*Voorjaar 2013 mama's*
+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Sanne, dat probleem had ik ook wel een beetje. Heb nu laatst van vrienden een blauwe slinger gekregen voor in de kamer, en ook nog een hoera een zoon slinger voor voor het raam. Deze hangen we zelf op, want niemand heeft een sleutel. Ook wil mijn man nog zo'n ooievaar de door het raam lijkt te vliegen ophangen. Vind ik ook wel leuk, maar geen idee waar we die kunnen scoren.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Jeetje ik word dement, wilde op een aantal mensen reageren, maar ben het alweer kwijt!
Ik heb net een middagdutje gedaan, werd wakker gebeld, maar heb toch wel even lekker gerust. Ik wil echt proberen meer rust te nemen want ik ben ook gewoon doodmoe. Heb de hele week al rustiger gedaan, alleen 's middags gaan liggen... Heb gewoon geen rust in mijn kont!
Trouwens in mijn buik ging het ook weer flink te keer, geen idee waar hij mee bezig is maar voelde hem aan twee kanten! En mijn man kom hem nu ook héél duidelijk voelen. Gisteren zag hij het zal van buiten, echt zo van: "was dat de baby?!!! " En nu ook: "is dat de baby? He doe eens rustig je mag mama niet zo hard schoppen!!" Haha wel heel lief!
Ik heb nog geen kast waar de kleertjes in kunnen, maaf zodra die staat dan ga ik ze wassen! Kan niet wachten om al 't babyspul een plekje te geven ipv opgestapeld in de box.
Ik heb net een middagdutje gedaan, werd wakker gebeld, maar heb toch wel even lekker gerust. Ik wil echt proberen meer rust te nemen want ik ben ook gewoon doodmoe. Heb de hele week al rustiger gedaan, alleen 's middags gaan liggen... Heb gewoon geen rust in mijn kont!
Trouwens in mijn buik ging het ook weer flink te keer, geen idee waar hij mee bezig is maar voelde hem aan twee kanten! En mijn man kom hem nu ook héél duidelijk voelen. Gisteren zag hij het zal van buiten, echt zo van: "was dat de baby?!!! " En nu ook: "is dat de baby? He doe eens rustig je mag mama niet zo hard schoppen!!" Haha wel heel lief!
Ik heb nog geen kast waar de kleertjes in kunnen, maaf zodra die staat dan ga ik ze wassen! Kan niet wachten om al 't babyspul een plekje te geven ipv opgestapeld in de box.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
slaatje schreef:Sanne, dat probleem had ik ook wel een beetje. Heb nu laatst van vrienden een blauwe slinger gekregen voor in de kamer, en ook nog een hoera een zoon slinger voor voor het raam. Deze hangen we zelf op, want niemand heeft een sleutel. Ook wil mijn man nog zo'n ooievaar de door het raam lijkt te vliegen ophangen. Vind ik ook wel leuk, maar geen idee waar we die kunnen scoren.
Zo'n ooievaar lijkt me idd ook leuk (en niet afhankelijk van t geslacht haha). Ook geen idee waar je die vandaan kan halen, als je het weet hoor ik het wel haha
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Slaatje, wij hadden ook zo'n ooievaar bij de oudste, gekocht via internet
Sanne, ze ligt wel wat onder het gemiddelde want die vrouw liet de grafiek zien.
Ooh ik heb zo geen zin om te koken straks bleh. Zit iets te bedenken waardoor ik niet hoef te koken haha. Maar ik heb wel honger haha
Sanne, ze ligt wel wat onder het gemiddelde want die vrouw liet de grafiek zien.
Ooh ik heb zo geen zin om te koken straks bleh. Zit iets te bedenken waardoor ik niet hoef te koken haha. Maar ik heb wel honger haha
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Sanne, mo2 zegt dat je ze via internet kan bestellen. Haha.
mo2, ik heb ook geen zin om te koken. Maar nu moet ik gaan bekennen dat mijn man onze keukenprins is. Vind ie heerlijk om te doen, zelfs doorde week. Vanavond staat er diepvries kibbeling, zwistserse aardappelschotel en sperziebonen op het menu. Smaakt nog lekkerder als mijn man het maakt. Hihi. Succes met koken!
mo2, ik heb ook geen zin om te koken. Maar nu moet ik gaan bekennen dat mijn man onze keukenprins is. Vind ie heerlijk om te doen, zelfs doorde week. Vanavond staat er diepvries kibbeling, zwistserse aardappelschotel en sperziebonen op het menu. Smaakt nog lekkerder als mijn man het maakt. Hihi. Succes met koken!
slaatje- Kletskop
Haha ik zal ook eens gaan zoeken (of eerst maar eens overleggen met man)
Ook hier geen zin om te koken (en boodschappen doen). Dus vandaag wordt t voor man stukje hartige taart (over van zaterdag) en mij paella (uit diepvries) en denk dat t morgen stamppot wordt (heb ik ook nog in de vriezer )
Woensdag weer boodschappen en koken
Ook hier geen zin om te koken (en boodschappen doen). Dus vandaag wordt t voor man stukje hartige taart (over van zaterdag) en mij paella (uit diepvries) en denk dat t morgen stamppot wordt (heb ik ook nog in de vriezer )
Woensdag weer boodschappen en koken
sanne-84- Ratel
Wij hebben gisteren al roti besteld omdat ik gewoon te moe was, dus straks ga ik toch maar netjes achter het fornuis staan!! Mijn man kan het echt nog niet dus ik ben constant de sjaak, doet alleen zo'n zeer aan mijn bekken dat staan!
Ik hen helemaal niet meer over versiering gedacht, is wel een beetje mijn laatste prioriteit eigenlijk! Misschien schilder ik nog een naambord ofzo, maar dat zie ik dan wel weer. Eerst het geboortekaartje en de kamer maar eens regelen!!
Ik hen helemaal niet meer over versiering gedacht, is wel een beetje mijn laatste prioriteit eigenlijk! Misschien schilder ik nog een naambord ofzo, maar dat zie ik dan wel weer. Eerst het geboortekaartje en de kamer maar eens regelen!!
Laatst aangepast door Pompoen op ma 4 feb 2013 - 4:29; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik heb ook geen zin om te koken en moet eigenlijk ook eerst nog boodschappen doen... Maar zit helemaal onder de stof en ik wil zo het plafon gaan doen dus ik denk dat ik mijn man zo maar even stuur en hem laat koken.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Hmm er zijn er dus meer die geen zin hebben om te koken. Ik heb me vriend al WA gestuurd dat ik geen zin heb om te koken en hoe we dat op gaan lossen haha. Maar hij heeft nog niet gereageerd
Mom-Of-3- Prater
Hihi nationale ik-heb-geen-zin-om-te-koken-dag!
Pompoen, is er niet iemand die (af en toe) voor jullie kan koken? Als je man het nog niet kan, en jij je rust ook nog steeds hard nodig hebt, en last hebt, lijkt me dat wel fijn.
Momof2, dat vind mn man nooit erg, die zegt dan; dan halen we wel wat! (helaas gaat at met mn suiker niet zo makkelijk meer, dus dan maar diepvrieseten, wat hij eigenlijk niet lekker vind)
Pompoen, is er niet iemand die (af en toe) voor jullie kan koken? Als je man het nog niet kan, en jij je rust ook nog steeds hard nodig hebt, en last hebt, lijkt me dat wel fijn.
Momof2, dat vind mn man nooit erg, die zegt dan; dan halen we wel wat! (helaas gaat at met mn suiker niet zo makkelijk meer, dus dan maar diepvrieseten, wat hij eigenlijk niet lekker vind)
sanne-84- Ratel
Haha echt grappig dit.
Pompoen, kan je niet als je dan kookt grotere porties maakt en dan een deel ofzo invriezen dat scheelt dan voor jou.
Pompoen, kan je niet als je dan kookt grotere porties maakt en dan een deel ofzo invriezen dat scheelt dan voor jou.
Mom-Of-3- Prater
Heb je de vk nog gebeld Jelin?
En zitten jullie nu netjes aan de groente of toch een bezorgmaaltijd?
Ik ben bezig met de vluchttas, als de gyn me dan morgen weer wil laten blijven heb ik dat iig gedaan. Maarr ik weet nog niet helemaal wat ik mee moet nemen.
De luiertas heb ik voor de baby ingepakt, daar zit in:
1 wikkeldoek
2 mutsjes
2 paar sokken
2 rompertjes
2 pakjes
1 extra vestje
2 monddoekjes
1 hydrofielluier
1 luier
haha volgens mij heb ik die laatste drie sowieso niet nodig.. En als ik het wel nodig heb dan moet ik er nog wel billendoekjes bij doen, met alleen een luier zijn we er nog niet natuurlijk.
Nu weer even rustig zitten en dan aan mijn eigen tas beginnen.. Pff ik ben alweer vergeten wat daar in moet
En zitten jullie nu netjes aan de groente of toch een bezorgmaaltijd?
Ik ben bezig met de vluchttas, als de gyn me dan morgen weer wil laten blijven heb ik dat iig gedaan. Maarr ik weet nog niet helemaal wat ik mee moet nemen.
De luiertas heb ik voor de baby ingepakt, daar zit in:
1 wikkeldoek
2 mutsjes
2 paar sokken
2 rompertjes
2 pakjes
1 extra vestje
2 monddoekjes
1 hydrofielluier
1 luier
haha volgens mij heb ik die laatste drie sowieso niet nodig.. En als ik het wel nodig heb dan moet ik er nog wel billendoekjes bij doen, met alleen een luier zijn we er nog niet natuurlijk.
Nu weer even rustig zitten en dan aan mijn eigen tas beginnen.. Pff ik ben alweer vergeten wat daar in moet
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
@ Caroow, luiers en billendoekjes hoef je niet mee te nemen, die krijgdn ze vanuit het ziekenhuis (hier wel in ieder geval). Spuugdoekjes zijn.altijd handig. Een hydrofiele luier heb je ook niet nodig.
@ Jelin, hoe is het nu?
@ Jelin, hoe is het nu?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Maar als baby nog een beetje misselijk is van het bevallings avontuur, is het dan niet handig om een hydrofiel in de maxi cosi te leggen, zodat hij niet gelijk de bekleding onderspuugd?
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik sta netjes te koken. We hadden van de week ook al friet gehad en de kilo's vliegen er echt aan momenteel dus toch maar gezond.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Caroow, vergeet voor jezelf geen spullen in te pakken. Even een tip die ik van mijn beste vriendin heb gekregen. Neem vanacht een knuffeltje voor je kleine mee in bed en ga daar op liggen. Mocht de kleine al komen en in het zh moeten blijven, dan kan je het knuffeltje bij je kleine achter laten en zit jouw geur daar aan!
slaatje- Kletskop
Caroow schreef:Maar als baby nog een beetje misselijk is van het bevallings avontuur, is het dan niet handig om een hydrofiel in de maxi cosi te leggen, zodat hij niet gelijk de bekleding onderspuugd?
Dat kun je doen, ja. Hier had ik zo'n afneembare hoes om de maxi-cosi, verder zat hij hier in een wikkeldoek, dus veel had er toch niet op kunnen komen. Hier dan ook geen misselijk kindje gehad. Verl ruimte neemt het niet in, dus voor de zekerheid kun je het gewoon erin stoppen.
Smaragdje- Ratel
jeetje, wat is er veel gekletst!
Ik heb vandaag wel gewoon gekookt, had er ook wel zin in! Het heeft me alleen niet goed gesmaakt
Ik heb de kledingkast/commode ingepakt (zie fototopic). Erg leuk om te doen! Ik kan niet wachten tot ons meisje haar kleertjes aan mag. Al moet ze natuurlijk nog wel 11 weken blijven zitten!
Caroow, succes morgen! Ik hoop dat je gewoon weer lekker naar huis mag, maar kan me voorstellen dat het fijn is om voor de zekerheid een tas in te pakken.
Jelin: heb je de gyn nog gebeld?
Slapen jullie eigenlijk ook zo slecht? Ik lig echt de hele nacht wakker, en overdag ben ik geen stuiver waard! Ik heb me er bij neergelegd, dat helpt wel, maar ik vind het best jammer dat ik me nu overdag al zo moe voel!
Verder heb ik sinds gisteren ineens ontzettend veel last van afscheiding, is dat normaal bij deze termijn?
Ik heb vandaag wel gewoon gekookt, had er ook wel zin in! Het heeft me alleen niet goed gesmaakt
Ik heb de kledingkast/commode ingepakt (zie fototopic). Erg leuk om te doen! Ik kan niet wachten tot ons meisje haar kleertjes aan mag. Al moet ze natuurlijk nog wel 11 weken blijven zitten!
Caroow, succes morgen! Ik hoop dat je gewoon weer lekker naar huis mag, maar kan me voorstellen dat het fijn is om voor de zekerheid een tas in te pakken.
Jelin: heb je de gyn nog gebeld?
Slapen jullie eigenlijk ook zo slecht? Ik lig echt de hele nacht wakker, en overdag ben ik geen stuiver waard! Ik heb me er bij neergelegd, dat helpt wel, maar ik vind het best jammer dat ik me nu overdag al zo moe voel!
Verder heb ik sinds gisteren ineens ontzettend veel last van afscheiding, is dat normaal bij deze termijn?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Je spulletjes zien er leuk uit in de kast Jade!
Ik ga straks maar met een knuffeldoekje slapen, goede tip!
Ik ga straks maar met een knuffeldoekje slapen, goede tip!
Caroow- Lady Post-a-lot
Ziet er leuk uit Jade :-)
Goed plan Caroow, al hoop ik natuurlijk dat het niet nodig is. Is het verder nog gelukt al je eigen spullen ook in te pakken? Nog een tip van mijn beste vriendin: neem een kruik mee, die kunnen ze daar voor je vullen en onder je rug leggen als je daar erg last van hebt. En ook dikke sokken zijn belangrijk, het schijnt dat je tijdens de bevalling hele koude poten kunt krijgen! Wat zei ze verder nog meer? Een blikje cola voor na de bevalling of in ieder geval iets zoets, daar kun je ook behoefte aan hebben. Sowieso handig voor iedereen om even te weten :-) Hoe laat heb je morgen de afspraak?
Goed plan Caroow, al hoop ik natuurlijk dat het niet nodig is. Is het verder nog gelukt al je eigen spullen ook in te pakken? Nog een tip van mijn beste vriendin: neem een kruik mee, die kunnen ze daar voor je vullen en onder je rug leggen als je daar erg last van hebt. En ook dikke sokken zijn belangrijk, het schijnt dat je tijdens de bevalling hele koude poten kunt krijgen! Wat zei ze verder nog meer? Een blikje cola voor na de bevalling of in ieder geval iets zoets, daar kun je ook behoefte aan hebben. Sowieso handig voor iedereen om even te weten :-) Hoe laat heb je morgen de afspraak?
slaatje- Kletskop
Wat een handige tips allemaal! Ik heb er ook nog een schoon shirt, tandenborstel en bijna leeg potje gel bij gedaan voor mijn vriend. En super charmante onderbroeken, wat een vreselijk gezicht is dat. En klein geld voor de frisdrank/snoepautomaat op de gang, om nu al een boterham in te pakken lijkt me niet heel handig De sokken zal ik zo nog even pakken, ik heb nog wel van die slobberdingen, dat zit vast wel fijn.
Ook heb ik nog een tas voor morgen, met slaapkleding en verzorgingsspullen voor als ik in het ziekenhuis moet blijven.. Hopelijk niet natuurlijk, maar om mijn vriend daar voor te laten rijden is ook zo sneu, het is toch een half uur elke keer.
We moeten er morgen om half 11 zijn.
Ook heb ik nog een tas voor morgen, met slaapkleding en verzorgingsspullen voor als ik in het ziekenhuis moet blijven.. Hopelijk niet natuurlijk, maar om mijn vriend daar voor te laten rijden is ook zo sneu, het is toch een half uur elke keer.
We moeten er morgen om half 11 zijn.
Caroow- Lady Post-a-lot
Misschien ook niet iets te eten voor je vriend, iets wat gewoon houdbaar is ofzo. Iets van sultana ofzo. En idd grote onderbroeken, en kraamverband. Schone kleren voor de volgende dag idd, gewoon iets dat lekker zit en makkelijk aan te trekken is. Schoon nachthemd voor na de bevalling.
slaatje- Kletskop
@ Caroow, die verzorgingsspullen zijn ook handig in je vluchttas, mocht je toch naar huis mogen. Is ook wel fijn om daarmee te douchen na de brvalling. Ohja, en ik vergeet petsoonlijk altijd edn borstel mee te nemen denk je ook aan je pasje/stickers/..
Smaragdje- Ratel
Moet ik zelf kraamverband meenemen? Krijg je dat niet in het ziekenhuis? Ik heb het wel liggen hoor, in het kraampakket. Afgelopen keer kreeg ik elke keer maandverband na het inwendig onderzoek, dus ik dacht dat ik het na de bevalling ook wel zou krijgen..
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Moet ik zelf kraamverband meenemen? Krijg je dat niet in het ziekenhuis? Ik heb het wel liggen hoor, in het kraampakket. Afgelopen keer kreeg ik elke keer maandverband na het inwendig onderzoek, dus ik dacht dat ik het na de bevalling ook wel zou krijgen..
Volgens mij krijg je dat ook gewoon in het ziekenhuis hoor!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: