Het kersverse relatie topic
+19
Mermaid
Snirp
Bolleke
nina
KOL
Beachgirl
Bay
Marsy28
Error
Reeza
Kerel
slaatje
Tinus
Jade
Lady4
GreenGrass
Marin
ekiaam87
Middleme
23 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Het kersverse relatie topic
Middleme schreef:
Leuk idee Marin! Misschien een idee om in de buurt van Tours te kijken? Dat is echt de kastelenstreek vanFrankrijk!
Nee, dat ligt nog te noordelijk. Willen wel beetje na 7 a 8 uur rijden namelijk. Dus ter hoogte van Clermont-Ferrand als we de Parijs-route pakken of ter hoogte van Lyon als we de Autoroute du Soleil pakken. Maar daar zijn ook mooie kastelen, mijn voorkeur heeft nu een van deze:
Zooo leuk! En valt nog best mee qua prijs (zo tussen de 70 en 150 euro voor een nacht..Nou, dat kan nog best).
Haha sorry, heb weer een projectje hoor, vind dat zo leuk, dat soort dingen uitzoeken
Maar wie weet rijden we ook wel met z'n ouders op en dan regelen zij iets.
Oh ja, dat duurt dan nog wel lang voordat jullie er in zouden kunnen. Maar goed, tegen die tijd ben je daar dan ook wel echt aan toe. Ga je voor die tijd dan wel eerder samenwonen? Of wonen jullie eigenlijk zo dicht bij elkaar dat het niet zo veel uitmaakt?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Klinkt goed! Lijkt me ook wel erg bijzonder, op die manier weg.
Ik merk nu al dat ik t wel zou willen, hihi We wonen nu zo'n 15 km bij elkaar vandaan, dus dat valt wel mee. Hebben ook allebei een auto, scheelt veel. Als we t huis uit gaan doen we dat in een 'echt' huis meteen samen.( zoals het er nu uitziet)
Ik merk nu al dat ik t wel zou willen, hihi We wonen nu zo'n 15 km bij elkaar vandaan, dus dat valt wel mee. Hebben ook allebei een auto, scheelt veel. Als we t huis uit gaan doen we dat in een 'echt' huis meteen samen.( zoals het er nu uitziet)
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ja kan me ook wel voorstellen dat je dan daar maar op wacht, dan ben je toch direct een stap verder.
Marin- Lady Post-a-lot
Wat mooi Marin, romantisch hoor.
Is toch ook leuk om dan alles op te zoeken? Doe ik vaak ook.
Ik wilde trouwens eerst ook eigenlijk pas na 2/3 jaar samen wonen vond ik ook een goede basis. En tja toen zat ik na 3 maanden in zijn huis en ben ik niet meer weg gegaan..
Maar is dan wel een echt fijn iets om samen naar toe te leven. Hoop dat het doorgaat voor jullie!
Is toch ook leuk om dan alles op te zoeken? Doe ik vaak ook.
Ik wilde trouwens eerst ook eigenlijk pas na 2/3 jaar samen wonen vond ik ook een goede basis. En tja toen zat ik na 3 maanden in zijn huis en ben ik niet meer weg gegaan..
Maar is dan wel een echt fijn iets om samen naar toe te leven. Hoop dat het doorgaat voor jullie!
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend appte vanochtend dat woensdag de loting is en dat hij dan uiterlijk vrijdag wordt gebeld.
Middleme- Kletskop
Spannend! hoop op goed bericht voor jullie!
Mermaid- Kletskop
Helaas Tgaat voor ons niet door..
Middleme- Kletskop
Jammer! Wat vervelend zeg
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb al niet zo'n kersverse relatie meer (wij allemaal inmiddels niet meer haha!) maar ik ben zo gek op mijn vriend . Hij is gewoon de allerleukste en ik kijk elke dag weer uit tot ik hem zie. Haha, dat gevoel overspoelde me opeens even dus moest het even ergens kwijt.
Gast- Gast
Hahaha aww dat vind ik zo lief om te lezen Powerbabe! Vond het afgelopen week ook zo leuk op het terras, alle vier 'ja mijn vriend dit', 'mijn vriend dat'. Zo duidelijk dat we alle vier blij zijn met onze lovers
Ik heb 't ook alleen maar elke dag meer hoor. Heb vanmorgen nog op de spiegel geschreven: LOML MYKY (Love of my life, miss you kiss you, ons codetaaltje. Vindt ie vanavond wel op de spiegel).
Ik heb 't ook alleen maar elke dag meer hoor. Heb vanmorgen nog op de spiegel geschreven: LOML MYKY (Love of my life, miss you kiss you, ons codetaaltje. Vindt ie vanavond wel op de spiegel).
Marin- Lady Post-a-lot
Leuk PB en Marin!
Wij hebben ook een heerlijk weekend gehad. Bijna 1 jaar samen nu, tijd gaat echt snel!
Wij hebben ook een heerlijk weekend gehad. Bijna 1 jaar samen nu, tijd gaat echt snel!
Rush- Lady Post-a-lot
Haha lief Marin!
Wat hebben jullie gedaan dit weekend Rush? Ja, tijd gaat snel he!
Wat hebben jullie gedaan dit weekend Rush? Ja, tijd gaat snel he!
Gast- Gast
Lekker van het weer genoten op terrasjes en het broertje van m`n vriend was nog jarig. Vanavond moet ik wel echt bigtime poetsen, want dat is er nogal bij ingeschoten.
Hoelang zijn jullie al samen PB?
Hoelang zijn jullie al samen PB?
Rush- Lady Post-a-lot
Lekker hoor! Klinkt als een fijn weekend!
We zijn sinds 10-10-10 samen haha! Dus 1 jaar, 7 maanden en 19 dagen .
We zijn sinds 10-10-10 samen haha! Dus 1 jaar, 7 maanden en 19 dagen .
Gast- Gast
Hahahaha, dat is alweer een behoorlijke tijd! Leuk hoor. Dit is m`n eerste echt lange relatie.
Daarvoor had ik altijd halve relaties waar ik in bleef hangen door ermee te blijven scharrelen nadat het al uit was. Echt onnozel achteraf.
Daarvoor had ik altijd halve relaties waar ik in bleef hangen door ermee te blijven scharrelen nadat het al uit was. Echt onnozel achteraf.
Rush- Lady Post-a-lot
Powerbabe schreef:Ik heb al niet zo'n kersverse relatie meer (wij allemaal inmiddels niet meer haha!) maar ik ben zo gek op mijn vriend . Hij is gewoon de allerleukste en ik kijk elke dag weer uit tot ik hem zie. Haha, dat gevoel overspoelde me opeens even dus moest het even ergens kwijt.
Wat lief! En zoooo herkenbaar, al is mijn relatie nog wel redelijk kersvers. Kreeg vanochtend nog een berichtje van mijn vriend, dat hij nog steeds zo verliefd op me is.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Rush, van harte gefeliciteerd met jullie 1 jaar samen!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jaaa gefeliciteerd Rush, had het ook al in het andere topic gedaan. Op nog vele jaren
M'n vriend is overmorgen jarig en ik heb ergens in huis de cadeautjes verstopt en hij heeft al overal gekeken maar kan ze niet vinden!
M'n vriend is overmorgen jarig en ik heb ergens in huis de cadeautjes verstopt en hij heeft al overal gekeken maar kan ze niet vinden!
Marin- Lady Post-a-lot
Thanks!
Hahaha, heb je ze zo goed verstopt Marin?!
Hahaha, heb je ze zo goed verstopt Marin?!
Rush- Lady Post-a-lot
Hahahaha nee ze liggen op een hele logische plek, maar daar denkt ie niet aan natuurlijk!
Oh en ik ben van plan om allemaal van die klote C1000 vogeltjes te verzamelen en overal te verstoppen in huis. Ik had er gisteren al eentje tussen de Nespressocupjes gehangen.
Oh en ik ben van plan om allemaal van die klote C1000 vogeltjes te verzamelen en overal te verstoppen in huis. Ik had er gisteren al eentje tussen de Nespressocupjes gehangen.
Marin- Lady Post-a-lot
haha, leuk Marin!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jammer dat het niet doorgaat midleme. Hopelijk komt er iets anders voor jullie.
En nog gefeliciteerd met jullie jaar samen Rush en jij met je vriend Marin.
Mijn vriend zit ook eindelijk weer eens naast me op de bank. Was nog even afwachten of hij vandaag thuis zou komen of maandag, maar hij kon gelukkig vandaag mee naar huis.
Noorwegen was echt heel mooi, echt 2 leuke weken gehad.
En nog gefeliciteerd met jullie jaar samen Rush en jij met je vriend Marin.
Mijn vriend zit ook eindelijk weer eens naast me op de bank. Was nog even afwachten of hij vandaag thuis zou komen of maandag, maar hij kon gelukkig vandaag mee naar huis.
Noorwegen was echt heel mooi, echt 2 leuke weken gehad.
Mermaid- Kletskop
Oh wat lekker dat je vriend gewoon thuis is Mermaid! Even genieten dus. Wat heb je allemaal in Noorwegen gedaan? Lijkt me zo'n mooi land (ken alleen Oslo).
En ik ben gewoon nog steeds zo verliefd, het word alleen maar meer
Zo heerlijk dansen in 't midden van de dansvloer, waarbij je de hele wereld om je heen vergeet. Zucht. En m'n vriend was zo lief toen ie dronken was, hij ging alleen maar zeggen dat ik zo'n leuk vriendinnetje was en dat we nog zo lang, leuk leven samen zullen hebben, haha echt te schattig..dronken mensen spreken de waarheid toch?
Ook wel leuk: Er werd tijdens 't gala diner zelfs een toast uitgebracht op onze relatie, omdat ie nu zo'n leuke vriendin heeft. Haha, dan voel ik me toch wel beetje vereerd
En ik ben gewoon nog steeds zo verliefd, het word alleen maar meer
Zo heerlijk dansen in 't midden van de dansvloer, waarbij je de hele wereld om je heen vergeet. Zucht. En m'n vriend was zo lief toen ie dronken was, hij ging alleen maar zeggen dat ik zo'n leuk vriendinnetje was en dat we nog zo lang, leuk leven samen zullen hebben, haha echt te schattig..dronken mensen spreken de waarheid toch?
Ook wel leuk: Er werd tijdens 't gala diner zelfs een toast uitgebracht op onze relatie, omdat ie nu zo'n leuke vriendin heeft. Haha, dan voel ik me toch wel beetje vereerd
Marin- Lady Post-a-lot
Nog gefeliciteerd met je vriend Marin! Wat enorm leuk van die toast!
Wij hebben vrijdag helaas niets meer gedaan. M`n vriend moest `s ochtends naar het ziekenhuis omdat hij een enorme ontsteking in z`n wond/mond had gekregen, dus uit eten (überhaupt uit huis gaan) zat er niet in en dus bewaren we een leuke date voor 'later' haha.
Wij hebben vrijdag helaas niets meer gedaan. M`n vriend moest `s ochtends naar het ziekenhuis omdat hij een enorme ontsteking in z`n wond/mond had gekregen, dus uit eten (überhaupt uit huis gaan) zat er niet in en dus bewaren we een leuke date voor 'later' haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
Pagina 2 van 7
Permissies van dit forum: