Het kersverse relatie topic
+19
Mermaid
Snirp
Bolleke
nina
KOL
Beachgirl
Bay
Marsy28
Error
Reeza
Kerel
slaatje
Tinus
Jade
Lady4
GreenGrass
Marin
ekiaam87
Middleme
23 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Het kersverse relatie topic
Jammer dat het echt niet door kon gaan. Voelt je vriend zich nu alweer wat beter?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Jaa het gaat nu wel weer redelijk. Hij heeft goede medicijnen gekregen en toen knapte het wel heel snel op. Het is nu nog een beetje pijnlijk. Over 3 weken moeten er nog 2 uit
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb vooral veel gewandeld, soms wat excursies met passagiers mee. Maar vooral veel wandelen en foto's maken. Het is inderdaad heel mooi, en duur.
En nu gaan we over 2 weken samen naar Malta!
Dronken mannen kunnen zo schattig zijn. Die van mij wordt altijd heel enthousiast als ie wat drank op heeft, ook heel schattig.
En nu gaan we over 2 weken samen naar Malta!
Dronken mannen kunnen zo schattig zijn. Die van mij wordt altijd heel enthousiast als ie wat drank op heeft, ook heel schattig.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Marin, ik ben benieuwd of je alle spulletjes al een beetje een plekje hebt gegeven! Kun je een beetje wennen aan het idee?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Wat lief dat je aan me denkt!
Ja het gaat heel goed hoor. De verhuizing ging heel voorspoedig. Er staan alleen nog wat dingen in m'n oude huis die verkocht gaan worden, en binnen een dag was alles verhuisd naar m'n nieuwe huis. Er staan nog wel veel dozen, maar heb denk ik de helft al wel uitgepakt. Maar veelal moeten we toch echt samen doen, om samen een plekje voor dingen te bedenken en tegelijkertijd op te ruimen. Dus daar gaat even tijd in zitten.
En nee, het is niet echt gek ofzo, alleen dat mijn spulletjes hier staan nu. En soms denk ik nog 'hoe laat moet ik morgen naar huis?' Oh nee, dat hoeft dan niet! Maar verder is het gewoon fijn en voelt het niet echt anders dan eerst. Vind het wel heel leuk!
Ja het gaat heel goed hoor. De verhuizing ging heel voorspoedig. Er staan alleen nog wat dingen in m'n oude huis die verkocht gaan worden, en binnen een dag was alles verhuisd naar m'n nieuwe huis. Er staan nog wel veel dozen, maar heb denk ik de helft al wel uitgepakt. Maar veelal moeten we toch echt samen doen, om samen een plekje voor dingen te bedenken en tegelijkertijd op te ruimen. Dus daar gaat even tijd in zitten.
En nee, het is niet echt gek ofzo, alleen dat mijn spulletjes hier staan nu. En soms denk ik nog 'hoe laat moet ik morgen naar huis?' Oh nee, dat hoeft dan niet! Maar verder is het gewoon fijn en voelt het niet echt anders dan eerst. Vind het wel heel leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
Fijn dat alles zo voorspoedig is gegaan! Het uitpakken en een plekje geven komt vanzelf! Geniet maar lekker van het samenwonen!
Jade- Ratel
Ja merk wel echt dat het heerlijk is om in een soort gespreid bedje te komen. Niet hoeven verven, niet hoeven klussen.. Alleen paar kleine Ikea dingen, maar geen troep, stof en hard werk. Zo fijn! Dat is bij jullie wel anders, hoe is het daar?
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Ja merk wel echt dat het heerlijk is om in een soort gespreid bedje te komen. Niet hoeven verven, niet hoeven klussen.. Alleen paar kleine Ikea dingen, maar geen troep, stof en hard werk. Zo fijn! Dat is bij jullie wel anders, hoe is het daar?
Ja, klopt! Bij ons is dat anders.. maar ergens ook wel fijn, we maken nu samen een eigen plekje. Opzich ben ik het verbouwen nu echt wel zat! Maar gelukkig zijn we bij de fase van schilderen en verfen aangekomen! Daarna vloertje erin en verhuizen. Ik denk dat we nog ongeveer 6 weken nodig hebben om alles af te krijgen!
Jade- Ratel
Bijna een jaar samen nu toch marin?
Kan me herinneren dat jij net iets later wat met je vriend kreeg dan ik met de mijne. Wij waren gisteren een jaar samen (en hij was jarig) zijn een dagje naar de Apenheul geweest en verder niet echt gevierd.
Bijna iedereen uit dit topic woont nu ook zo'n beetje samen toch?
Kan me herinneren dat jij net iets later wat met je vriend kreeg dan ik met de mijne. Wij waren gisteren een jaar samen (en hij was jarig) zijn een dagje naar de Apenheul geweest en verder niet echt gevierd.
Mermaid- Kletskop
Mermaid schreef:Bijna een jaar samen nu toch marin?
Gefeliciteerd Mermaid! Hebben jullie een leuke dag gehad samen?
Wij wonen inderdaad samen sinds eind vorig jaar.
Jade- Ratel
Gefeliciteerd mermaid! Zijn jullie nog veel samen?
Ik had t al in t andere kersverse topic gezegd, maar wij zijn idd komende donderdag een jaar samen. Gek hoor. Ik denk de hele tijd aan vorig jaar. We gaan lekker uiteten naar een mysterie restaurant, ben benieuwd!
Oh en het samenwonen gaat zo goed, zijn allebei echt zo blij met elkaar.
Ik had t al in t andere kersverse topic gezegd, maar wij zijn idd komende donderdag een jaar samen. Gek hoor. Ik denk de hele tijd aan vorig jaar. We gaan lekker uiteten naar een mysterie restaurant, ben benieuwd!
Oh en het samenwonen gaat zo goed, zijn allebei echt zo blij met elkaar.
Marin- Lady Post-a-lot
Mermaid schreef:
Dat zeg je goed . Wij volgend jaar
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben al weer bijna 8 maanden bezet, de tijd vliegt! Wij hebben het ook wel een beetje al over een plekje samen. Of dat heel snel gaat gebeuren ligt er even aan wat ik qua werk ga doen.
Op dit moment heb ik een afstudeerstage en ik denk dat ik er wel kan blijven. Dit bedrijf heeft 4 vestigingen in Nederland, waarvan 1 bij hem in de buurt.... Op dit moment zit ik op een vestiging ver van hem vandaan en pendel ik in de weekenden heen en weer. Als ik dichtbij hem in de buurt zou komen, koop ik (of wij) een huis om daar samen te gaan wonen.
Op dit moment heb ik een afstudeerstage en ik denk dat ik er wel kan blijven. Dit bedrijf heeft 4 vestigingen in Nederland, waarvan 1 bij hem in de buurt.... Op dit moment zit ik op een vestiging ver van hem vandaan en pendel ik in de weekenden heen en weer. Als ik dichtbij hem in de buurt zou komen, koop ik (of wij) een huis om daar samen te gaan wonen.
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
O dat zou ideaal zijn GG!
Mijn vriend en ik zien elkaar best veel hoor, als ie thuis is. We wonen ook gewoon samen en als ie vrij is is hij natuurlijk fulltime thuis. Over 2,5 week moet hij weer aan het werk. Maar ze komen dan nog vrij regelmatig in Rotterdam met het schip, dus dat is te doen.
En t dagje apenheul was heel leuk, we hadden geluk met het weer. Verder vonden we het niet zo nodig om er iets aan te doen of om cadeaus te halen voor elkaar. We geven al geld genoeg uit aan het huis op het moment
Mijn vriend en ik zien elkaar best veel hoor, als ie thuis is. We wonen ook gewoon samen en als ie vrij is is hij natuurlijk fulltime thuis. Over 2,5 week moet hij weer aan het werk. Maar ze komen dan nog vrij regelmatig in Rotterdam met het schip, dus dat is te doen.
En t dagje apenheul was heel leuk, we hadden geluk met het weer. Verder vonden we het niet zo nodig om er iets aan te doen of om cadeaus te halen voor elkaar. We geven al geld genoeg uit aan het huis op het moment
Mermaid- Kletskop
Gefeliciteerd Marin!
Wij zijn vandaag 16 maanden samen:heart:
Wij zijn vandaag 16 maanden samen:heart:
Jade- Ratel
Dank je Heb wel zin in het etentje vanavond! Ben heel benieuwd!
Marin- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd Marin met jullie 1 jarig jubileum. Veel plezier vanavond!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Marin, gefeliciteerd! Hebben jullie het nog gevierd?
Wij zijn aanstaande zondag een jaar samen. En samenwonend, verloofd en papa en mama to be
Wij zijn aanstaande zondag een jaar samen. En samenwonend, verloofd en papa en mama to be
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Marin, gefeliciteerd! Hebben jullie het nog gevierd?
Binnen een jaar samenwonend en zwanger? Dat gaat snel. Nou ja, jullie keus!
En Marin, welk restaurant was het gisteren geworden? JOnnie Boer?
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Nog Gefeliciteerd Marin, is iedereen nou binnen een jaar gaan samenwonen?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Kerel schreef:slaatje schreef:Marin, gefeliciteerd! Hebben jullie het nog gevierd?
Binnen een jaar samenwonend en zwanger? Dat gaat snel. Nou ja, jullie keus!
En Marin, welk restaurant was het gisteren geworden? JOnnie Boer?
Vergeet het trouwen niet :p En tja, gaat allemaal wat makkelijker en sneller als je al wat ouder bent. Na alles wat wij beiden hebben meegemaakt, wat de keus niet erg moeilijk. En echt een weloverwogen keuze, die we niet gemaakt hadden als we beiden niet 100 procent zeker waren geweest van onze gevoelens en het feit dat we zo op 1 lijn zitten.
slaatje- Kletskop
Hoe oud ben je dan slaatje?
ach het gaat erom dat jullie gelukkig zijn. Ik vind het ook snel, maar als jullie het zo willen is het toch goed?
Ik ben ook heel zeker van mijn relatie, maar kinderen moet ik nog niet aan denken. Maar het werk van mijn vriend speelt daar ook een rol in natuurlijk.
ach het gaat erom dat jullie gelukkig zijn. Ik vind het ook snel, maar als jullie het zo willen is het toch goed?
Ik ben ook heel zeker van mijn relatie, maar kinderen moet ik nog niet aan denken. Maar het werk van mijn vriend speelt daar ook een rol in natuurlijk.
Mermaid- Kletskop
Ik snap jullie keuze erg goed, Slaatje. Wij zijn nu bijna vijf maanden samen en hebben het ook al over samenwonen en kinderen krijgen. Dat eerste zal rond de jaarwisseling worden en het laatste stellen we nog even uit. Maar dat zal, als het aan ons ligt, echt geen jaren gaan duren.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Ik snap jullie keuze erg goed, Slaatje. Wij zijn nu bijna vijf maanden samen en hebben het ook al over samenwonen en kinderen krijgen. Dat eerste zal rond de jaarwisseling worden en het laatste stellen we nog even uit. Maar dat zal, als het aan ons ligt, echt geen jaren gaan duren.
Wat leuk Lady! Ik heb het date topic en je verhalen over hem gehoord. Vind het nog altijd leuk om te horen hoe gelukkig jullie zijn en jullie lijken me ook zo leuk bij elkaar te passen. Wat gaaf dat jullie samen gaan wonen. En hoop dat de kindjes mogen komen wanneer jullie daar klaar voor zijn!!!
Mermaid, ik ben 34, vriend word in augustus 42, ons zaad gaat gewoon wat minder werken Nee hoor, we zijn er gewoon klaar voor.
slaatje- Kletskop
Iedereen bedankt haha
Kerel, nee geen Jonnie Boer, das beetje ver weg. We zijn bij Christophe terecht gekomen, in hartje Amsterdam. Konden dus gewoon op de scooter er heen!
Geen sterrenrestaurant maar erg lekker, beetje Franse keuken. Vooraf tomaatgelei amuse en zalm carpaccio met bieten merengue, hoofd in kaneel gegaarde rogvleugel, heerlijk kaasplankje, dessert amuse van koffiegelei en dessert van vruchtengelei en nog koffie daarna. Wel erg veel gelei, zeiden al dat de gelei wel in de aanbieding was haha.
Maar was erg geslaagd!
Lady wat leuk om te lezen dat jullie zo gelukkig zijn!
Ik vind samenwonen juist wel weer genoeg voor nu eigenlijk. Zie mezelf nog niet trouwen en kinderen krijgen. Over paar jaar wel, maar voor nu is deze stap wel weer genoeg geweest. Neemt niet weg dat ik er veel over droom, maar vind t heel fijn dat t daar nog even bij blijft.
Kerel, nee geen Jonnie Boer, das beetje ver weg. We zijn bij Christophe terecht gekomen, in hartje Amsterdam. Konden dus gewoon op de scooter er heen!
Geen sterrenrestaurant maar erg lekker, beetje Franse keuken. Vooraf tomaatgelei amuse en zalm carpaccio met bieten merengue, hoofd in kaneel gegaarde rogvleugel, heerlijk kaasplankje, dessert amuse van koffiegelei en dessert van vruchtengelei en nog koffie daarna. Wel erg veel gelei, zeiden al dat de gelei wel in de aanbieding was haha.
Maar was erg geslaagd!
Lady wat leuk om te lezen dat jullie zo gelukkig zijn!
Ik vind samenwonen juist wel weer genoeg voor nu eigenlijk. Zie mezelf nog niet trouwen en kinderen krijgen. Over paar jaar wel, maar voor nu is deze stap wel weer genoeg geweest. Neemt niet weg dat ik er veel over droom, maar vind t heel fijn dat t daar nog even bij blijft.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: