Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+19
Mermaid
Snirp
Bolleke
nina
KOL
Beachgirl
Bay
Marsy28
Error
Reeza
Kerel
slaatje
Tinus
Jade
Lady4
GreenGrass
Marin
ekiaam87
Middleme
23 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 5 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush di 27 nov 2012 - 0:30

Leuk Mermaid en MiddleMe! Zal straks even inhoudelijk reageren. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jade di 27 nov 2012 - 2:11

Wooow wat ontzettend veel geld voor een rijtjeshuis! Ik ben blij dat wij daar niet wonen zeg! Pfff

Ik reageer later ook nog even, is lastig via de telefoon.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Marin di 27 nov 2012 - 2:17

Ja da's de Randstad he, en dan misschien nog wel één van de duurste stukjes ook. Maar dit is ook wel een echt helemaal gerenoveerd en verbouwd huis. Je kunt dergelijke huizen wel voor twee ton lager krijgen, maar dan mag je 't zelf allemaal verbouwen. Ik begin zelf trouwens ook steeds meer voordelen van nieuwbouw te zien, maar het allerliefst zou ik in zo'n mooi jaren 30 twee onder een kap wonen. Rush, nee zelf iets bouwen is dan geen optie voor jullie.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  slaatje di 27 nov 2012 - 2:48

Wel mooi ook om te lezen dat iedereen uit dit topic nog steeds samen is :-)

Mermaid wat lief van je neefjes en nichtjes :-)

Tja, hier gaat het hardstikke goed, niets te klagen. Alleen wat last van zenuwen Razz Verder ben ik een beetje dik geworden. Haha. Mijn vriend zegt dat ik zelf Winnie the Pooh wel lijk als ik loop. Hihi.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mermaid di 27 nov 2012 - 2:59

Ja bijna trouwen Slaatje! Ben je er helemaal klaar voor? Superspannend! Lijkt het je niet zwaar zo'n dag met je zwangerschap?

En ja mijn neefjes en nichtje zijn zo schattig, kijken er echt helemaal naar uit om hem weer te zien. Zijn eigen nichtje trouwens ook. Die vind het maar gek als ik binnen kom lopen zonder vriend.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin di 27 nov 2012 - 3:03

Nog maar twee weekjes en 1 dag, Slaatje!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  slaatje di 27 nov 2012 - 3:07

Mermaid, hoe lang blijft je vriend?
Zijn wel redelijk klaar. Allleen het afwerken moet nog, volgende week drukke week, dan kan ik ook mijn trouwjurk ophalen. Maar vanavond eerst weer eens naar ons menneke loeren :-)

Marin, bij jou gaat het ook lekker he? Vind het zo leuk jouw enthousiaste verhalen te lezen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mermaid di 27 nov 2012 - 3:10

slaatje schreef:Mermaid, hoe lang blijft je vriend?
Zijn wel redelijk klaar. Allleen het afwerken moet nog, volgende week drukke week, dan kan ik ook mijn trouwjurk ophalen. Maar vanavond eerst weer eens naar ons menneke loeren :-)

Marin, bij jou gaat het ook lekker he? Vind het zo leuk jouw enthousiaste verhalen te lezen.

Hij is straks ongeveer 2 maanden thuis (iets korter) Het 1e weekend nadat hij thuis is vieren we nog Sinterklaas en 'moeten' we bij mijn zus logeren van haar kindjes. En fijn dat alles zo'n beetje geregeld is!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Beachgirl di 18 dec 2012 - 9:20

Leeft dit topic nog?
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 9:27

Als jij iets te vertellen hebt, dan wel. smile

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl di 18 dec 2012 - 9:44

Kom vanuit t date topic haha...

Heb 2 maanden geleden een jongen leren kennen via internet en 2 hele leuke dates gehad. Op de derde date zijn we 's avonds uitgegaan en toen is hij blijven slapen. Afgelopen weekend was hij weer hier, en issie weer gebleven en hebben we besloten dat we er serieus voor willen gaan. Punt is alleen dat hij 2 uur verderop woont. Dit wordt dus een afstandsrelatie. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb er ook nog geen ervaring mee dus het is afwachten hoe ik het ga ervaren.

Tussen kerst en oud&nieuw ga ik zijn kant op, voor het eerst. Hij woont nog thuis helaas maargoed... Ga dus ook voor het eerst zijn ouders ontmoeten. Prima. Nu wil zijn moeder alleen niet dat ik 's avonds nog 2 uur alleen naar huis moet rijden, dus ik mag daar blijven slapen. Zit alleen nu ff te twijfelen wat te doen. Heel gastvrij natuurlijk, maar voor de aller eerste keer daar en dan meteen logeren... tja. Zn moeder heeft liever ook niet dat ie bij me op de kamer slaapt haha Embarassed Maar oke, hun huis, hun regels, ik vind t prima.

Hij komt met oud&nieuw naar mij toen dus wat ook kan is dat ik de 29ste daarheen ga met OV, en dat we dan in de avond samen naar mij toe rijden met de auto.

Naja keuzes zat dus... ik zit alleen ff met dat slapen. Vind t heel gastvrij enzo hoor, maar ook wel weer spannend. Ben niet zo'n held als het om familie ontmoeten gaat enzo... en om nou te zeggen nee ik blijf niet, we gaan savonds samen weer weg... vind ik ook een beetje lullig.

Wat zouden jullie doen?
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Error di 18 dec 2012 - 9:49

Wat leuk beachgirl!

Lastig wat te doen, sowieso is het al spannend om je schoonouders te gaan ontmoeten, kan me voorstellen dat je het lastig vind om daar ook te gaan slapen etc. Aan de andere kant ze stellen het ook zelf voor? Wat zegt je vriend ervan?
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Marsy28 di 18 dec 2012 - 9:49

Ik zou het gewoon doen, het blijven slapen. Ik heb mijn schoonouders ook zo ontmoet en ook zij wilden liever, zolang we ongetrouwd zijn, dat we in aparte kamers sliepen (al woonden wij al samen haha). En stiekem vond ik dat wel lekker. Nu na paar jaar is dat nog zo, maar ik respecteer hun keuzes. Het scheelt je in reizen en je leert ze wel meteen goed kennen en ik vind ook dat je laat zien dat je er moeite voor doet!

Hoe oud is jouw vriend dat hij nog thuis woont dan?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Beachgirl di 18 dec 2012 - 9:50

Paraplu schreef:Wat leuk beachgirl!

Lastig wat te doen, sowieso is het al spannend om je schoonouders te gaan ontmoeten, kan me voorstellen dat je het lastig vind om daar ook te gaan slapen etc. Aan de andere kant ze stellen het ook zelf voor? Wat zegt je vriend ervan?

Hij zegt ook van je gaat niet 's avonds laat nog terugrijden, maar hij zegt ook van ja we kunnen ook in de avond samen naar jou toe rijden. Het maakt hem niet uit, hij zegt dat ik moet doen wat ik zelf prettig vind.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Beachgirl di 18 dec 2012 - 9:52

Marsy28 schreef:Ik zou het gewoon doen, het blijven slapen. Ik heb mijn schoonouders ook zo ontmoet en ook zij wilden liever, zolang we ongetrouwd zijn, dat we in aparte kamers sliepen (al woonden wij al samen haha). En stiekem vond ik dat wel lekker. Nu na paar jaar is dat nog zo, maar ik respecteer hun keuzes. Het scheelt je in reizen en je leert ze wel meteen goed kennen en ik vind ook dat je laat zien dat je er moeite voor doet!

Hoe oud is jouw vriend dat hij nog thuis woont dan?

Hij is 25 maar heeft net een eigen bedrijfje opgestart en het lukt dus financieel nog niet om t huis uit te gaan.

Ik wil ook wel slapen hoor... maar vind het altijd een beetje ongemakkelijk. Daar douchen, ontbijten, goeiemorgen met je duffe kop etc. Ze halen wel een vreemde in huis. Maar daardoor vind ik het juist zo vriendelijk dat ze het aanbieden.

Wil ook niet meteen diezelfde avond hun zoon weer wegkapen richting mijn woonplaats haha
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Error di 18 dec 2012 - 9:54

Ik zou ook blijven slapen en gewoon zorgen dat je de volgende ochtend optijd eruit bent en op de badkamer kunt zodat je al fris aan het ontbijt kunt verschijnen Wink Zo kun je ze idd wel wat langer en beter leren kennen en het laat idd ook zien dat er moeite voor wilt doen.
Error
Error
Prater
Prater

Bericht  Beachgirl di 18 dec 2012 - 9:57

Paraplu schreef:Ik zou ook blijven slapen en gewoon zorgen dat je de volgende ochtend optijd eruit bent en op de badkamer kunt zodat je al fris aan het ontbijt kunt verschijnen Wink Zo kun je ze idd wel wat langer en beter leren kennen en het laat idd ook zien dat er moeite voor wilt doen.

Ja en dat vind ik dus zo spannend. Ik kom uit een hele lange relatie maar de relatie met mijn ex schoonouders was niet zo geweldig. Dus de keren dat ik daar ben blijven slapen/douchen etc zijn op 2 handen te tellen.

Ben echt een schijterd daarin, en loop me constant druk te maken. Hoe lang douchen, hoe laat eruit, meehelpen met ontbijt ja/nee? Dat soort dingen kan ik me giga druk om maken.Het kersverse relatie topic - Pagina 5 1371890812 Je wilt een goeie indruk maken, en ben daarin bang om "fouten" te maken.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Error di 18 dec 2012 - 10:01

Beachgirl schreef:
Paraplu schreef:Ik zou ook blijven slapen en gewoon zorgen dat je de volgende ochtend optijd eruit bent en op de badkamer kunt zodat je al fris aan het ontbijt kunt verschijnen Wink Zo kun je ze idd wel wat langer en beter leren kennen en het laat idd ook zien dat er moeite voor wilt doen.

Ja en dat vind ik dus zo spannend. Ik kom uit een hele lange relatie maar de relatie met mijn ex schoonouders was niet zo geweldig. Dus de keren dat ik daar ben blijven slapen/douchen etc zijn op 2 handen te tellen.

Ben echt een schijterd daarin, en loop me constant druk te maken. Hoe lang douchen, hoe laat eruit, meehelpen met ontbijt ja/nee? Dat soort dingen kan ik me giga druk om maken.Het kersverse relatie topic - Pagina 5 1371890812 Je wilt een goeie indruk maken, en ben daarin bang om "fouten" te maken.

Ja dat vond ik de eerste keren bij mijn schoonfamilie ook lastig, wat zijn hun gewoontes en verwachtingen etc. Nu ik er een aantal keren geweest ben merk ik dat het stukken beter gaat.
Ik zou het gewoon aan je vriend vragen, wat daar 'normaal' is? Aan de andere kant je bent ook gewoon jezelf, dus gewoon aanbieden om te helpen met het ontbijt bijvoorbeeld, helpen afruimen etc.
Probeer het een beetje los te laten en over je heen te laten komen, dan kun je er veel meer van genieten!
Error
Error
Prater
Prater

Bericht  Beachgirl di 18 dec 2012 - 10:07

Paraplu schreef:
Beachgirl schreef:

Ja dat vond ik de eerste keren bij mijn schoonfamilie ook lastig, wat zijn hun gewoontes en verwachtingen etc. Nu ik er een aantal keren geweest ben merk ik dat het stukken beter gaat.
Ik zou het gewoon aan je vriend vragen, wat daar 'normaal' is? Aan de andere kant je bent ook gewoon jezelf, dus gewoon aanbieden om te helpen met het ontbijt bijvoorbeeld, helpen afruimen etc.
Probeer het een beetje los te laten en over je heen te laten komen, dan kun je er veel meer van genieten!

Hoop dat ik dikgedrukte kan ja. Wil wel van tevoren laten weten wat ik doe en daar niet ineens na t eten zeggen sorry mensen ik ga weer, doei! Heb gelukkig nog even om te beslissen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Reeza wo 19 dec 2012 - 6:08

Spannend Beachgirl maar ook super leuk dat ze zo gastvrij zijn! Maak je niet teveel zorgen, dan komt het vast goed.

Ik heb ook een leuk nieuwtje: vanaf 1 februari komt mn vriend officieel bij mij wonen Very Happy We zijn nu bezig met zijn huis leeghalen en spulletjes verkopen en in mijn huis ruimte maken, gelukkig hebben we nog even want het is best veel werk!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Bay wo 19 dec 2012 - 7:15

Wat leuk Beachgirl en net wat die andere meiden zeggen laat het gewoon over je heen komen. Je kan altijd op de dag zelf beslissen of je blijft slapen of niet. Net als jij vinden ze het vast ook erg spannend om jou te ontmoeten en ook bang zijn om fouten te maken. Komt vast goed allemaal!! Dat ze het aanbieden om te blijven slapen klinkt al heel positief!!

Reeza wat leuk!! Lukt het met ruimte vrij maken? mijn vriend komt ook bij mij wonen en vind het maar lastig! Vooral met mn kledingkast Laughing Omdat het een tijdelijke oplossing is gaan we ook geen nieuwe kast kopen.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Reeza wo 19 dec 2012 - 9:34

Bay schreef:

Reeza wat leuk!! Lukt het met ruimte vrij maken? mijn vriend komt ook bij mij wonen en vind het maar lastig! Vooral met mn kledingkast Laughing Omdat het een tijdelijke oplossing is gaan we ook geen nieuwe kast kopen.

Haha nou... Ik had al een pax-kast van 2 meter en we hebben er nu nog 50cm bij gekocht, daar ligt de kleding van mn vriend en ik heb dus 2 meter angel Dus ik moet nog wel gaan inschikken vrees ik whaha. We gaan ook nog een extra kast kopen voor in mn mini-kamertje, anders redden we het echt niet met al onze spullen.

Misschien kan je voor tijdelijk een kast via Marktplaats kopen? Hoeft niet zo duur te zijn dan..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Beachgirl di 25 dec 2012 - 5:16

Oke het is definitief, k ga zaterdag daarheen in de ochtend, gaan we lekker een dagje in zijn stad slenteren, hapje eten bij hem (en zijn ouders) thuis en daarna gaan we naar mij toe. Ik blijf dus niet slapen. Vond het toch nog ff te vroeg, en hij vond het prima om 's avonds terug te rijden.

Hij is dan dus vanaf zaterdagavond bij mij t/m dinsdag. Met oud & nieuw dus, en heb er echt zoveel zin in! Al kennen we elkaar pas 2,5 maand en hebben we pas 1,5 week officieel iets, we missen elkaar nu al zo erg. We appen elke dag en vooral savonds zijn dat best lange leuke gesprekken, maar dan merken we echt dat we elkaar missen. Heb dit echt nog nooit zo sterk gevoel, en kan echt niet wachten tot ik hem weer zie.

Zijn ouders vonden het vandaag al zo sneu voor me dat ik alleen ben (vier morgen pas kerst met de fam) haha, ze zijn nu echt al zo enthousiast, wordt er echt nerveus van haha!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje do 20 jun 2013 - 19:37

Hoe gaat het hier met alle relaties uit dit topic? :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush do 20 jun 2013 - 19:44

Inmiddels al 2+ jaar samen en het gaat alleen maar beter!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud