden! Maar helaas kan dat toch écht pas over 3 tot 5 jaar.
Maar verder niet echt heel veel nieuws nog, alles gaat z'n gangetje!
Leuk dat je het topic even opende. 1 dec zijn jullie 1,5 jaar samen toch?
Marin- Lady Post-a-lot
Hier gaat het ook prima. Nog 9 nachtjes en mijn vriend is weer thuis Ik begin er wel steeds slechter tegen te kunnen dat hij zo lang weg is geloof ik. Maar tussen ons gaat het gewoon prima, als hij weg is kunnen we gelukkig veel mailen en we bellen 1 keer per week. Begin deze maand deed hun internet het een paar dagen niet, drama...
Ik vind het trouwens zo lief, mijn neefje en nichtje vertelden me afgelopen weekend dat ze het eigenlijk wel leuk vinden als Sinterklaas weg gaat want dan komt A. tenminste weer eens thuis en zien ze hem weer. Die zijn ook helemaal gek op hem.
Ik vind het trouwens zo lief, mijn neefje en nichtje vertelden me afgelopen weekend dat ze het eigenlijk wel leuk vinden als Sinterklaas weg gaat want dan komt A. tenminste weer eens thuis en zien ze hem weer. Die zijn ook helemaal gek op hem.
Mermaid- Kletskop
Jade, ja, jullie krijgen gewoon al een kind!
Is het huis al klaar trouwens?
Is het huis al klaar trouwens?
Marin- Lady Post-a-lot
Mermaid, ahh wat een schattige redenatie van die kleintjes! Zit er eigenlijk een termijn aan hoe lang hij dit werk gaat doen? Of zal hij altijd veel weg zijn, de rest van z'n leven?
Marin- Lady Post-a-lot
als hij gepromoveerd wordt kan hij andere termijnen krijgen 3/3 in plaats van 4/2. Maar dat duurt nog minstens een half jaar, en dan moeten ze hem maar net goed genoeg vinden om promotie te krijgen en moet er plek vrij zijn.. dus ik zie dat niet snel gebeuren. Tenzij hij bij een andere rederij gaat varen of ander werk gaat doen. Hij wil in zijn komende verlof wel gaan kijken naar wat hij qua ander werk zou kunnen doen en wat de termijnen etc bij andere rederijen zijn... Maar elke dag gewoon thuis zal t nooit worden, dat hoeft ook weer niet van mij. Maar 4 maanden weg en dan maar 2 maanden thuis is gewoon echt te lang weg en te kort thuis.
Mermaid- Kletskop
Ja kan me goed voorstellen dat dat je op een gegeven moment echt gaat opbreken!
Marin- Lady Post-a-lot
Super leuk Jade, en zwanger haha. Slaatje ook al. Jullie zijn nu wel de enige zwangeren uit het topic toch?
Ja het leek me wel even leuk om het topic nog eens te uppen Marin, voor de meeste zal 1,5 jaar eraan komen of zelfs de 2 jaar al bijna, erg leuk!
Wat leuk dat het zo goed gaat, qua ruzie hebben wij exact hetzelfde haha. We zijn beide niet zo moeilijk en dat klikt goed. Zijn jullie al veel afgevallen? Lijkt me wel moeilijk, gezien jullie erg van (lekker) eten houden haha. Maar gezond eten kan ook enorm lekker zijn natuurlijk!
Wat een mooi huis, echt prachtig, die keuken wauw! Erg ruimtelijk allemaal, heel mooi. Zijn alle huizen daar in omgeving zo duur? Dan ben ik blij hier te wonen, jeetje!
Wij hebben het toevallig gisteren uitgebreid over de toekomst gehad. M`n vriend wil enorm graag een huis kopen, maar wel vrijstaand en in de 'open ruimte'. Op zich hoeft dat hier niet heel duur te zijn, maar veel huizen zijn oud/vervallen of echt te ver van de bewoonde wereld. Beetje jammer allemaal haha. Wel leuk om het daar even over te hebben, genoeg om over na te denken in ieder geval.
1 dec, 1,5 jaar idd . We doen trouwens helemaal niets haha. M`n vriend gaat naar nitro circus en ik ga met de meiden chocolade fonduen
Ja het leek me wel even leuk om het topic nog eens te uppen Marin, voor de meeste zal 1,5 jaar eraan komen of zelfs de 2 jaar al bijna, erg leuk!
Wat leuk dat het zo goed gaat, qua ruzie hebben wij exact hetzelfde haha. We zijn beide niet zo moeilijk en dat klikt goed. Zijn jullie al veel afgevallen? Lijkt me wel moeilijk, gezien jullie erg van (lekker) eten houden haha. Maar gezond eten kan ook enorm lekker zijn natuurlijk!
Wat een mooi huis, echt prachtig, die keuken wauw! Erg ruimtelijk allemaal, heel mooi. Zijn alle huizen daar in omgeving zo duur? Dan ben ik blij hier te wonen, jeetje!
Wij hebben het toevallig gisteren uitgebreid over de toekomst gehad. M`n vriend wil enorm graag een huis kopen, maar wel vrijstaand en in de 'open ruimte'. Op zich hoeft dat hier niet heel duur te zijn, maar veel huizen zijn oud/vervallen of echt te ver van de bewoonde wereld. Beetje jammer allemaal haha. Wel leuk om het daar even over te hebben, genoeg om over na te denken in ieder geval.
1 dec, 1,5 jaar idd . We doen trouwens helemaal niets haha. M`n vriend gaat naar nitro circus en ik ga met de meiden chocolade fonduen
Rush- Lady Post-a-lot
Dit is echt een oud topic zeg! Hahaha. Wel leuk om te zien dat iedereen nog steeds gelukkig samen is!
Jade, jeetje, gaat hard zo, 'nu al' een kind! Maar, moet toegeven, soms kriebelt het bij mij ook wel maar ik weet dat mn vriend de eerste jaren nog niet wil..
Marin: geld over? Wel een mooi huis!
Mermaid: Hopelijk kan je vriend wel snel promoveren! Zou een hoop schelen voor jullie natuurlijk
Hier gaat het ook nog goed! Zijn nu 1 jaar en 1 maand samen, dus een van de kortste van dit topic . We doen nog steeds veel leuke dingen samen, maar we kijken allebei erg uit naar het moment dat we kunnen gaan samenwonen. Helaas duurt dat nog een paar maanden, ons huis wordt pas rond september opgeleverd
Jade, jeetje, gaat hard zo, 'nu al' een kind! Maar, moet toegeven, soms kriebelt het bij mij ook wel maar ik weet dat mn vriend de eerste jaren nog niet wil..
Marin: geld over? Wel een mooi huis!
Mermaid: Hopelijk kan je vriend wel snel promoveren! Zou een hoop schelen voor jullie natuurlijk
Hier gaat het ook nog goed! Zijn nu 1 jaar en 1 maand samen, dus een van de kortste van dit topic . We doen nog steeds veel leuke dingen samen, maar we kijken allebei erg uit naar het moment dat we kunnen gaan samenwonen. Helaas duurt dat nog een paar maanden, ons huis wordt pas rond september opgeleverd
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
@ Marin; het breekt hem vooral op dat hij ook bijna geen sociaal leven op kan bouwen hier. Hij baalt er steeds meer van dat hij veel verjaardagen van familie en vrienden mist dat soort dingen.
Ja ik zat laatst ook nog aan dit topic te denken en bedacht me ook dat er inderdaad al zwangeren tussen zitten, iedereen woont nu zo'n beetje samen.. Bijna iedereen is ook nog bij elkaar toch?
Ja ik zat laatst ook nog aan dit topic te denken en bedacht me ook dat er inderdaad al zwangeren tussen zitten, iedereen woont nu zo'n beetje samen.. Bijna iedereen is ook nog bij elkaar toch?
Mermaid- Kletskop
Rush schreef:Super leuk Jade, en zwanger haha. Slaatje ook al. Jullie zijn nu wel de enige zwangeren uit het topic toch?
Ik hoop het wel!
En nee, we zijn nog niet erg veel afgevallen, maar we zijn er wel allebei echt goed mee bezig. We gaan samen naar de sportschool, 3x per week, en ik merk gewoon dat het super fijn is dat we dit samen kunnen doen. Ik vind het echt zo fijn als hij zegt dat ik een steun ben voor hem, dat motiveert mij alleen maar meer. Maar we hebben redelijk goede modus zo gevonden, echt wel opletten met eten, maar af en toe echt even lekker uitgebreid eten mag best. Dan gaat het maar langzaam, uiteindelijk is dat beter dan crashen.
En ja, ben zo verliefd op dat huis. Was zo leuk om te kijken, qua huizen hebben we echt gewoon dezelfde smaak. Ik vind die keuken erg heerlijk! Ja, de huizen zijn allemaal zo duur, maar over paar jaar gelukkig wel betaalbaar voor ons (nou ja hij meer, en wellicht kan ik nog bijdragen ook). We weten nu in elk geval wel duidelijk dat we éérst zouden willen verhuizen en dan pas aan kinderen beginnen. Ik snap precies wat je bedoelt met dat het leuk is om daar over na te denken! Is het bij jullie niet mogelijk misschien een kavel te kopen en zelf iets te laten bouwen? Dan is het nieuw!
Marin- Lady Post-a-lot
Mermaid schreef:
Ja! Van de wat latere 'lichting' is Bliss d'r relatie net uit helaas, heel sneu, maar Lady is bijv net gaan samenwonen.
Kan me heel goed voorstellen dat hem dat gaat opbreken. Zo kan je niet echt iets opbouwen. Maar gelukkig heeft ie jou als 'veilige thuisbasis'!
Middleme, leuk om te horen dat jullie ook nog samen zijn! Nog aan de fotografie samen? Gaaf dat jullie een huis hebben, koop of huur en echt helemaal van jullie samen dus en dat niet de één bij de ander intrekt? Leuk, spannend zeg!
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:
Middleme, leuk om te horen dat jullie ook nog samen zijn! Nog aan de fotografie samen? Gaaf dat jullie een huis hebben, koop of huur en echt helemaal van jullie samen dus en dat niet de één bij de ander intrekt? Leuk, spannend zeg!
Njah samen fotografie: hij heeft er natuurlijk beroepsmatig mee te maken en ik vind het leuk om te leren... Maar wil eigenlijk kijken of ik zelf het een en ander kan ontdekken. Dan is het plan om in de meivakantie weer naar Frankrijk te gaan en dus weer mooie foto's te maken!
Ik zeg wel ons huis (zo voelt het ook en zo noemen we het allebei), maar officieel wordt het van mn vriend.... Hij koopt het en ik ga erbij wonen. Deze constructie voelt het prettigst omdat ik zelf nog geen vast salaris heb én we nog niet volledig aan elkaar vast zitten mocht het toch over raken (waar we absoluut niet vanuit gaan). Is ontzettend spannend, maar een hele leuke fase!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Nadeel dat hij mij heeft is natuurlijk wel dat het voor hem ook een stuk zwaarder is om nu zoveel weg te zijn. Is gewoon stom dat ik geen contracten meer kan krijgen bij dat bedrijf
Ik woon ook in het huis van mijn vriend, hij had het al dus wel zo makkelijk. Maar het samen inrichten is wel heel leuk. Ik ben ook heel blij dat we dezelfde smaak hebben. We zijn nu aan het kijken voor een nieuwe keuken, is en stuk makkelijker als je beide hetzelfde wilt en daar geen discussies over hoeft te hebben. Afgelopen zomer hebben we de slaapkamer al veranderd, moet nog 1 ding aan gebeuren dan is die ook klaar. Het wordt zo mooi
De updates van lady4 en bliss heb ik ook meegekregen.. groot contrast.
Ik moet trouwens ook nog niet aan kinderen denken hoor, hoewel het wel steeds meer begint te kriebelen Maar het is bij ons niet meer zo eenvoudig ivm mijn medicatie.
Ik woon ook in het huis van mijn vriend, hij had het al dus wel zo makkelijk. Maar het samen inrichten is wel heel leuk. Ik ben ook heel blij dat we dezelfde smaak hebben. We zijn nu aan het kijken voor een nieuwe keuken, is en stuk makkelijker als je beide hetzelfde wilt en daar geen discussies over hoeft te hebben. Afgelopen zomer hebben we de slaapkamer al veranderd, moet nog 1 ding aan gebeuren dan is die ook klaar. Het wordt zo mooi
De updates van lady4 en bliss heb ik ook meegekregen.. groot contrast.
Ik moet trouwens ook nog niet aan kinderen denken hoor, hoewel het wel steeds meer begint te kriebelen Maar het is bij ons niet meer zo eenvoudig ivm mijn medicatie.
Mermaid- Kletskop
@Marin - Een leuk vrijstaand huisje met een stukje grond heb je hier wel vanaf €100.000, maar dan moet er nog wel wat aan gebeuren. Ik hou wel van dat oude, nieuwbouw vinden we sowieso echt verschrikkelijk. We mogen blij zijn dat we ooit een huis kunnen betalen wat 1/3 van jullie wens huis kost, haha Maargoed, er is genoeg, maar dat is voor de toekomst. De meeste huisjes zijn niet zo groot, maar als er mogelijkheden zijn om te bouwen dan scheelt dat ook alweer. En we willen sowieso niet duur wonen.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
Pagina 4 van 7
Permissies van dit forum: