Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+34
Balloon
Shopaholic
Ellebel
Printje
studiebol
Flower_L
Paper Crown
lente
Dikkie Dik
Linda
sanne-84
Mom-Of-3
Jelin
Caroow
L!ND@
Pompoen
Filoria
red rose
Parel
Happydobby
peach
blondje1313
Exogenesis
Snoes
MissBitchy
slaatje
Jade
joyce0606
VeryCherry
Mysterious
Shisha
Vancity_girl
mezzoforte
Dora
38 plaatsers

Pagina 1 van 43 1, 2, 3 ... 22 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* Empty *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Dora wo 20 maa 2013 - 6:11

Nee, ik kom ook regelmatig kijken of er nieuws
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  mezzoforte wo 20 maa 2013 - 8:04

MissBitchy, welkom op dit topic Very Happy

Caroow, klinkt als een zeer heftige bevalling. Wat fijn dat je je zo gelukkig voelt nu met je gezinnetje smile Ooh, en wat een lieve foto! I love you

Slaatje, wat klinkt dat heerlijk, met je kleine naar buiten. Kan er nu al naar uitzien om straks met onze baby als een trotse mama te gaan wandelen. Bij nieuwe huis zitten winkels op loopafstand (binnen paar honderd meter) en park dichtbij.

Mom-of-2, wat een snelle bevalling!

smaragdje, mooi dat je weer goedgekeurd bent.

Jelin, jammer heb de foto helaas gemist Sad

Hier gaat alles wel goed. Nog maar 2 dagen werken. Afgelopen 3 dagen bij een klant gezeten, was wel gezellig (is een leuke klant), werk zelf ging wel goed, alleen maandag en dinsdag verging ik van de rugpijn. Had het dan om 5 uur echt wel gehad, hield ik met moeite vol (ging er helemaal naar van lopen). Maar goed, nu nog maar 2 dagen en dan 16 weken vrij! Dinsdagvond had ik partneravond bij zwangerschapscursus, achteraf gezien vond man het toch ook wel een leuke/nuttige avond haha :P (hij had er vooraf niet zoveel zin in). Vandaag afrekening notaris gehad voor ons huis, was bang dat het bedrag hoger zou uitvallen dan wat op onze spaarrekening stond, maar dat viel gelukkig allemaal erg mee, dus we zijn niet meteen blut :P Zo naar voetbalwedstrijd van man kijken, ga nu nog maar mee nu het gaat, want volgende keer (over een paar weken) kan het misschien wel niet meer (you never know Wink).

mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  sanne-84 wo 20 maa 2013 - 8:09

Vandaag best veel gepoetst, wat eigenlijk best goed ging. Alleen merk ik nu dat het toch teveel is geweest, jammer dat mn lichaam het niet op tijd aangaf:s
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Vancity_girl wo 20 maa 2013 - 10:07

Hoi hoi, ook weer even een teken van leven van mijn kant. Vandaag behalve in de ochtend naar de peutergym niks gedaan. Wat een rot weer, hele dag sneeuwen bah bah. Morgen is dochter naar het kdv dus dan werk ik het huis wel even door om alles weer aan kant te krijgen.
Kreeg vanmiddag bericht dat de eerste van de vier meiden in mijn/onze vriendenkring bevallen is, hopelijk mag ik snel volgen.

@Mezzoforte: wat spannend dat jullie bijna gaan verhuizen, en fijn dat de rekening niet tegenviel. Nog heel even werken en dan ook lekker verlof!
@Sanne: last van nesteldrang? *Voorjaar 2013 mama's* 253468018 Toch maar wat rustiger aan doen, geniet nog maar lekker even van de rust.
@Shisha: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Sneeuwde het bij jouw geboorte dus ook?
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Mom-Of-3 wo 20 maa 2013 - 20:34

Hoi meiden,

Heb gister wel teruggelezen maar toen kwam het er niet van om te reageren.

Nu alleen de laatste bladzijde gelezen.

Zal toch ff kijken wat ik onthouden heb.

Pompoen, hier ook nog een keer gefeliciteerd!

Shisha, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk gehad?

Sanne, is meestal he dat je het pas merkt als het te laat is.

VC, jeetje zag net dat je over 4 dagen bent uitgerekend, wat gaat het snel zeg. En de eerste in jullie vriendenkring bevallen, dan snap ik wel dat je ongeduldig bent.

Smaragdje, jij bent ook bijna uitgerekend toch? ( sorry doe het uit me hoofd he), rommelt het al? Of nog niks aan de hand?

Jelin, jammer dat ik de foto's heb gemist, maar ik snap dat je ze niet op internet laat staan

Slaatje en caroow hoe gaat het met jullie?

Ow de kraamhulp komt net binnen dus kom later nog ff terug

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Shisha wo 20 maa 2013 - 20:48

Mezzoforte: Spannend dat nu alles rond is! Wanneer gaan jullie verhuizen? En succes met je laatste 2 dagen werken!
Sanne: Toch maar wat rustiger aan doen dan! Vaak als je last krijgt dan ben je al te lang doorgegaan. Maar kan best moelijk zijn om in te schatten. De ene dag poets ik het huis van top tot teen en heb ik nergens last van en de andere dag krijg ik al last wanneer ik alleen even boodschappen doe...
Vancity: Toen ik geboren ben sneeuwde het inderdaad ook! En leuk dat de eerste van jouw vriendengroep nu is bevallen. Ik hoop dat je snel volgt!
Mom of 3 (*Voorjaar 2013 mama's* 253468018): Ja was gezellig. Niet veel bijzonders gedaan, gewoon een lekker dagje thuis maar mijn man was ook vrij dus we hebben samen gekookt en 's avonds lekker op de bank. Hoe gaat het bij jou?
Pompoen: Nogmaals gefeliciteerd! Mooie dag heb je uitgekozen. Wink En een hele mooie naam!

Voor vandaag ook weer niet veel te melden. Ben wel al weer 30 weken zwanger! Gaat toch wel snel! Vandaag ga ik een beetje poetsen in huis en verder weet ik het nog niet. Waar ik maar zin in heb!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Caroow wo 20 maa 2013 - 21:41

Goedemorgen!

Mijn arme schaapie zag een beetje geel en moest daarom 2 keer bloed prikken, uit zijn hakje, zo zielig. Gelukkig niks aan de hand. Hij is wel een hongerlapje, hij komt soms zelfs om de 2 uur, en dan drinkt hij de ene kant een kwartier, als ik hem dan eindelijk los heb dan gaat hij gelijk weer op zoek en drinkt aan de andere kant nog een kwartier tot half uur. Na het eten slaapt hij het liefst bij een van ons 2, zijn wieg vindt hij niks.

Vannacht na het eten wilde hij niet slapen, we moesten hem 2 minuutjes proberen te laten huilen, mijn vriend zei voor de geboorte dat baby's best 10 minuten mochten huilen maar daar is hij van terug gekomen. Gelukkig was het huilen snel over door er een pink in te stoppen.

Mijn batterij is leeg dus ik typ later verder.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Shisha wo 20 maa 2013 - 22:35

Wat zielig Caroow. Gelukkig dat er niks was! En ik zou het ook moeilijk vinden om hem te laten huilen hoor. Snap best dat hij lekker bij papa en mama wil zijn.
Hoe is het verder?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje wo 20 maa 2013 - 23:03

@ Mom-of-2, je moet toch echt jouw naam veranderen ;-) Ik ben over een week uitgerekend. Wel vrij geregeld harde buiken (vervelend en soms pijnlijk), soms steken die ik vorige keer had bij het verweken, dus heb ik daar hoop op. Ik denk alleen echt dat het nog even duurt en blijf duimen dat het geen 1 of 7 april wordt. Ik wil maart smile Oh en ik voel mij zwangerder dan ik mij ooit heb gevoeld. Hoe is het met jullie?

@ Caroow, fijn dat er niets aan de hand is. Hoe voel jij jezelf nu?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Caroow wo 20 maa 2013 - 23:15

Het valt echt tegen hoe weinig ik kan. Heb echt veel pijn nog. Lig dus de hele dag maar een beetje in bed. Gister kreeg ik last van mijn katheter, ik had enorme stolsels die er niet uitkwamen doordat ik niet kon ontspannen, dus die is er gister maar uitgehaald. Nu loop ik af en toe naar het toilet, maar kan bijna niet recht staan.

Later meer, ik ga even slapen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jelin wo 20 maa 2013 - 23:44

Caroow schreef:Het valt echt tegen hoe weinig ik kan. Heb echt veel pijn nog. Lig dus de hele dag maar een beetje in bed. Gister kreeg ik last van mijn katheter, ik had enorme stolsels die er niet uitkwamen doordat ik niet kon ontspannen, dus die is er gister maar uitgehaald. Nu loop ik af en toe naar het toilet, maar kan bijna niet recht staan.

Later meer, ik ga even slapen.

Herkenbaar. Had dat bij mijn eerste ks ook. Voelde me net een oud vrouwtje. Maar het komt echt goed en het kan flink zeer doen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Caroow do 21 maa 2013 - 0:07

Zo, ff half uur geslapen.

R.avi drinkt iets te goed, ik heb mijn tepels helemaal open liggen. Heb vanochtend iemand laten meekijke, hij ligt wel goed en hapt goed aan, weet dus niet hoe het kan. Nu heb ik er bepanthen op gedaan, hopelijk wordt het snel wat beter.

We liggen hier wel heel fijn, wordt echt goed voor ons gezorgd. Alle mensen die bij mijn bevalling zijn geweest komen om de beurt lang om even te praten. Ik weet veel dingen niet meer of maar half en ben de tijd ook helemaal kwijt. Iedereen blijft benadrukken dat het echt abnormaal zwaar was en dat ik echt er over moet blijven praten. De verpleegster die bij de ks was vond het zelf ook gewoon lastig om te zien omdat het zoveel pijn deed, dat had ze nog nooit gezien.

Ik ga weer even verder eten, heb heerlijk vers walkorn brood voor mijn neus staan.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha do 21 maa 2013 - 0:13

Wat vervelend Caroow. Fijn natuurlijk dat hij zo goed drinkt maar wel pijnlijk! *Voorjaar 2013 mama's* 1371890812
En wat vervelend dat je zoveel kwijt bent. Inderdaad veel praten en vragen! *Voorjaar 2013 mama's* 699888
En eet smakelijk!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje do 21 maa 2013 - 0:29

Ik ben hier maar met een grote schoonmaak begonnen. Boven helemaal gedaan behalve de badkamer. Die straks even doen, als dat nog lukt voor mijn man gaat werken. Vanmiddag ook even beneden als mijn zoontje slaapt. Nu eerst maar eens even lekker zitten om bij te komen.

@ Caroow, wat vervelend dat ze open zijn. Hopelijk gaat dat snel over. Ik hoop ook echt dat jij verder snel opknapt. Wel fijn dat ze geregeld met jou komen praten. Als het zo is gegaan, is dat inderdaad erg belangrijk.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin do 21 maa 2013 - 0:32

@ Caroow.. Idd blijven praten erover. Heb dat bij de eerste ook gedaan. Heb toen ook veel gehuild erom. Heb bij de eerste een volledige bevalling mee gemaakt inclusief weeenopwekkers, vacuumpomp en alsnog een ks gehad. Na een paar maanden heb ik het goed kunnen verwerken.

Hier weer een baby die niet wil slapen. Heb met man besloten om een strak ritme aan te houden en alles hetzelfde te doen. Wakker, luier verschonen, flesje, boeren en knuffelen, daarna kort in de box of naar bed als ze begint te gapen. Pff blijft moeilijk hoor. Heb het bedje nu anders opgemaakt. Ze ligt nu boven in het ledikantje ipv beneden. Ze kruipt er steeds onderuit en nu kan dat dus niet. En zo lijkt het bedje kleiner.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Caroow do 21 maa 2013 - 0:58

De gyn was er net, hij zat dus met zijn hoofd verkeerd om en zo met zijn hoofd en arm tegen mijn staartbeen of iets anders daar te drukken. Toen ze mijn baarmoeder opensneed keek ze tegen zijn neusje aan ipv zijn achterhoofd. Hij zat flink klem door het wrikken, hij had een vacuumpomp hoofdje terwijl ze die echt niet gebruikt hebben.
Zelf heeft ze op de ok nog overlegd of ik niet beter een volledige narcose kon krijgen omdat ik zoveel pijn nog had. Maar omdat dat ook nog weer even zou duren besloten ze maar zo snel mogelijk de baby er uit te halen. Ze vond het zelf ook heel heftig en maakt zeer zelden mee dat iemand zolang zoveel pijn heeft.

Echt zo heftig. Ook zei ze weer dat ik nooit meer hoef te bevallen, alleen een geplande keizersnee en dan zo gezet dat dat wat nu zo veel pijn deed ook verdoofd is. Daarvoor moet hij veel lager dan bij een gewone ruggeprik bij een keizersnee.

R.avi ligt nog steeds lekker te tukken, kunnen mijn tepels ook even helen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha do 21 maa 2013 - 1:36

Heftig hoor Caroow! *Voorjaar 2013 mama's* 699888

Mijn voeten zwellen trouwens ook steeds meer op. Ik kreeg vandaag bijna mijn laarsjes niet meer aan/dicht en lekker zaten ze al helemaal niet meer. Bluh! Neutral
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Mysterious do 21 maa 2013 - 2:38

even een teken van leven. nog steeds geen tijd om bij te lezen. E. is overdag zo mak als een lammetje en probeer k tussen bezoek door bij te slapen. s nachts gaat het party knopje aan em blijft ze bezig.. ik ga alles nog lezen hoor en ook weer reagern. wil ook alles horen over iedereen. hoop snl er even wat langer te kunnen zijn
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Vancity_girl do 21 maa 2013 - 3:38

Jeetje Caroow wat heftig zeg, idd veel over blijven praten en lekker uithuilen als je die behoefte hebt! Wel goed om te lezen dat het zo lekker gaatmet R.

Verder even geen zin om op iedereen te reageren, heb het even gehad vandaag. Sad
Vanmorgen bij de vk geweest alles was ok, bloeddruk aan de hoge kant maar niet te hoog. Ben bang dat de kleine nog wel even blijft zitten. Opzich niet zo heel erg maar ik wil zo graag niet ingeleid worden dat is de vorig keer erg slecht bevallen. Dat weten ze ook wel dus hopelijk kunnen ze dinsdag strippen n helpt dat. We zullen zien. Wordt vooral moe van mn man die is alleen maar aan het werk. Logisch want hij wil zoveel mogelijk af hebben voor de baby er is maar ik vind het niet leuk. Hij werkt de hele dag na het avond eten zorgt hij voor D omdat ik dan super moe ben. Als D op bed ligt gaat hij weer werken. Ik weet wel dat het ff moet maar wordt er niet vrolijk van. Heb ook gewoon een baaldag dus ga zo lekker naar de schoenenwinkel en paar nieuwe schoenen voor mezelf kopen :cheering:
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Pompoen do 21 maa 2013 - 4:36

Hier ook ff een teken van leven! Het gaat best goed met mij, mijn bloeddruk is echt gekelderd en ik ben gewoon van alle infusen én alle pillen af momenteel!!!
Het was gisterennacht echt niet goed, met alle medicatie was mijn bloeddruk toch weer hartstikke hoog en ik voelde me goed beroerd. Heb in de nacht van dinsdag op woensdag er nog een infuus met medicatie bijgekregen en ik moest nuchter blijven want ik moest hoe dan ook bevallen woensdag omdat het zo slecht met me ging. Gelukkig bleek 's morgenavond dat ik door de tweede ballonkatheter al 2 cm ontsluiting had en konden mijn vliezen worden gebroken en ik gewoon bevallen.
Ook de blaaskatheter is vanmiddag trouwens verwijderd en ik heb net voor 't eerst op de wc geplast. Heerlijk om weer draadloos te zijn!

Ik ben verhuisd van de high care naar de kraamafdeling, ik heb daar nu een eenpersoonskamer, maar het kan zijn dat ze me verhuizen als ze die nodig hebben.
Ik ben vanmorgen om 11 uur met bed en al naar de neonatologie geweest en heb wel een uur met mijn ventje gezeten, hij heeft ook even aan de borst gesabbeld, hij begon gelijk te happen toen hij in de buurt kwam, zo mooi. Ik ben stapelverliefd, alleen wel verdrietig dat ik niet bij hem kan zijn. Maar ik geniet enorm van de momenten dat het wel kan!

Ben ook apetrots want heb om 14 uur waarachtig wat melk kunnen kolven, elke keer als ik heel hard aan hem denk en aan mijn verliefde gevoelens komt er weer een beetje smile.
Zo nu nog ff relaxen voor de volgende kolfbeurt en vanavond lekker naar 'm toe weer.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  VeryCherry do 21 maa 2013 - 4:43

Ooooh wat fijn zeg dat je nu van alle medicatie en toeters en bellen af bent!!
Lijkt me inderdaad heel verdrietig dat je hem niet zo vaak kunt zien nu. Kan/mag je vandaag nog naar hem toe?
Hoe lang moet je zelf nog blijven eigenlijk?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pompoen do 21 maa 2013 - 4:49

Ja, ik ga om 20 uur naar 'm toe weer, dat is voedingstijd. Hopelijk kan ik morgen wat vaker!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  joyce0606 do 21 maa 2013 - 5:29

Wat fijn pompoen! En super dat het zo goed gaat met jullie! Natuurlijk verre van leuk om niet constant bij je zoon te kunnen zijn...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Smaragdje do 21 maa 2013 - 7:06

Zo, heel het huis is weer aankant en vertoonbaar, zou dat helpen Very Happy

@ Pompoen, wat fijn dat jij straks weer naar hem toe mag. Hopelijk gaat dit snel vaker kunnen. Fijn dat jij ook vooruit gaat!

@ Vc, ik begrijp jou helemaal hug

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen do 21 maa 2013 - 10:45

Wauw, ben van kwart voor acht tot tien uur bij hem geweest. Heerlijk was het! Heb alleen wel heel erg buikpijn. Kunnen naweeën zijn, maar mijn bloeddruk was ook weer te hoog en daar heb ik ook al eerder buikpijn ban gehad. Helaas dus weer aan de pillen! En word straks nog een keer gemeten. Op hoop van zegen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud