*Voorjaar 2013 mama's*
+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Papillio schreef:sanne-84 schreef:Blegh lees nu zelfs dingen als doorverwijzing naar gyn etc.
Ik stop google!!
Die kans is heel erg groot, dat je naar de gyn moet.
Het gevaar bij zwangerschapsdiabetes is dat je kindje te groot wordt. Bij de gyn krijg je dan steeds groeiecho's en je hebt een medische indicatie om in het ziekenhuis te brvallen.
Mijn waardes waren maar iets verhoogd, maar ook ik moest naar de gyn.
Als je meer wilt weten, of vragen hebt, stel ze gerust! Mag evt. ook via pm.
Tnx, ik zal eerst de vk afwachten, voordat ik me helemaal gek maak. Heb ik dan nog dingen, dan weet ik waar ik moet zijn!
Groeiecho's lijkt me dan weer niet erg;) en heb juist voor de bevalling mn zorgverzekering aangepast, had dus ook niet gehoeven haha
Rare is dat ik het niet echt verwacht had.. Ons mam heeft suiker, vandaar dat ze me in de gaten hielden. Vorige week was ie iets aan de hoge kant met normaal bloedprikken (maar had ook wel wat fruitsuikers ed binnen), vandaar vandaag deze test. Heb ook geen klachten (hoeft ook niet) vandaar dat t wa rauw op mn dak valt
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Pompoen, heb die luiers ook gezien, maar lees hier ook mindere verhalen over die luiers. En positieve over dekruidvat. Hoop dat die in die 10 weken nog een keer in de aanbieding komen:) heb zelf ook geen idee. Had al bijna een pak van de aldi meegenomen (90 st voor12 euro ofzo)
sanne-84- Ratel
Ja ik ook hier idd, maar ze zijn dus vernieuwd en aangezien de kruidvat voor mij gewoon niet om de hoek is heb ik de gok maar gewaagd. Scheelt een hoop gedoe als we gewoon tevreden zijn over de etos luiers. Al las ik ook ergens positieve verhalen over jumbo luiers en onze c1000 word Jumbo dus wie weet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Wat dat betreft ben ik ook een voorstander van proefverpakkingen, maar die zijn er helaas niet
sanne-84- Ratel
Van Etos zijn wel proefverpakkingen, ik weet alleen niet in welke maten...
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Van de etos luiers wel volgens mij! Verpakking van 10 stuks! Maar ja ik heb nog geen kind om ze op uit te proberen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dan ga ik toch de kruidvat proberen, en als ze van de etos weer eens in de aanbieding zijn ga ik eerst zo'n proefverpakking halen
sanne-84- Ratel
Ja, als ik naast de kruidvat had gewoond in plaats van de etos had ik dat ook gedaan denk ik hoor!
Ik vind het trouwens ook niet erg hoor da ik morgen weer een echo krijg. Ik heb inmiddels een heleboel gehad, soms heel kort, soms uitgebreider. Vind het wel echt superleuk dat mijn man morgen mee gaat! Dat maakt het voor mij wel een bijzondere echo!
Ik vind het trouwens ook niet erg hoor da ik morgen weer een echo krijg. Ik heb inmiddels een heleboel gehad, soms heel kort, soms uitgebreider. Vind het wel echt superleuk dat mijn man morgen mee gaat! Dat maakt het voor mij wel een bijzondere echo!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Veel plezier morgen met je man erbij!
sanne-84- Ratel
Wat fijn Pompoen! Eindelijk weer een beleving samen!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pompoen, wat heerlijk dat je morgen met je man naar de echo kan. En wat een fijn gevoel kan het geven he, als je dingen koopt die het allemaal weer echter maken.
Wij hadden afgelopen zaterdag een rondleiding op de verlosafdeling in het ziekenhuis, dan kom je een verloskamer binnen, staat daar zo'n lief klein babybedje, en toen drong het ook al zo goed door dat het nog maar minimaal een week of 6 duurt voor de kleine daar is en ik daar op die kamer lig samen met mijn man.
Wij hadden afgelopen zaterdag een rondleiding op de verlosafdeling in het ziekenhuis, dan kom je een verloskamer binnen, staat daar zo'n lief klein babybedje, en toen drong het ook al zo goed door dat het nog maar minimaal een week of 6 duurt voor de kleine daar is en ik daar op die kamer lig samen met mijn man.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
@ Slaatje, korter dan 6 weken bij jou kan ook ;-)
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje schreef:@ Slaatje, korter dan 6 weken bij jou kan ook ;-)
Hihi, ik weet het, maar probeer daar maar niet te veel aan te denken, voor het geval ik overtijd ga lopen :p
slaatje- Kletskop
Wat balen Sanne! Ik hoop dat het geen zwangerschapsdiabetes is en anders dat het wel met een dieet op te lossen is.
Wat fijn dat je man mee gaat naa de echo Pompoen! Geniet er van samen!
Ik zou afgelopen nacht mijn laatste nachtdienst draaien maar er was een collega zo lief om deze van mij over te nemen! Nu draai ik vandaag haar avonddienst.
Het ging ook echt niet meer. 1e nacht was echt superdruk, drama (allemaal onvoorziene dingen die je normaal niet hebt) en ik kon op een gegeven moment wel janken. Ik ben dus heel blij dat ik niet meer hoef!
Wat fijn dat je man mee gaat naa de echo Pompoen! Geniet er van samen!
Ik zou afgelopen nacht mijn laatste nachtdienst draaien maar er was een collega zo lief om deze van mij over te nemen! Nu draai ik vandaag haar avonddienst.
Het ging ook echt niet meer. 1e nacht was echt superdruk, drama (allemaal onvoorziene dingen die je normaal niet hebt) en ik kon op een gegeven moment wel janken. Ik ben dus heel blij dat ik niet meer hoef!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
@Sanne, ik hoop voor je dat een dieet voldoende is voor je.
@shisha, wat fijn dat je collega heeft geruild voor je, ik heb nog nooit nachtdiensten gewerkt, maar het lijkt me normaal al zwaar, laat staan als je zwanger bent
@pompoen, wat fijn dat je man mee kan naar de echo, nu kunnen jullie dat weer lekker samen beleven.
Ik zit sinds vorige week volledig in de ziekte wet, ik heb de afgelopen twee weken nog 3 keer 2,5/3 uur gewerkt om mijn vervanger in te werken en dat doe ik volgende week ook nog 3 keer, donderdag ga ik dan echt voor het laatst om te "werken". Voor mijn gevoel is het al geen echt werk mee want ik zit alleen maar op kantoor naast mijn vervanger om alles uit te leggen en af te ronden. Ik vind het wel fijn dat ik alles nog goed kan overdragen, en ben blij dat ik weet wanneer ik thuis kan blijven. Er zit nu geen druk meer op en ik bepaal zelf wanneer ik ga en de tijden.
Vanaf woensdag zijn hier twee timmermannen om op zolder alles af te timmeren, ze zijn rond de middag klaar. Dan kan er geverfd worden, moet er nog even een loofgieter komen om een verwarmingsplaat te plaatsen, zelf nog roldeurtjes onder de schuine kap maken en laminaat leggen, dan is het klaar. Ik heb er goede hoop ik dat we het voor de verjaardag van I klaar hebben.
@shisha, wat fijn dat je collega heeft geruild voor je, ik heb nog nooit nachtdiensten gewerkt, maar het lijkt me normaal al zwaar, laat staan als je zwanger bent
@pompoen, wat fijn dat je man mee kan naar de echo, nu kunnen jullie dat weer lekker samen beleven.
Ik zit sinds vorige week volledig in de ziekte wet, ik heb de afgelopen twee weken nog 3 keer 2,5/3 uur gewerkt om mijn vervanger in te werken en dat doe ik volgende week ook nog 3 keer, donderdag ga ik dan echt voor het laatst om te "werken". Voor mijn gevoel is het al geen echt werk mee want ik zit alleen maar op kantoor naast mijn vervanger om alles uit te leggen en af te ronden. Ik vind het wel fijn dat ik alles nog goed kan overdragen, en ben blij dat ik weet wanneer ik thuis kan blijven. Er zit nu geen druk meer op en ik bepaal zelf wanneer ik ga en de tijden.
Vanaf woensdag zijn hier twee timmermannen om op zolder alles af te timmeren, ze zijn rond de middag klaar. Dan kan er geverfd worden, moet er nog even een loofgieter komen om een verwarmingsplaat te plaatsen, zelf nog roldeurtjes onder de schuine kap maken en laminaat leggen, dan is het klaar. Ik heb er goede hoop ik dat we het voor de verjaardag van I klaar hebben.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Slaatje, ik denk dat ik zo'n rondleiding ook maar alvast ga aanvragen..
Shisha, fijn dat je collega zo collegiaal was;)
Redrose, ik snap dat het niet meer voelt als echt werken. Ik heb dat soms ook wel eens. Dan heb ik iemand extra bij me, en dan hoef ik maar 1 bewoner te doen (bijv lekker in bad, waardoor ik er weer bij kan zitten) en een activiteit met de bewoners of op kantoor. Weet dan wel dat dat ook belangrijk is, maar toch.
Ik hoef maandag pas naar de gyneacoloog. Ze had vandaag wel tijd, maar omdat er idd lijntjes getrokken moeten worden met de andere disciplines kwam dat maandag beter uit. De vk zei ook al dat ik er vanuit moest gaan dat ik die dag niet meer kwam werken, dus ik denk dat ik er wel even zit. Ofwel, ik ga er maar vanuit dat het insuline spuiten wordt.
Vandaag maar eens aan de poets hier..
Redrose, ik snap dat het niet meer voelt als echt werken. Ik heb dat soms ook wel eens. Dan heb ik iemand extra bij me, en dan hoef ik maar 1 bewoner te doen (bijv lekker in bad, waardoor ik er weer bij kan zitten) en een activiteit met de bewoners of op kantoor. Weet dan wel dat dat ook belangrijk is, maar toch.
Ik hoef maandag pas naar de gyneacoloog. Ze had vandaag wel tijd, maar omdat er idd lijntjes getrokken moeten worden met de andere disciplines kwam dat maandag beter uit. De vk zei ook al dat ik er vanuit moest gaan dat ik die dag niet meer kwam werken, dus ik denk dat ik er wel even zit. Ofwel, ik ga er maar vanuit dat het insuline spuiten wordt.
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Slaatje, ik denk dat ik zo'n rondleiding ook maar alvast ga aanvragen..
Vervelend Sanne, ik hoop echt voor je dat het meevalt, en dat je het onder controle kunt houden met een dieet.
Zou ik zeker doen, die rondleiding aavragen. Ik vond het heel prettig om te weten waar ik terecht zou komen en wat ik kan verwachten.
Ik hoop vandaag ook weer even wat te kunnen doen. Heb inmiddels alle babywas gewassen, ik moet de laatste lading nog van de lijn halen en weer in de kast hangen. Ook moet er in huis nog e.e.a gepoetst worden, maa ik heb zo verrekte weinig engergie. Daarbij is de baby zo druk als ik teveel gedaan heb. Ik vind het heel moeilijk daar een middenweg in de vinden. Hij schopt inmiddels zo hard met zijn voetje aan de linkerkant van mijn buik, dat het af en toe lijkt alsof hij door mijn baarmoeder heen wil, ik kan zijn voetje zo beetpakken (als ik dat zou willen) Is af en toe echt gewoon pijnlijk. Het begint echt steeds zwaarder te worden, trappen lopen is al vemoeiend. Haha, ik voel me af en toe net een oud (zeur) vrouwtje.
slaatje- Kletskop
@ Slaatje.. herkenbaar. Ik kan ook het voetje van haar pakken als ik wil. alleen schopt ze niet, maar zit ze echt flink te duwen.
@ Pompoen.. succes met de echo vandaag!!
Hier gaat het niet zo lekker. Voel me zwaar beroerd en ben verkouden. Ik slaap slecht en heb geen energie meer over. Heb mijn moeder kunnen regelen dat ze J. vanmiddag ophaalt op school en weer terug brengt. En nu ga ik slapen. Want ik trek het zo niet.
@ Pompoen.. succes met de echo vandaag!!
Hier gaat het niet zo lekker. Voel me zwaar beroerd en ben verkouden. Ik slaap slecht en heb geen energie meer over. Heb mijn moeder kunnen regelen dat ze J. vanmiddag ophaalt op school en weer terug brengt. En nu ga ik slapen. Want ik trek het zo niet.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Beterschap Jelin, pak maar even goed je rust. En fijn en lief dat je moeder J. van school haalt. Hoop dat je snel opknapt!
slaatje- Kletskop
@jelin, slaap lekker, ik bn er zelf ook nog even ingedoken, vannacht slecht geslapen en was toch al zo moe. Vervelend is dat dan als je gewoon door met. Gelukkig komt je moeder!
@slaatje, ik krijg met 34 weken ook een rondleiding in het ziekenhuis op de verlosafdeling. Heb daar wel een intake gehad inmiddels. Ben trouwens woensdagavond naar een borstvoedingsvoorlichting geweest, dat vond ik wel heel nuttige info!
@red rose, waarom zit jij ook alweer in de ziektewet? Ik ben wel blij dat ik niet met werk zat de afgelopen periode, dan was ik er echt aan onderdoor gegaan. Ik had dan ook in de ziektewet gezeten denk ik, met die blindedarm, mijn bekkenklachten en het feit dat ik rust moet houden...
@shisha, wat fijn dat je van die nachtdiensten af bent!
Jeej! Mijn echo was goed, ons kindje groei normaal, wel iets boven het gemiddelde, maar niet extreem en ik had ook een normale hoeveelheid vruchtwater nu. Mijn man vond het echt prachtig, die foto's die ik steeds bij me had zeiden 'm niks, maar hem zo zien bewegen (hij was weer superdruk!) vond hij echt heel erg leuk! Wel grappig dat ik al precies snapte wat ik zag en hij zag helemaal niet wat ze noemde. Dus dan zei ze: "oooh wat een gulzigerd, hij heeft een heel vol maagje" en mijn man maar turen terwijl ik het maagje heel duidelijk zag en de blaas ook zo kon aanwijzen . Ik voelde 'm ook steeds bewegen, ik kon op de echo zien dat het ook gewoon het draaien was ik voelde, niet alleen geschop. Hij weegt trouwens volgens de betekeningen nu 1065 gram! Wauw, gek idee, dat is al meer dan een pak suiker
Ik ben wel blij, mijn zwangerschap wordt eindelijk een beetje normaal en rustiger. Die harde buiken zijn er wel, maar langzamerhand is wel duidelijk dat het niet iets in gang zet dus ik ben er ook rustiger onder dat ik ze heb. Ik maak me geen grote zorgen.
Mijn bloeddruk was iets hoger vandaag, maar nog wel goed. Over twee weken kom ik weer terug voor controle. Ik hoop niet dat dat meer word, mijn moeder heeft bij beide zwangerschappen een te hoge bloeddruk gehad en rust moeten houden.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wat fijn dat alles goed was en dat je man er ook zo van genoten heeft Pompoen!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
@pompoen, wat fijn dat alles op de echo goed was en dat je het samen met je man hebt kunnen beleven. Ik zit vanwege bekken in de ziektewet. Heb je op het moment geen werk, begrijp ik dat goed?
@jelin, beterschap!
@jelin, beterschap!
red rose- Prater
Ik werkte wel als illustratrator een beetje, maar had geen vaste baan idd. Ik heb een uitkering (wajong), overigens is het wel de bedoeling dat ik in de toekomst gewoon aan het werk ga hoor!
Stom he die bekkenkachten, ik baal wel dat ik ze heb want daardoor kan ik echt weinig! Gelukkig hebben we als het goed is vanaf volgende week een huishoudelijke hulp, da tis hard nodig ook want mijn man en ik kunnen allebei de zwaardere klussen niet doen momenteel!
Stom he die bekkenkachten, ik baal wel dat ik ze heb want daardoor kan ik echt weinig! Gelukkig hebben we als het goed is vanaf volgende week een huishoudelijke hulp, da tis hard nodig ook want mijn man en ik kunnen allebei de zwaardere klussen niet doen momenteel!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen, je hoeft je niet te verantwoorden hoor, waarom je niet werkt.
Fijn dat jullie een huishoudelijke hulp krijgen, die kunnen jullie goed gebruiken nu.
Fijn dat jullie een huishoudelijke hulp krijgen, die kunnen jullie goed gebruiken nu.
red rose- Prater
Pompoen, fijn dat jullie beide zo hebben genoten van de echo
sanne-84- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: