*Voorjaar 2013 mama's*
+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
,Caroow schreef:Moet ik zelf kraamverband meenemen? Krijg je dat niet in het ziekenhuis? Ik heb het wel liggen hoor, in het kraampakket. Afgelopen keer kreeg ik elke keer maandverband na het inwendig onderzoek, dus ik dacht dat ik het na de bevalling ook wel zou krijgen..
Dat krijg je gewoon hoor.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Wow wat een tips hier! Morgen maar eens allemaal opschrijven (anders krijg ik het niet meer teruggevonden in dit topic)
Hihi ivm ontlasting at ik in het begin 'sochtends en een kiwi en gedroogde pruimen. Maar ivm fruitsuikers ben ik dat om en om gaan doen (ene dag kiwi, andere dag pruimen) maar ik merkte dít al aan mn ontlasting. En man heeft t ook gemerkt, want hettoilet zat verstopt hij heeft t toilet er zelfs af moeten halen hihi
Hihi ivm ontlasting at ik in het begin 'sochtends en een kiwi en gedroogde pruimen. Maar ivm fruitsuikers ben ik dat om en om gaan doen (ene dag kiwi, andere dag pruimen) maar ik merkte dít al aan mn ontlasting. En man heeft t ook gemerkt, want hettoilet zat verstopt hij heeft t toilet er zelfs af moeten halen hihi
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Vergeet trouwens ook het fototoestel voor de zekerheid niet!
Smaragdje- Ratel
Dat is een goeie! Mijn vriend maakt normaal altijd foto's met zijn telefoon, maar dan zul je net zien dat de batterij leeg is.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Succes vandaag Caroow!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Succes Caroow!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Succes vandaag Caroow.
Smaragdje- Ratel
Succes Caroow, ik hoop dat je die hele tas voorlopig nog niet nodig hebt hoor!
Jade, ik slaap ook beroerd, nou is mijn man ook steeds enorm aan het spoken, daar word het niet beter van, maar anders word ik ook zo'n beetje om de twee uur wakker, moet enorm vaak plassen en lig vaak totaal niet lekker.
Verder schijn ik sinds een week enorm te snurken! Ik heb ook sinds die tijd vocht in mijn handen. Had vannacht de hele nacht pijn in mijn handen, normaal vooral 's ochtends.
Ik heb wel last van dat slapen, als ik gewoon zelf mijn nacht in kan delen en geen stress heb is het nog wel te doen, maar als ik ergens heen moet 's ochtends, of me druk ergens over maak, of zoals vannacht mijn man naast me in bed heb die geen oog dicht doet, dan breekt dat me wel op!
Jade, ik slaap ook beroerd, nou is mijn man ook steeds enorm aan het spoken, daar word het niet beter van, maar anders word ik ook zo'n beetje om de twee uur wakker, moet enorm vaak plassen en lig vaak totaal niet lekker.
Verder schijn ik sinds een week enorm te snurken! Ik heb ook sinds die tijd vocht in mijn handen. Had vannacht de hele nacht pijn in mijn handen, normaal vooral 's ochtends.
Ik heb wel last van dat slapen, als ik gewoon zelf mijn nacht in kan delen en geen stress heb is het nog wel te doen, maar als ik ergens heen moet 's ochtends, of me druk ergens over maak, of zoals vannacht mijn man naast me in bed heb die geen oog dicht doet, dan breekt dat me wel op!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Bedankt allemaal! Ik zit nu helemaal te stressen, heel handig want daar krijg ik alleen maar meer harde buiken van Als ik wat weet zal ik het laten horen hoor!
Caroow- Lady Post-a-lot
Ja, dat doet stress met harde buiken, maar dat kun je denk ik toch niet voorkomen en als je bevalling op gang is gekomen door die harde buiken dan kun je dat nu toch niet meer tegenhouden nu!
Maar ik snap dat je zit te stressen hoor, het is natuurlijk ook heel spannend!
Maar ik snap dat je zit te stressen hoor, het is natuurlijk ook heel spannend!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Haha Sanne sorry maar moest even om je stukje lachen. Zag het al helemaal voor me. Maar wel vervelend natuurlijk.
Caroow, succes straks. En gewoon weer lekker naar huis
Caroow, succes straks. En gewoon weer lekker naar huis
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
@Caroow: heel veel succes, ik duim dat je gewoon weer lekker naar huis mag en je voor niets je tas hebt ingepakt.
@Jelin: hoe is het nu? Heb je nog gebeld met de gyn?
Rest ben ik even kwijt sorry.
Hier gaat alles wel ok. Vorige week was ik eerst zelf ziek en daarna dochter en natuurlijk net de week dat mijn man is ski-en met vrienden. Ik heb dus zelf niet goed uit kunnen zieken helaas. Voel me opzich wel prima maar ben erg moe. Sowieso vorige week twee keer met dochter in het ziekenhuis gezeten en dat heeft er wel ingehakt. Gelukkig heeft ze 'maar' blaasontsteking en met antibiotica gaat het nu al veel beter. Ze wilde alleen erg veel gedragen worden en ik heb nu dus flink last van mijn rug.
Kreeg ook nog een standje van de Vk, toen ik zelf ziek was was de baby erg rustig en toen ik dat vertelde zei ze dat ik de volgende keer dan toch echt moest bellen.
D is inmiddels weer helemaal beter en erg stout/ondeugend. Pff wordt er af en toe niet goed van. Ze gaat expres met haar eten gooien of mij slaan/krabben etc. Echt helemaal niet leuk, boos worden of straf geven maakt ook al geen indruk. Denk dat ze misschien even uit moet razen van vorige week dus hoop maar dat het snel over is. Gelukkig is ze verder wel een enorme knuffelkont dus dat maakt dan wel weer wat goed.
Deze week nog 2 dagen werken, dan een weekje carnavalsvakantie en dan nog 3 dagen werken en mijn verlof begint. Kijk er enorm naar uit!
@Jelin: hoe is het nu? Heb je nog gebeld met de gyn?
Rest ben ik even kwijt sorry.
Hier gaat alles wel ok. Vorige week was ik eerst zelf ziek en daarna dochter en natuurlijk net de week dat mijn man is ski-en met vrienden. Ik heb dus zelf niet goed uit kunnen zieken helaas. Voel me opzich wel prima maar ben erg moe. Sowieso vorige week twee keer met dochter in het ziekenhuis gezeten en dat heeft er wel ingehakt. Gelukkig heeft ze 'maar' blaasontsteking en met antibiotica gaat het nu al veel beter. Ze wilde alleen erg veel gedragen worden en ik heb nu dus flink last van mijn rug.
Kreeg ook nog een standje van de Vk, toen ik zelf ziek was was de baby erg rustig en toen ik dat vertelde zei ze dat ik de volgende keer dan toch echt moest bellen.
D is inmiddels weer helemaal beter en erg stout/ondeugend. Pff wordt er af en toe niet goed van. Ze gaat expres met haar eten gooien of mij slaan/krabben etc. Echt helemaal niet leuk, boos worden of straf geven maakt ook al geen indruk. Denk dat ze misschien even uit moet razen van vorige week dus hoop maar dat het snel over is. Gelukkig is ze verder wel een enorme knuffelkont dus dat maakt dan wel weer wat goed.
Deze week nog 2 dagen werken, dan een weekje carnavalsvakantie en dan nog 3 dagen werken en mijn verlof begint. Kijk er enorm naar uit!
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Zo, ga straks alvast een begin maken met mijn tas. Dan kan ik die de komende weken vullen. Ik vind het fijn om daar aan begonnen te zijn . Gister de box alvast omhoog gezet. Morgen naar de vk. Dan heb ik degene die ik deze zwangerschap nog niet gehad heb. Wel fijn dus.
@ Vg, kun je volgende week niet lekker extra uitrusten?
@ Vg, kun je volgende week niet lekker extra uitrusten?
Smaragdje- Ratel
Ff update..
Ben onderweg naar het ziekenhuis voor een extra controle van bloed, urine en ctg. Helaas met vlagen bog steeds hoofdpijn en wazig zien.
Ben onderweg naar het ziekenhuis voor een extra controle van bloed, urine en ctg. Helaas met vlagen bog steeds hoofdpijn en wazig zien.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Vervelend dat het nog steeds aanhoud Jelin, maar goed dat je gebeld heb en dat je nu terecht kan, succes.
slaatje- Kletskop
@ Jelin, fijn dat het extra gecontroleerd wordt. Hoop voor jou dat het niets is.
Smaragdje- Ratel
Succes jelin.
Ik zit te wachten op de post, hoop echt zo dat de proefdruk van de geboortekaartjes erbij zit. Het duurt nu al een week.
De oudste zit nu weer op school, en ik heb de aardappels al geschild haha. Gister hebben we heel ongezond friet gegeten.
Vanavond weer naar de therapeut. Het helpt alleen niet echt meer, gister na de echo kwam ik amper overeind daar.
Over het slapen, ik slaap ook echt klote. Als ik in bed ga liggen slaap ik zo maar ben heel vaak wakker. En ik ben zo moe maar komt ook door me ijzer komen. Maar bengelt steeds vaker met momenten beu, gewoon hoe ik me lichamelijk voel. Echt zo niet leuk.
Ik zit te denken om nog wat kleinere kleertjes te halen. Zouden jullie dat doen??
Ik heb de kinderwagens ook omgebouwd dus dat kan ook van het lijstje af
Ik zit te wachten op de post, hoop echt zo dat de proefdruk van de geboortekaartjes erbij zit. Het duurt nu al een week.
De oudste zit nu weer op school, en ik heb de aardappels al geschild haha. Gister hebben we heel ongezond friet gegeten.
Vanavond weer naar de therapeut. Het helpt alleen niet echt meer, gister na de echo kwam ik amper overeind daar.
Over het slapen, ik slaap ook echt klote. Als ik in bed ga liggen slaap ik zo maar ben heel vaak wakker. En ik ben zo moe maar komt ook door me ijzer komen. Maar bengelt steeds vaker met momenten beu, gewoon hoe ik me lichamelijk voel. Echt zo niet leuk.
Ik zit te denken om nog wat kleinere kleertjes te halen. Zouden jullie dat doen??
Ik heb de kinderwagens ook omgebouwd dus dat kan ook van het lijstje af
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Nou, het beginmaken aan mijn tas is mislukt. Ik vind dat ik niets in huis heb, wat geschikt is. Behalve de babyspulletjes dan ;-) zou het liefst gelijk het één en ander gaan halen, maar mijn zoontje ligt net te slapen. Wordt dus toch een andere keer. Nu vraag ik mij ook af of ik vorige keer een trainingsbroek had aangedaan of een positiebroek nadien.
@ Mom-of-2, ik zou wel kleinere kleertjes halen (50 bedoel je toch? Of nog kleiner?)
@ Mom-of-2, ik zou wel kleinere kleertjes halen (50 bedoel je toch? Of nog kleiner?)
Smaragdje- Ratel
Caroow, weet je al iets.
Wij gaan ook zo onderweg naar de controle en de liggingsecho. Hoop dat er straks (goed) nieuws is over Caroow.
Wij gaan ook zo onderweg naar de controle en de liggingsecho. Hoop dat er straks (goed) nieuws is over Caroow.
slaatje- Kletskop
Ik ben inmiddels thuis. Met de baby is alles goed en mijn uitslagen waren gelukkig ook goed. Niets wijst op een evt. zwangerschapsvergiftiging gelukkig. Verder goed de klachten in de gaten houden en mocht het aanhouden moet ik weer aan de bel trekken.
Heb ook nog een echo gehad en vruchtwater was voldoende en placenta was ook niets aan te zien. En duidelijk het geslacht in beeld gehad eindelijk haha.. Dus ik ben weer gerustgesteld gelukkig.
Heb ook nog een echo gehad en vruchtwater was voldoende en placenta was ook niets aan te zien. En duidelijk het geslacht in beeld gehad eindelijk haha.. Dus ik ben weer gerustgesteld gelukkig.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Eindelijk nieuws van mij, ik had buikpijn dus lag ff op bed.
Mijn baarmoederhals is niet korter geworden Dus mocht naar huis. Alleen lijkt het nu wel erger te worden. Niks aan te doen, afwachten maar..
De gyn ging ook de baby nog even bekijken op de echo. Hij lag eerst fanatiek met zijn ballen te zwaaien, dus het is nog steeds een jongetje
Hij lag heel lief met zijn handje in zijn mond, lekker te sabbelen. Gezichtje hebben we dus goed kunnen zien. Ook zagen we haartjes
Via de inwendige echo (om de bmh te meten) zagen we ook gelijk weer het plukje haar
Nu hang ik dus maar weer op de bank, kijken hoe lang baby nog blijft zitten.
Mijn baarmoederhals is niet korter geworden Dus mocht naar huis. Alleen lijkt het nu wel erger te worden. Niks aan te doen, afwachten maar..
De gyn ging ook de baby nog even bekijken op de echo. Hij lag eerst fanatiek met zijn ballen te zwaaien, dus het is nog steeds een jongetje
Hij lag heel lief met zijn handje in zijn mond, lekker te sabbelen. Gezichtje hebben we dus goed kunnen zien. Ook zagen we haartjes
Via de inwendige echo (om de bmh te meten) zagen we ook gelijk weer het plukje haar
Nu hang ik dus maar weer op de bank, kijken hoe lang baby nog blijft zitten.
Caroow- Lady Post-a-lot
Fijn dat jullie mannetje weer is goedgekeurd! Voorlopig maar rustig aandoen, en afwachten! Succes daarmee! Elke dag die je verder komt, is er weer 1!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Nou ik zit in het ziekenhuis, niet voor mezelf maar voor mijn man. Hij had het zo stikbenauwd vannacht en is ook al echt een dag of 4 aan het modderen. De huisarts wilde hem vandaag toch zien, gisteren had de huisarts in opleiding 'm naar huis gestuurd.
Conclusie was toch dat de saturatie wel érg laag was en ze hoorde ook vocht zitten. Dus nu zitten we op de eerste harthulp en de huisarts verwacht wel dat hij moet blijven vannacht. We zullen het zien!! Geen middagdutje voor mij vandaag iig...
Conclusie was toch dat de saturatie wel érg laag was en ze hoorde ook vocht zitten. Dus nu zitten we op de eerste harthulp en de huisarts verwacht wel dat hij moet blijven vannacht. We zullen het zien!! Geen middagdutje voor mij vandaag iig...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Och wat vervelend Pompoen! Hopelijk kunnen ze hem helpen en voelt hij zich snel beter.
En dit komt misschien een beetje raar over, maar misschien is het voor jou wel lekker om een nachtje alleen te slapen? Niet verkeerd bedoeld hoor..
En dit komt misschien een beetje raar over, maar misschien is het voor jou wel lekker om een nachtje alleen te slapen? Niet verkeerd bedoeld hoor..
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow, wat fijn dat je weer naar huis mocht. En meer dan afwachten kan je nu dus niet doen. Hopen dat je mannetje het nog even volhoud!
Pomopen, wat naar dat jullie weer in het ziekenhuis zitten. Ik hoop dat hij snel weer opknapt en naar huis mag!
Jelin, gelukkig is alles goed. Misschien toch wat rustiger aan doen?
Hier was alles ook goed, het liep alleen erg uit. Mijn bloeddruk is iets hoger dan de vorige keren, normaal 100/60, nu 110/55. Maar prima dus. Ik ben van vorige keer 75.8 weer terug gefloept naar 75, wat mijn gewicht dus weer op 6 aangekomen kilo's zet ipv 7. Kon geen kwaad zei ze. Geen idee hoe dat kan, heb niets aan mijn eetpatroon veranderd ofzo.
De ligginsecho zag er ook keurig uit. Hij zit qua gewicht iets onder het gemiddelde, nu ongeveer 2500 gram. Ze heeft nog even een paar 3d foto's van zijn koppie gemaakt voor ons. En verder ligt ons menneke helemaal ingedaald, met zijn hoofdje vast in mijn bekken. Hij is dus klaar voor de bevalling, da's mooi, want dat zijn wij ook :-)
Pomopen, wat naar dat jullie weer in het ziekenhuis zitten. Ik hoop dat hij snel weer opknapt en naar huis mag!
Jelin, gelukkig is alles goed. Misschien toch wat rustiger aan doen?
Hier was alles ook goed, het liep alleen erg uit. Mijn bloeddruk is iets hoger dan de vorige keren, normaal 100/60, nu 110/55. Maar prima dus. Ik ben van vorige keer 75.8 weer terug gefloept naar 75, wat mijn gewicht dus weer op 6 aangekomen kilo's zet ipv 7. Kon geen kwaad zei ze. Geen idee hoe dat kan, heb niets aan mijn eetpatroon veranderd ofzo.
De ligginsecho zag er ook keurig uit. Hij zit qua gewicht iets onder het gemiddelde, nu ongeveer 2500 gram. Ze heeft nog even een paar 3d foto's van zijn koppie gemaakt voor ons. En verder ligt ons menneke helemaal ingedaald, met zijn hoofdje vast in mijn bekken. Hij is dus klaar voor de bevalling, da's mooi, want dat zijn wij ook :-)
slaatje- Kletskop
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: