*Voorjaar 2013 mama's*
+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
sanne-84 schreef:Wij zitten natuurlijk ook nog met het 'probleem' datwe niet weten wat het wordt. Kan wel meerdere neutrale kleding aanschaffen, maar vind kleren op geslacht ook heeeeel leuk
Ja, dat is idd minder makkelijk inderdaad! Neutraal vond ik vaak best saai ook! Ik heb eigenlijk vrij veel jongenskleding gekocht die ik ook wel neutraal vond. Bij de meisjeskleding was er vaak net iets waardoor het niet neutraal was (strikje ofzo).
Nu ik weet dat het een jongetje is koop ik inderdaad gerichter kleding.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
O ja, jullie weten natuurlijk nog niet wat het word. Neutrale kleertjes komen op een gegeven moment ook wel je neus uit. En is het dan geen idee om van allebei wat aan te schaffen en hetgene wat je niet gebruikt weer te verkopen ofzo?
Waarom denkt jouw moeder trouwens dat je geen kleertjes in maat 50 nodig hebt? De baby de eerste weken in zijn nakie te laten liggen? :p Vorige week was er trouwens een actie bij prenatal, 3 badcapes voor 17.50, volgens mij ook een neutrale kleur. En de waskussen hoezen ook neutraal, 2 voor 5 euro!
Waarom denkt jouw moeder trouwens dat je geen kleertjes in maat 50 nodig hebt? De baby de eerste weken in zijn nakie te laten liggen? :p Vorige week was er trouwens een actie bij prenatal, 3 badcapes voor 17.50, volgens mij ook een neutrale kleur. En de waskussen hoezen ook neutraal, 2 voor 5 euro!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Huh bij onze prenatal (prenatal hearts) waren de waskussenhoezen volgens mij 2 voor 7,50 en de badcapes ben ik helemaal niet tegen gekomen! Terwijl ik er wel naar op zoek was!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen schreef:Huh bij onze prenatal (prenatal hearts) waren de waskussenhoezen volgens mij 2 voor 7,50 en de badcapes ben ik helemaal niet tegen gekomen! Terwijl ik er wel naar op zoek was!
Dat zou ook kunnen hoor, die waren dan voor 7.50. Die badcapes hadden ze bij ons in stapels bij de ingang liggen. Wel alleen nog roze, maar ik andere filialen schenen ze nog wel andere kleuren te hebben.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Slaatje, het kan goed zijn dat je geen kleertjes in maat 50 nodig hebt hoor. Mijn dochter heeft er maar 2 weken in gepast maar paste maat 56 ook al wel. En mijn zoon zat vrijwel gelijk in maat 62, maat 50 heeft hij helemaal niet gepast. Ik ben het dus niet met je eens dat je niet genoeg kleertjes kan hebben in maatje 50.
Ik zou wel wat kopen in maat 50 , maar verder eerder voor maat 56 gaan. En maat 50 is zo nog bijgehaald na de bevalling als het nodig is.
Ik zou wel wat kopen in maat 50 , maar verder eerder voor maat 56 gaan. En maat 50 is zo nog bijgehaald na de bevalling als het nodig is.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik had puur 50-56, de mouwtjes sloeg ik dan gewoon om.
Ze heeft denk ik 3 weken in 50 gezeten, en dat vind ik echt zonde geld om daar veel aan uit te geven. L was erg gemiddeld, 3250 gram en 50 cm.
Wij hebben een zilveren waskussen, heb er niet eens een hoes overheen.
Veel te mooi dat ding! Voor de kou idd een badcape of een hydrofiel eroverheen.
Ze heeft denk ik 3 weken in 50 gezeten, en dat vind ik echt zonde geld om daar veel aan uit te geven. L was erg gemiddeld, 3250 gram en 50 cm.
Wij hebben een zilveren waskussen, heb er niet eens een hoes overheen.
Veel te mooi dat ding! Voor de kou idd een badcape of een hydrofiel eroverheen.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
@liadan, ja een vriendin van mij heeft een vrij groot kindje gekregen en die paste ook gelijk al niet in maat 50.
Ik vraag me wel af wat je nodig hebt van de maat die je kindje heeft! Hoeveel rompers, truitjes, broekjes, pakjes. Moet je ook pyama's hebben (lijkt mij nl een beetje onzin omdat je zo'n kleintje toch sowieso fijn zittende kleding aan doet?) en hoeveel sokjes? Hoeveel mutsjes en ben ik dan nog iets vergeten?
Ik vraag me wel af wat je nodig hebt van de maat die je kindje heeft! Hoeveel rompers, truitjes, broekjes, pakjes. Moet je ook pyama's hebben (lijkt mij nl een beetje onzin omdat je zo'n kleintje toch sowieso fijn zittende kleding aan doet?) en hoeveel sokjes? Hoeveel mutsjes en ben ik dan nog iets vergeten?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Mn broertje en ik hebben ook maar een week of 2 in maatje 50 gezeten, vandaar. Misschien moet ik idd eens denken; ik heb nu het belangrijkste, en van alles wel iets, mis ik iets dan is er zo iemand voor me naar de winkel gereden
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
@ Sanne, je moet niet standaard uitgaan van hoe het bij jou als baby was hoor. Ik was ruim 8 pond, net als de rest van het gezin. Mijn zoontje was 6 pond (3130), dus dat hoeft niets te zeggen. Ik had 2 maatjes 50. Mijn ouders hebben dezelfde dag nog meer gehaald. Hij heeft echt weken maat 50 aangekund. Het is zo bijgehaald, maar zou toch minstens 2 pakjes maat 50 halen. Tenminste, ik vind het persoonlijk niets als ze er helemasl in zwemmen en wat zijn 2 setjes.
Badcapes zou ik ook meer halen. Lekker voor na het badje, maar ook eventueel nog als omslagdoek te gebruiken. Ik had er 2. Badkussenhoezen zijn ook handig om meer te halen. Ze plassen geregeld als je net ern nieuwe luier om wil doen. Een hydrofiele luier houdt niet al dat vocht tegen.
Badcapes zou ik ook meer halen. Lekker voor na het badje, maar ook eventueel nog als omslagdoek te gebruiken. Ik had er 2. Badkussenhoezen zijn ook handig om meer te halen. Ze plassen geregeld als je net ern nieuwe luier om wil doen. Een hydrofiele luier houdt niet al dat vocht tegen.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Wij zijn uit de namen! Ben echt blij begon me inmiddels wel een beetje zorgen te maken.
Over hoeveel je van alles moet hebben:
qua badcape, waskussenhoes, lakentjes etc zou ik aanhouden 1 in gebruik 1 in de was. Als dan later blijkt dat je het fijner vind meer te hebben is dat zo gehaald of online besteld.
Kleertjes zou ik idd ook 2a3 pakjes in maat 50 doen, niet te duur want waarschijnlijk kunnen ze het niet lang aan maar dan heb je wel wat. 50-56 kan ook al vrij snel zeker als je het geen probleem vind om de mouwen om te slaan. Ik ben het met Liadan eens dat je van maat 50 zeker niet heel veel moet gaan kopen. Ook hiervoor geld tenslotte dat het zo bijgehaald/online gekocht is.
Luiers gebruiken wij al vanaf de geboorte Pampers, die newborn hebben idd een plasindicatie wat ik wel handig vond. Ik ga denk ik 2 pakken in de kleinste maat kopen en dan zien we het vanaf daar wel. Van andere (huis)merken heb ik geen verstand. Kruidvat is volgens mij wel goed, dat gebruiken ze ook op het kdv van D.
Zo, ik hoop dat de meiden die voor de eerste keer mama worden hier wat aan hebben, . Een vriendin van mij is ook zwanger van de eerste en kwam laatst met zo'n lijst van de Prenatal ofzo aan, of ik even kon aangeven wat ze nou wel en niet moest kopen haha. Vind dat altijd zo lastig, is toch voor iedereen persoonlijk wat je fijn/handig vind.
O trouwens Pompoen, pyama's zijn idd in de kleinste maten niet echt nodig, ze slapen dan zoveel en daarnaast hebben ze toch al lekker zachte kleertjes aan.
@Caroow wat een leuk kamertje is het geworden! Wat voor figuurtjes staan er op het behang?
Over hoeveel je van alles moet hebben:
qua badcape, waskussenhoes, lakentjes etc zou ik aanhouden 1 in gebruik 1 in de was. Als dan later blijkt dat je het fijner vind meer te hebben is dat zo gehaald of online besteld.
Kleertjes zou ik idd ook 2a3 pakjes in maat 50 doen, niet te duur want waarschijnlijk kunnen ze het niet lang aan maar dan heb je wel wat. 50-56 kan ook al vrij snel zeker als je het geen probleem vind om de mouwen om te slaan. Ik ben het met Liadan eens dat je van maat 50 zeker niet heel veel moet gaan kopen. Ook hiervoor geld tenslotte dat het zo bijgehaald/online gekocht is.
Luiers gebruiken wij al vanaf de geboorte Pampers, die newborn hebben idd een plasindicatie wat ik wel handig vond. Ik ga denk ik 2 pakken in de kleinste maat kopen en dan zien we het vanaf daar wel. Van andere (huis)merken heb ik geen verstand. Kruidvat is volgens mij wel goed, dat gebruiken ze ook op het kdv van D.
Zo, ik hoop dat de meiden die voor de eerste keer mama worden hier wat aan hebben, . Een vriendin van mij is ook zwanger van de eerste en kwam laatst met zo'n lijst van de Prenatal ofzo aan, of ik even kon aangeven wat ze nou wel en niet moest kopen haha. Vind dat altijd zo lastig, is toch voor iedereen persoonlijk wat je fijn/handig vind.
O trouwens Pompoen, pyama's zijn idd in de kleinste maten niet echt nodig, ze slapen dan zoveel en daarnaast hebben ze toch al lekker zachte kleertjes aan.
@Caroow wat een leuk kamertje is het geworden! Wat voor figuurtjes staan er op het behang?
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Sanne, wij wisten ook niet wat het werd en had ook 1 hoes, badcape, lakentje, dekentje.
Zo gauw onze dochter geboren was, heb ik mijn moeder met een briefje naar de prenatal gestuurd en alles in het roze nog 1 of 2x bijgehaald.
Zo gauw onze dochter geboren was, heb ik mijn moeder met een briefje naar de prenatal gestuurd en alles in het roze nog 1 of 2x bijgehaald.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Vancity girl, het is finding Nemo op het behang.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Pompoen schreef:
Ik zal hier nog even los op reageren, gewoon mijn persoonlijke mening/voorkeur wat ik nu zou kopen als ik alles nog moest kopen. Uiteraard hebben we veel meer omdat ik bij de eerste ook bang was te weinig te hebben
Pyama's had ik al beantwoord, vind ik niet nodig.
Rompers: 5 hema strechromper lange mouw 5 hema stretchrompers zonder mouwen. Beide in maat 50/56, die gaan super lang mee omdat ze zo strechen.
Truitjes: 2 maat 50 4 maat 56
broekjes: 2 maat 50 4 maat 56.
Boxpakjes ( zonder voetjes) 2 maat 50 4 maat 56. Ik vind zelf boxpakjes heel schattig bij van die kleintjes, maar volgens mij denken veel meiden hier daar anders over.
mutsjes: 2 stuks. Onze kids worden in het voorjaar geboren dus grote kans dat ze niet lang een mutsje op hoeven.
Dit is dus wat ik persoonlijk zou kopen, er zullen vast mensen reageren die er anders over denken.
Vancity_girl- Prater
Caroow schreef:Vancity girl, het is finding Nemo op het behang.
Wat leuk, dat is echt een van favoriete Disney films.
Vancity_girl- Prater
Ik las laatst trouwens dat er tegenwoordig in de kleinste maatjes van de kruidvat ook een plasindicator zit.
@ Vc, wat fijn dat jullie uit de namen zijn!
@ Vc, wat fijn dat jullie uit de namen zijn!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Er zat bij Lotte ook al een plasindicator in de KV-luiers, maar wij hebben toch niet ontdekt hoe we konden zien of er wel of niet geplast was!
Waskussenhoezen hebben we geloof ik een stuk of 5, we hadden er zelf 3 en hebben er 2 gekregen van een collega die ze niet meer nodig had. We hebben ook twee verschoningskussens (best handig om er beneden ook eentje te hebben), dus dat komt wel van pas.
Van veel dingen is het wel makkelijk om aan te houden 1 in gebruik, 1 in de was, 1 in de kast, maar je kunt er voor kiezen om bijv. 1 duurder/mooier lakentje en dekentje te kopen en dan wat goedkopere als reserve er bij. Het scheelt ook dat wij geen wasdroger hebben, dus het duurt dan minstens een dag voordat de was droog is.
Hier een klein ukkie dat toch wel een paar weken in maat 50 heeft gezeten, maar op zich hoor je dat niet zo vaak. Meer dan 3 setjes zou ik in het begin echt niet kopen (ook van maat 56 trouwens). Van kraambezoek krijg je meestal geen kleding in kleinere maten dan 62 omdat ze ook bang zijn dat het anders heel snel te klein is (en vaak ook terecht!).
Pyama's gebruiken wij nog steeds niet, en ze is inmiddels 15 maanden, als hele kleine baby sliep ze gewoon in haar kleertjes, en ze ging al snel over naar een slaapzak omdat ze niet stil bleef liggen. (Slaapzak moet je trouwens pas kopen als het nodig is, sommige baby's hebben het niet nodig en dan zou ik het ook niet doen.
Stretchrompers van de Hema zijn inderdaad erg handig, maar richting de zomer lijken me rompers met lange mouwen niet zo noodzakelijk.
Ik ben geen fan van boxpakjes, vind ze vooral ook erg onhandig, maar dat is misschien vooral een kwestie van smaak.
Mutsjes, 2, je kunt er via Simply Colors ook eentje met de naam gratis bestellen.
Waskussenhoezen hebben we geloof ik een stuk of 5, we hadden er zelf 3 en hebben er 2 gekregen van een collega die ze niet meer nodig had. We hebben ook twee verschoningskussens (best handig om er beneden ook eentje te hebben), dus dat komt wel van pas.
Van veel dingen is het wel makkelijk om aan te houden 1 in gebruik, 1 in de was, 1 in de kast, maar je kunt er voor kiezen om bijv. 1 duurder/mooier lakentje en dekentje te kopen en dan wat goedkopere als reserve er bij. Het scheelt ook dat wij geen wasdroger hebben, dus het duurt dan minstens een dag voordat de was droog is.
Hier een klein ukkie dat toch wel een paar weken in maat 50 heeft gezeten, maar op zich hoor je dat niet zo vaak. Meer dan 3 setjes zou ik in het begin echt niet kopen (ook van maat 56 trouwens). Van kraambezoek krijg je meestal geen kleding in kleinere maten dan 62 omdat ze ook bang zijn dat het anders heel snel te klein is (en vaak ook terecht!).
Pyama's gebruiken wij nog steeds niet, en ze is inmiddels 15 maanden, als hele kleine baby sliep ze gewoon in haar kleertjes, en ze ging al snel over naar een slaapzak omdat ze niet stil bleef liggen. (Slaapzak moet je trouwens pas kopen als het nodig is, sommige baby's hebben het niet nodig en dan zou ik het ook niet doen.
Stretchrompers van de Hema zijn inderdaad erg handig, maar richting de zomer lijken me rompers met lange mouwen niet zo noodzakelijk.
Ik ben geen fan van boxpakjes, vind ze vooral ook erg onhandig, maar dat is misschien vooral een kwestie van smaak.
Mutsjes, 2, je kunt er via Simply Colors ook eentje met de naam gratis bestellen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Hallo dames,
Laatste tijd wel meegelezen, maar al lang niet meer gereageerd.
Wat betreft de vragen over kleding en luiers e.d.; wij vonden de eerste weken de pampers met plasindicatie ook erg fijn, je merkt het begin nog niet zo snel of een luier vol is of niet, we gebruiken nu al heel lang kruidvat luiers voor onze dochter ik geloof vanaf maatje 3. Ik ben wel benieuwd naar de kruidvat luiers met plasindicatie, die zullen waarschijnlijk wel ik het pakket zitten wat je op kan halen met je voordeelkaart, daar heb ik nog geen uitnodiging voor gekregen.
Wij hadden 2 pakjes maat 50 en die heeft ze misschien 2 weken gepast, maar ze werd ook steeds groot geschat/gemeten, en wij zijn zelf ook lang. Ze was bij de geboorte 56cm en 3888 gram. Ze heeft wel nog een tijdje de pakjes maat 50/56 aangepast. Wij hebben niet veel kleding in 56/62 gekregen, het meeste was 68 of groter. Ik vond de meisjes pakjes wel leuker dat de unisex pakjes. Ik had wel altijd het idee dat unisex leuker voor een jongetje is dan voor een meisje. Nu ik zwanger ben van een jongetje vind ik dat nog steeds wel, ben ik blij mee, kunnen we toch nog wat van de kleding gebruiken die we allemaal bewaard hebben.
Pyama heeft ze denk ik pas vanaf maat 62/68 gehad, vanaf een maatje 4/5, ze sliep altijd in haar kleding, ze had vrijwel allemaal zachte kleding, als ze eens een spijkerbroekje ofzo aanhad dan deden we haar een zacht broekje aan als ze ging slapen.
Wij hebben nu 4 hoezen voor aankleedkussen, daar ben ik nog steeds erg blij mee, soms heb je er in een dag ineens twee vies. Hydrofiel doeken hebben we er denk ik wel 25, die gebruikten we overal, ze spuugte ook wel veel omdat ik nogal veel bv had en ze altijd maar door dronk. Nu heb alleen de meisjes hyfrofiels nog in de kast liggen, een stuk of 8 ofzo. Badcape hebben we er denk ik wel 4 van, maar die gebruikte we ook weleens als dekentje ofzo, nu begruiken we ze niet meer.
Ik heb veel last van mijn bekken, ik ben vanaf deze week 100% ziek gemeld, ik werk mijn vervanger nog in, waarschijnlijk nog 2 weekjes, ik ga dan max 2.5/3 uur per dag en 3 dagen. We zijn hier nog bezig met het verbouwen van de zolder.als die klaar is gaat dochter naar haar nieuwe kamer en haar kamer wordt de babykamer. Ik heb vandaag afspraak gemaakt voor 3/4 d echo op 23 januari.
Zo, het is een heel verhaal geworden, haha. Ik ga nu weer proberen om wat actiever mee te schrijven, moet ik toch tijd voor hebben als ik niet meer werk
Laatste tijd wel meegelezen, maar al lang niet meer gereageerd.
Wat betreft de vragen over kleding en luiers e.d.; wij vonden de eerste weken de pampers met plasindicatie ook erg fijn, je merkt het begin nog niet zo snel of een luier vol is of niet, we gebruiken nu al heel lang kruidvat luiers voor onze dochter ik geloof vanaf maatje 3. Ik ben wel benieuwd naar de kruidvat luiers met plasindicatie, die zullen waarschijnlijk wel ik het pakket zitten wat je op kan halen met je voordeelkaart, daar heb ik nog geen uitnodiging voor gekregen.
Wij hadden 2 pakjes maat 50 en die heeft ze misschien 2 weken gepast, maar ze werd ook steeds groot geschat/gemeten, en wij zijn zelf ook lang. Ze was bij de geboorte 56cm en 3888 gram. Ze heeft wel nog een tijdje de pakjes maat 50/56 aangepast. Wij hebben niet veel kleding in 56/62 gekregen, het meeste was 68 of groter. Ik vond de meisjes pakjes wel leuker dat de unisex pakjes. Ik had wel altijd het idee dat unisex leuker voor een jongetje is dan voor een meisje. Nu ik zwanger ben van een jongetje vind ik dat nog steeds wel, ben ik blij mee, kunnen we toch nog wat van de kleding gebruiken die we allemaal bewaard hebben.
Pyama heeft ze denk ik pas vanaf maat 62/68 gehad, vanaf een maatje 4/5, ze sliep altijd in haar kleding, ze had vrijwel allemaal zachte kleding, als ze eens een spijkerbroekje ofzo aanhad dan deden we haar een zacht broekje aan als ze ging slapen.
Wij hebben nu 4 hoezen voor aankleedkussen, daar ben ik nog steeds erg blij mee, soms heb je er in een dag ineens twee vies. Hydrofiel doeken hebben we er denk ik wel 25, die gebruikten we overal, ze spuugte ook wel veel omdat ik nogal veel bv had en ze altijd maar door dronk. Nu heb alleen de meisjes hyfrofiels nog in de kast liggen, een stuk of 8 ofzo. Badcape hebben we er denk ik wel 4 van, maar die gebruikte we ook weleens als dekentje ofzo, nu begruiken we ze niet meer.
Ik heb veel last van mijn bekken, ik ben vanaf deze week 100% ziek gemeld, ik werk mijn vervanger nog in, waarschijnlijk nog 2 weekjes, ik ga dan max 2.5/3 uur per dag en 3 dagen. We zijn hier nog bezig met het verbouwen van de zolder.als die klaar is gaat dochter naar haar nieuwe kamer en haar kamer wordt de babykamer. Ik heb vandaag afspraak gemaakt voor 3/4 d echo op 23 januari.
Zo, het is een heel verhaal geworden, haha. Ik ga nu weer proberen om wat actiever mee te schrijven, moet ik toch tijd voor hebben als ik niet meer werk
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Ik vind het ook wel moelijk om in te schatten hoeveel we nodig hebben. We hebben al wel heel veel neutraal in maat 50 en 50/56. Een vriendin van mij heeft een kindje van 6 maanden dus die heeft behoorlijk wat naar mij gedaan.
En nog maar een paar dagen voordat ik gericht kan gaan winkelen!
Vancity: Fijn dat jullie uit de namen zijn!
Sanne: Leuk geworden het kamertje!
Red rose: Vervelend dat je zo'n last hebt dat je nu in de ziektewet zit! Schieten de kamertjes al op?
En nog maar een paar dagen voordat ik gericht kan gaan winkelen!
Vancity: Fijn dat jullie uit de namen zijn!
Sanne: Leuk geworden het kamertje!
Red rose: Vervelend dat je zo'n last hebt dat je nu in de ziektewet zit! Schieten de kamertjes al op?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Er zijn weer pagina s vol geschreven de laatste dagen, ik zal straks alles even lezen en inhoudelijk op iedereen reageren. Had het de laatste dagen erg druk met werk, koophuis ( ) en allerlei verplichtingen 's avonds waardoor ik hiervoor niet echt tijd heb gehad. Zo even 'grote' schoonmaak houden, beetje druk gehad dus, en schoonvader komt straks op bezoek dus wil het beetje netjes hebben Beetje jammer dat ik er vanochtend achterkwam dat de katten het nodig hadden gevonden om naast de kattenbak te plassen in plaats van erin (ben dus al met schoonmaak bezig geweest).Verder straks weer verder met babynaam bedenken, we zijn er nog steeds niet uit helaas....
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Lekker druk Mezzoforte!
We hebben trouwens eindelijk een meisjesnaam en toen bedacht ik mij gister dat het dus dezelfde begin letter heeft als mijn man dus nu moet er nog een 2e naam bij. We wachten nu eerst de echo maar even af want als het een jongen is zijn we er gewoon over uit dus dat scheelt weer zoektress.
We hebben trouwens eindelijk een meisjesnaam en toen bedacht ik mij gister dat het dus dezelfde begin letter heeft als mijn man dus nu moet er nog een 2e naam bij. We wachten nu eerst de echo maar even af want als het een jongen is zijn we er gewoon over uit dus dat scheelt weer zoektress.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha, het blijft ook moeilijk hoeveel kleding je moet hebben in welke maat, je weet niet hoe groot het geboren wordt, hoe snel het groeit of het veel spuugt en spuitluiers heeft, uiteindelijk weet je het pas als het zo ver is.
De kamertjes voor de kinderen hoeven we niet veel aan te doen, dochter gaat naar kamer wat nu pc/was kamer is. Zolder wordt pc/was kamer. Baby komt in de kamer waar dochter nu slaapt. Beide kamers zijn geverfd, vloer en gordijnen goed. Alleen de zolder is nog wel veel werk, we willen als dochter jarig is (28 feb) dat zolder klaar is en zij in haar nieuwe kamer slaapt.
Mezzoforte, wat ben je druk druk druk. Gefeliciteerd met jullie huis! Jammer van het plassen van de kattten.
We hebben een jongens naam, voor de 20 weken echo hadden we alleen een jongensnaam, toen we wisten dat het een jongetje is zijn we ook niet meer gaan denken over een meisjes naam. We wilden wel nog graag een tweede naam en die hebben we ook sinds een paar weken.
De kamertjes voor de kinderen hoeven we niet veel aan te doen, dochter gaat naar kamer wat nu pc/was kamer is. Zolder wordt pc/was kamer. Baby komt in de kamer waar dochter nu slaapt. Beide kamers zijn geverfd, vloer en gordijnen goed. Alleen de zolder is nog wel veel werk, we willen als dochter jarig is (28 feb) dat zolder klaar is en zij in haar nieuwe kamer slaapt.
Mezzoforte, wat ben je druk druk druk. Gefeliciteerd met jullie huis! Jammer van het plassen van de kattten.
We hebben een jongens naam, voor de 20 weken echo hadden we alleen een jongensnaam, toen we wisten dat het een jongetje is zijn we ook niet meer gaan denken over een meisjes naam. We wilden wel nog graag een tweede naam en die hebben we ook sinds een paar weken.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Shisha, wat maakt hetuit als het dezelfde beginletter heeft? Vaak staat er dhr of mw voor. En de 2e naam wordt niet altijd gebruikt
Mbt kleding, kwam erachter dat de ene maat 50 de andere nog niet is. Zo kan een maatje 62 nog kleiner zijn/lijken dan een 56
Mbt kleding, kwam erachter dat de ene maat 50 de andere nog niet is. Zo kan een maatje 62 nog kleiner zijn/lijken dan een 56
sanne-84- Ratel
@sanne, ik heb mijn kleertjes uitgezocht en ik had maatjes 50 die zo 5/8 cm langer waren dan andere rompers maat 50! Die heb ik bij de rompers gelegd die vergelijkbaar waren. je moet wel ook kijken naar hoe rekbaar een stofje is, want dat maakt ook nogal uit! Ik blijk helemaal niet zo veel mast 50 te hebben. Wel maat 50/56 en maat 62 en ook maat 68 daar heb ik aardig wat van.
Het is zo fijn dat ik eindelijk weer aan het babygebeuren toe kom! Ik geniet er echt van dat daar weer een beetje ruimte voor is! Al blijft het vooral bij er over nadenken op dit moment en plannen bedenken.
Wij hebben al lang een jongensnaam, meisjesnaam vonden we lastiger maar goed we krijgen een jongetje dus dat maakt nu ook niet meer uit.
Wij moeten nog wel t een en ander doen voor de kamer. Er ligt vleorbedekking, het houtwerk is geschilderd, er hangen mooie gordijnen en er ligt tapijt in de goeie kleur (donkerrood). Misschien moet er nog iets aan de muren gedaan worden. Het meeste werk word het leegruimen van dat kamertje. Die kamer is nu nog de logeerkamer, die gaat naar zolder (hebben we wel echt nodig!) en daar moet wel heel veel gebeuren. Eigenlijk moet dat eerst, of we moeten het tijdelijk zonder logeerbed doen (of een logeerbed in de babykamer zetten tijdelijk). Maar die zolderkamer staat vol met spul wat we ergens anders niet goed kwijt kunnen. Mijn man moet dat nog uitzoeken maar s daar voorlopig nog niet an toe.
Word dus nog een hele klus die wij zelf niet echt kunnen doen helaas!
Het is zo fijn dat ik eindelijk weer aan het babygebeuren toe kom! Ik geniet er echt van dat daar weer een beetje ruimte voor is! Al blijft het vooral bij er over nadenken op dit moment en plannen bedenken.
Wij hebben al lang een jongensnaam, meisjesnaam vonden we lastiger maar goed we krijgen een jongetje dus dat maakt nu ook niet meer uit.
Wij moeten nog wel t een en ander doen voor de kamer. Er ligt vleorbedekking, het houtwerk is geschilderd, er hangen mooie gordijnen en er ligt tapijt in de goeie kleur (donkerrood). Misschien moet er nog iets aan de muren gedaan worden. Het meeste werk word het leegruimen van dat kamertje. Die kamer is nu nog de logeerkamer, die gaat naar zolder (hebben we wel echt nodig!) en daar moet wel heel veel gebeuren. Eigenlijk moet dat eerst, of we moeten het tijdelijk zonder logeerbed doen (of een logeerbed in de babykamer zetten tijdelijk). Maar die zolderkamer staat vol met spul wat we ergens anders niet goed kwijt kunnen. Mijn man moet dat nog uitzoeken maar s daar voorlopig nog niet an toe.
Word dus nog een hele klus die wij zelf niet echt kunnen doen helaas!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Kleding blijft idd moeilijk. We hebben wel t een en ander, kan zijn dat t wat groter is, maar beter dan te klein.
Fijn pompoen om je met t babyebeuren te kunnen bezighouden! Hoe gaat het nu met je (en je harde buiken) en je man?
Net een grote ronde met de hond gelopen, ben bekaf haha.
Fijn pompoen om je met t babyebeuren te kunnen bezighouden! Hoe gaat het nu met je (en je harde buiken) en je man?
Net een grote ronde met de hond gelopen, ben bekaf haha.
sanne-84- Ratel
Harde buiken heb ik nog steeds veel, dus ben vooral druk bezig met uitrusten op dit moment. Mijn man heeft van de huisarts nieuwe pijnstillers gekregen en daardor voelt hij zich in een keer een stuk beter! Maar hij is echt doodziek nog. Zijn mijlpalen zijn staand douchen, op zijn zij slapen en zelf zijn boterham smeren... Masr goed, het gaat wel elke dag een stukje beter!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: