Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* Empty *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  slaatje ma 18 feb 2013 - 1:08

Jelin, wat een rotsituatie. Is het echt niet meer terug te draaien?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Jelin ma 18 feb 2013 - 1:19

slaatje schreef:Jelin, wat een rotsituatie. Is het echt niet meer terug te draaien?

Nee dat denk ik niet. De gyn stond erop dat het een week later gepland moest worden en heeft gelijk het opnamebureau gebeld. Geen speld tussen te krijgen dus. En dan sta je ook machteloos. Heb net weer alles met mijn moeder geregeld.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shisha ma 18 feb 2013 - 1:20

Echt vervelend Jelin! Snap dat je nu bang bent dat het toch niet gaat zoals gepland.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Jelin ma 18 feb 2013 - 1:25

Shisha schreef:Echt vervelend Jelin! Snap dat je nu bang bent dat het toch niet gaat zoals gepland.

Datum maakt me iig niets uit, maar je rekent op iets en dan moet je je weer aanpassen. Weer alles regelen en dochter weer alles opnieuw uitleggen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje ma 18 feb 2013 - 1:35

Jelin schreef:
Shisha schreef:Echt vervelend Jelin! Snap dat je nu bang bent dat het toch niet gaat zoals gepland.

Datum maakt me iig niets uit, maar je rekent op iets en dan moet je je weer aanpassen. Weer alles regelen en dochter weer alles opnieuw uitleggen.

Wat zei hij dan over het feit dat het nu weer een spoedkeizersnede kan worden?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jelin ma 18 feb 2013 - 2:49

Smaragdje schreef:
Jelin schreef:

Wat zei hij dan over het feit dat het nu weer een spoedkeizersnede kan worden?

Niets. Het is beter voor de longrijping als het na 39 weken gehaald wordt met een ks. En mocht ik weeen krijgen of mijn vliezen breken dan moet ik gelijk bellen en dan wordt debaby alsnog met een ks gehaald.maar mocht het zo beginnen dan krijgen de longetjes blijkbaar prikkels daarvan.

Die gyn van vandaag is overigens een zij.. Ik heb me er inmiddels maar bij neer gelegd en begin opnieuw met aftellen. Zo meteen dochter maar weer uitleggen dat der zusje pas na haar verjaardag komt. Pff.. gelukkig met mijn moeder wel kunnen regelen dat ze opgevangenwoedt.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mom-Of-3 ma 18 feb 2013 - 2:56

Even kort weer sorry

Jelin, wat balen zeg dat ze dat zomaar een week verzetten. Hadden ze wel ff eerder kunnen bedenken.

Hier is de oudste gelukkig weer wat opgeknapt, alleen nu is de jongste echt ziek. En ik loop ondertussen op me tandvlees.
Kom snel weer uitgebreider reageren als ze weer wat is opgeknapt

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Pompoen ma 18 feb 2013 - 7:34

He wat stom Jelin! Ik zou daar echt knettergek van worden!

Mom-of-2, ik hoop dat je gauw weer een beetje ademruimte krijgt en tot rust kunt komen, hopelijk word je jongste gauw weer beter!

Shisha, fijn dat je man weer thuis is, wel een beetje jammer dat hij gelijk weer moet werken, maar gelukkig krijg je een vriendin over de vloer!!

Ik heb vandaag de knoop doorgehakt te stoppen met mijn deeltijdtherapie, ik ging daar op maandag en dinsdag heen en het koste me meer en meer energie. De afgelopen tijd was het erg fijn dat ik een vangnet had waar ik mijn ei kwijt kon, maar dat is ook wat minder acuut noodzakelijk en ondertussen zit ik er elke maandag bij als een zombie. Volgende week is mijn laatste week, het behandelteam was het er mee eens. Ik ben ook niet gelijk helemaal weg daar, het is meer een soort zwangerschapsverlof en ik ga nog wel zwemmen en mag ook binnenlopen bij de activiteitenbegeleiding (atelier). Hoewel ik waarschijnlijk hierna overga op medicatie en dan is de kans groot dat echt in intensieve therapie gaan niet meer nodig is (mijn arts denkt dat en ik zelf eigenlijk ook, bijna alles is te verklaren vanuit mijn niet milde ADHD).

Ik heb trouwens weer lekker veel harde buiken en ook last van buikpijn, niet heel erg maar wel vervelend. Heb ook het idee dat mijn kindje nu behoorlijk klem zit tussen de onderkant en de ribben en ik voel voortdurend geduw en dan voel ik weer een harde bult, volgens mij voelde ik zelfs het ruggetje. Vannacht in bed kreeg ik ook echt een harde buik alleen als als ik me even om probeerde te draaien. En harde buiken daar slaap je niet lekker op dus daar baalde ik wel van!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Shisha ma 18 feb 2013 - 20:56

Is misschien ook wel verstandig Pompoen! Snap dat de deeltijdtherapie veel energie kost en die kun je op dit moment wel beter besteden. Maar wel lekker dat je nog wel gaat zwemmen. *Voorjaar 2013 mama's* 561177
En vervelend van die harde buiken! Snap dat je daar van baalt, je hebt je rust nu zo hard nodig. *Voorjaar 2013 mama's* 699888

Mijn man had vannacht toch weer last van zijn holtes dus hij heeft de hele nacht liggen woelen, opstaan, weer naar bed etc dus ik heb daardoor ook een halve nacht wakker gelegen. Echt heel erg vervelend. Hij moet dan toch maar weer even langs de huisarts want de kuur is net kafgelopen en het is even een paar dagen weg geweest maar nu dus weer terug. *Voorjaar 2013 mama's* 1371890812
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje ma 18 feb 2013 - 21:01

Zo, even geen puf op iedereen te reageren. Sorry.

Gister iets te veel gedaan in huis. Daarna de hele dag en avond last gehad van pijnlijke voorweeen. Word er helemaal gestoord van. Ben op een gegeven moment gaan slapen met twee paracetamol en viel gelukkig wel snel in slaap. Maar helaas gaan de steken nu weer gewoon door.
Heb om half drie weer controle. Mijn surrogaatvader gaat mee. Kan hij, als trotste opa to be, ook even meeluisteren naar het hartje :-) Zo maar weer even terug mijn bedje in, want ben nog steeds moe. Pak elk slaapjes wat ik pakken kan :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha ma 18 feb 2013 - 21:10

Last van nesteldrang Slaatje? Wink
Vervelend dat die voorweeën zo pijnlijk zijn. Hoop dat je nog wat slaap kunt pakken. En veel plezier zometeen met je surrograatvader bij de verloskundige!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin ma 18 feb 2013 - 21:12

Goedemorgen,

@ pompoen.. Verstandig dat je tijdelijk stopt met de deeltijd therapie. Hopelijk krijg je zo meer energie. Wel fijn dat je blijft zwemmen. En balen van de harde buiken. Hoe is hetmet je man?

@ Shisha.. balen dat je slecht geslapen hebt door je man. Hopelijk kan hij snel weer terecht bij de huisarts.

@ Slaatje.. Balen van de voorweeen. Wel fijn dat paracetamol helpt en idd lekker slapen nu het nog kan. Succes met de controle vandaag.

@ mom.. bij jullie blijft het ook een ziekenboeg. Hopelijk zijn jullie snel opgeknapt.

Hier weer eens verkouden en daardoor slecht geslapen. Zo meteen maar weer eens een dutje doen. Gisteren ook last gehad van buik- en rugpijn.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pompoen di 19 feb 2013 - 0:50

Ik heb mijn man gisteren bij het bezoekuur mee naar huis gekregen! Was heel apart, we wisten allebei van niets, stond er ineens een dokter aan zijn bed. Maar goed, deze keer is het iets grondiger gegaan, hij slikte andere medicatie, heeft ook tijdelijk een medicijn tegen een vermoedde ontsteking en dat lijkt aan te slaan en we hebben een gesprek gehad met de arts waarbij we al onze vragen hebben kunnen stellen.
We zijn gisterenavond om 20 uur naar bed gegaan, mijn man sliep gelijk, ik ben een uur later in slaap gevallen. Wel werd ik weer de godganse nacht wakker en ook nog wel veel harde buiken, maar al met al toch wel wat uurtjes geslapen tot de wekker ging om 7.15 u. Vanmorgen heb ik hem naar een fietstest in het ziekenhuis gebracht en vervolgens ben ik om 10 uur weer in bed gedoken, ik was zó verschrikkelijk moe! Ben net weer wakker dus heb zeker 2 uur geslapen en nu voel ik me eindelijk wat minder wazig.

Shisha wat irritant dat hij alweer last van zijn holtes heeft, heel vervelend voor hem, maar voor jou breekt dat ook op!

Slaatje, het is wat met die voorweeën van jou, hopelijk duurt dat allemaal niet al te lang meer. Leuk dat je s-vader mee gaat naar de controle!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  slaatje di 19 feb 2013 - 3:50

Sisha, je wilt niet weten. Haha. Hoe gaat het met jou, al iets meer bekend over de autoverzekering?
Jelin, wat balen dat je weer verkouden bent. Heb je nog een beetje bij kunnen slapen?
M02, hoe is het in de ziekenboeg?
Pompoen, wat fijn dat je je man mee kreeg tijdens het bezoekuur:-) Wanneer krijgt hij de uitslag van de fietstest? Ik blijf het zeggen, maar hoop zo onwijs voor jullie dat de ellende omtrent zijn gezondheid nu op wat beter spoor komt en jullie samen kunnen gaan genieten van de laatste weken!

Net weer goedgekeurd door de vk. Als verassing kwam mijn surrogaatmoeder ook mee. Ze heeft zelf geen kinderen, en ook nog nooit een babyhartje in de baarmoeder gehoord, dus was heel bijzonder voor haar om te horen. Ze wilde het opnemen op de camera, maar kwam er later achter dat ze van de zenuwen het verkeerde knopje had ingedrukt. Hij heeft dus niets opgenomen. Hihi. Als mijn man volgende week niet meekan, dan aan ze weer mee voor een nieuwe poging. Het staat in ieder geval in haar geheugen gegrift.
Ben 5 onsjes aangekomen. Zit nu op 76.1, dus weer keurig. Bloeddruk was ietsiepietsie omhoog gegaan ten opzichte van vorige keer, was nu 110/65, dus keurig. Het gewicht van mijn zoon werd nu op ongeveer 3 kilo geschat.
Ik heb nog even nagevraagd over de voorweeen, omdat ik af en toe ook wel eens denk dat het mijn darmen zijn (als ik een grote boodschap doe, verrek ik soms van hele pijnlijke steken) maar mijn darmen zitten aan de zijkant. Het zijn dus echt voorweeen die ik voel.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 di 19 feb 2013 - 10:48

Even snel tussendoor, morgen laatste dagje werken voor mn verlof!!
Ga het mezelf wel zwaar maken, want ga dalik nog met mn broertje mn ouders van schiphol halen. Dus zal een nachtrust hebben van ongeveer 4 uurtjes.. Maar daarna alle tijd om bij te slapen toch?!

Verder is man ziek.. Heeft zich in die 10 jaar tijd nog geen 2x ziek gemeld, en vandaag is ie thuis gebleven (en morgen nog). Ook op het werk zijn er vele zieken.. Ik hoop zo dat ik niet ziek word, want we willen as weekend eigenlijk een weekendje weg!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Smaragdje di 19 feb 2013 - 11:10

@ Sanne, lekker hoor, morgen het laatste dagje. Daarna kun je inderdaad lekker bijkomen. Beterschap voor jouw man.

@ Slaatje, fijn dat alles goed was. Leuk dat zij het hartje ook gehoord hebben. Mooi gewicht die 3 kg. Geschat op gevoel zeker?

@ pompoen, fijn dat hij weer mee mocht en de nacht goed ging. Jammer dat jij wel steeds wakker werd.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jade di 19 feb 2013 - 20:46

Goedemorgen dames,

Hier ook even een snelle reactie vanaf mijn telefoon. Gisteren controle gehad bij de verloskundige. Mijn bloeddruk is weer gestegen en was nu 130/85, ik moet over 2 weken weer komen, tenzij ik meer klachten krijg. Ik moet ook even urine inleveren om te laten chechen op eiwitten.

Ons meisje doet het verder goed, gisteren werd ze geschat op 1366 gram (op 29+1), dus 3 dagen voor, super dus!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Smaragdje di 19 feb 2013 - 21:22

Zo, vanmiddag weer naar de vk. Mijn zoontje gaat lekker een middag spelen bij oma. Mijn man heeft een verkeerde beweging gemaakt bij het uit de stoel halen van ons zoontje. Nu zit het in zijn rug (zwakke plek) en is hij minimaal 10 dagen thuis. Hij kan amper overeind komen, dus alle zorg van ons manneke gaat nu op mij neerkomen denk ik.

@ Jade, moet jij niet iedere keer bij de vk urine inleveren?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin di 19 feb 2013 - 21:33

Goedemorgen,

@ Slaatje.. Fijn dat je weer goed gekeurd bent. 3 kg is een mooi gewicht, maar het blijft een schatting.

@ pompoen.. fijn dat je man weer thuis is. Hopelijk blijft het nu wel goed gaan met de nieuwe medicatie.

@ Sanne.. Beterschap voor je man en succes met je laatste dagje werken.

@ Smaragdje.. Beterschap voor je man. Balen dat nu de zorg van jullie zoon op jouw aan komt. Nu genieten dat je zoon bij oma spelen is.

@ Jade.. balen van de hoge bloeddruk. Hopelijk is je urine wel goed.

Zo gisteren weer bij geslapen gelukkig en vannacht een goede nacht gehad. Helaas nu weer last van wazig zien, maar komt van mijn bloeddruk. Pff die is bij elke controle steeds lager. Dus lekker rustig aan doen. Vanmiddag is dochter vrij.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje di 19 feb 2013 - 21:48

Goedemorgen dames,

Sanne, heerlijk van je verlof genieten stras. Ik hoop dat jou de griep bespaard blijft! Lekker hoor, een weekendje weg, waar gaan jullie heen?
Smaragdje, idd geschat op gevoel, die 3 kg. Valt toch geen pijl op te trekken. Hoe gaat het met jou?
Jade, gelukkig houden ze het goed in de gaten. Fijn dat de controle goed was.

Ik ben gisteravond met mijn man naar de huisartsenpost geweest. Hij had al een paar dagen een plek op zijn bovenbeen die steeds groter werd. Ook werd hij dik, was hij gezwollen en rood en heel pijnlijk. Ik heb gister zelf de huisarts gebeld om een afspraak voor hem te maken. Die zou hij vandaag hebben. Maar gisteravond zei hij opeens dat hij zich niet goed voeld. Misselijk en draaierig en duizelig. Toen heb ik de telefoon gepakt en de centrale h.a post gebeld. Wederom een ritje gemaakt met mijn surrogaatvader (de schat) want met duizelingen rijden is niet verstandig. Dat wilde mijn man uiteraard wel doen. Nu bleek dat hij een apces heeft. Hij heeft antibioticum voor een week meegekregen en mag ook pm innemen. Erin snijden was geen optie, omdat het (nog) niet rijp was. Man kan niet tegen naalden, dus is maar goed ook, anders was hij plat gegaan. Toen we thuiskwamen gaf hij mij een knuffel en zei hij, ik hou van jou. Dus ik, ik ook van jou. En toen zei hij een beetje snikkend, ja dat merk ik. Haha. Gewoon maar gezegd dat hij wat vaker naar zijn vrouw moet luisteren :P

Vandaag ga ik dus maar even lekker een rustdagje houden, ben best wel moe. Verder weinig nieuws te melden.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mysterious wo 20 feb 2013 - 1:01

Slaatje, vervelend van je man! Hopelijk gaat het snel weg.

Jij schiet trouwens al lekker op he! Nog even en jullie
kleine man is er!

Jelin, vervelend he lage bloeddruk. Ik heb er ook last van.
Nu heb ik een tijdje terug wel staaltabletten gekregen en sinds die tijd gaat
het wel beter.

Smaragdje, balen van de rug van je man. Hopelijk snel weer
beter!

Sanne, vandaag je laatste dagje! Kon je je ogen nog een
beetje open houden na de korte nacht?
Jouw man is dus ook zo’n bikkel
J
die van mij is ook denk 2 keer ziek geweest
en een dagje thuis geweest in de 8 jaar dat ik hem ken. Ik hoop dat onze
dochter zijn gezondheid heeft
J

Hier alles zijn gangetje. Ik vind het wel tijd dat de kleine
komt hoor, ben zo ongeduldig. Nog maximaal 5 weken.

Gister nog een stomme opmerking gehad van een kennis. die had me de laatste keer gezien toen ik in het ziekenhuis lag aan het infuus en ze zei zo van: OHHHH wat ben jij zwaar geworden! ja gek he als je over 3 weken moet bevallen!!
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Caroow wo 20 feb 2013 - 1:33

Goedemiddag!

Ik reageer niet zoveel, maar ik lees gewoon mee hoor!

Het is wel spannend hoor, afwachten wanneer de eerste baby's worden geboren.. Een collega van mij is ook al 38 weken zwanger, ben benieuwd wanneer haar dochter word geboren. Maar het meest benieuwd ben ik naar mijn eigen baby natuurlijk smile Ik had het er met mijn vriend over, het zou toch maar wat handig zijn als je wist wanneer die bevalling zou beginnen, nu moet je elke dag klaar zitten. Steeds het huis netjes, zelf netjes gewassen, geschoren en toonbare kleding aan.. En straks duurt het nog 5 weken! Zit ik hier mooi voor Piet Snot elke keer klaar.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Jelin wo 20 feb 2013 - 2:24

Caroow schreef:Goedemiddag!

Ik reageer niet zoveel, maar ik lees gewoon mee hoor!

Het is wel spannend hoor, afwachten wanneer de eerste baby's worden geboren.. Een collega van mij is ook al 38 weken zwanger, ben benieuwd wanneer haar dochter word geboren. Maar het meest benieuwd ben ik naar mijn eigen baby natuurlijk smile Ik had het er met mijn vriend over, het zou toch maar wat handig zijn als je wist wanneer die bevalling zou beginnen, nu moet je elke dag klaar zitten. Steeds het huis netjes, zelf netjes gewassen, geschoren en toonbare kleding aan.. En straks duurt het nog 5 weken! Zit ik hier mooi voor Piet Snot elke keer klaar.

Haha dat zou wel makkelijk zijn. Ik weet het al, maar of ik dat ga halen is ten tweede Wink.. Enne ik speel vals. Maar misschien wachten alle kindjes wel braaf tot maart.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje wo 20 feb 2013 - 3:18

T valt me trouwens wel op dat onze mannen allemaal wel wat mankeren de afgelopen tijd. Hoop voor ons allemaal dat dat snel over is.

En ik zou idd ook wel willen weten wanneer de bevalling gaat beginnen. Nu duren de dagen extra zo lang omdat je er zo naar uit kijkt. Af en toe vraag ik me wel eens af of hij er uberhaupt ooit uit gaat komen :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow wo 20 feb 2013 - 3:38

Mijn vriend mankeert voor zover ik weet niks hoor (even afkloppen). Ja, hij is een beetje zenuwachtig, elke keer als hij weg is geweest en hij komt thuis vraagt hij als eerste of ik weeën heb Very Happy Alsof ik hem dat niet zou vertellen, maar zou wachten tot hij thuis is.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud