Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* Empty *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Pompoen di 4 dec 2012 - 8:43

Ja, mijn darmen ploppen en rommelen ook hoor. Ook als ik niet zwanger ben! Dus wat dat betreft is het echt lastig te beoordelen! Pas als je het regelmatig voelt kun je zeggen dat het je kindje is.
Ik doe hard mijn best trouwens om wat te voelen, maar ik voel gewoon écht niks. Ook vandaag, kindje lag dus enorm te spartelen maar ik voelde écht helemaal niks!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  sanne-84 di 4 dec 2012 - 8:50

Ik denk dat als je je kindje voelt, je it zelf ergens wel weet.

Pompoen, kan normaal zijn he dat je hem nog niet voelt! Hoe jammer ook. Ik voelde hem pas toen ik bewust voor t slapen op mn rug ging liggen en mn handen op mn buik legde
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Pompoen di 4 dec 2012 - 9:12

Ja mijn placenta zit ook aan de voorzijde, dus zal nog ff geduld moeten hebben!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mysterious di 4 dec 2012 - 20:46

Ik lees alle berichtjes wel via mijn telefoon maar het is lastig om op iedereen te reageren. Zit nu weer eens op mijn laptop, wel met een hond op schoot dat typt ook niet echt handig hihi.

Wow slaatje, dat jullie kleine kereltje zo druk is voor je gaat slapen en dat 2 uur lang! Ik voel ons kleintje ook wel veel maar het is niet zo erg dat ik er niet van kan slapen.

Spannend zeg, je bruiloft komt nu wel heel dicht bij!

Smaragdje, ik voel me ook echt een oud vrouwtje. Ik vergeet ook steeds dat ik niet zo flexibel meer ben. Dan ga ik in een winkel door mijn knieeen voor het lage schap en dan denk ik: oei das waar ik moet weer omhoog ook! En van de week wilde ik mijn teennagels lakken in bad, dat was ook een hele klus J sokken aandoen wordt ook lastig. Dingen waar je normaal je hand niet voor omdraait.

Pompoen: wat fijn dat je een goede 20 weken echo hebt gehad! Altijd weer spannend.

De babykamer is er! Eerder dan verwacht maar het behang zat er op dus hij kon komen J ben er zo blij mee! Ik ga vandaag soppen en dan de kleertjes in de kast hangen.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Jelin di 4 dec 2012 - 21:33

@ Slaatje.. De pijn is nog steeds hetzelfde. Balen dat je vriendin zo laat weg ging. En wat een actief is je zoon 's avonds. Lekker van genieten maar ik zou het ook vervelend vinden haha. Fijn dat het beter lijkt te gaan met je surrogaatvader.

@ Pompoen.. Bij jou zal het schoppen ook snel beginnen.

@ Mysterious.. Fijn dat de babykaer binnen is..

@ Caroow.. Hoe gaat het met jou? Nog veel pijn gehad?

@ Mom.. Hoe is het bij jou?

Gisteren heeft de fysio terug gebeld en kan morgen al terecht!! Dus dat is erg fijn. Net dochter naar school gebracht en Sinterklaas op gewacht. Was erg leuk om te zien dat ze zo actief mee deed.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Pompoen di 4 dec 2012 - 22:02

Zou het op zich niet erg vinden als mijn buik nog iets verder hersteld is voor die tijd Wink. Maar ik verheug me ook op het schoppen, 't zou voor nu eigenlijk ook een hele troost zijn en een geruststelling als ik 'm voelde schoppen! Maar ja het is niet zo, ach ja, volgende week weer controle bij de gyn, ik gok dat ze dan weer een inwendige echo gaan maken, kan ik ook misschien nog even het kindje zien. Heb de afgelopen twee weken 7 echo's gehad waarvan overigens 4 inwendig waren.

Het valt me trouwens op dat ze bij elke echo die gemaakt word roepen dat het zo schattig is. Ik denk élke keer: "eh ja, maar dat zien jullie toch dagelijks?". Zal wel te nuchter zijn ofzo, ik vind het gewoon heel erg mooi, maar dat overdreven gedoe gewoon niet zo nodig hahaha! Ze gaan ook bij élke inwendige echo die dus bedoeld is om mijn baarmoederhals te controleren ook stiekem nog even kindje kijken (niet voor mij, ik had net een echo gehad).

Ik heb wel wat beter geslapen vannacht gelukkig, maar had wel weer veel harde buiken.

Ik zit ondertussen te wachten op een telefoontje van mijn man, die word zo naar Nieuwegein gebracht en dan ga ik er ook heen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mezzoforte di 4 dec 2012 - 22:02

Dames, wat is er weer veel geschreven vandaag.

Caroow, wel echt goed om jezelf en de kleine denken hoor! Wat een vervelende manager heb je. Ik snap dat het heel naar is om zo'n manager te hebben, maar je eigen gezondheid is echt belangrijk dus als je iets niet kan dan kan je het ook niet.

Pompoen, fijn dat je 20-weken echo goed was!!

Slaatje, ik ben ook verkouden. Heerst momenteel geloof ik. Heb op mijn kamer nog 2 vekrouden collega's zitten. Fijn dat je surrogaatvader zich in ieder geval iets beter voelt. En wat die vriendin betreft, gewoon duidelijk zijn, sommige mensen hebben soms echt een bord voor hun kop. Daar helpt 1x zoiets melden niet tegen

All, ik moet ook maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Geloof dat ik naast een dikkere buik ook vetrolletjes begin te ontwikkelen (al valt dat volgens man wel mee). Draag nog steeds mijn eigen kleding, VK zei vorige keer dat ik dat lang volhield. Gisteravond was zo super leuk, ik voelde de baby echt heel duidelijk schoppen, en zei het tegen mijn man, die legde toen zijn hand op mijn buik en kon toen ook wat voelen!! Very Happy Dat vond ik wel echt heel speciaal I love you

mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Jade di 4 dec 2012 - 22:12

Pompoen, wat ontzettend spannend! hug hug

Ik heb tot nog toe ook elke keer een echo gehad bij de VK. (3 in totaal + een pretecho) Ik vind dat erg leuk! Ik heb de plopjes niet meer gevoeld Cry, maar toch denk ik dat het de kleine was.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Pussycat di 4 dec 2012 - 22:17

Balloon Nee inderdaad! Ik moet eigenlijk ook nog snowboots hebben voordat ze nergens meer te krijgen zijn.

Nu voor het eerst het hartje gehoord? Altijd super leuk! Doen ze dit bij jullie niet eerder?

Slaatje Het schiet al op voor jullie! Wat spannend zeg.

Wat een naar verhaal van je surrogaat vader. Gelukkig geen uitvalsverschijnselen. Hopelijk voelt hij zich straks goed genoeg om bij jullie bruiloft te zijn,

Jelin Lastig allemaal zeg! Had je bij je eerste zwangerschap ook last van bekkenklachten? Fijn dat je al zo snel terecht kan bij de fysio!

Smaragdje Oke dat wist ik niet! Haha weer wat geleerd. Maar je hebt geen pikkie gezien de laatste keer? Alleen aan de hand van de nieren heeft ze bevestigd dat het een jongen is?

Shisha Jij hebt helemaal een lage bloeddruk! Ik krijg al last met mijn onderdruk van 60. Heb jij daar geen last van?

Vancity girl Die korte bezoekjes van alleen wegen en bloeddruk meten vind ik ook niks aan. Maar aan de andere kant wel fijn omdat ze je wel in de gaten houden. Maar qua gezelligheid hoef je het niet te doen nee. Nu is mijn vriend wel een kletser, dus die vraagt wel allerlei dingen. Zo ben ik helemaal niet. Ja ik kan wel kletsen, maar ik ga niet alles uit iemand trekken. En mijn vriend die vraagt gewoon alles haha maar dan antwoorden ze wel gewoon. Als ik alleen zou gaan dan stond ik binnen 5 minuten weer buiten.

Caroow Wat belachelijk allemaal van je werk zeg. Dat verhaal over je blindedarm ontsteking… ook echt ''je bent te laat met afmelden, dus kom maar gewoon. Anders zitten er consequenties aan? pfff''

Pompoen Wat fijn dat de 20 weken echo goed was. Hopelijk worden je harde buiken nu iets minder met die slaappillen en iets voor je ontlasting.

Mezzoforte Wat leuk dat je man jullie kindje ook al kan voelen! Ik voel die van ons zelf nog amper wel jammer hoor.

Wat apart dat jij je eigen broeken nog past haha. Hier kon ik al heel snel niet meer in! Heb al best een grote buik. Maar nog niks aangekomen, dus daar ligt het niet aan.

All Van de week bij een vriendin geweest en een schattig roze pakje gekregen.
Dan wordt het echt steeds echter hé haha.

Ik ben nu bezig met behang uitzoeken voor beide dametjes, maar kan nog niet heel erg vinden wat ik zoek. Ik ben nogal lastig met dat soort dingen geloof ik.
Het heeft ook nog niet super veel haast, want E haar kamer die komt pas in februari, maar ik wil het dan wel echt klaar hebben natuurlijk!

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Pompoen di 4 dec 2012 - 22:17

In totaal heb ik er natuurlijk meer gehad, ehh 10 in totaal geloof ik. Maar mijn verloskundige heeft geen echo-apparaat dus daar luisterde ik alleen naar het hartje.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pussycat di 4 dec 2012 - 22:18

Trouwens echt te schattig! Als ik aan E vraag waar is de baby dan tilt ze mijn shirt op en zegt daar baby I love you
En dan gaat ze erop blazen dat je van die scheetgeluiden hoort Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Jelin di 4 dec 2012 - 22:32

@ Pussycat.. Ja ik vind het ook lastig. Heb net het werk gebeld en mijn situatie uitgelegd en dat ik vandaag best wel weer wil gaan proberen, maar dat ik het waarschijnlijk niet tot sluitingstijd vol ga houden. Dus ze bellen me zo weer terug. Dus ben benieuwd. En bij de eerste had ik rugklachten en ook wel wat last van mijn bekken, maar niet zo heel ernstig gelukkig.

En behang of kleur uitzoeken voor de kamertjes blijft moeilijk. Hier ook al moeite mee, maar de babykamer is nu wit met een lichtblauwe muur en mijn dochter wil graag een paarse kamer.

En we hebben eindelijk de meisjesnaam gevonden die bij J.enna past. We hadden eerst een naam, maar die vond mijn man niet leuk meer.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje di 4 dec 2012 - 22:35

@ Pussycat, de laatste keer is het inderdaad alleen aan de niertjes gezien. Ik wist dat eerst ook niet hoor. Die kamertjes komen wel hoor. De kamers voor de knullen hier, schieten ook niet echt op.Leuk hoe die kleintjes kunnen reageren hé, hier krijgt de baby kusjes en knuffels via mijn buik smile

@ Mezzoforte, leuk dat jouw man dat ook voelde!

@ Jade, je hoeft de kleine ook lang no, g niet elke dag te voelen. Dat komt vast snel weer!

@ Mysterious, wat leuk dat het kamertje er is.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Shisha wo 5 dec 2012 - 21:20

Wat is er weer veel geschreven!

Ik voel af en toe ook wel wat maar volgens mij zijn dat echt mijn darmen. Die zijn af en toe behoorlijk aan het rommelen. Zal ook nog wel even duren voordat ik was ga voelen. Ik kan niet wachten. I love you

Pussycat: Ik heb er gelukkig verder geen last van. Ik eet nu maar wat meer zout door het eten en dan zou hij wel wat omhoog moeten gaan. En leuk dat je met de kamertjes bezig bent. Ik zit ook al heel vaak naar behang te kijken. Ze hebben echt teveel leuke dingen.

Caroow: Hoe is het nou? Nog veel last?

Pompoen: Heel veel sterkte en succes! *Voorjaar 2013 mama's* 699888

All: Griep is over maar nu ben ik snipverkouden. Ik heb vannacht bijna niet geslapen omdat alles verstopt zat. Vanavond avonddienst dus tot die tijd doe ik lekker rustig aan. Ik moet ook nog even de stad in voor snowboots want ik ben mijn oude kwijt. En vandaag al weer 15 weken. Over 2 weken geslachtbepaling! *Voorjaar 2013 mama's* 281626781
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  slaatje wo 5 dec 2012 - 22:22

Mystrious, wat fijn dat de babykamer er is. Wanneer gaan jullie hem in elkaar zetten? Zo heerlijk om die klaar te hebben, de kleertjes in de kast te hangen en er af en toe gewoon binnen te kunnen lopen!

Jelin, fijn dat je al zo snel terecht kan bij de fysio, hoop dat dit je pijn wat zal verlichten. En laat je niet gek maken door je man. Heb je gister nog sinterklaas gevierd thuis, en hoe vond je dochter het?

Pompoen, hoop dat je snel je kindje zult voelen. Wel goed dat ze je zo in de gaten houden. En hoop dat je harde buiken binnenkort wat af zullen nemen. Heel veel sterkte voor vandaag!

Mezz, ja, ik heb me ook echt voorgenomen om vanaf nu wat beter aan mezelfde te denken en wat beter voor mezelf op te komen. Uiteindeiljk heb ik alleen mezelf en de kleine daar maar mee, en dat is nou juist het belangrijkste. Wat een mooi gevoel he, dat jullie hem beiden kunnen voelen schoppen? Dat gaat straks nog meer worden. Haha.

Jade, dan denk ik idd dat het je kleine was en hoop dat je het snel weer mag voelen. Hoe gaat het verder met je?

PC, wat lief van je vriendin. Nu word het steeds echter he? Heb je thema's voor de kamers van je dochters, of ben je daar juist ook nog niet uit? En wat schattig hoe E. met haar zusje omgaat!

Smaragdje, hoe gaat het met jou?

Sisha, bij jou gaat het ook hard he? Alweer 15 weken, en dan ook nog de geslachtsbepaling in het vooruitzicht. Spannend hoor!

Gister mijn surrogaatmoeder nog even gesproken. Ze willen beiden hoe dan ook bij het jawoord zijn, dus waarschijnlijk nemen ze een taxi naar het gemeentehuis. Ben ik al super blij mee. Ik wil ook niet dat hij op het feest gaat zitten terwijl hij zich eigenlijk helemaal niet goed voelt.
Ik heb net de "huwelijksreis" met een dag verlengt op verzoek van mijn aanstaande :-) We gaan van donderdag tot zondag naar Hoenderloo. Een bosrijke omgevingen, prachtig als het zulk weer is als nu. We hebben daar een excecituve suite (of hoe je dat ook schrijft) in de vorm van een bungalow. Heel luxe, met een apart slaap gedeelte en een apart zitgedeelte. Volgens mij bij beiden hoeken een tv, er zit ook een open haard in, en een ligbad. Het niet storen bordje maakt de boel compleet :P Ik ga zo nog wat leuke films downloaden en dan neem ik mijn laptop mee, kunnen we daar nog wat films kijken. Kijk bijna meer uit naar het weekend, dan naar de bruiloft. Haha. Grapje uiteraard.

slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Smaragdje wo 5 dec 2012 - 22:36

Zo, nu moet ik ook even klagen. Zat gister heerlijk op de grond met mijn zoontje te stoeien. Alleen een beetje een verkeerde beweging gemaakt door een actie van hem. Ik kon toen al niet gewoon opstaan en loop nu nog een beetje moeilijk en sta nog steeds met moeite van de bank op, door de pijn in mijn bil/been Sad

Genoeg geklaagd Very Happy

@Slaatje, gaat opschieten nu, jullie trouwdag. Sneeuw is mooi voor de foto's! Over 1,5 week ben ik 2 jaar getrouwd. Wij hebben ook foto's in de sneeuw...is echt mooi! Alleen cs avonds met je hakken in een laag sneeuw van 15cm stappen is minder ;-)
Fijn dat ze proberen erbij te zijn!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin wo 5 dec 2012 - 23:45

@ Smaragdje.. Hoe het goed in de gaten. Bij mij zijn zo mijn klachten begonnen.

@ Slaatje.. Ja gisteren Sinterklaasavond gevierd. En erg blij met haar cadeautjes. Ze was helemaal verbaasd dat hij was geweesg zonder dat iemand het had gezien haha. Hoenderloo is leuk. En fijn dat je surrogaatouders toch op de bruiloft komen. Is toch een zorg minder.

Net bij de fysio geweest. Aan de klachten omtrent het slapen is niets te doen behalve veel kussen gebruiken voor ondersteuning. Heb buikspieroefeningen mee gekregen om mijn rugspieren sterker te maken. En ik mag voorlopig gaan werken op therapeutische basis en dan 3 uurtjes maximaal. Gaat het niet dan moet ik minder gaan werken. Dus we zullen zien.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje do 6 dec 2012 - 0:00

@ Jelin, hou het wel in de gaten, maar hoop dat het binnen een paar dagen gewoon over is. Ik dacht dat buikspieroefeningen niet meer zo goed waren. Zijn zeker speciale oefeningen? Zin om weer aan het werk te gaan?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin do 6 dec 2012 - 0:13

Smaragdje schreef:@ Jelin, hou het wel in de gaten, maar hoop dat het binnen een paar dagen gewoon over is. Ik dacht dat buikspieroefeningen niet meer zo goed waren. Zijn zeker speciale oefeningen? Zin om weer aan het werk te gaan?

Ja zijn geen zware oefeningen. Is om alles sterker te maken mbt tot mijn rug en het gewicht van mijn buik. Ik heb wel weer zin om aan het werk te gaan. Heb werkgever gebeld maar die moet er over nadenken. Ik kan er ook niets aan doen en wil niets overbelasten. Heb ook gelijk de arbo gebeld en die bwllen terug. Dus ben benieuwd.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Vancity_girl do 6 dec 2012 - 2:36

@Pompoen: Hoe gaat het met je, kom je de dag een beetje door? Ik hoop dat de operatie goed is gegaan. Sterkte met alles! Gaat er iemand met je mee straks naar het ziekenhuis? Ik las dat er nu een vriendin bij je is? Ik weet igg nog wel van mijn broertje toen hij zijn open hart operatie heeft gehad vond ik dat zo eng hem daarna te zien liggen in dat IC bed met al die slangen. Dat was zo confronterend, kan er nu nog naar van worden. Dan is het misschien fijn om daarna even uit te huilen bij een vriendin/ouders of andere dierbare. Ik vind je echt super sterk overkomen, en heb echt respect voor hoe je met alles omgaat. Kan niet anders dan dat jij straks een super mama wordt! *Voorjaar 2013 mama's* 699888

@Slaatje: wat fijn dat je surrogaatouders zeer waarschijnlijk gewoon bij je huwelijk kunnen zijn. Misschien hele nieuwsgierige vraag en hoef je niet op te antwoorden, maar wat zijn precies surrogaatouders? Soort van pleegouders oid?

@Mysterious: leuk dat het kamertje komt, hier hebben we nog niks gedaan. Babykamer blijft in principe hetzelfde maar alle andere kamers schuiven we mee. Ach ja het kindje komt toch de eerste 6 maanden ofzo bij ons op de kamer dus geen haast.
@Jelin: al wat gehoord van je werk? Willen ze liever niet dat je maar een paar uurtjes komt? Hopelijk helpen de oefeningen van de fysio.
@Smaragdje: Balen dat je zo'n last hebt, doe maar lekker rustig aan.
@Pussycat: wat lief hoe E reageerd op je buik. D doet dat ook als je vraagt wat zit er in mama's buik roept ze heel enthousiast Baby! Op het kinderdagverblijf heeft ze laatst ook tegen een leidster gezegd: mama baby in buik. Zo schattig.

@All: Hier gaat alles zn gangetje, heb wel weer last van ik denk mijn bekken? Zo'n branderig gevoel voor bij mij schaambeen en achter bij mijn stuitje. Moet zo naar de VK dus dan vraag ik het wel even. D is een beetje ziekjes dat is wel sneu, ze had vannacht flinke koorts. Nu ging het weer goed en ze is gewoon naar het KDV. Als het niet ging zouden ze bellen.
Verder een druk weekend voor de boeg, eigenlijk helemaal geen zin in. Opzich allemaal leuke dingen maar het is nu even te veel. Ach ja even doorbijten dan maar.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  sanne-84 do 6 dec 2012 - 3:57

Jelin, hoezo moet je werkgever er ng even over na denken? Hij moet je toch 'verolicht' therapeutisch laten werken.

Met mn bekken gaat het niet meer zo slecht. Ik klop t ff snel af, voel hem nog wel en heb mn rust wel nodig, maar die echte uitstralingen heb ik niet meer gehad, dus hoop t zo doorte laten gaan tot mn verlof en niet in de ziektewet te hoeven..
En verder hebben we vandaag op t werk cake gebakken en heb ik 2 likken beslag op.... Kon het niet laten Embarassed
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Jade do 6 dec 2012 - 4:01

Slaatje: hier gaat het goed! Ik voel me steeds beter en voel me vooral weer meer mijzelf! Ik heb al sinds 16+6 niet meer overgegeven, dus dat is heeeeerlijk! De kleine groeit goed, en ik begin ook lekker te groeien!

Hoe gaat het met jou? Zeker lekker zenuwachtig! Ik vind bij jou alles zo snel gaan, onvoorstelbaar. Over 6 dagen ga je alweer trouwen.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  slaatje do 6 dec 2012 - 4:02

@ vc, een soort van tweede ouders zeg maar. Ik leerde mijn surrogaatmoeder kennen toen ik zes was. Vervolgens werden we buren. Ook toen ik verhuisde en later mijn vader, altijd contact gehouden, zie ze dus een beetje als mijn tweede ouders.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje do 6 dec 2012 - 4:04

Jade schreef:Slaatje: hier gaat het goed! Ik voel me steeds beter en voel me vooral weer meer mijzelf! Ik heb al sinds 16+6 niet meer overgegeven, dus dat is heeeeerlijk! De kleine groeit goed, en ik begin ook lekker te groeien!

Hoe gaat het met jou? Zeker lekker zenuwachtig! Ik vind bij jou alles zo snel gaan, onvoorstelbaar. Over 6 dagen ga je alweer trouwen.

Super fijn dat je niet meer misselijk bent. Kan me voorstellen dat je daar wel goed klaar mee bent! En lekker genieten verder, het gaat allemaal zo snel. En volgende week om deze tijd ben ik gewoon getrouwd en zijn we heerlijk een weekend weg als soort huwelijksreis. Gek idee hoor. Haha.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jelin do 6 dec 2012 - 4:06

Nou mijn werkgever heeft eindelijk gebeld en ik kan aan de slag voor 3 uurtjes per dag. Dus ben benieuwd hoe het gaat.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende