Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+19
Mermaid
Snirp
Bolleke
nina
KOL
Beachgirl
Bay
Marsy28
Error
Reeza
Kerel
slaatje
Tinus
Jade
Lady4
GreenGrass
Marin
ekiaam87
Middleme
23 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 7 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  slaatje vr 21 jun 2013 - 23:30

Ik ook. Alleen Nina, ze had onder haar bericht gezet niet quoten :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin vr 21 jun 2013 - 23:32

Nee dat had ik pas later er onder gezet omdat ik bedacht dat het misschien fijner was om dat niet te doen :P Haha maar heb Nina al pm gestuurd smile
Thanks smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast za 22 jun 2013 - 0:17

Wat jammer zeg, dat er zo'n negatieve lading omheen hangt. Ik hoop toch wel dat als mijn man en ik ooit uit elkaar gaan, dat we dan allebei nog met plezier terugdenken aan onze dag. Ook al ben je misschien op dat moment niet meer bij elkaar en zijn er later dingen misgelopen, toch hoop ik (en denk ik), dat het voor altijd een mooie herinnering blijft. Omdat het op dát moment bijzonder, belangrijk en mooi was. En natúúrlijk hang je geen foto's in de woonkamer van jezelf en je ex-vrouw, dat zou nogal vreemd zijn, maar Pritt haar vriend zijn gedrag is dan weer het uiterste de andere kant op...

Gast
Gast

Bericht  KOL za 22 jun 2013 - 0:20

@Slaatje: hij heeft aangegeven dat hij het wel op de ouderwetse manier wil doen, dus dat hij mij vraagt. Pas als een man (te) lang op zich laat wachten, 'mag' een vrouw het aanzoek doen. Dat mag dat klinkt zo vreemd hier, maar ik weet even niet hoe ik het dan wel kan omschrijven. 

Dus ik wacht gewoon af Wink
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Marin za 22 jun 2013 - 1:46

Ik zei familie, geen ex.

En Pritt is gewoon getrouwd met haar man en hebben twee kids samen en ik vind het volkomen normaal dat hij niet vol plezier terug denkt aan z'n vorige bruiloft.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bolleke za 22 jun 2013 - 2:31

Eens met Marin. Ik denk helemaal niet vol plezier terug aan mijn eigen trouwdag ookal was dat een hele leuke en bijzondere dag. Maar als ik er nu aan denk, denk ik aan dat ik toen nog niet wist hoeveel ellende ik zou krijgen door met hem te trouwen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Snirp za 22 jun 2013 - 4:49

slaatje schreef:Rush, jij ook alweer twee jaar samen met je lover!

Jade, wat een verrijking he, zo'n klein wurmpje in huis. Ik had nooit kunnen vermoeden hoeveel liefde je voor je kind kan voelen. Ik geniet met volle teugen van al zijn ontwikkelingen, van het huismoeder zijn en van mijn man!

Beachgirl, jij dus ook alweer een half jaar. Nog steeds even veel vlinders in je buik?

Marsy, wat een spanning allemaal. Maar wel balen dat het zo lang duurt.

Harry, wat leuk dat jullie lekker aan het klussen zijn. Leuk idd om te lezen dat dit een vruchtbaar topic is geworden, met of zonder kinderen en dat het bij iedereen zo goed uitpakt, inclusief het samen wonen, trouwen, geregistreerd partnerschap en kindjes!

Snirp, wat leuk dat jullie gaan trouwen. Heb je al een jurk op het oog?

KOL, wij zijn ook heel snel gaan samen wonen.....en gaan trouwen.....en we hebben snel een kindje mogen krijgen...haha. Wil je graag dat hij jou vraagt, of zou jij hem ook wel willen vragen?

Middleme, lang zat hoor, doe er nog maar een paar jaartjes bij :-)

Haha, wel wat jurken op het oog smile. Zaterdag 28 september samen met mijn moeder, zusje en schoonmoeder passen! Heb er zin in, haha smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Mermaid za 22 jun 2013 - 5:50

Wij hebben net besloten uit elkaar te gaan.

nee, flauw grapje. gaat nog steeds prima met ons. Ook al weer bijna 2 jaar samen, geen grote veranderingen hier. Samen wonen gaat prima, voor zover hij thuis is natuurlijk. We hebben het wel vaker over kinderen maar geen concrete plannen. Over 2 weken een nieuwe keuken dat is voorlopig de grootste verandering in ons leven Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush za 22 jun 2013 - 5:54

Hahaha ik schrok Mermaid@
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast za 22 jun 2013 - 6:38

Bolleke schreef:Eens met Marin. Ik denk helemaal niet vol plezier terug aan mijn eigen trouwdag ookal was dat een hele leuke en bijzondere dag. Maar als ik er nu aan denk, denk ik aan dat ik toen nog niet wist hoeveel ellende ik zou krijgen door met hem te trouwen.
Jammer dat je er zo aan terug denkt. Ik heb gelukkig wel vrede met alle relaties die ik ooit ben aangegaan, omdat ze op dát moment bij mijn leven aansloten. Nee, het is niet altijd goed voor me geweest, maar ik vind het wel belangrijk om terug te denken aan de goede momenten, i.p.v. alles zo negatief te zien. Soms zijn twee mensen niet voor elkaar bedoeld, maar dat wil niet zeggen dat je niet ook de goede momenten samen hebt gedeeld. En als je met iemand bent getrouwd hóóp ik toch dat dit uit liefde is gebeurd en dat je een goede tijd samen hebt gehad, want anders snap ik niet dat je überhaupt met iemand zou trouwen.

Gast
Gast

Bericht  Marin za 22 jun 2013 - 7:44

Whoa ik schrok ook echt mermaid! Gemenerik ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 22 jun 2013 - 8:26

Kim, ik had het over zijn bruiloft, niet over zijn huwelijk.
Wel goed lezen voordat je je ergens over gaat verbazen.

Gast
Gast

Bericht  slaatje zo 23 jun 2013 - 1:17

Kim, helaas komt heet vaak zat voor dat huwelijken eindigen in vecht scheidingen en dat je je partner opeens van een heel andere kant ziet. Je kunt dan nog proberen de goede en leuke dingen te blijven herinneren, uiteindelijk wegen die vervelende dingen een stuk zwaarder. Dat mensen daar dan niet graag aan terug denken of over praten is zeer logisch, of het nou over het hele huwelijk gaat of over de trouwdag zelf. Tuurlijk is het goed om het positieve te blijven zien of om positief terug te kijken, maar je weet natuurlijk nooit wat er gebeurt is..

Mermaid, ik schrok me een hoedje...
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mermaid zo 23 jun 2013 - 9:57

Sorry! :angel:kan me serieus echt niet voorstellen dat het tussen mij en hem ooit over zal gaan. T is veel te gezellig met hem, alles lijkt gewoon te kloppen. Dus uit elkaar gaan is echt niet aan de orde, gelukkig.

Vind het ook echt leuk om te lezen dat het nog steeds goed gaat met de relaties uit dit topic. Er zijn zelfs al baby's, zo leuk!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Beachgirl zo 23 jun 2013 - 10:24

slaatje schreef:Rush, jij ook alweer twee jaar samen met je lover!

Jade, wat een verrijking he, zo'n klein wurmpje in huis. Ik had nooit kunnen vermoeden hoeveel liefde je voor je kind kan voelen. Ik geniet met volle teugen van al zijn ontwikkelingen, van het huismoeder zijn en van mijn man!

Beachgirl, jij dus ook alweer een half jaar. Nog steeds even veel vlinders in je buik?

Marsy, wat een spanning allemaal. Maar wel balen dat het zo lang duurt.

Harry, wat leuk dat jullie lekker aan het klussen zijn. Leuk idd om te lezen dat dit een vruchtbaar topic is geworden, met of zonder kinderen en dat het bij iedereen zo goed uitpakt, inclusief het samen wonen, trouwen, geregistreerd partnerschap en kindjes!

Snirp, wat leuk dat jullie gaan trouwen. Heb je al een jurk op het oog?

KOL, wij zijn ook heel snel gaan samen wonen.....en gaan trouwen.....en we hebben snel een kindje mogen krijgen...haha. Wil je graag dat hij jou vraagt, of zou jij hem ook wel willen vragen?

Middleme, lang zat hoor, doe er nog maar een paar jaartjes bij :-)

Alleen maar meer en meer!  Had in het begin nog wel eens twijfels, mede door de afstand (2 uur rijden) maar de vlinders nemen alleen maar toe. Ben zo gek op hem. Schoonouders zijn ook superlieve mensen vinden het altijd eer oprecht heel erg leuk om me te zien en als ik weer eens een weekend daar logeer. (hij komt meestal naar mij toe omdat ik een eigen stekkie heb).  Bij mijn ex schoonouders voelde ik me nooit welkom en nooit goed genoeg, en dat was een relatie van ruim 8 jaar.
Ik zie nu hoe anders en 100x leuker dit is, ben echt heel erg happy! I love you
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  slaatje zo 23 jun 2013 - 19:39

Wat heerlijk voor je Beachgirl! Er spreekt echt heel veel liefde en geluk in jouw post, leuk om te lezen! En wat fijn dat je zulke lieve schoonouders hebt en je daar zo welkom bent. Geniet ervan met volle teugen meis!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes zo 23 jun 2013 - 23:10

Wat leuk om dit allemaal te lezen! Heb dit topic in het beginstadium ook gevolgd en dan is het echt leuk om nu al die succesverhalen te lezen Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Beachgirl ma 24 jun 2013 - 5:19

slaatje schreef:Wat heerlijk voor je Beachgirl! Er spreekt echt heel veel liefde en geluk in jouw post, leuk om te lezen! En wat fijn dat je zulke lieve schoonouders hebt en je daar zo welkom bent. Geniet ervan met volle teugen meis!

Dankje! Genieten doe ik zeker!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Stuiterbal di 25 jun 2013 - 0:01

Wat leuk om al die verhalen te lezen. Vooral die van de meiden wat het toen heel actief bij hielden zoals Marin en Rush. Nu nog altijd heel gelukkig super leuk.

Die van mij is ook nog kers vers. Inmiddels 4,5 maand. Alleen jammer dat die niet vlekkeloos verlopen zijn. Hopelijk hebben we dat gedeelte nu kunnen afsluiten en kunnen we nu wel gaan genieten samen van ons 2 en de 3 jongens. Volgende week een weekje op vakantie even alleen wij als gezin belangrijk en de rest even niet.
Ik ben wel echt stapel gek op hem en mis hem elke minuut dat hij er niet is. En toch vind ik een nieuwe relatie aangaan (misschien door de 10 jaar met dezelfde wat ik gehad heb) best lastig soms. Je moet elkaar leren kennen en we hebben niet altijd tijd voor ons 2 en dat maakt het soms wel ff lastig. 

Zijn huis is nog volop in verbouwing en het is de bedoeling dat we daar dadelijk samen gaan wonen. Maar dat word een eindejaarsplanning Very Happy
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Marin di 25 jun 2013 - 0:10

Wat lief Stuit! En wat super leuk voor je. En jeetje, 3 jongens! Wat een drukke boel, vast heel gezellig! Hij had er dus ook al twee? Zijn die fulltime bij hem of ook bij hun moeder? Ik kan me voorstellen dat het wennen is, weer een nieuw iemand toelaten in je leven, maar ook leuk! Geniet er maar van hoor!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Stuiterbal di 25 jun 2013 - 0:16

3 jongens idd maar echt dat is wel een rijkdom. Ze zijn alle 3 van dezelfde leeftijd en de 2 jongste (die van mij en die van hem) dat zijn 2 handen op 1 buik. De oudste is 5 en de 2 jongste 4 en bijna 4.
Hij heeft ze om de week. En het komt net zo uit dat wanneer ik S niet heb in het weekend, hij de kids ook niet heeft. 
Alleen moet hij vaker werken in het weekend en ik werk ook diensten dus plannen plannen plannen. 

Maar het begint te wennen. Het klikt met de kinderen ook heel goed en daar ben ik wel blij om. Dat is toch het aller belangrijkste. En wie weet hoe het loopt, wie weet komt er ooit een baby zusje bij :cheering: Als hij het recept meisjes kent dan.

Haha dat is lekker dromen natuurlijk, nu eerst maar eens focussen op ons en de toekomst.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Marin di 25 jun 2013 - 0:17

Wat geweldig, dat is voor S ook wel echt leuk dat hij niet alleen nieuwe vriendjes maar echt broertjes heeft dan smile Super leuk! Fijn dat dat goed gaat.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Janelie za 29 jun 2013 - 21:34

Wat leuk dat dit topic ge-upt is! Ik heb destijds ook meegelezen en kon me toen niet voorstellen dat ik ooit ook een vriend zou krijgen. Inmiddels heb ik die alweer 9 maanden en herkende heel veel van de dingen die jullie hebben gepost destijds.

Veel geluk allemaal!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud