Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 35 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Lejow vr 8 feb 2013 - 23:42

Ja inderdaad, gewoon overal zon matje neerleggen voor je je derierre er neer plant :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caroow vr 8 feb 2013 - 23:43

Lejow schreef:Ja inderdaad, gewoon overal zon matje neerleggen voor je je derierre er neer plant :P

Ik leg zo'n matje wel in mijn onderbroek, dan ben ik altijd veilig Laughing
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  slaatje vr 8 feb 2013 - 23:43

Ikke niet hoor, ik laat het mijn man gewoon opruimen :p
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  slaatje vr 8 feb 2013 - 23:44

Caroow schreef:
Lejow schreef:Ja inderdaad, gewoon overal zon matje neerleggen voor je je derierre er neer plant :P

Dan mag je er wel een gymmat in leggen. Wahaha.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow vr 8 feb 2013 - 23:47

slaatje schreef:
Caroow schreef:

Als ik dat doe dan hou ik iig wel genoeg rust, ik kan nu al amper opstaan, laat staan met zo'n circus in mijn broek smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Smaragdje vr 8 feb 2013 - 23:47

Gewoon ern vuilniszak op de stoel leggen, valt minder op ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Smaragdje vr 8 feb 2013 - 23:49

Caroow schreef:
slaatje schreef:
Caroow schreef:

Als ik dat doe dan hou ik iig wel genoeg rust, ik kan nu al amper opstaan, laat staan met zo'n circus in mijn broek smile
Laughing

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje vr 8 feb 2013 - 23:56

Caroow schreef:
slaatje schreef:
Caroow schreef:

lol!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje za 9 feb 2013 - 4:02

Pff wat een rotdag. Al heel de dag last van mijn buik en onderrug. Zoonlief trapt en duwt constant tegen mijn ribben aan en ben hartstikke verkoude. Ik ben blij als ik vanavond mijn bed in kan duiken...

Sorry voor het geklaag!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje za 9 feb 2013 - 4:41

Klagen mag hoor Smaragdje, soms is dat echt even lekker. Sterkte en hopelijk val je vanavond lekker snel in slaap.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jelin za 9 feb 2013 - 4:49

Ff snel een berichtje..

Hier gaat het inmiddels wel weer redelijk goed gelukkig. Heb minder last van hoofdpijn en wazig zien. Dochter heeft nu vakantie. Dus hoef ik me 's ochtends niet zo te haasten. Aankomende maandag naar de gyn en een groeiecho. En dan eindelijk de bevalling doorspreken. Ik ben wel toe aan duidelijkheid.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Jade za 9 feb 2013 - 7:48

Wij hebben vandaag een echo gehad (poging 2). Dit keer ging het gelukkig beter *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 35 281626781.

Nu ben ik heeel trots en wil ik graag ons meisje even showen:

*weg*

Laatst aangepast door Jade op zo 10 feb 2013 - 21:39; in totaal 1 keer bewerkt

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  red rose za 9 feb 2013 - 8:35

Jeetje wat is er weer veel geschreven!

Smaragdje die fotomalbums bijhouden valt idd niet mee. Vervelend dat je een rotdag hebt en verkouden bent, beterschap!

Julia welkom! Ik kan me je ook niet herrinneren. Een zwangerschap met een bijna peuter erbij hebben lopen valt mij ook zwaarder dan de eerste. Wel vervelend dat je wat klachtn hebt.

Sanne, leuk een fotoshoot, ik heb er ook wel aan gedacht maar we gaan het toch niet doen. De kans dat je vliezen ineens breken als je ergens bent is gelukkig niet zo groot, ik was daar de vorige keer ook wel bang boor

Slaatje ben nu wel weer bijna beter, nog steeds een beetje verkouden. Mijn dochter gaat over 2/3 weken naar haar nieuwe kamer? Ik weet hoe ik hier fotos moet plaatsen, dat is me nog nooit gelukt Embarassed Jij mag vanaf morgen gewoon al bevallen, wat gaat de tijd snel zeg

Jelin, wat fijn dat het beter gaat. Ik hoop voor je dat je een goed gesprek hebt bij de gyn

Jade fijn dat de echo nu gelukt is, mooie foto's

Ik weet niet wie het er er had, maar een liggings en een groei echo is volgens mij nog steeds niet standaard. Onze VK doet het wel. Ik heb over anderhalve week de groei echo. De liggingsecho doen ze met 36 weken, maar ik weet niet of ik dan nog naar de Vk ben of dat ik met 36 weken als bij de gyn loop. Met 36 weken wordt ik overgedragen ivm spoedkeizersnede bij I. , ik weet alleen niet of ik dan met 36 weken nog een keer Vk heb en daarna naar gyn, dat zal ik eens vragen de volgende keer.
Hier verder niet zoveel bijzonders te melden. Mijn man is vandaag jarig, hebben vanochtend alleen even koffie gedaan met familie, hij wil z'n verjaardag nooit vieren. Verder heb ik lekker rustig aan gedaan.

red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587

Bericht  Pompoen za 9 feb 2013 - 21:41

Aaah lief Jade!

Julia, jij staat ook nog niet in de lijst van 'alle uitgerekende data op een rij'! Waar onze lijst hier is gebleven weet ik niet.

Smaragdje, daar is dit topic toch voor, om te klagen? Wink Gaat het alweer wat beter?

Gek joh dat jij alweer zo ver bent Slaatje! Word ineens wel serieuze business hier!

Jelin, gelukkig heb je er niet zo'n last meer van, hoop dat je gesprek bij de gyn bevredigend en geruststellend is!

Red Rose, nog gefeliciteerd met je man!

Ik heb ook even niet zo veel te melden behalve dat dat vocht vasthouden met de dag erger word, heb nu geen gevoel meer in het topje van mijn duim en verder zijn ze erg pijnlijk en kan ik ze moeilijk buien en strekken. Stom! Ik ben maar gauw verder gegaan met het geboortekaartje want dat is vrij zwaar handwerk. Het gaat nog net, maar moet kleine beetjes tegelijk doen.

Ondertussen ben ik bezig om de hulptroepen in te schakelen om te komen klussen want anders gaat het gewoon niet lukken. Gelukkig zijn er veel mensen die graag willen helpen! Alleen zijn er maar weinig mensen die willen/kunnen schilderen en dat moet natuurlijk ook gebeuren.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  slaatje za 9 feb 2013 - 22:10

Jelin, fijn dat je je wat beter voelt!

Jade, gaaf he die foto's. Mooi meisie hoor.

Red Rose, nog gefeliciteerd met je man.

Pompoen, slim dat je hulp ingeschakeld hebt en fijn dat er mensen komen helpen.

Ik heb weer harde buiken en voorweeen gehad. Sliep ook redelijk laat hierdoor en om half zeven was ons menneke alweer wakker en aan het surfen ofzo. Of aan het zwemmen, hij golfde in ieder geval door mijn buik. Vandaag dus maar weer rustig aan doen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow za 9 feb 2013 - 22:16

Vanaf vandaag mag je bevallen Slaatje, leuk hoor! Ik ben vandaag precies 35 weken, heel fijn dat ik dat alweer gehaald heb.

Pompoen, ik vind het jammer dat ik niet in de buurt woon, anders was ik sowieso komen helpen! Heb je alle babyspullen al in huis, nee toch? Ik weet niet wat je smaak is, maar op de site van babydump kan je heel makkelijk van alles bestellen, en dan is het best snel in huis. Ik ben trouwens echt benieuwd naar het eindresultaat van je kaartje!

Leuke foto's Jade! Ik vind het wel jammer dat wij dat niet hebben gedaan, maar ik ben al blij dat de gyn vorige week een gewone echo heeft gedaan, heb ik hem toch weer even kunnen zien.

Red Rose, nog gefeliciteerd! Nu heb ik zin in taart nerd

Julia, ik herken je nog wel hoor! Hoe zijn de afgelopen weken geweest?

Jelin, gelukkig heb je minder last van je hoofdpijn en wazig zien. Ben je blij dat je al aan het einde van de zwangerschap zit?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Smaragdje za 9 feb 2013 - 22:18

@ Pompoen, of het beter gaat weet ij nog niet echt. Ik word net pas wakker. Mijn zoontje slaapt heel lief uit. In iedergeval heb ik wel goed bijgeslapen! Fijndat veel mensen willen helpen, maar waarom niet verven?

@ Slaatje, nu hopen dat het snel doorzet! Nu mag het!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen za 9 feb 2013 - 23:34

Haha Caroow, jij mág mij helemaal niet helpen! Jij moest rust houden weet je nog Laughing .
Maar ik heb een shopteam geregeld waarmee ik naar ikea ga om de laatste spullen te halen, drie mensen, 1 die mij duwt in rolstoel en twee voor de karren Laughing .
Inmiddels steeds meer mensen die zich aanmelden, echt superfijn!ik krijg nu langzamerhand het gevoel dat het misschien toch nog wel goed gaat komen!

Spannend Slaatje!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Caroow za 9 feb 2013 - 23:49

Hee ik kan heel goed op de laptop dingen aanwijzen die je móet hebben hoor Very Happy En ik kan heel goed strijken, dus ik kan echt wel wat smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  red rose zo 10 feb 2013 - 1:37

Pompoen, slaatje en caroow bedankt voor de felicitaties. Caroow de taart was erg lekker Very Happy

Pompoen fijn dat je nu veel hulp krijgt. Wat moeten jullie allemaal nog doen voor kluswerk? Ik ben ook heel erg benieuwd naar jullie geboortekaartje. Hoe is het met je man?

Slaatje vervelend he dat slechte slapen, ik heb het de laatste dagen ook weer, ik ben onrustig op een of andere manier. Hoop je dat de voorweeen nu snel doorzetten?

Caroow idd rustig aan doen zoals Pompoen zegt. Ik hoop dat je je kleine nog twee weekjes in je buik mag houden.

Smaragdje wat heerlijk tot 10 uur geslapen

Ik ben vandaag moe, en heb geen energie, lig nu ook weer in bed. Gelukkig gaat het met mijn bekken best redelijk, zal ook wel komen doordat ik veel rust. Ik heb vanochtend in de tuin in het zonnetje gezeten, I heeft lekker in de sneeuw gespeeld, er ligt maar 2cm, maar zij vind het helemaal leuk. Mijn man is weer op zolder bezig, maar het helaas lukte het niet zo goed met de schuifdeurtjes, die zitten er nu in, nu gaat hij aan de vloer beginnen.

Laatst aangepast door red rose op zo 10 feb 2013 - 1:38; in totaal 1 keer bewerkt
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587

Bericht  slaatje zo 10 feb 2013 - 1:38

Heerlijk, mijn man heeft nesteldrang. Is de hele keuken, koelkast en kasjes aan het soppen. Ik lig prinsheerlijk in mijn bedje dvd's van vrouwenvleugel terug te kijken (slecht geacteerd trouwens, maar zo leuk om weer terug te zien) Vind het wel een goede verdeling zo :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  mezzoforte zo 10 feb 2013 - 3:21

Julia, dat is al snel zeg 4 maart smile Man moet van mij ook altijd telefoon mee hoor als hij weggaat Wink

Pompoen, heerlijk hè om je kleintje te voelen smile Fijn dat er veel mensen zijn die willen helpen klussen.

Sanne, wat leuk zeg dat jullie een fotoshoot gedaan hebben.

Slaatje, thanks nog voor je reactie, als ik weer bij VK ben zal ik het eens vragen hoe het hier zit met zo'n echo. Voel me ook de hele tijd een oud vrouwtje, liepen we gistren in de Babydump winkel, staat er zo'n trap, nou ik kwam uitgeput boven. Gelukkig hadden ze daar ook een koffiehoekje waar ik even kon zitten :P

Smaragdje, hopelijk heb je goed kunnen slapen en voel je je vandaag alweer wat beter hug

Jelin, fijn dat het wat beter gaat.

Jade, mooi hoor die echo Very Happy

Red rose, ik had het over die liggingsecho Wink En een dag te laat, maar nog gefeliciteerd met je man smile

All, gisteren geslaagd voor wandelwagen + maxi cosi, dus kan weer wat belangrijke dingen van het lijstje-met-veel-te-veel-dingen-die-we-nog-moeten-aanschaffen-voor-baby afstrepen :P Vandaag in huis bezig, maar na elk huishoudelijk klusje moet ik gewoon uitrusten, vind het maar vermoeiend allemaal. Misschien straks even naar belastingaangifte 2012 kijken, ben benieuwd of er wat moois van te maken valt en we wat terugkrijgen (kan ik lekker gaan fantaseren over waaraan we dat geld straks gaan uitgeven :P )

mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Smaragdje zo 10 feb 2013 - 7:56

Zo, vandaag ging gelukkig wat beter. Minder last van mijn rug en buik als gister, al is het nog niet helemaal weg.

@ Mezzoforte, fijn dat jullie geslaagd zijj voor een kinderwagen en maxi-cosi.

@ Slaatje, fijn dat jouw man aan de schoonmaak is!

@ Redrose, hoe voel jij je nu? Nog zo moe?

@ Pompoen, het komt ook allemaal wel af en goed bij jullie!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 zo 10 feb 2013 - 8:24

Pfff mn darmen... Al een paar dagen komt er meer lucht uit (toch netjes omschreven Laughing ) en weer weinig gekunnen. Vandaag ook veel last van mn buik, maar ik voel zo ook geen verschil meer in mn buik/baby of mn darmen. Mn buik is soms ook knoeperhard (maar weet net zeker of dit nu harde buiken zijn, of iets met mn darmen, of iets anders)
Als ik morgen nog zo'n gevoel heb ga ik langs de arts (wordt dat dan de huisarts of de gyn??)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Shisha zo 10 feb 2013 - 22:16

Jeetje wat is er weer veel gekletst! Hoop dat ik niemand vergeet!
Jade: Ik heb je foto's helaas gemist! *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 35 1371890812

Pompoen: Wat fijn dat ze allemaal komen helpen! Schiet het al op? Ben erg benieuwd!

Slaatje: Doe mij ook een man met nesteldrang! Ideaal haha! Wink

Mezzoforte: Leuk dat jullie een kinderwagen en maxicosi hebben uitgezocht. Welke is het geworden?

Sanne: Wat vervelend van je darmen! Ik denk dat je daarvoor de huisarts moet hebben maar ik weet het niet zeker. Ik zou gewoon even overleggen.

En hier is alles rustig. Net 3 dagen gewerkt en dat merkte ik de laatste dag wel. Ook alle 3 de dagen in de zorg gestaan. Vandaag ben ik 1 dagje vrij en moet ik de hele dag aan opdrachten werken. We zijn bezig met een opleiding voor alle evv-ers en ik loop een beetje achter. Volgende week moet alles af zijn dus ik moet er nu even flink aan trekken.
Kamertje staat dus even op een laag pitje. De verf is op en ik heb bewust even nog niet bij gehaald omdat ik weet dat het dan gaat kriebelen en dan ga ik verven i.p.v. aan mijn opdrachten. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 35 253468018
En mijn man zit aan de antibiotica. Waarschijnlijk toch een holteontsteking. Hij voelt zich gelukkig al wel weer wat beter maar nog niet helemaal top.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud